Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ 6 сынып 2023
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
6.4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер |
Мектеп: |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Нақты процестердің графиктерін қолданып шамалар арасындағы тәуелділіктерді зерттеу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу; |
Сабақтың мақсаты: |
шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу; |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
I.Ұйымдастыру кезеңі. |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор |
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
1-тапсырманы түсіндіреді. орындатады |
№1. А және В қалалар арасындағы қашықтық 20км тең. Жылдамдықпен уақыттың тәуелділігін формула арқылы көрсетіңіз. Кестені толтырыңыз және графигін салыңыз.
|
Дескриптор: -пойыздың жүрген А нүктесінің координаталарын табады; Уакыттың жылдамдыққа тәуелділігін корсетеді
Бағалаудың өзін-өзі бағалау түрі қолданылады |
Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор |
||||||||||||||||||||
|
2-тапсырма. Келесі суретте 2020 жылдың сәуір айында Алматы қаласында болған ауа температурасы кескінделген.
График бойынша: - ауа температурасының күндерге тәуелді екенін анықта; - тәуелсіз айнымалының өлшем бірлігі «күндер», тәуелді айнымалының өлшем бірлігі ? - 6 сәуірден кейін ауа температурасының орта шамасы кандай мәндер қабылдағанын тап; - сәуір айындағы ең суық температура , - ең жылы температура
|
График бойынша: - ауа температурасының күндерге тәуелді екенін; - тәуелсіз айнымалының өлшем бірлігі «күндер», тәуелді айнымалының өлшем бірлігі «°С» екенін; - 6 сәуірден кейін ауа температурасының орта шамасы оң мәндер қабылдағанын; - сәуір айындағы ең суық температура 2 сәуірде –5°С градустан төмен болғанын, ең жылы температура 26сәуірде 20°С градустан жоғары болғанын көруге болады. Графикті пайдаланып, 14 тәулік ішіндегі ең жоғарғы температура, ең төменгі температура, температуралардың оң мәндері мен теріс мәндері анықталды. |
Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор
Кесте |
|||||||||||||||||||||
|
3-тапсырма |
Дескриптор: -график бойынша насостын жумыс жасамаган аралыгын табады; -насос токтаганга дейін хауызга куйылган судын молшерін табады; -насостын жумыс істеген кезедегі хауызга куйган су молшерін анықтайды
Бағалаудың өзін-өзі бағалау түрі қолданылады |
Окулық Даптер, калам |
|||||||||||||||||||||
|
|
жабдықтары, тақта, бор
график Кесте |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың аяғы |
|
«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.
|
|
6.4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер |
Мектеп: |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Тура пропорционалдық және оның графигі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.2.23 тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру; 6.2.1.12 тура пропорционалдықтың формуласын білу және графигін салу; 6.5.2.11 тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру; 6.5.2.12 сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу; 6.5.2.13 тура пропорционалдықтың графигін салу; |
Сабақтың мақсаты: |
тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру; тура пропорционалдықтың формуласын білу және графигін салу; тура пропорционал шамалардың арасындағы шынайы тәуелділік-тердің графиктеріне талдау беру; сипаттамасы бойынша тура пропорционалдықтың формуласын жазу; тура пропорционалдықтың графигін салу; |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
I.Ұйымдастыру кезеңі. |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. |
«Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор
Кесте |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
1-мысал. Екі балмұздақ 300 теңге тұрса, онда 5 балмұздақ қанша тұрады? Шешуі: Есепте балмұздақтың бағасы белгісіз, алайда ол тұрақты. Балмұздақтың бағасын табу үшін 300-ді екіге бөлеміз. 300: 2 = 150 (т) Заттың құны мен саны тура пропорционал болғандықтан К = 150·5 = 750 (т). Егербірзаттыңмассасытұрақтыболса, ондабірдейзаттардыңжалпымассасы мен саны тура пропорционал болады. Ал жалпымассасытұрақтыболса, ондабірзаттыңмассасы мен заттардың саны керіпропорционалболады. Мысалдардағы тура пропорционалдықты y=kx формуласымен беруге болады. Мұндағы x- тәуелсіз айнымалы шама мәні (аргумент- қункцияның анықталу аймағы); y- оған сәйкес тәуелді айнымалы шама (мәндер жиыны – функциянық мәндерінің аймағы); k - нөлден өзге сан. y=kx формуласымен берілетін x және y шамалары арасындағы тәуелділік тура пропорционалдық деп аталады. k – пропорционалдық коэффициенті, k y=kx формуласындағы x –тің әрбір мәніне y – тің бір ғана мәні сәйкес келеді.
3-мысал. x және y шамалары арасындағы тура пропорционал тәуелділік кестемен берілген.
Тәуелділіктің формуласын, x =1, x =3, x =4 және x =5 болғандағы y мәндерін тауып, графигін сызайық. Берілген тәуелділік тура пропорционал болғандықтан, оның формуласын y = kx түрінде құрастырамыз. Кестеде берілгені бойынша 6 = k ⋅ 2, осыдан пропорционалдық коэффициенті табылады: k =6 : 2 немесе k =3. Яғни тура пропорционал тәуелділіктің формуласы – y = 3x. Формула бойынша ізделінді мәндерін табамыз: x = 1, y = 3 ⋅ 1 = 3; x = 3 , y = 3 ⋅ 3 = 9; x = 4 , y = 3 ⋅ 4 = 12; x = 5, y = 3 ⋅ 5 = 15. Кестені толтырайық:
Нүктелерді координат жазықтығында белгілеп, графигін сызамыз:
|
|||||||||||||||||||
|
«Мадақтау сөз»
әдісі 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |