ҚМЖ 6 сынып Қазақстандағы киелі жерлер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ 6 сынып Қазақстандағы киелі жерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып оқушыларына Қазақстандағы киелі жерлерді білу мақсатында
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы киелі жерлер

Мұғалімнің аты-жөні:Ашикова Т.

Күні:

СЫНЫП: 6


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары /оқу бағдарламасына сілтеме/

Т/А.6.1.4.1 Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау

ӘТН.6.4.1.1. тақырып бойынша жеке сөздер,бірге,бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздердіорфографиялық нормаға сай жазу


Сабақтың мақсаты

Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау, жеке сөздер, бірге,бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу


Бағалау критерийі

Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды

жеке сөздер,бірге,бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады


Құндылық

тарға баулу

Жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болу

Ресурстар

Мәтін, жетістік критерйиі,бес саусақ

Әдіс-тәсілдер

Сұрақтар шеруі, түртіп алу, шеңбердегі диалог,сен – маған,мен-саған

Пәнаралық байланыс

тарих, қазақ әдебиеті

Алдыңғы оқу

Жетекші сұрақтарға жауап береді, орфографиялық нормаға сай жазады,құрылымдық ерекшелігіне назар аударады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

уақыт 20мин

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақ басы

5 минут

« Болжау» әдісі бойынша жұмыстану


С.«Киелі» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

Өзің үшін ең қасиетті, киелі нәрсе не? Түсіндіріп айт.


Сабақ тақырыбын жазу, сабақ мақсатына болжау жасау, оқушыларды сабақ мақсатына жетелеу, таныстыру



Сұрақтар

Сабақ ортасы

10 минут







1-тапсырма Жағдаятты мұқият оқып, отбасы мүшесінің біріне арнап құттықтау жазыңыз. Құттықтаудың стильдік ерекшелігін, құрылымын еске түсіріңіз.

Әке, ана, бауырларыңыз - сіздің отбасыңыздағы ең құрметті жандар. Олардың үйде орындары да ерекше. Бір қызығы, бүгін сіздің үйде бірнеше адамның туған күні қатар келіп тұр. Сіз біреуіне қолдан сыйлық жасасаңыз, біреуіне арнап құттықтау жазамын деп шештіңіз.Ендеше іске сәт.

Дескриптор

- құттықтаудың жанрлық және стильдік

-ерекшелігіне сай құрылымын сақтап жазады;

- жағдаят негізінде құттықтау жазады.

2 - тапсырма

С. Тыңдалым алды тапсырма «Сұрақтар шеруі» әдісі

Қазақстандағы киелі жерлер туралы не білесіңдер?

Ауылымыздағы киелі жерлер туралы кім біледі?

Мәтінде не туралы айтылуы мүмкін?

Тыңдалым кезінде «Түртіп алу» әдісі

Тыңдалым кезінде тақырыптағы негізгі ойды анықтайтын тірек сөздерді жазып отырыңдар.

Тыңдалымнан кейін «Шеңбердегі диалог» әдісі

Тірек сөздерге сүйеніп, оқушылар сұрақ дайындайды, сұрақтарды бір – біріне қояды.


Дескриптор

  • тірек сөздерді жазады

  • сұрақтар құрастырады

  • жетекші сұрақтарға жауап береді

  • негізгі ойды анықтайды

ЖЖ «Сен – маған, мен – саған» әдісі

4 - тапсырмадағы мәтін бойынша бірге,бөлек,дефис арқылы жазылатын сөздерді жазады.

Бірге жазылатын сөздер

Бөлек жазылатын сөздер

Дефис арқылы жазылатын сөздер


Дескриптор

  • бірге,бөлек,дефис арқылы жазылатын сөздерді табады


  • орфографиялық нормаға сай жазады
















«Түркістан» мәтіні
















Кітаппен жұмыс

Бағалау

3 минут




Кері байланыс

2 минут

ҚБ. «Жетістіктер критерйиі» арқылы оқушылар өздерін – өздері бағалайды.




«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балаң үйрек – бірлесу. Мен жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкене бөбек – көңіл – күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?


Бағалау парақшасы















Бес саусақ





Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?






Қосымша көмек көрсетуді оқушының қасына барып, қолдау арқылы жүзеге асырамын.

Жетекші сұрақтарды оқушыға құрастыртамын, қабілеті жоғары оқушылар күрделі сұрақтар құрастыра біледі




















Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?











Бағалауды жетістік критерйиі парағы арқылы жүргіземін, оқушылар өздерін – өздері арнайы белгі арқылы бағалап отырады

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс







Тарих, қазақ әдебиеті пәндерімен байланыста өткіздім. Мәтін аудиодан тыңдалды. Жұптық жұмыста жауапкершілік жұпқа жүктелді. Болжау мен жетекші сұрақтар құрастырғанда өмір бойы оқудың қажет екені ұғындырылды.









«Қазақстандағы киелі жерлер» 6 - сынып

Жетістіктер критерийі

Оқушы аты – жөні

Тапсырмалар


Белгіленуі






Тірек сөздерді жазады




Жетекші сұрақтарға жауап береді



Негізгі ойды анықтайды


Бірге ,бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады





Орфографиялық нормаға сай жазады






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.04.2021
2450
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі