|
Бөлім:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған» |
Мектеп: Пәні: қазақәдебиеті |
|||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы |
О.Бөкей "Тортай мінген ақ боз ат" әңгімесі. Тортай арманы. |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 кейіпкерлержүйесініңзаманауижаңашылдығынөзарасалыстырыпбаға беру. |
|||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар: Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру; Көпшілігі:Үзіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру; Кейбір оқушылар: Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру. |
|||||||||||
|
Сабақбарысы |
||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтыңбасы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.
Есте сақтаңдар!
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы «Қазақәдебиеті»анықтамалығынан |
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Топтастыру»әдісі. Тортайға тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетіңдер.
Дескриптор:
ҚБ.Бағалау. «Жұлдызша» Тапсырма.2-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін салыстыра отырып талдаңыз.
Дескриптор:
ҚБ Тапсырма. 3-тапсырма.«Төрт сөйлем» тәсілі Пікір. «Тортай мінер ақбоз ат» әңгімесінің мазмұны бойынша пікірілеріңді бір сөйлеммен білдіріңдер. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар Тортайға тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетеді.
Кейіпкерлердің бойындағы қасиеттері мен әрекеттеріне талдау жасайды.
Шығарма мазмұны бойынша пікірілерін бір сөйлеммен білдіреді; Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді; Пікірлеріні өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді; Тақырып бойынша қорытынды шығарады. |
«Жұлдызша»
Смайликтер
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер |
||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
||||||||||
|
Үй жұмысы |
Эссені аяқтау |
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ 6-сынып қазақ әдебиеті. Тортай арманы
ҚМЖ 6-сынып қазақ әдебиеті. Тортай арманы
|
Бөлім:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған» |
Мектеп: Пәні: қазақәдебиеті |
|||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы |
О.Бөкей "Тортай мінген ақ боз ат" әңгімесі. Тортай арманы. |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 кейіпкерлержүйесініңзаманауижаңашылдығынөзарасалыстырыпбаға беру. |
|||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар: Шығарма кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру; Көпшілігі:Үзіндіден алған әсерін сипаттап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру; Кейбір оқушылар: Кейіпкерлердің шынайы өмірмен байланысы жайлы көзқарасын мәтіннен дәлелдер келтіре отырып нақтылау, өз сөздерін тұжырымдап, бағасын беру. |
|||||||||||
|
Сабақбарысы |
||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтыңбасы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.
Есте сақтаңдар!
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы «Қазақәдебиеті»анықтамалығынан |
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Топтастыру»әдісі. Тортайға тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетіңдер.
Дескриптор:
ҚБ.Бағалау. «Жұлдызша» Тапсырма.2-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін салыстыра отырып талдаңыз.
Дескриптор:
ҚБ Тапсырма. 3-тапсырма.«Төрт сөйлем» тәсілі Пікір. «Тортай мінер ақбоз ат» әңгімесінің мазмұны бойынша пікірілеріңді бір сөйлеммен білдіріңдер. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар Тортайға тән қасиеттерді топтау сызбасы арқылы көрсетеді.
Кейіпкерлердің бойындағы қасиеттері мен әрекеттеріне талдау жасайды.
Шығарма мазмұны бойынша пікірілерін бір сөйлеммен білдіреді; Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді; Пікірлеріні өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді; Тақырып бойынша қорытынды шығарады. |
«Жұлдызша»
Смайликтер
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер |
||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
||||||||||
|
Үй жұмысы |
Эссені аяқтау |
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















