Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ А.Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Д.Қонаев атындағы аграрлық техникалық колледж»дің
қазақ тілі және әдебиеті пәні оқытушысы
педагог -зерттеуші
Мусаева Салтанат Серікқызы
ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
А.Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы |
|||||
Модуль /пән атауы : |
Қазақ тілі |
|||||
Педагог дайындады: |
Мусаева Салтанат Серікқызы |
|||||
Сабақ өткен күн: |
29.10.2024ж |
|
|
|
|
|
Жалпы мәліметтер |
||||||
Курс: |
І |
І |
І |
І |
|
|
Топтар: |
Тіг. 9-242 |
|
|
|||
Сабақтың түрі: |
Білім , білік пен дағдыны бағалау, бақылау, түзету сабағы |
|||||
Ұзақтығы: |
2 сағат (90 мин) |
|||||
Өткізу орны: |
207 |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Абай Құнанбаевтың "Ескендір" поэмасының мазмұнын, идеялық ерекшелігін түсіндіру. Студенттердің сыни ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық тапсырмалар арқылы тақырыпты терең игеру. Кейіпкерлерді салыстыру арқылы әдеби талдау жасау. |
|||||
Сабақтың міндеттері: |
1. Білімділік: «Ескендір» поэмасының тақырыптық мазмұнын ашу, оның философиялық, моральдық аспектілерін талдау. 2. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Адамгершілік, адалдық, нәпсіні тыю сияқты өмірлік құндылықтарды оқушыларға жеткізу. |
|||||
Күтілетін нәтиже: |
Студенттер поэманың мазмұны мен тақырыбын талдай алады. Поэманың тарихи негізін түсінеді, Ескендірдің бейнесін ашады. Өмірлік құндылықтарды түсіне отырып, рухани-адамгершілік тақырыптарды пайымдайды. |
|||||
Қажетті ресурстар: |
||||||
Оқулық, проектор, ссылка Т.Н.Ермекова,Г.Б.Тоқтыбаева,Н,Ә.Дүсіпова; |
||||||
Сабақтың барысы: |
Сабақтың кезеңдері |
Уақыт (минут) |
Оқытушының әрекеттері |
Студенттердің әрекеттері |
Студенттерді бағалау |
Оқу ресурстары мен материалдары |
|||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||||||||||||||||||
1.Ұйымдастыру кезеңі |
5 мин |
1. Журнал бойынша білім алушылар тізімін тексеру. 2. Білім алушылардың сырт көріністеріне назар аудару. |
Топ старостасы оқушылар туралы баяндады. |
|
Оқулық |
|||||||||||||||||||||
2.Үй тапсырмасының орындалуын тексеру. Топқа бөлу |
10 мин |
Өткенге шолу 1. Масғұт қандай тұлға? 2. Масғұттың негізгі мақсаты не болды? 3. Поэмада Масғұттың алдынан не ұсынылды? 4. Масғұт қай жемісті таңдады және неге? 5. Масғұттың таңдауы қандай нәтижеге әкелді? 6. Абай бұл поэма арқылы қандай ойды жеткізгісі келді? 7. Поэмадағы үш жеміс нені білдіреді? 8. Поэмадағы басты философиялық сұрақ қандай? 9. Масғұттың өмірлік тағдыры нені көрсетеді? 10. Масғұттың билік пен байлықтан бас тартуы қандай моральдық сабақ береді? Топқа бөлу «Team Maker» әдісі |
Оқушылар үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді Студенттер 3 топқа бөлінеді |
Дескриптор: -сұрақтарды оқиды -сұрақтарға дұрыс жауап береді |
Genially платформа https://view.genially.com/6714dbfd05044882e72b1d3c/interactive-content-notebook-quiz Team Maker платформа |
|||||||||||||||||||||
3. Оқушылардың негізгі кезеңде жұмысқа дайындығы. |
5 мин |
1.Жаңа сабақ тақырыбын баяндау. 2. Сабақтың оқу мақсатын баяндау. |
Оқушылар жаңа сабақты тыңдауға зейін қойды. |
-оқу мақсатымен танысады -жаңа тақырыпты меңгереді |
||||||||||||||||||||||
4. Қызметтің жаңа білімі мен тәсілдерін бекіту. |
25мин |
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі: (5 мин) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 2. Кіріспе: (10 мин) 1. Поэманың қысқаша мазмұны 2. Негізгі идеялар 3. Поэманың қорытындысы 1. Поэманың қысқаша мазмұны: Поэма Ескендірдің бейнесін аша отырып, оның ішкі күресі мен рухани ізденісін суреттейді. Ескендір — тарихта белгілі болған, әлемді жаулаған тұлға. Алайда, Абай оның даралығын, кішіпейілділігін, білімінің маңыздылығын көрсетеді. Ескендір дүниені бағындырып, өзінің мақсатына жету үшін әділдік пен білімді таңдамай, билік пен байлықты қалайды. Дана адам Ескендірге өзінің шынайы бейнесін көру үшін көзсүйек береді. Бұл көзсүйек— символикалық мәнге ие, өйткені ол адамның ішкі дүниесін, ақыл-ойын көрсетуге арналған. 2. Негізгі идеялар: 1. Тәкаппарлық пен білімнің маңызы: Ескендір өзінің тәкаппарлығынан арылмай, шынайы білім мен әділдіктің маңыздылығын түсінбейді. Абай, оның даналығын, білімін, өзін-өзі тануын алға тартады. 2. Адамгершілік: Поэмада Ескендірдің билікке және байлыққа деген құштарлығы оның адамгершілігінен алшақтайды. Ол өзінің ішкі әлемін түсіну үшін мұқтаж, бірақ өз мақсатын жүзеге асыру барысында көптеген қиындықтарға тап болады. 3. Рухани даму: Абай Ескендір арқылы адамның рухани дамуы мен өмірдің мәнін түсіну қажеттілігін көрсетеді. Адамның шынайы бақытын тек білім мен ақыл арқылы таба алатынын айтады. 3. Поэманың қорытындысы: Абай Құнанбаевтың "Ескендір" поэмасы – мәңгілік философиялық сұрақтарға жауап іздейтін туынды. Ол білімнің, адамгершіліктің, әділдіктің маңыздылығын баса көрсетеді. Поэма адамды өзінің шынайы табиғатын тануға, дұрыс таңдаулар жасауға, өмірдің мәнін іздеуге шақырады. |
Жаңа сабақ түсінеді |
|
Слайд Оқулық |
|||||||||||||||||||||
5. Білім мен әдістерді қолдану |
35 мин |
1. Топтық жұмыс 1-топ: Әдеби талдау тапсырмасы Тапсырма: "Ескендір" поэмасының құрылымы мен мазмұнын талдау. Міндеті: Әр бөлімде қандай оқиғалар орын алды? Негізгі кейіпкерлердің әрекеттері қандай? Әр оқиғаның мәні неде? 2-топ: Философиялық идеяларды талдау тапсырмасы Тапсырма: Абайдың поэмада көтерген негізгі философиялық идеяларын талдау. Міндеті: Абайдың ойлары мен Ескендірдің өміріндегі әрекеттерін салыстырып, ақынның қандай философиялық тұжырымдарға келгенін түсіндіріңіз. 3-топ: Тарихи зерттеу тапсырмасы Тапсырма: Ескендірдің (Александр Македонскийдің) тарихи тұлға ретіндегі бейнесін зерттеу. Міндеті: Тарихи деректер мен Абайдың поэмасындағы кейіпкердің бейнесін салыстырыңыз. Неліктен Абай Ескендірді осындай тұлға ретінде бейнелеген? 2. Жұптық жұмыс «Кейіпкерлерді салыстыр» әдісі
3. «Шын немесе жалған» әдісі 1.Ескендір ешбір қарсыласын жеңе алмады. 2. Дана адам Ескендірге көзсүйек берді. 3. Ескендір барлық жерде әділдік пен теңдік орнатты. 4. Ескендірдің мақтанышы оның түбіне жетті. 5. Ескендір ешқашан ақылға құлақ асқан жоқ. 6. Абайдың "Ескендір" поэмасы адамгершілік құндылықтар туралы ой қозғайды. 7. Ескендірдің билігі шектеулі болды. 8. Дана адам Ескендірді мәңгілік билікке жеткізді. 9. Поэмада Ескендір тарихтағы Александр Македонский бейнесінде суреттеледі.
4. «Сұрақ-жауап ойыны» Тапсырма: Поэма бойынша сұрақтар дайындау.
5. «Кім жүйрік» әдісі Абай Құнанбаевтың "Ескендір" поэмасына арналған сәйкестендіру тапсырмасы 1. Ескендір a) көзсүйек беріп, ақыл айтқан 2. Дана адам b) Әлемді жаулаушы 3. көзсүйек c) Ақыл мен кішіпейілдікті білдіреді 4. Әскер d) Бүкіл әлемді жаулағысы келгендер 5. Тәкаппарлық e) Ескендірдің қателігі 6. «Ойлы болсаң, озып көр» Берілген тест тапсырмасын орындайды. 1. Ескендір кім болған? a) Ғалым b) Жазушы c) Әскербасы 2. Ескендірді кім тоқтатады? a) Патша b) Дана адам c) Халық 3. Поэмада Ескендірге не беріледі? a) Қылыш b) көзсүйек c) Алмас 4. Ескендірдің басты мақсаты қандай болған? a) Халыққа көмектесу b) Білім жинау c) Әлемді жаулап алу 5.Поэмада Ескендір қандай қасиеті арқылы суреттеледі? a) Кішіпейілдігі b) Мақтаншақтығы c) Әділдігі 6. Ескендір нені түсіне алмады? a) Қарсыластарының әлсіздігін b) Биліктің құндылығын c) Мақтаншақтықтың зиянын 7. Дана адамның берген айнасы не үшін берілді? a) Өзін көру үшін b) Әлемді көру үшін c) Қарсыластарын жеңу үшін 8. Абай поэмасында Ескендір кімнің бейнесінде көрсетілген? a) Жамбыл Жабаев b) Александр Македонский c) Шыңғыс хан 9. Ескендірдің өмірінде қандай қателік жасалды? a) Дұшпандарын жеңе алмады b) Білім жинаған жоқ c) Тәкаппарлыққа бой алдырды 10. Поэманың негізгі идеясы қандай? a) Билік — басты құндылық b) Білім мен ақылдың құндылығы c) Әлемді жаулап алу
|
Топ болып берілген тапсырманы орындайды.
Кейіпкерлерді салыстырады
Сұрақтардың шын немесе жалған екенін анықтайды.
"Ескендір" поэмасы бойынша 5 сұрақтан дайындайды.
Кейіпкерлерді дұрыс жауабымен сәйкентендіреді.
Берілген тест сұрақтарына жауап береді. |
Дескриптор: -Поэманың құрылымын талдайды -поэманың мазмұнын талдайды Дескриптор: -поэмадағы философиялық ойлады зерттейді. Дескриптор: -Ескендірдің тарихи тұлға ретіндегі бейнесін зерттейді. Жалпы балл:20 Дескриптор: -кейіпкерлерді салыстырады -жауабын айтады Жалпы балл:20 Дескриптор: -сұрақтарды оқиды -шын немесе жалған екенін анықтайды -жауабын тексереді Жалпы балл:10 Дескриптор: -әр топ 5 сұрақ құрастырады -сұрақтарды оқиды -жауабын табады Жалпы балл:20 Дескриптор: -кейіркерлерді дұрыс жауабымен сәйкестендіреді Жалпы балл:10 Дескриптор: -сұрақтарды оқиды -дұрыс жауабын анықтайды -жауабын тексереді Жалпы балл:20 |
Слайд Оқулық
Слайд https://view.genially.com/67142a03215254f2097f652b/interactive-content-true-or-false-quiz
Слайд https://view.genially.com/6714289605044882e7c226bb/presentation-blackboard-presentation Слайд https://www.educaplay.com/learning-resources/20892095-learning_resource.html Слайд https://view.genially.com/67142ca51379b850703508aa/interactive-content-characters-quiz |
|||||||||||||||||||||
6. Сабақ бойынша рефлексия Бағалау
|
5 мин |
1. Студенттерді бағалау
2.Сабақ барысында студент - Түсіндім - Түсінбедім - Сұрағым бар? |
Бүгінгі сабақта студенттер бағаланады. Рефлексия жүргізеді |
|
Асық бағалауы Білім қоржыны |
|||||||||||||||||||||
7. Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру |
5 мин |
6. Үй тапсырмасы: «"Ескендірдің трагедиясы: Тәкаппарлықтың салдары"» тақырыбында шағын эссе жазу.
|
Үй жұмысын түсінеді. |
|
|
Қазақ тілі пәні оқытушысы: С.Мусаева.