ҚМЖ . "Жазық фигуралар"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ . "Жазық фигуралар"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Жазық фигуралар" қысқа мерзімді жоспары 1-сыныпқа арналған. Бірінші сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге осы жоспарды сабақтарында қолдануға болады. Сабақтың құрылымы өте жақсы құрылған. Сабақтың әр кезеңінде әр түрлі әдіс- тәсілдер қамтылған. Бағалаудың да әр түрі қолданылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1В. Геометриялық фигуралар

Күні:

Сынып: 1

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні: Хамзаева Б.М.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Жазық фигуралар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш)/ кеңістіктегі фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажырату және оларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстыру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: геометриялық фигураларды атап,ерекшелігін айтады

Көптеген оқушылар: жазық фигуралар мен кеңістік фигуралардың айырмашылықтарын ажыратады, топтастырады

Кейбір оқушылар: жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстырып, кеңістік фигуралар арқылы тәжірибе жасайды ,пайда болған фигураны салады, ол жайында ой қорытындылайды.

Тілдік мақсат

Үшбұрыш,шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш,дөңгелек

Құндылықтарды дарыту




Ұқыптылыққа,дәлдікке,еңбекқорлыққа, өзара көмек жасауға баулу

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу,көркем еңбек

Бастапқы білім


Геометриялық фигуралар,кеңістік фигуралар туралы түсінік

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

1.Ширату

( Психологиялық ахуал туғызу)

Домалақ шар аспанға ұшады,

Домалақ шар аспаннан жерге түседі.

Пух деп жарылады.

2. Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінеді.

3.Сабақтың тақырыбын ашу:

Ал, балалар қолдарыңдағы фигураларды атап жіберейікші. ( үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш, шеңбер)

Бұларды ортақ қалай атауға болады? (геом.фигуралар)

Кешегі танысқан кеңістік фигураларына жатқызуға бола ма?

Бүгінгі сабағымыз ендеше жазық фигуралары туралы болмақ

(түсіндіру жұмыстарын жүргізу)



Rectangle 1

AutoShape 1






Сабақтың ортасы


1 тапсырма : (Т)

Әр топқа кеңістік фигураларын таратып беріп ,тәжірибе жасату. Берілген фигураның бір жағын қағазға қарындашпен басқызып сызғызып,пайда болған пішінді қайшымен қидырту. Оқушы бастырған пішін мен пайда болған пішін жайында қорытынды жасайды.(толықтыру жұмыстарын жүргізу)

Оқулықпен жұмыс.

2 тапсырма : (Ұ)

«Қане, тапшы бұл кім? Оның үйі қайда?»

(Суретке қарай отырып, фигураларды атап, ерекшелігін айтып, үйін табады)

3 .Тапсырма.(Ж)

«Орындап көр» айдарымен жұмыс. (Әр оқушы айналадағы қоршаған ортадан дөңгелекке ,үшбұрышқа, шаршыға ұқсас заттарды табады,айырмашылықтарын дәлелдейді,салып көрсетеді)

Сергіту сәті

Доп, доп, доп жоғалды

Доп жоқ.

Т ап, тап....

4 тапсырма (Ұ)

( Қ)(Т) « Топтастыр»

Жазық фигураларды бір бөлек, кеңістік фигураларды бір бөлек топтастырады



Дескриптор:

1.Кеңістік фигуралар мен жазық фигураларды ажыратады.

2.Кеңістік фигураларды бөлек топтастырады.

3.Жазық фигураларды бөлек топтастырады.







Кеңістік фигуралар









Оқулық



Оқулықтағы суреттер









Сызғыш, қарындаш







Доп







А4 форматындағы

геометриялық фигуралар


Сабақтың соңы

































Рефлексия

( Т) «Ойлан, тап!» Әр топтан бір оқушы шығып, қандай да бір фигураның өзіне тән ерекшелігін айтады. Қалған оқушылар фигураның атауын тауып айтады.

(Ұ) «Сұрақ-жауап» тәсілі

  • Кез келген жазық фигураны ата

  • Цилиндрдің табанын бастыырып сызса қандай фигура шығады?

  • Шаршы алу үшін қандай фигураны бастырып сызу керек?

  • Егер параллелепипедтің жағын бастырып сызса ,қандай фигура пайда болады?

  • Осылардан қандай қорытынды шығаруға болады?


1-баспалдақ. Еш нәрсе түсінбедім

2-баспалдақ. Түсіндім, бірақ өзіме сенімді емеспін

3-баспалдақ . Жаңа тақырыпты түсіндім. Жазықтық және кеңістік фигураларды ажырата аламын.



























Жұмыс дәптері

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


1. «Топтастыр» тәсілі арқылы оқушылардың басым көпшілігі фигуралардың түрлерін ажыратады.

2.Кейбір оқушылар тәжірибе жасап көрсетіп, көз жеткізіп, пайда болған фигура жайында ой қорытындылайды, фигураларды айналадағы заттармен байланыстырады.

-Жазық фигуралардың қалай пайда болатыны туралы қорытынды жасауын «Екі жұлдыз , бір тілек» тәсілі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

-Өз үйінің ерекшелігін айтып, табуын «Үш шапалақ» тәсілі арқылы бірін-бірі бағалайды

- Геометриялық фигураларға ұқсас айналадағы заттарды тауып, айырмашылықтарын дәлелдеп, салған оқушыға медаль беріледі.

- Геометриялық фигураларды ажыратып, топтастыруы «Ауа райы» тәсілі арқылы бағаланады

-Өзін-өзі бағалау және рефлексия жұмыс дәптеріндегі «Жетістік баспалдағы» арқылы жүргізіледі


.

Қауіпсіздік ережелері:

Қайшымен,желіммен жұмыс істеу қауіпсіздігін еске түсіру

Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға





Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
1876
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі