Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі
1.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру. Үй тапсырмасын тексеру, қиындық туғызған есептерге
нұсқау жасау, уақтылы кері байланыс беру.
«Допты лақтыру» әдісі арқылы
өткен тақырыптағы білімдерін сұрақ қойып еске түсіру арқылы
ақпараттардың қажеттіліктерін анықтау. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылардың ұсынған жауаптарын
талқылап, қорытынды жасау.
Оқушы жауаптарын қадағалап ,
дұрыс жолға бағыттап отырады
|
«Мен сіздерге сенемін»
ахуалпсихологиялық
1.Квадрат теңдеу деген
не?
2. Квадрат теңдеудің
түрлері
3. толымсыз квадрат теңдеу
деген не?
4. Виет теоремасы қалай
тұжырымдалады?
5. Виет теоремасы қандай
теңдеулерге арналған?
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «жарайсың»
деген мадақтау сөзімен ынталандыру
|
Оқулық
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
ортасы
Тақырыпты
ашу
10
минут
|
Есептердің шығару жолдары
талданады, түсініктеме беріледі.
|
Жалпы сыныппен
жұмыс
1-тапсырма
3у2
2у 0
квадрат теңдеудің түбірлерін
табыңдар
2-
тапсырма
Квадрат теңдеуге келтіріп,
теңдеуді шешіңдер:
(х+5)(3х-1)=(4х+9)(х-3)
|
Дескриптор:
8
балл
- квадрат теңдеулерді
анықтайды;
- квадрат теңдеулердің
коэффициенттерін жазады;
Теңдеуді
шешеді.
|
|
БЖБ
№3
25
минут
|
1-нұсқа
8 сынып
Алгебра
«Квадрат теңдеулер» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау
І
нұсқа
1.
9у2
12у 0
квадрат теңдеудің түбірлерін
табыңдар; [3]
2. Теңдеуді
шешіңдер;
1. 20х2-4х=0
2.
6у2+18=0 [4]
3.
Квадрат теңдеуге
келтіріп, теңдеуді шешіңдер:
(х+3)(3х-2)=(4х+5)(2х-3) [4]
4. Берілген түбірлері бойынша
квадрат теңдеу құрыңдар:
х1 =-5
х2= 6
[2]
ІІ
нұсқа
1.
-5у2
у 0
квадрат теңдеудің түбірлерін
табыңдар; [3]
2. Теңдеуді
шешіңдер;
1. 18х2-6х=0
2. 4у2-36=0 [4]
3.
Квадрат теңдеуге
келтіріп, теңдеуді шешіңдер:
Х2
+
(1-х)(1-3х)=х
[4]
4. Берілген түбірлері бойынша
квадрат теңдеу құрыңдар:
х1 = -6
х2= 8
[2]
|
Сабақтың
соңы.
3
минут
|
Үйге тапсырма:
№2.81
Рефлексия.
-
Мен не
үйрендім?
-
Мен нені оңай деп
есептеймін?
-
Мен нені қиын деп
есептеймін?
-
Мен енді нені білгім
келеді?
|
Берілген сұрақ бойынша жалпы
сынып болып өз ойларын айтады.
Сабақты түсіну деңгейіне
байланысты бас бармақтарын көтереді.
|
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
|