Жаңа
сабақ
5 минут

|
Үйге берілген тапсырманы
5-6 оқушыдан
сұрайды.
Оқушылар үй
тапсырмасын айтып бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Өткен сабақты еске
түсіру мақсатында туралы «word woll» платформасымен сұрақтар
қояды.
https://wordwall.net/ru/resource/8548934
|
Үй тапсырмасын
айтады.Сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. «Жарайсың!
Дұрыс жауап!»
|
Оқулық, жұмыс дәптері,
интернет
материалдары.
«word woll»
платформасы
|
Сабақтың
ортасы
30 минут

|
1-тапсырма
«Оқиға
тауы» әдісі.
Кейіпкерлерді шығармадағы
алатын орны мен маңыздылығына қарай
орналастырады
|
Кейіпкерлерді шығармадағы
алатын орны мен маңыздылығына қарай жіктей
алады.
|
Дескриптор:
Жалпы -3
балл
– Кейіпкерлерді
шығармадағы алатын орны мен маңыздылығына қарай жіктей
алады.
|

|
2-тапсырма
Кейіпкерлердің мінездерін
сәйкестендіріңіздер
«Сәйкестендіру»
әдісі
Құрмаш -
Қолында шошайған сойылы бар,астында қатып қалған ақ бедеуі
бар,жылқы бағып жүретін
адам.
Көксерек -
Жұмаштың иті, Көксеректің баққасы. Онымен әрдайым күресіп, жарақат
жасайтын ит.
Қасен -
Құрмаштың дұшпаны болып,көрген сайын мазақтап жүретін
адам
Аққасқа -
күшік кезінде ауылға әкелінген. Көксерек ауыл иттерінен қорлық
көреді. Иттер оны дос көрмейді, маңына жақындатпайды. Қасқырға
шабатын батыл төбеттер оны талайды, әр жерінен тістеп
кетеді.
Бейсембай
жылқышы - Құрмаштың ауылдасы,
баққасы. Үнемі Құрмашпен ұстасып жүретін
бала.
Құрмаштың
әжесі - Құрмашты қолдап
отырған адам. Соңында елді тегіс еңіретіп, Көксеректі басынан
қарғап тұрып , тепті.
Жұмаш -
Көксеректі күшік кезінде ауылға әкеліп,
бағып-қаққан.
3-тапсырма
«Маңыздылық
аймағына» орналастыру тапсырмасы

|
Оқушылар
кейіпкерлердің мінездерін
сәйкестендіреді
Оқушылар тапсырманы
«Маңыздылық аймағына» орналастыру арқылы тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
Жалпы-3
балл
Оқушылар кейіпкерлердің
мінездерін
сәйкестендіреді
Дескриптор:
Жалпы- 4
балл
– Оқушылар тапсырманы
«Маңыздылық аймағына» орналастыру арқылы тапсырманы
орындайды
|


Қима қағаздар, жұмыс дәптері,
стикерлер
|
Бекіту:
5
минут
|
Бүгінгі сабақтан не
түсіндіңіздер. «WhatsApp» парағына
жазыңыздар.

|
Оқушылар бүгінгі
сабаққа «WhatsApp» әдісі бойынша өз пікірін жазу арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін
бағалайды.
|

|