Материалдар / ҚМЖ 6 кл
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ 6 кл

Материал туралы қысқаша түсінік
6 кл ҚМЖ
Авторы:
07 Маусым 2023
117
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Класс: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Әр снарядтарды лақтыру

Оқу мақсаттары

6.1.2.2.Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: 500 г гранатты алыс қашықтыққа лақтыру аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл қозғалыс дағдыларын біледі және орындай алады.

Оқушылар көпшілігі орындай алады: 500 г гранатты алыс қашықтыққа лақтыру спорттық техникаларды орындау реттілігін түсінеді

Кейбір оқушылар орындай алады: 500 г допты алыс қашықтыққа лақтырудың техникасын біледі және де басқа оқушыларға үйрете алады.

Бағалау критерийлері

Білім алушы

- Жаттығуды толық және дұрыс орындайды

- Жаттығуды орындау барысында жетілдіру тұстарын анықтайды

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік мен терминдер:

- Гранат-Гранат-Garnet

- Лақтыру – метания – Throwing

- Қашықтық – дальность - range

Құндылықтарды дарыту


Ұйымшылдыққа, патриоттыққа, достыққа, адамгершілік құндылықтарын бойына сіңіре білуге үйрету, тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану, дүниетану пәндерімен байланысады

АКТ қолдану дағдылары

Тақырып бойынша дене жаттығуларын орындау әдісін көрсету (АКТ қолданған жағдайда)

Бастапқы білім


Оқушылардың алдыңғы сыныптарда, сондай-ақ сабақтан тыс іс-шаралар кезінде алған қозғалыс белсенділігі бойынша тәжірибесі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут


















1.Оқушыларды сапқа тұрғызу, сәлемдесу.

Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте! Good afternoon! Сабақтың мақсатымен таныстыру.

2. Қолайлы ортаға талаптау, оқушылар ортаға шығып екі шеңбер құрайды (ұлдар, қыздар), оң және сол жаққа бұрылып бір-біріне иық тұсына ұқалау жасайды.

3. Жүру: Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай отырып, толық отырып жүру.

4. Жүгіру: Сағат тіліне қарсы үш айналым жеңіл жүгіріс.

5. Еркін жүріп бастапқы қалыпқа келу.

6. Екі қатарға тұрып қозғалыстағы арнайы жаттығуларын жасау:

- тізені көтеріп жүгіру

- аяқты артқа сермеп жүгіру

- аяқтан аяққа секіріп жүгіру

- қиғаштап жүгіру

- дене артымен жүгіру

- жылдам жүгіру

7. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау.

8. Жалпы даму жаттығулары орында орындалады.




ысқырық,

уақыт өлшеуіш,





Сабақтың ортасы

25 минут
























Орындау техникасы:

- екпін алу;

- итерілу;

- ұшу;

- жерге түсу.


500г гранатты үш қадамнан лақтыру

Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақ барысын түсіндіріп көрсету

Алдымен орында тұрып лақтыру әдісін орындау:

сол аяқ алда, оң аяқ арта сәл бүгілген қалыпта.

Сол қол кеуде алдында бүгілген, оң қол арта түзу сәл төмен созылады.

Осы қалыптан алға бұрылып дене иіледі (садақ құсап), артағы оң қол бүгіледі, ең соңында денені алға еңкейтіп қолды созып гранатты лақтырамыз.

Осы жаттығудан кейін 500г гранатты үш қадамнан лақтыру

Алдымен бірінші оқушы лақтырады гранатты жерге түскеннен кейін, екінші оқушы гранатты жинап алып, лақтыру алаңына барып тұрады.

Лақтыру техникасын жақсы орындаған оқушыларды бағалау.



Лактыру.

500 г допты алыс қашықтыққа лақтыру.


Сергіту сәті.

Қозғалмалы ойын.


Фишкалар,

Жалаушалар

Граната

Мұғалімге арналған ысқырық,









Сабақтың соңы

5 минут



Құрал-жабдықтарды жинау. Бүгінгі сабақты қорытындылау. Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:


1. Сабақта мен....... жұмыс жасадым

белсенді / пассивті

2. Сабақ мен үшін .......... көрінді

қысқа / ұзақ

3. Сабақ барысында өз жұмысыма

қанағаттанамын / риза емеспін

4. Сабақта мен

шаршадым / шаршамадым

5. Менің көңіл-күйім

жақсы / нашар

6. Сабақ материалдары маған

пайдалы / жарамсыз
түсінікті / түсініксіз
жеңіл / күрделі
қызықты / жоқ



Сұрақ-жауаптар арқылы сабаққа кері байланыс жасау.













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!