Оқылым.
1-тапсырма.
Топтық жұмыс.
А) «Жарлық»
әдісі
(оқушылар белгілі
бір уақыт ішінде мәтінді
оқиды)
Ә) «Еркін
микрафон» әдісі
(мәтін бойынша
екі топ-бір-біріне сұрақ қояды, сұрақтарға жауап
береді)
Саралау.
Сұрақ құрастыруда
қиындық туғызып отырған оқушыға жауабы жазылған топшама
беру.
(дайын жауапқа
сұрақ құрастырады)
Б) Тақтамен
жұмыс
(мәтіндегі
цифрмен берілген сан есімдерді әріптік таңбамен жазып, құрамына
қарай талдайды)
Тапсырма
|
Дескриптор
|
1-тапсырма
|
Мәтінді түсініп
оқиды.
|
Мәтін мазмұны бойынша сұрақ
құрастырады.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Мәтіннен сан есімдерді теріп
жазып, әріптік таңбамен
жазады.
|
Сан есімдерді құрамына қарай
талдайды.
|
ҚБ: мұғалімнің
«Жарайсың!», «Керемет!», «Жақсы!» т.б. қолпаштау сөздері арқылы
бағалау.
Оқылым. Топтық
жұмыс
2-тапсырма.
А) Мәтінмен
жұмыс
І топ «Оқжетпес»
аңызы
ІІтоп «Жұмбақтас»
аңызы
(екі топ берілген
аңызды оқып, бір-біріне аңызды
түсіндіреді)
Ә) «Сөйлемді
толықтыр» әдісі
(Екі топ
бір-бірінің тыңдаған мәтіндері бойынша көп нүктенің орнына тиісті
сөздерді қойып, сөйлемдерді толықтырып жазады
)
Тапсырма
|
Дескриптор
|
2-тапсырма
|
Мәтінді оқып, келесі топқа
түсіндіреді.
|
Мәтін мазмұны бойынша көп
нүктенің орнына тиісті сөзді қойып
жазады.
|
Саралау: көп нүктенің
орнына тиісті сөзді қойып жазуға
қиындық тудырып отырған оқушыға мәтіннің толық нұсқасын
беру
ҚБ: «Бағдаршам»
әдісі арқылы өзара
бағалау.
(топ бір-бірінің
жұмысын бағалайды)

3-тапсырма.
Жазылым. Жеке жұмыс.
(кестеде берілген
қысқаша ақпаратқа қарап, сан есімнің мағыналық түрлерін
табады)
1
|
-ау, -еу жұрнақтарының
жалғануы арқылы жасалады.
|
...
|
2
|
Белгілі бір заттар мен
құбылыстың сан мөлшерін дәл атамай, тұспалдап қана шамамен айтайтын
сөздер.
|
...
|
3
|
-ыншы, -інші жұрнақтары арқылы
жасалады.
|
...
|
4
|
Белгілі бір заттар мен
құбылыстардың сандық бөлшегін
білдіреді.
|
...
|
5
|
Белгілі бір санның атауы
есебінде жұмсалады.
|
...
|
6
|
-дан, -ден, -тан, -тен
жалғауларын жалғау арқылы
жасалады.
|
...
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
3-тапсырма
|
Сан есімдердің мағыналық
түрлерін ажыратады
|
Кестеге
толтырады
|
Саралау: ереже дәптерімен
жұмыстану.
ҚБ: «Мадақтау»
әдісі бойынша өзін-өзі
бағалау
(слайдтан жауабы
көрсетіледі, оқушылар өздерінің жауабын
тексереді)
4-тапсырма.
Жазылым. Топтық жұмыс.
«Бурабай - Көкше өлкесіндегі
ғажайып мекен» тақырыбында жарнама немесе
хабарландыру жазу.
Тапсырма
|
Дескриптор
|
3-тапсырма
|
Сан есімдерді қатыстырып жазба
жұмыстарын орындайды.
|
Жазба жұмысында жанрлық
ерекшелікті ескереді.
|
Сан есімдерді
талдайды.
|
Саралау: Хабарландыру, жарнама
үлгілерін беру.
ҚБ: «Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісі арқылы өзара
бағалау.
(екі ұнаған нәрсе
және бір жақсартуды қажет ететін нәрсені
айтады)

|