Әдебиеттік оқу ІІІ тоқсан
Оқу ісінің меңгерушісі: № 49
|
Пәні:әдебиеттік оқу |
Күні:09.01.2020жыл |
Мұғалімі:Карибаева |
||||
|
Сынып:2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
5 - бөлім. Дені саудың - жаны сау |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дене мүшем сау болсын. Міржақып Дулатов. Байлық |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.4.1- сөйлеу барысында мақал - мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі |
|||||
|
Бастапқы білім |
ІІ тоқсандағы өткенді қайталау |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Жоспарланған кезең |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Қолдану 8 минут Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
||||
|
1 минут |
Сергіту жаттығуын жасау |
|
||||
|
Сабақтың соңы 13 минут |
Синтез Топтарға тапсырма. Нақыл сөздердің мағынасын айтып беріңдер.
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
|
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
||||
|
Рефлексия 2 минут |
|
Түрлі - түсті (қызыл, сары, жасыл) қарындаштар |
||||
|
1 минут |
Үй тапсырмасы: 3- бет оқу |
Оқулық,күнделік |
||||
|
Дифференциация – топпен жұмыс жүргізу, жұптық жұмыста өз ойларын жеткізу дағдыларын жетілдіру |
Бағалау. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
Оқушыларды бір – бірін тыңдай білуге тәрбиелеу |
||||
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Әдебиеттік оқу сабағынан сабақ жоспары.
ҚМЖ Әдебиеттік оқу сабағынан сабақ жоспары.
Әдебиеттік оқу ІІІ тоқсан
Оқу ісінің меңгерушісі: № 49
|
Пәні:әдебиеттік оқу |
Күні:09.01.2020жыл |
Мұғалімі:Карибаева |
||||
|
Сынып:2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
5 - бөлім. Дені саудың - жаны сау |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дене мүшем сау болсын. Міржақып Дулатов. Байлық |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.4.1- сөйлеу барысында мақал - мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі |
|||||
|
Бастапқы білім |
ІІ тоқсандағы өткенді қайталау |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Жоспарланған кезең |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Қолдану 8 минут Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
||||
|
1 минут |
Сергіту жаттығуын жасау |
|
||||
|
Сабақтың соңы 13 минут |
Синтез Топтарға тапсырма. Нақыл сөздердің мағынасын айтып беріңдер.
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
|
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
||||
|
Рефлексия 2 минут |
|
Түрлі - түсті (қызыл, сары, жасыл) қарындаштар |
||||
|
1 минут |
Үй тапсырмасы: 3- бет оқу |
Оқулық,күнделік |
||||
|
Дифференциация – топпен жұмыс жүргізу, жұптық жұмыста өз ойларын жеткізу дағдыларын жетілдіру |
Бағалау. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
Оқушыларды бір – бірін тыңдай білуге тәрбиелеу |
||||
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз
















