2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ҚМЖ 7 сынып

ҚМЖ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәні бойынша 3 тоқсанның барлық тақырыптарының қмж
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Қатынас ыдыстар


Бөлімі:

7.3А Қысым

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қатынас ыдыстар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.6 қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: Қатынас ыдыстардың не екенін біледі. Қатынас ыдыстарға құйылған бір түрлі сұйықтың деңгейі не үшін бірдей болатынын түсінеді.

Көптеген оқушылар істей алады: Қатынас ыдыстарға құйылған әртүрлі сұйықтың деңгейі не үшін әртүрлі болатынын түсінеді.

Кейбір оқушылар істей алады: Су құбырының жұмыс істеу принципін түсінеді.


Бағалау критерийлері


-Қатынас ыдыстардың не екенін білу

-Қатынас ыдыстарға құйылған бір түрлі сұйықтың деңгейі не үшін бірдей болатынын түсіну

-Қатынас ыдыстарға құйылған әртүрлі сұйықтың деңгейі не үшін әртүрлі болатынын түсіну

-Су құбырының жұмыс істеу принципін түсіну


Құндылықтарға баулу


Оқушыларды адамгершілікке, патриоттық сезімді бойларына сіңдіру.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуалды орнату үшін

Үй тапсырмасын тексеру.   «Еске түсіру» стратегиясы бойынша үй тапсырмасын қайталаймыз

1. Тапсырма:Цилиндр тәрізді әртүрлі екі ыдысқа массасы бірдей су құйылған. Судың ыдыстар табанына түсіретін қысым күші бірдей бола ма?

2. Тапсырма:Саңылаулары бар  цилиндрдегі сұйық  ең жоғарғы  саңылаудан жақынға, ал ең төменгі саңылаудан алысқа  шашырайды. Бұл құбылысты қалай түсіндіруге болады?











Оқушылар алдыңғы сабақты қайталау сұрақтарына сыныппен жауап береді










Дескриптор:

-Паскаль заңының ережесімен мен формуласын, ХБЖ-дегі өлшем бірлігін біледі

-Қысымды өлшейтін аспапты біледі.

-Формуласына есептер шығару барысында түрлендірулер жасай алады.

Жалпы балл-2






Оқулық

Слайд








Қосымша-1

Сабақтың ортасы

20 минут




























Жаңа сабақ. «Мағынаны тану» әдісі арқылы мына суреттен тақырыпты ашу. Осы сурет арқылы нені түсінуге болады?

 Не себепті бұл ыдыстардағы сұйықтың деңгейі барлық бөліктерінде бірдей?


Мұғалім түсіндірулер жүргізеді.(Д)

Қатынас ыдыстар деп екі ұшы ашық орталары жалғасқан ыдыстарды айтады. Қатынас ыдыстардың қасиеттері

Кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы тыныш тұрған біртекті сұйықтың еркін беттері бірдей деңгейде болады.

Қысымдары тең болғанда, тығыздығы үлкен сұйық бағанының биіктігі тығыздығы аз сұйық бағанының биіктігінен кем болады.

Сұйықтардың тепе-теңдік шарты:
                        p1 = p2 = p3 = …= pn

Қатынас ыдыстардағы әртекті сұйық бағандарының биіктігі олардың тығыздықтарына кері пропорционал.


Тапсырма 1: «Теориядан, тәжірибеге» әдісі жеке жұмыс (I)

1.Су мен күнбағыс майының қатынас ыдыстардағы бағанының айырмашылығын анықтау, түсіндіру;

2.Қатынас ыдыстардағы су мен глецириннің бағанының айырмашылығын анықтау, түсіндіру.

3. Қатынас ыдыстардағы су мен керосин бағанының айырмашылығын анықтау, түсіндіру

4.Сұйықтың деңгейін анықтау



Тапсырма2: «Кім жылдам» эстафеталық есептер шығару.

Мысал-1. Адам суда 9 м тереңдікке дейін жүзіп бара алады. Осы тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын есептеп табыңдар? Теңіз суының тығыздығы:1030 кг/м3 .

Берілгені : Һ=9 м

Талдау: р = ρ g Һ

Шешуі: р = ρ g Һ р =1030кг/м3*10Н/кг*9м=92,7кПа=1030 кг/м3g= 10Н/м3



Оқушылар суретке қарап ойларын айтады.Үй тұрмысындағы ыдыстар.Өйткені қысым барлық ауданға түседі.



Осы ыдыстарға құйылған ыдыстағы судың деңгейлері бірдей биіктікте болатынын айтады.














Оқушылар жеке тәжірибелік тапсырма орындайды.









Қатынас ыдыстың формуласына сүйеніп, деңгейлік тапсырмалар орындайды.




































Дескриптор:

тәжірибе жасай алады

-сұйықтардың тығыздықтарын біледі

сұйық бағанының айырмашылығын анықтайды

формуласын біледі

Жалпы балл-4


Дескриптор:

- Қатынас ыдыстарға құйылған бір түрлі сұйықтың деңгейі не үшін бірдей болатынын түсінеді;

-Қатынас ыдыстарға құйылған әртүрлі сұйықтың деңгейі не үшін әртүрлі болатынын түсінеді;

-Қатынас ыдыстардың формуласына сүйеніп, еептер шығара алады.

Жалпы балл-4


Оқулық

ДК экран

Қатынас ыдыстар

Слайд































Қатынас ыдыстар, сұйықтық












Қосымша-2

Сабақтың соңы.


10минут






Бағалау




Үй тапсырмасы

Бүгінгі сабақ бойынша рефлекция

Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын.
  2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды.
  3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым.




Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау



Экперименттік тапсырма











Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10балл


Стикерлер

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Барлық  оқушылар: Бүгінгі игерген материалдар келесі сабақтардың негізі болатындықтан, тақырып бойынша теориялық білімдерін  барлық оқушыда қалыптастыру.

Оқушылардың басым бөлігі: үйкеліс және оның түрлерін біледі және ажырата алады. алады. Үйкеліс күшіннің формуласын пайдаланып есеп шығара алады.


1) Алдағы тақырыптың түсінуін.

(2) Үй жұмысының орындалуын.

(3) Жаңа тақырыпты меңгеруде пікірталастарға қатысып отыруын.

(5) Сыни ойлау дағдыларын дамытуға бағыттал,ан есептерде ойлау операцияларын қолдануы.


Құрал-жабдықтар мен жұмыс жасағанда өздерінің және басқалардың денсаулығына, мектеп мүлкіне жауапкершілікпен қарау.

Алынған нәтижені талқылау барысында креативті, сыни тұрғыдан талқылау. Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс  жасауы, мұғаліммен біріге отырып  жаңа білім алуға әрекет етуі олардың өзара , және мұғаліммен қарым қатынасын нығайтады,Олар өз пікірін айтуға дағдыланады.Тілдік дағдылары қалыптасады.

.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:
















03 Наурыз 2025
77
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі