|
№25 Г. Титов ЖОМ КММ |
Алкендердің химиялық қасиеттері, алынуы.Марковников ережесі,тотығуы,полимерлену реакциясы,полиэтилен,қолданылуы.Көрсетілім:каучук,резина,эбонит үлгілерімен танысу |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Н. Спарханова |
||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Алкендердің хим қасиетін түсіну |
||||
|
Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар Алкендердің гомологтық қатарын ажырата алады |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: алкендердің тотығу реакцияларын біледі |
|||||
|
Кейбір оқушылар: : С деңгейлі есептер шығара алады |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Алкендердің химиялық қасиеттері, алынуын түсінеді |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:бір қос байланыс, олефиндер, цис-, транс- изомерлер |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: алкен-alkene, олефин-olefin, гидрлеу-гидрирование-hydrogenation, синтез-synthesis |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:Неліктен қанақпаған көмірсутектер деп аталады? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді . |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Алкандар туралы алған білімдерін тиянақтайды |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (4 мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Сатамын –сатып аламын » жаттығуы Жұптар арқылы бірігеді. |
суреттер |
|||
|
Үй тапсырмасы 3 мин) |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.Бүгінгі сабағымыз « Алкендердің физикалық, химиялық қасиеттері » деп аталады. |
Доп, кесте |
|||
|
Негізгі бөлім (25 мин) |
« Миға шабуыл» әдісі бойынша мәтін бойынша жұмыс атқарылады. Әр жұп берілген тақырып бойынша мәтінді оқып, берілген сұрақтарға жауап береді. Коллекциямен «Каучук,Резина »үлгілерін таныстыру. 1.Көлемі 11,2л алканнан (қ.ж) қанша көлем, неше моль алкен алуға болатынын айтыңдар. (0,5моль) 2.Зат мөлшері 1,5 моль этиленді сумен әрекеттестіргенде, зат шығымы 80% болған жағдайда этанолдың қандай массасы алынатының есепте. (55,2г) 3. Мына айналымды жүзеге асыр: С2Н4→С2Н6→С2Н5С1→С2Н5ОН→С2Н4 3. Мына айналымды жүзеге асыр: С3Н6→С3Н8→С3Н7С1→С3Н7ОН→С3Н6 3.Зертханалық жұмыс пластилинді, шырпыны немесе басқа затты пайдаланып, этилен мен пропиленнің масштабты және шарөзекті модельдерін жасаңдар. Оқулықтағы 1-6 жаттығуларды орындап,есеп шығарады |
Мәтін,пластил Лин,шырпы |
|||
|
Соңы (13мин) |
Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс БББ кестесі.Үйге тапсырмасы: Алкендердің химиялық қасиеттері, алынуы.Марковников ережесі,тотығуы,полимерлену реакциясы,полиэтилен,қолданылуы. Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» |
Ббб кестесі |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
|
|
|
|||
|
Рефлексия (4мин) Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ. Алкендердің химиялық қасиеттері. 9-сынып
ҚМЖ. Алкендердің химиялық қасиеттері. 9-сынып
|
№25 Г. Титов ЖОМ КММ |
Алкендердің химиялық қасиеттері, алынуы.Марковников ережесі,тотығуы,полимерлену реакциясы,полиэтилен,қолданылуы.Көрсетілім:каучук,резина,эбонит үлгілерімен танысу |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Н. Спарханова |
||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Алкендердің хим қасиетін түсіну |
||||
|
Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар Алкендердің гомологтық қатарын ажырата алады |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: алкендердің тотығу реакцияларын біледі |
|||||
|
Кейбір оқушылар: : С деңгейлі есептер шығара алады |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Алкендердің химиялық қасиеттері, алынуын түсінеді |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:бір қос байланыс, олефиндер, цис-, транс- изомерлер |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: алкен-alkene, олефин-olefin, гидрлеу-гидрирование-hydrogenation, синтез-synthesis |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:Неліктен қанақпаған көмірсутектер деп аталады? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді . |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Алкандар туралы алған білімдерін тиянақтайды |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (4 мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Сатамын –сатып аламын » жаттығуы Жұптар арқылы бірігеді. |
суреттер |
|||
|
Үй тапсырмасы 3 мин) |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.Бүгінгі сабағымыз « Алкендердің физикалық, химиялық қасиеттері » деп аталады. |
Доп, кесте |
|||
|
Негізгі бөлім (25 мин) |
« Миға шабуыл» әдісі бойынша мәтін бойынша жұмыс атқарылады. Әр жұп берілген тақырып бойынша мәтінді оқып, берілген сұрақтарға жауап береді. Коллекциямен «Каучук,Резина »үлгілерін таныстыру. 1.Көлемі 11,2л алканнан (қ.ж) қанша көлем, неше моль алкен алуға болатынын айтыңдар. (0,5моль) 2.Зат мөлшері 1,5 моль этиленді сумен әрекеттестіргенде, зат шығымы 80% болған жағдайда этанолдың қандай массасы алынатының есепте. (55,2г) 3. Мына айналымды жүзеге асыр: С2Н4→С2Н6→С2Н5С1→С2Н5ОН→С2Н4 3. Мына айналымды жүзеге асыр: С3Н6→С3Н8→С3Н7С1→С3Н7ОН→С3Н6 3.Зертханалық жұмыс пластилинді, шырпыны немесе басқа затты пайдаланып, этилен мен пропиленнің масштабты және шарөзекті модельдерін жасаңдар. Оқулықтағы 1-6 жаттығуларды орындап,есеп шығарады |
Мәтін,пластил Лин,шырпы |
|||
|
Соңы (13мин) |
Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс БББ кестесі.Үйге тапсырмасы: Алкендердің химиялық қасиеттері, алынуы.Марковников ережесі,тотығуы,полимерлену реакциясы,полиэтилен,қолданылуы. Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» |
Ббб кестесі |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
|
|
|
|||
|
Рефлексия (4мин) Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
шағым қалдыра аласыз













