Материалдар / ҚМЖ. Ауа. Ауаның құрамы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ. Ауа. Ауаның құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша 7-сыныптың химия пәнінен дайындалған қысқа мерзімді жоспар. Химия пәні мұғалімдеріне қажетті ресурс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
3640
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары


Орта мерзімді жоспардың бөлімі 7.2В


Мектеп:Ә:Жангелдин атындағы №52 жалпы орта мектебі КММ


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жаркинбаева Гульзира Тынысбековна

Сынып: 7

Қатысқандар саны:20

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Ауа.Ауаның құрамы.

6 Зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы»


Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаты:


7.3.1.1 – ауа құрамын білу

7.3.1.2 – заттардың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатынын білу

7.3.1.3 – атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Ауаның құрамын, атмосфера ауасының неден ластанатынын біледі және оны қалай қорғауға болатынын біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Заттардың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатынын қабылдайды.

Кейбір оқушылар: Атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді

Бағалау критерийі:

Оқушы оқу мақсатына жетеді,егер:

Ауаның сандық және сапалық құрамын анықтай алса;

Заттардың жануы кезінде оттегінің қажеттілігін білсе;

Ауаны ластанудан қорғауды маңызын түсіне алса.

Дискриптор:

Дискриптор

Ауаның сапалық және сандық құрамын анықтайды.

1 негізгі үш компонентті көрсетеді; 1б

2.мөлшерін пайызбен көрсетеді; 1б


Заттардың жану шарттарын анықтап, өнімдерін көрсетеді.

жалынның өшу себебін ұсынады; 1б

жану өнімінің екі мысалын келтіреді;1б


Атмосфералық ауаның ластанудан қорғау жөнінде қорытынды

жасайды.

1. ластануды азайтудың шарасын ұсынады;1б

2.жалынның өшу себебін ұсынады;

Барлығы 6 балл



Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады:

Атмосфера экологиясы туралы талқылайды.

Ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіндіреді

..

Негізгі сөздер мен тіркестер:ауа,оттек,оксид,жану,сынау,тұтану,өртсөндіргіш


Сыныптағы диалог (жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер): 1.Ауаның құрамы туралы не білесің?

2.Заттардың жануы кезінде қандай өзгерістер болады?

3.Балауыз шам қандай жағдайда сөніп қалады?

4.Жану не үшін қажет?

5.Серіктің жауабы туралы сен не ойлайсың?”

6.Бақыт естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады?”



















Оттек,оксид,түтін, қауіпті,тұтану,жану, ауаның ластануы


Оқушы өз өміріне зиянды заттарды талқыға сала алады.


Талқылауға арналған тармақтар: Ауа.атмосфера.қоспа,балауыз шам, тартпа шкаф,қағаз,газдар,жану,қоршаған орта,экология




Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Кейбір оксидтердің көп мөлшерде бөлінуі салдарынан ауаның ластануы туралы түсінік бере алады


Жазылым бойынша ұсыныстар:

Берілген тапсырмалар мен жаттығуларды орындайды және жазыр отырады


Құндылықтар

Топтық жұмыста ынтымақтастық,жауапкершілік,ұжымшылдық,өзін-өзі реттеу,тәжірибенің маңызын түсіну,еңбекке үйрету



Пән аралық байланыс

Жаратылыстану,биология,экология,графика,әдебиет

Алдыңғы тақырып

Жер атмосферасы (Жаратылыстану 5-сынып)

5.2 Ауа(Жаратылыстану.Ғылымға кіріспе 1-4 сынып)

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дереккөздер

Басталуы. Ұйымдастыру кезеңі. (2 минут)


3-5 минут









1 минут

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.Ішкі уәжді ояту мақсатында Психологиялық ахуал «Бәрі өз қолыңда»



Мұғалім мен оқушының іс-әрекеттері

Өткен сабақта «Атом құрамы.Изотоптар» тақырыбын

«Мен саған, сен маған» әдісі арқылы тексеремін. Бір-біріне қарап тұрып,біреуі сұрақ қойса екіншісі жауап береді.Кейіннен алмасады.

1.Атом қандай бөлшектерден тұрады? Ядроның құрамы қандай?

2. Алюминий Al, кальций Ca, мырыш Zn, йод I элементтерінің ядро заряды мен электрон саны қандай?

3. Атомының құрамында 14 протон, 14 нейтрон және 14 электрон болатын химиялық элементті білесің бе?

Смайликтермен бағалау

Сынып оқушыларын 3 топқа бөледі: «Азот», «Оттек», «Газдар» деп бөлінеді.















Қосымша1

Ортасы.

1 минут







Жаңа сабақ Жаңа сабақтың мақсатын түсіндіру.

Жұмбақ жасыру

Көзге ілінбейді

Жұтсаң білінбейді (Ауа)

Сабақ тақырыбы ашылады.

Оқушылар 5 сыныпта жаратылыстану пәнінен таныс екенін айтады.



Оқулық.

ИТ,АКТ


.









6 минут



















2 минут

10 минут









2 минут

Оқушылар осыған дейін білетінін толтырады

«Борт» журналы

Бұл тақырып бойынша менің білетінім


Мәтінді оқып жаңадан білгенім






Болжамдар





Тың ақпараттар








«Стоп кадр» әдісін қолданғанда оқушылардың талқылауына тастаймын.

Оқулықпен жұмыс

Мәтінді оқып,талқылау. «Ойлан,жұптас,бөліс» тәсілі бойынша жеке,жұппен,топпен жұмыс жүргізіледі.




Тапсырмалар

1 тапсырма.Ауаның құрамындағы негізгі үш компонентті анықтап, олардың атмосферада таралу мөлшерін пайызбен жазыңыз.


Мадақтау арқылы бағалаймын.

Дискриптор

Ауаның сапалық және сандық құрамын анықтайды.

1 негізгі үш компонентті көрсетеді; 1б

2.мөлшерін пайызбен көрсетеді; 1б



«Борт» журналы





Қ2


Жұмыс дәптерлері


Оқулық.


Тақта, бор.








Анимациялық фильм













Дәптер






Қ 3

10 минут

























2 минут

2 тапсырма. Мұғалімнің көрсетілімдері: Мұғалім оқушыларға қағаздың жануын көрсетеді.Ағаштың жануы жайында оқушылардан сұрай отырып, баяндайды.Оқушылар топ ішінде өз көргендерін талқылайды.

6 З.Т М.К«Балауыз шамның жануы» зертханалық тәжірибесін көрсетемін.Мұғалім балауыз шамды жақты да, шамның үстін шыны стаканмен жауып қойды. Біраз уақыттан кейін жалын өшіп қалады. Оқушылардан не екендігін сұраңыз.

(Шам сөнген кезде түтін бөлінеді) Шыны стаканның қабырғаларында тамшылар байқалады..Неліктен екендігін оқушылардан сұраңыз. Жалынның өшу себебін түсіндіріп, жану өнімдерін анықтаңыз.Осы өнімдердің қоршаған ортаға әсері жайында өздерінен сұрап,бүкіл сынып талқылауына саламын.

Көрсетілім: интербелсенді тақтадан тәжірибелерді көрсету.


Жалынның өшу себебі:

Жану өнімдері:

1____________________________

2____________________________


Бармақ арқылы бағалаймын.

Дискриптор

Заттардың жану шарттарын анықтап, өнімдерін көрсетеді.

жалынның өшу себебін ұсынады; 1б

жану өнімінің екі мысалын келтіреді;1б



3 тапсырма. Үлкен қалаларда ауаның ластануы жоғары дәрежеде байқалады.

Осындай қалаларда атмосфералық ауаның ластануын азайту үшін қандай шаралар қолдануға болады?

Дискриптор

Атмосфералық ауаның ластанудан қорғау жөнінде қорытынды жасайды.

1. ластануды азайтудың шарасын ұсынады;1б

2.жалынның өшу себебін ұсынады;



Қоршаған ортаның түрлі заттардың әсерінен бұзылып жатқанын, олардан сақтану жолдарын айта алады.

«Серпілген сауал» арқылы сабақты бекітемін.

1. Заттардың жануы кезінде қандай өзгерістер болады?

2. Ақботаның жауабы туралы сен не ойлайсың?”

3.Жану не үшін қажет?

4.Серіктің жауабы туралы сен не ойлайсың?”

5.Бақыт естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады?”


Оқушылар. «Борт журналын» толтырады


Тақта, бор.


Көрсетілім


А4 қағаз




















Ақ парақтар









Аяқталуы


Кері байланыс (4 минут)



Үйге тапсырма беру. «Менің атмосфера ауасын қорғауға қосар үлесім....» тақырыбында эссе жазып келу

«Плюс-минус» әдісі.

«Плюс, минус, қызықты» Эдвард де Боно (1968 ж)

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.

«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.

«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады



Стикерлер



Қосымша 4





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!