ҚМЖ 8 класс "Су - тіршілік көзі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ 8 класс "Су - тіршілік көзі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білмі мазмұны бойынша алдағы 2018-2019 оқу жылына келетін 8 класс оқушыларына өткізілетін қысқамерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: қазақ тілі

Мектеп: М.Әуезов атындағы негізгі мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты –жөні: Дарибаева Райгуль Ералиевна

Сынып:8

Бөлімі: Су

Қатыспағандар:

Қатысқандар:

Сабақ тақырыбы

Су – тіршілік көзі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Т/А3 Мәтіннен ақпаратты анықтау

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді,ұсынылған ақпарат бойынша фактіні келтіреді

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: факт, көзқарас, тіршілік, су тасқыны

Талқылауға арналған сұрақтар:


1.Судың адам ағзасына қандай пайдасы бар?

2.Біз тұтынып жүрген тағамдар құрамында су бар ма?

3. Су туралы нe білeміз?

4. Су туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер?


Оқу дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну,қолдану

Құндылықтарға баулу

  • «Мәңгілік ел» идеясындағы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» бағыты бойынша денсаулықты сақтай білуге үйрету және судың адам өміріне маңызды екендігін түсіндіру.


Пәнаралық

Байланыстар

Сабақта АКТ пайдалану арқылы информатика, жеке тұлғаны дамытуға бағытталуы өзін-өзі танумен, география, биология пәнімен тығыз байланысты.

Алдыңғы оқу

Биоалуан түрлілік

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық дайындық.

«Бақыт гүлі»  жаттығуы

Шарты:  барлығымыз шеңбер  құрып  тұрамыз. Менің  қолымда  әдемі гүлді көріп тұрсыңдар. Ол  сіздерге  жылу, қуаныш,  табыс,  бақыт, сүйіспеншілік сыйлайды.  Сіздер  оны  бір-бірлеріңізге  беріп,  өз  тілегіңізді  айтасыз.


1.Тыңдалым алдындағы тапсырма.

1.Жылт - жылт етеді
   Жылғалардан өтеді(су)

2.Сылқ - сылқ күледі
   Аяғы жоқ жүреді(су)

3.Еш тесiкке тұрмайды,

   Ол жоқта жер құрғайды.(су)


- Қандай тақырып өтеміз?

- Ол туралы не білесіңдер?

- Судың адам ағзасына қандай пайдасы бар?

- Біз тұтынып жүрген тағамдар құрамында су бар ма?

«Мозаика» әдісі арқылы бұлақ пен жаңбыр суретін құрастырып, 2 топқа бөлу.


Сабақтың ортасы


25 мин











2.Тыңдалым тапсырмасы


«Су - тіршілік көзі», «Су тасқыны» бейнематериалын тыңдату.


Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.


1 – тапсырма


ТЖ. Бейнематериалды мұқият тыңдап, «Үш қадам» әдісі


бойынша сұрақтар дайындаңдар, тірек сөздерді анықтап, жоспар


құрыңдар.



2 - тапсырма


«Пікір сызығы» әдісі

«Судың пайдасы көп», «Судың пайдасынан зияны көп», «50/50»


деген тараптарға бөлініп, өз пікірлеріңді қорғаңдар.



3- тапсырма


«Әңгімелесетін әріптестер» әдісі


* Судың пайдасы мен зияны туралы 3 факт келтіріңдер;

*Факті мен көзқарастың айырмашылығы туралы 3 сөйлем айтыңдар.



Су - тіршілік көзі.

https://www.youtube.com/watch?v=p15l2VOrTTQ




Су тасқыны:

2)https://www.youtube.com/watch?v=q-RnVSSgn0U



Көзқарас туралы:

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D3%A9%D0%B7%D2%9B%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81


Факт туралы:

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%BA%D1%8

https//www

youtube

Сабақтың соңы



7 мин

Кері байланыс.



«3-2-1» стратегиясы


Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;


Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;


Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

 



Қорытынды бағалау.

1 мин


Бағалау критерийлері:

Дескриптор

Балл

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді

1 балл

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді,ұсынылған ақпарат бойынша фактіні келтіреді

2 балл

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі

3 балл



Бағалау өлшемі:


6-5 балл – «5»

4-3 балл – «4»

2 балл – «3»

































Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Қалыптастырушы бағалаулар арқылы баллдық жүйемен бағаланады. Оқушы рефлексиясы "3-2-1" стратегиясы қолданылды. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпарат бойынша факті келтіреді, көзқарасты ажырата біледі.



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Барынша қолдау көрсету:

«Үш қадам» әдісі.

Топ болып көрген бейнжазба туралы ой бөліседі.

Орташа қолдау көрсету:

««Пікір сызығы» әдісі

Қолдау көрсету аз:

«Әңгімелесетін әріптестер» әдісі арқылы факті мен көзқарасты ажыратады.







География биология, өзін-өзін тану,

АКТ-интерактивтік тақта.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.06.2018
2824
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі