Сабақтың басы
10
минут
|
1. Ұйымдастыру
бөлімі
Оқушылардың зейінін
шоғырландыру, түгендеу.
2. Атмосфералық орта
қалыптастыру «Досыма ақ
тілегім» әдісі бойынша бір-бірлеріне
жақсы лебіздерін білдіреді.
3. Топқа
бөлу "Стикер
"
Оқушылар стикер әдісі арқылы
төрт топқа топтастырылады және бағалау парақшалары беріледі.
Стикерде жылдамдық, орын ауыстыру, уақыт шамаларының таңбалары
бар
1-топ
Жылдамдық
2-топ Орын
ауыстыру
3-топ
Уақыт
4.Үй
жұмысын "жалған не
шындық" әдісі бойынша
тексеру
|
Оқушылар «Досыма
ақ тілегім» әдісі бойынша бір-бірлеріне
жақсы лебіздерін білдіреді.
Әр топқа сұрақтарға тез-тез ия
немесе жоқ деп жауап береді
|
Дескриптор
-Механикалық
қозғалысты сипаттайтын шамаларды
біледі
- Қозғалыстың салыстырмалылығына
мысалдар келтіреді
Жалпы
балл-2
|
Р.
БАШАРҰЛЫ
маркер, А4 парақ,
суреттер
1
қосымша
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
-
Жылдамдықты есептеу
пысықтау сабағы
Дәптерді ашып,
бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазыныздар:
«Жылдамдық және орташа
жылдамдықты есептеу»
«Болжау»
әдісі
Интербелсенді
тақтадан спидометр, жылдамдық формуласы, арбашалар, метр,
машиналар, сағаттың суреттерін шығарамын, артынан 1,5 минутдай
жылдамдық тақырыбына байланысты бейнеролик
көрсетемін.
Бұл әдіс сабақтың
тақырыбы мен мақсатын ашуға ықпал етеді. Оқушылардың болжамдарын
тыңдап, қосымша сұрақтар қою арқылы қолдау
көрсетемін.
1.Жылдамдық қандай
шама?
2. Жылдамдық
формуласы қалай оқылады ?
3. Жылдамдықтың
өлшем бірліктерін атаңыз?
4. Арбашалардың
жылдамдығын анықтау үшін не
керек?
2. Жаңа сабақты
бекіту
Есеп шығару
мысалдары:
Алматыдан шыққан
автобус Сарыөзекке дейiнгi 180 км жолды 2,5 сағ жүредi. Автобустың
қозғалысын бiр қалыпты деп ұйғарып, оның жылдамдығын Халықаралық
бірліктер жүйесінде анықтау
керек.
Кез келген есепті
шығаруда оқушылардың ой әрекеті мен бар ықыласты, ең алдымен,
есептің мазмұнын теориялық талдауға бағыттайтын төмендегі жазу
формасын ұсынамын.
«Кім
жылдам» әдісі
бойынша
жаттығулар
орындау.
Постермен
жұмыс Жаттығу 2.1 №
3,4,5
3. Сергіту
сәті «Менің
көңіл-күйім» жаттығуы
Алдарындағы бланкіге өз
көңіл-күйлерінің суретін
салады.
|
Оқушылар интербелсенді
тақтадағы суреттерге және бейнероликке қарап, берілген 3 минуттың
ішінде 20 сөзді құрастырып, жазған ақпараттарын топта
талқылайды.
|
Дескриптор
- Жылдамдық, орташа
жылдамдық шамаларының физикалық мағынасын
біледі
- Жылдамдық, орташа
жылдамдық формуласымен
танысады
Жалпы
балл-3
Дескриптор
-Жылдамдықтың өлшем
бірліктерін ХБЖ-не келтіре
алады
- Жылдамдық, орташа
жылдамдық формуласымен
танысады.
-Жылдамдыққа есептер
шығара алады
Жалпы
балл-4
|
Интербелсенді
тақта
А4
парақ
бейнеролик
2-қосымша
флипчарт
Маркер
А4
парағы
стикерлер
3-қосымша
Маркер
А4
парағы
стикерлер
3-қосымша
|
Сабақтың
соңы.
5мин
Рефлекция
5мин
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
4. Жаңа сабақты
қорытындылау Элективті
тест
Мұғалім алдын ала əрбір
оқушыға A, В, С арқылы
белгіленген
түстері сəйкес ақ, сары
стикерді таратады. Əрбір сұрақты
қойғаннан
кейін 20сек. кідіріп,
сыныптан тест жауабына сəйкес əріпті көтерулерін сұрайды. Өзін-өзі
жəне бірін-бірі бағалауды жүзеге асыру үшін дұрыс немесе дұрыс емес
жауаптарды диалог құру арқылы
талқылайды.
"Басбармақ"
әдісі
Тапсырмалардың
бағалау критерий бойынша
бағаланады.
Үйге тапсырма
Жаттығу 2.1 №8
|
|
Дескриптор
-Жылдамдықтың өлшем
бірліктерін ХБЖ-не келтіре
алады
- Жылдамдық, орташа
жылдамдық формуласымен
танысады.
-Жылдамдыққа есептер
шығара алады
Жалпы
балл-3
Жалпы
балл-12
|
4-қосымша
|