Материалдар / ҚМЖ 5 сынып "Жан кірген графика"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ 5 сынып "Жан кірген графика"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы Жан кірген графика Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.3.3.1-тармақталу пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
249
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзім жоспардың тарауы: 5.3В Мектеп: «Сауран» жалпы орта мектебі


Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Полатбаева Гүлнұр

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Жан кірген графика

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.3.3.1-тармақталу пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Спрайттың өлшемдерін тармақталу пәрмендеріне сәйкес келетіндей етіп өзгерту, фон бере алу;

Оқушылардың басым бөлігі:

Ойын ортасында программалау кезеңінде тармақталу формаларын ажырата алу;

Кейбір оқушылар:

Тармақталу блоктарын қолданып, бағдарлама құру

Ойлау дағдыларының деңгейлері

білу, түсіну,қолдану,талдау

Бағалау критерийлері


1. Scratch бағдарламасында тармақталу пәрмендеріне сәйкес фон және өлшем бере алады;

2.Scratch бағдарламасында тармақталу формаларын ажырата алады;

3.Тармақталу командаларын қолданып бағдарлама құрады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар істей алады:

Scratch бағдарламасында нысандардың атауларын дұрыс қолдана алады.

Лексика және терминология:

Спрайт, скрипт, графика, блок, пәрмен

Егер, әйтпесе

Если, иначе

If,else

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Scratch бағдарламасында орналасқан блоктар қалай ...... орналасады?

Жасалған жұмысты қалай сақтаймыз?

Программалау тілдерін пайдаланамыз себебі, ....

Құндылықтарды

дарыту

Қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, ұйымшылдыққа, ынтымақтастыққа баулу

Пәнаралық байланыстар

Бейнелеу(сурет салады), орыс тілі(программа тілі), математика(қадамдап бөлу),ағылшын тілі(программа тілі)

Алдыңғы меңгерілген білім


Программалау тілдері, Scratch бағдарламасы туралы біледі.


Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы



Мозайка әдісі

3 мин















Үй тапсырмасын сұрау

Білу5мин


Миға шабуыл

әдісі




























Сабақтың ортасы

Түсіну 7 мин














































Сергіту сәті

Сурет салу ойыны

2 мин



Қолдану . 22 мин























































































Сабақтың соңы

Талдау 4 мин

Фишбоун әдісі



































Үйге тапсырма

1 мин









Кері байланыс

1 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасып, сыныптың тазалығын тексеріп, оқушыларды түгелдеу, зейіндерін сабаққа аударып, психологиялық ахуал орнату, сабаққа мұқият қатысуын бақылау.

Мысалы, бүгінгі көңіл-күй қалай? Бүгін күннен қандай жаңалық күтеміз?

Жұптастыру

«Мозайка» әдісі арқылы қиылған суреттерді араластырып, парта үстіне қоямыз.Соны оқушылар жұбын құрастыру үшін бірігеді.Сол сөздерді құрастыру арқылы оқушылар жұпқа біріге алады.


Үй тапсырмасын тексеру:

Оқушыларға мысалдар ұсынамын. Өткен сабақта түсінбеген сұрақтарды меңгергені туралы оқушылардың білімін тексеремін.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы (өткен білімді қайталау сұрақтары) Миға шабуыл – топ мүшелерінің белгілі бір  тақырып бойынша белсенді жұмыс істей отырып, соған қатысты айтылған идеяларын өз ішінде талқылап, ортақ келісімге келгендерін негіздеп жазып ұсыну әрекеті. Бұл әрекет жүргізуші тарапынан нақты белгіленген уақыт көлемінде орындалуы шарт.

  1. Алғашқы программаны қалай құрады?

  2. Программа құру деген не?

  3. Скрипт деген не?

  4. Спрайт деген не?

  5. Скретч деген не?


Оқушыларды смайликтермен бағалау


Алдын ала дайындалған слайд арқылы жаңа сабақты түсіндіремін.

Программалау тілінде шартқа байланысты программаны орындау тармақталған деп аталады.

Күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, мысалдар келтіріледі, алгоритмдер негізінен тармақтарға бөлінеді. Бұл тармақтардың орындалуы шартқа байланысты болады. Тармақталу командасы логикалық шартты тексере отырып, алгоритмнің тармақтала орындалуын сипаттайды.


ТРисунок 4 армақталған алгоритм:



















Рисунок 2

Тармақталған алгоритмнің орындалуы.





«Сурет салу» ойыны

Мақсаты:Оқушылар екі-екеуден отырып,парақтарды бастарына қойып бір-бірінің суреттерін салдыру



Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі.

І деңгей (Жұптық жұмыс)

1-тапсырма:

Қоршаған жағдайларға байланысты Sprite өзгерту мысалдарын қарастырайық.

1.Сахна- фондар қолдана отырып,түрлі шамалар арқылы қызыл және сары түсті дөңгелектермен сахнаның жаңа фонын орнатыңдар.

2.Құралдар батырмасы арқылы Sprite өлшемін кішірейтіңдер.

3. Sprite шағылысу бейнесі қозғалысының қабырғаларда беретін скрипт құрыңдар.Егер қозғалыс кезінде Sprite қызыл түсте жақындаса, онда қандай да бір нәтиже пайда болады.Мысалы, мозайка.

6. Sprite қызыл түске жақындамайтындай жағдай болса,скрипті өзгертіңдер.

7.Жобаға тінтуірді жылжыту арқылы жаңа нысанды қосыңдар.Егер Sprite қызыл дөңгелекке жақындаса,қандай да бір нәтижеге өзгертіңдер,ал егер сары дөңгелекке жақындаса, онда басқа нәтижеге өзгертіңдер.Егер ешбір түске жақындамаса, онда Sprite бағыттауышына бұрылуы қажет.


Оқушыларды смайликтермен бағалау

Дискриптор:

1. Спрайтқа түстер фонын бере алады;;

2. Спрайт өлшемін өзгерте алады;

3.Жаңа нысандар қоса алады.



ІІ деңгей (Жұптық жұмыс)

2-тапсырма

1.Scratch ойын бағдарламалық ортасында қолданылатын тармақталу командаларын белгілеңіз.

















Дескриптор:

-Ойын программасында тармақталу командаларын көрсете алады;

-Тармақталу пәрмендерін ажырата алады;


Оқушыларды смайликтермен бағалау.


3-тапсырма(Жеке жұмыс)

А йман интерактивті ашық хат құрды. Тармақталу командасын қолданып әріптерді жандандыру үшін бағдарлама жазыңыз.









Дескриптор

-шарт ақиқат болған кездегі команданы жазады;

-шарт жалған болған кездегі команданы жазады;

-бағдарламаны іске қосады.


Оқушылар смайликтермен бағаланады


Сабақты қорытындылау

Сабақты қаншалықты меңгергенін анықтау мақсатында «Фишбоун» әдісін қолданып сабақты талдап бекіту(  «Фишбоун» әдісі бойынша жұмыс жүргізу. «Оқытуға әсер ететін факторлар» үлестірме таратылады.

«Фишбоун» сызбасы арқылы оқытудағы кедергілер мен шешу жолдарын, содан шыққан шешімді бейнелейді)

Рисунок 3

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

- нені білді, нені үйренді;

- не түсініксіз;

- қандай бағытта жұмыс жүргізілуі

Оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалайды.






5.3.3.1-тармақталу пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану. Тақырыбын оқып келу

Бақылау сұрақтарына дәптерге жауап жазып келу










Үміт ағашы арқылы жасалады






























Кеспе қағаздары(компьютер құрылғыларыың суреттері)







Кеспе қағаздар, слайдтар



Смайликтер



























































































Плакат,маркер оқулық,

интернет



































Түрлі-түсті қағаздар

















оқулық компьютер.

Смайликтер









Оқулық, 88 бет, 80 сурет







































Оқулық,дәптеркомпьютер, А4 қағаздар











Кесте, слайд, дәптер, компьютер, смайлик

































Балық қанқасы суреті, маркер, қалам











































Слайд,сурет

Стикерлер, Үміт ағашы суреті

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауәпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс

Оқушыларды жұптастыру мозайка әдісі арқылы өткізілді, суреттерді біріктіру арқылы жұпқа бөлінді.Миға шабуыл әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралды. Саралау жұмысының жалпы ортақ қабылданған диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша тапсырманы орындауда қабілеті төмен оқушыларға қосымша кеспе қағаздар арқылы тапсырмалар беріледі.Фишбоун әдісімен сабақты қорытындылау мақсатында жеке қабілеттерін ескере отырып, деңгейлік тапсырмалар, жеке, жұптық тапсырмалар орындалды.Басым көпшілігіне берілген тапсырма бойынша қабілеттеріне қарай тапсырмалар тарқатылады. Қабілетті оқушыларға арналған тапсырма берілді:

Айман интерактивті хат құрды. Тармақталу командасын қолданып, әріптерді жандандыру үшін бағдарламасын құрыңдар:

,








Үміт ағашы әдісі арқылы кері байланыс жасалды.

Бағалауды әр тапсырманың соңында топтар бірін-бірі «Смайлик» әдісі бойынша бағаланып отырды. Әр тапсырмаға дескриптор қойылды.Егер бала түсінбегенін білдірсе, нені түсінбегенін сұрап ,жауабы берілді.

Кері байланысты Үміт ағашы арқылы жасаймын.



Пәнаралық математика, бейнелеу, орыс тілі, ағылшын тілі пәндері арқылы байланыстырылды.

Компьютермен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік техника ережелерін сақтау ескертілді.

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
































Shape1



Shape2

















Shape3

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!