«Атом, молекула»
тренингі:
Атомның бес молекуласын болып
топтасайық-осылай оқушыларды төрт топқа
бөлеміз.
Сабақ басында оқушылар бір-біріне көтеріңкі көңіл күй
сыйлайды.Оқушыларды: молекула,
атом,ядро,электрон деп, топтарға
бөлу.
«Кім жылдам?»Жұптық
оқушыларға тапсырма.
1тапсырма.Төменде берілген сөйлемді
аяқтаңыз.
Атом
дегеніміз .
Молекула
дегеніміз .
Дискриптор Білім алушы
-атом ұғымына анықтама
береді;
-молекула ұғымына анықтама
береді.
2 тапсырма.Жеке
жұмыс. «Химиялық
диктант»
Атом мен молекула сөздерін
қажетті септікті пайдаланып төмендегі сөйлемдерді
аяқтаңыз.
а) Судың құрамында сутек және
оттек ... кіреді.
ә)Ауаның құрамында азот және
оттек ... бар.
б) Адам мен жануарлар тыныс
алғанда оттек ...пайдаланады.
в) Мыс оксидін қыздырғанда ...
мыс пен оттек ... ыдырайды.
Дескриптор
Білім
алушы
-«Атом» сөзін тиісті септікке
қойып, сөйлемді аяқтайды.
-«Молекула» сөзін тиісті
септікке қойып, сөйлемді аяқтайды.
Жаңа білімді
түсіндіру
Мұғалім
презентациясы
Пероидтық жүйе бойынша
элементтерге анықтама беру,олардың жіктелуіне, қандай қасиетіне
негізделгенін сипаттайды
«Ойлан,тап!»
Топтық
жұмыс. Әр топ географиялық атауға
және ғалымның есіміне байланысты аталған химиялық элементтерді
кестеден табады.
Қай топ көбірек элементтерді
атаса, сол жеңімпаз.
Мұғалімнің бағалауы.
(жұлдызша беру )
Топтық
жұмыс
Берілген білімді
меңгеру
А деңгейлі
тапсырмалар
«Адасқан сөздер»
әдісі
Бір химиялық атомның деп
элемент белгілі түрін айтамыз.
Әрбір химиялық элементтің
өзінің символы мен атауы бар.Символ бойынша химиялық элементтерді
атаңыз және химиялық элементтердің атауы бойынша символын
көрсетіңіз.
Au- , Оттегі-
C- , Мыс-
H- , Мырыш-
Hg- , Күміс-
В деңгейлі тапсырма «Алтын
сандық»
Мына заттарды жай және күрделі заттарға жіктеп
жазу:
S,H2O,
Zn,Mg,CuO,SO2, Li NaCl CaO MgO
C
-
-
-
Жай
заттар
|
Күрделі
заттар
|
|
|
С деңгейлі
тапсырма
Төмендегі химиялық
элементтердің қасиеттерін
сипаттап,оларды металдарға және бейметалдарға
жіктеу.
Физикалық
қасиеттері
|
Алюминий
|
күкірт
|
оттек
|
темір
|
Түсі
Агрегаттық күйі
Металдық жылтыры
Электрөткізгіштігі
Металл
Бейметалл
|
|
|
|
|
Кері байланыс.
-сен қандай жетістіктерің үшін мақтанар
едің?
-қандай қиындықтар
кездесті?
Алған білімдерін смайликтар арқылы топтар жұмыстарын
бағалайды.
Пар.6 №5 47бет
|