Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:
Бұқаралық ақпарат құралдары
Мектеп: О.Жұмабеков ат.
ЖББОМ
Күні: Мұғалімнің аты жөні:
Сақауова Ж.Б
Сынып:
9
|
Сабақ тақырыбы
|
Газет-журналдардың адам өміріндегі
орны
|
Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасы
на
сәйкес)
|
9.1.5.1 мәтіндегі айтылған
ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп
айту;
|
Сабақ мақсаттары
|
1.
Мәтіндегі айтылған ойға өз
көзқарасын білдіреді
2.
Мәтіндегі айтылған ойға сыни
тұрғыдан баға береді
3.
Мәтіндегі айтылған ойға өзінің
сыни көзқарасын айтады
|
Бағалау
критерийі
|
-мәтіндегі ойға өз көзқарасын
айтады;
-сыни тұрғыдан баға береді;
-мәтіндегі ойға сыни көзқарасын
білдіреді
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады:
көзқарасын білдіреді, сыни баға береді, сабақтастарды ажыратады,
түрлендіріп қолданады
Пәнге қатысты сөздік қор мен
сөз тіркестері: басылым, баспасөз, ақпарат көздері, мақала,
журналистика
Диалог пен жазу үшін
қолданылады: назарларыңызға ұсынамыз, қабыл
алыңыздар, мәліметтерге сүйенсек, кезекті
жарияланымда
|
Құндылықтар
ға
баулу
|
Қазақстандық патриотизм,
азаматтық жауапкершілік.
Тарихтың, мәдениет пен тілдің
біртұтастығы
|
Пәнаралық байланыс
|
қазақ әдебиеті, тарих,
ақпарат, журналистика
|
Ресурстар
|
Оқулық, БАҚ құралдары,
альбом,буклет
|
Әдіс-
тәсілдер
|
«Ашық микрофон», «БФЕ
шаблоны», «РRES»
|
Алдыңғы оқу
2 мин
|
ГМО, құрмалас сөйлемдер
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар,
бағалау
|
Cабақтың басы
4 мин
4
мин
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«3 с» қағидасы (
сенім,сүйіспеншілік,сыйластық)
-
Қ ы з ы ғ у ш ы л ы қ т ы
ояту
Ширату
жаттығуы. «Ашық микрофон»
әдісі. (БАҚ жайлы сұрақтар -112-бет,
сабақтас құрмалас 124-бет)
-
Бұқаралық ақпарат құралдары деген
не?
-
Құрмалас сөйлем дегеніміз
не?
-
БАҚ-тың қандай түрлері бар?
-
Құрмалас сөйлемнің түрлері?
-
БАҚ
қоғамға не үшін қажет?
-
Сабақтас құрмаластың турлері?
-
БАҚ-тың қай түрі ұнайды?
-
2 сабақтастың түріне мысал
келтірші.
-
М а ғ ы н а н ы
тану
Т\А
. Аудиомәтінді
тыңдайды( теледидар,
ғаламтор,газет-журнал жайлы ақпараттар екенін табады, өз көзқарасын
білдіреді)
9-сынып 7-тарау,1-2
сабақ
Айырмашылығы неде?
(2-слайд)
Екеуінің арасындағы
айырмашылықты анықта?
Жауаптарын дəлелдеп отырулары
керек.
Сабақтың тақырыбы
ашылады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
айту.
Ретпен
«Ақпарат», «Көзқарас»
топтарына бірігу
|
|
Сабақтың ортасы
25
мин
|
І тапсырма. Оқылым. « Ұлы
даланың 7 ерекшелігі» мақаласынан, «Латын әліпбиіне көшу»
мақаласынан үзінді. 2 топқа беріледі
Мәтінмен
танысу. (дағды: оқылым) Бірлескен
оқу әдісі арқылы Түсіндіру жəне сипаттау: жалпылама пайымдау үшін
қолданылатын мысалдарды келтіре отырып, тақырыпты түсіну, жұпта
талқылау
Оқушылар мәтінмен танысып,
жұмыс жасау кезінде, газет-журналдардағы өзімнің,
оқушыларымның мақалаларына тоқталу. («Жаңаарқа» 80 жыл-2018,
«Егемен Қаз»-100,2019, «Қазақ
әдебиеті»-80,2019)
Мәліметтердің артықшылық,
кемшілік жағын, қызығушылық тудырған тұстарын
айт.
---Кімнің есінде дұрыс әрі
көп мәлімет қалды? Сабақтас құрмалас сөйлемдерді
ажырату.
«БФЕ»
шаблоны
Мәселе
1.Оң фактор
2.Теріс фактор
3.Қызықты фактор
Б ағалау
критерийлері
Деректердегі факторларды
сипаттайды
Дескриптор:
1.Тапсырмаға өз көзқарасын
айтады;
2.Факторларға сыни көзқарас
білдіреді.
3.Сабақтас құрмаластарды
ажыратады
ІІ тапсырма
«Бір айналым сұхбат»
тәсілі. (4 адам: мұғалім, оқушымен, аудиториямен
байланысу)
-
Ақпаратты қайдан алғанды
қалайсыз?
-
Ұнатып оқитын газет-журналыңыз?
-
Өз өңіріңіздің газет-журналдары?
-
Мақала жазасыз ба?
1 оқушы түсірілім жасап, 1
оқушы сұхбат жүргізеді, 1 оқушы жазады. 1 оқушы осы көрініске өз
көзқарасын білдіріп, сыни тұрғыдан баға
береді.
Бағалау критерийі
Газет-журналдың адам өміріндегі маңызын сұхбат
барысында біледі
Дескриптор:
1.Түсірілім жасап, айтылғандар
жазылады.
2.Өз көзқарасын білдіріп, сыни тұрғыдан баға
беріледі.
|
Мұғалім
Оқушылар - 2 *, 1 ұсыныс (1
үздік жауап, 1 жақсы жауап, 1 ескерту)
оқушылар өзара бағалайды.
2
*, 1 ұсыныс
|
Сабақтың
соңы
4
мин
|
ІІІ. ОЙ ТОЛҒАНЫС кезеңі
«Газет-журналдардың
болашағы бар ма?
(2 топтан 1 оқушыдан )
«PRES» тәсілі
арқылы
көзқарасын білдіреді
P- Position -
Позиция: « Менің ойымша, ....» немесе
«Мен ……. деп санаймын» көзқарасын
білдіреді
R-Resolution-
Негіздеу: « Өйткені....» өз ойының пайда
болу себебін, өз ұстанымының неге негізделетінін
түсіндіреді.
E - Example - Мысал
келтіру: ойын « мысалы....» сөзімен
жалғастырып, өз көзқарасын қолдайтын мәліметтер, фактілер мен
дәлелдер келтіреді.
S - Summary –
Қорытынды: ойын «Сонымен (сондықтан,
сөйтіп), мен ...... деп санаймын» сөйлемімен жалғастырып, өз
пікірін жинақтап, қалай әрекет жасау керектігі туралы қорытындыға
келеді.
Дескриптор:
Қалыптастырушы
бағалау: жазбаша (өз көзқарастарыңды
білдірдіңдер, ойларыңды сыни тұрғыдан талдай алдыңдар, баспасөз
туралы білімді толықтыруды қажет
етеді.т.б.)
|
Оқушылар - 2 *, 1 ұсыныс (1
үздік жауап, 1 жақсы жауап, 1 ескерту)
|
Рефлексия
3
минут
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
«3 қ»
қызық,қиын,құнды
********************************************
Сары лайк- «5», көк лайк – «4»
«Жастар газет-журнал оқиды ма?
Мақала жазу, мектеп оқушыларымен сұхбат, сауалнама жүргізіп,
репортаж жасау
|
1)
пирамида,
2)
3 «қ»
Мына 2 еуінің қайсысын алайын?
|