Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар
үшін: бұрыштардың қосындысы мен
айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын
біледі
Көпшілік оқушылар
үшін: бұрыштардың қосындысы мен
айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын
есептеу барысында тиімді қолданады
Кейбір
оқушылар үшін: бұрыштардың қосындысы мен
айырымының , жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларына
зерттеу жүргізеді
|
|
Басы
5 минут
|
Ұйымдастыру:
-Сәлемдесу,түгелдеу,кеспе
қағазға (1,2,3,4)сан жазып , соны таңдау арқылы топқа
бөлу.
Үй тапсырмасын өзін-өзі тексеру
әдіспен бағалау.(A,B,C арқылы бағалайды)жауаптар тақтада
көрсетіледі.
Сабақ мақсатын оқушылармен
бірге ашу.
«Тарсио
»әдісі бойынша формулаларды
сәйкестендіреді(формуланың берілуі мен жауабы қиып бөліп
тасталынған)
Sin2a+cos2a=…
Ctga=…
Sina/cosa=…
1+tg2a=…
1+ctg2a=…
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
Шаттық шеңберін құрып
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек
айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.
Үй жұмыстың шешімі тақтада
көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін
анықтайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түрлі түсті кеспе
қағаздар
|
Ортасы
30 мсинут
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру.
«Джигсо»
әдісі арқылы тапсырма және сұрактар
беремін. Қосу формулаларын қолданып қос бұрыштың тригонометриялық
формулаларын қорытып шығарыңдар.
1.
2.
3.
4.
Мұғалім тарапынан бақылау,
бағыт беру.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі
қолданылады
Мысал
1.
болса,
онда ;
. ;
. мәнін
табыңдар.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді қажет
ететін оқушыларға көмек көрсету.
Жеке жұмыс :
№23.1,
23.5
Үйге
тапсырма:№23.4
|
Оқушылар сұрактарға
жауап береді
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады
1.
2.
3.
4.
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау
жасайды.
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
-2-ші сұраққа жауап
береді.
-3-ші сұраққа жауап
береді.
Сонымен қатар, өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
-негізгі
тепе-теңдікті тұжырымдайды
-функцияның мәнін
анықтайды
-қос бұрыштың
формулаларын қолданады
КБ «екі тілек , бір
жұлдыз»
Стикер арқылы
бағалау
|
.
Сұрақтар
топтамасы.
9-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
|
Соңы
10 минут
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Тапсырманы тоық, дұрыс
орындаған оқушыларды марапаттау
|
Стикер
|