Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ 6 кл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Класс: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Әр снарядтарды лақтыру |
||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
6.1.2.2.Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу |
||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: 500 г гранатты алыс қашықтыққа лақтыру аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл қозғалыс дағдыларын біледі және орындай алады. Оқушылар көпшілігі орындай алады: 500 г гранатты алыс қашықтыққа лақтыру спорттық техникаларды орындау реттілігін түсінеді Кейбір оқушылар орындай алады: 500 г допты алыс қашықтыққа лақтырудың техникасын біледі және де басқа оқушыларға үйрете алады. |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Білім алушы - Жаттығуды толық және дұрыс орындайды - Жаттығуды орындау барысында жетілдіру тұстарын анықтайды |
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: - Гранат-Гранат-Garnet - Лақтыру – метания – Throwing - Қашықтық – дальность - range |
||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Ұйымшылдыққа, патриоттыққа, достыққа, адамгершілік құндылықтарын бойына сіңіре білуге үйрету, тәрбиелеу. |
||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Өзін-өзі тану, дүниетану пәндерімен байланысады |
||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Тақырып бойынша дене жаттығуларын орындау әдісін көрсету (АКТ қолданған жағдайда) |
||||||||||||||
Бастапқы білім |
Оқушылардың алдыңғы сыныптарда, сондай-ақ сабақтан тыс іс-шаралар кезінде алған қозғалыс белсенділігі бойынша тәжірибесі бар. |
||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 10 минут |
1.Оқушыларды сапқа тұрғызу, сәлемдесу. Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте! Good afternoon! Сабақтың мақсатымен таныстыру. 2. Қолайлы ортаға талаптау, оқушылар ортаға шығып екі шеңбер құрайды (ұлдар, қыздар), оң және сол жаққа бұрылып бір-біріне иық тұсына ұқалау жасайды. 3. Жүру: Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай отырып, толық отырып жүру. 4. Жүгіру: Сағат тіліне қарсы үш айналым жеңіл жүгіріс. 5. Еркін жүріп бастапқы қалыпқа келу. 6. Екі қатарға тұрып қозғалыстағы арнайы жаттығуларын жасау: - тізені көтеріп жүгіру - аяқты артқа сермеп жүгіру - аяқтан аяққа секіріп жүгіру - қиғаштап жүгіру - дене артымен жүгіру - жылдам жүгіру 7. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. 8. Жалпы даму жаттығулары орында орындалады.
|
ысқырық, уақыт өлшеуіш,
|
|||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут
|
Орындау техникасы: - екпін алу; - итерілу; - ұшу; - жерге түсу. 500г гранатты үш қадамнан лақтыру Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақ барысын түсіндіріп көрсету Алдымен орында тұрып лақтыру әдісін орындау: сол аяқ алда, оң аяқ арта сәл бүгілген қалыпта. Сол қол кеуде алдында бүгілген, оң қол арта түзу сәл төмен созылады. Осы қалыптан алға бұрылып дене иіледі (садақ құсап), артағы оң қол бүгіледі, ең соңында денені алға еңкейтіп қолды созып гранатты лақтырамыз. Осы жаттығудан кейін 500г гранатты үш қадамнан лақтыру Алдымен бірінші оқушы лақтырады гранатты жерге түскеннен кейін, екінші оқушы гранатты жинап алып, лақтыру алаңына барып тұрады. Лақтыру техникасын жақсы орындаған оқушыларды бағалау. Лактыру. 500 г допты алыс қашықтыққа лақтыру. Сергіту сәті. Қозғалмалы ойын. |
Фишкалар, Жалаушалар Граната Мұғалімге арналған ысқырық, |
|||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут
|
Құрал-жабдықтарды жинау. Бүгінгі сабақты қорытындылау. Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
|
Сұрақ-жауаптар арқылы сабаққа кері байланыс жасау.
|