Сабақтың
басы
10
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Психологиялық
ахуалды орнату үшін
Үй тапсырмасын
тексеру. «Еске
түсіру» стратегиясы бойынша үй
тапсырмасын қайталаймыз
№1.
Тапсырма:Цилиндр тәрізді әртүрлі екі
ыдысқа массасы бірдей су құйылған. Судың ыдыстар табанына түсіретін
қысым күші бірдей бола ма?
№2.
Тапсырма:Саңылаулары бар
цилиндрдегі сұйық ең жоғарғы саңылаудан жақынға, ал ең
төменгі саңылаудан алысқа шашырайды. Бұл құбылысты қалай
түсіндіруге болады?
|
Оқушылар алдыңғы сабақты
қайталау сұрақтарына сыныппен жауап
береді
|
Дескриптор:
-Паскаль заңының
ережесімен мен формуласын, ХБЖ-дегі өлшем бірлігін
біледі
-Қысымды өлшейтін
аспапты біледі.
-Формуласына есептер
шығару барысында түрлендірулер жасай
алады.
Жалпы
балл-2
|
Оқулық
Слайд
Қосымша-1
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
Жаңа
сабақ. «Мағынаны
тану» әдісі арқылы мына суреттен
тақырыпты ашу.
Осы сурет арқылы нені түсінуге
болады?
Не себепті бұл
ыдыстардағы сұйықтың деңгейі барлық бөліктерінде
бірдей?

Мұғалім түсіндірулер
жүргізеді.(Д)
Қатынас ыдыстар деп екі ұшы ашық орталары
жалғасқан ыдыстарды айтады.
Қатынас ыдыстардың
қасиеттері
Кез келген пішінді
қатынас ыдыстардағы тыныш тұрған біртекті сұйықтың еркін беттері
бірдей деңгейде болады.
Қысымдары тең
болғанда, тығыздығы үлкен сұйық бағанының биіктігі тығыздығы аз
сұйық бағанының биіктігінен кем
болады.
Сұйықтардың тепе-теңдік
шарты:
p1 =
p2 =
p3 = …=
pn
Қатынас ыдыстардағы
әртекті сұйық бағандарының биіктігі олардың тығыздықтарына кері
пропорционал.

Тапсырма
1: «Теориядан, тәжірибеге»
әдісі жеке жұмыс
(I)
1.Су мен күнбағыс
майының қатынас ыдыстардағы бағанының айырмашылығын анықтау,
түсіндіру;
2.Қатынас
ыдыстардағы су мен глецириннің бағанының айырмашылығын анықтау,
түсіндіру.
3. Қатынас
ыдыстардағы су мен керосин бағанының айырмашылығын анықтау,
түсіндіру
4.Сұйықтың деңгейін
анықтау
Тапсырма2: «Кім
жылдам» эстафеталық
есептер шығару.
Мысал-1. Адам суда 9 м тереңдікке дейін жүзіп бара алады.
Осы тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын есептеп табыңдар?
Теңіз суының тығыздығы:1030
кг/м3 .
Берілгені : Һ=9
м
Талдау: р =
ρ g
Һ
Шешуі: р =
ρ g Һ р
=1030кг/м3*10Н/кг*9м=92,7кПа=1030
кг/м3g=
10Н/м3
|
Оқушылар суретке
қарап ойларын айтады.Үй тұрмысындағы ыдыстар.Өйткені қысым барлық
ауданға түседі.
Осы ыдыстарға құйылған ыдыстағы судың
деңгейлері бірдей биіктікте болатынын
айтады.
Оқушылар жеке
тәжірибелік тапсырма
орындайды.
Қатынас ыдыстың формуласына
сүйеніп, деңгейлік тапсырмалар
орындайды.
|
Дескриптор:
—
тәжірибе жасай
алады
-сұйықтардың
тығыздықтарын біледі
—
сұйық бағанының
айырмашылығын анықтайды
—
формуласын
біледі
Жалпы
балл-4
Дескриптор:
- Қатынас ыдыстарға құйылған бір
түрлі сұйықтың деңгейі не үшін бірдей болатынын
түсінеді;
-Қатынас ыдыстарға
құйылған әртүрлі сұйықтың деңгейі не үшін әртүрлі болатынын
түсінеді;
-Қатынас ыдыстардың
формуласына сүйеніп, еептер шығара
алады.
Жалпы
балл-4
|
Оқулық
ДК
экран
Қатынас
ыдыстар
Слайд
Қатынас ыдыстар,
сұйықтық
Қосымша-2
|
Сабақтың
соңы.
10минут
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Бүгінгі сабақ бойынша
рефлекция
Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз
болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені
_____________ үйренгенім аз
болды.
3. Мен басқаларды мұқият
______________ зейінсіз
тыңдадым.
Сабақ соңында әр
тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен
бағалау
Экперименттік
тапсырма
|
|
Жалпы бағалау критерийлер бойынша
10балл
|
Стикерлер
|
Барлық
оқушылар: Бүгінгі игерген материалдар келесі сабақтардың негізі
болатындықтан, тақырып бойынша теориялық білімдерін барлық
оқушыда қалыптастыру.
Оқушылардың басым
бөлігі: үйкеліс және оның түрлерін біледі және ажырата алады.
алады. Үйкеліс күшіннің формуласын пайдаланып есеп
шығара алады.
|
1) Алдағы тақырыптың
түсінуін.
(2) Үй жұмысының
орындалуын.
(3) Жаңа тақырыпты
меңгеруде пікірталастарға қатысып
отыруын.
(5) Сыни ойлау
дағдыларын дамытуға бағыттал,ан есептерде ойлау операцияларын
қолдануы.
|
Құрал-жабдықтар мен
жұмыс жасағанда өздерінің және басқалардың денсаулығына, мектеп
мүлкіне жауапкершілікпен
қарау.
Алынған нәтижені
талқылау барысында креативті, сыни тұрғыдан талқылау. Оқушылардың
жұппен, топпен жұмыс жасауы, мұғаліммен біріге отырып
жаңа білім алуға әрекет етуі олардың өзара , және мұғаліммен қарым
қатынасын нығайтады,Олар өз пікірін айтуға дағдыланады.Тілдік
дағдылары қалыптасады.
.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|