Сабақтың
басы
10
мин
|
Дайындық
бөлімі:
Оқушыларды қатарға тұрғызу.
Сәлемдесу.
-
Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар
аудару.
-
Сабақтың тақырыбы және
мақсатымен таныстыру.
-
Бағалау критерийлерін
анықтау.
-
Қауіпсіздік ережелерін
ескерту.
«Шаттық
щеңбері»
Оқушылар бір-біріне, және
бүгінгі күнге тілек айту.Көңіл-күй
сыйлау
Саптық
жаттығулар:
-«оңға», «солға»,
«айнал».
Жүру
жаттығулары:
- Екі қолы жоғарыда,аяқтың
ұшымен жүру,
- Екі қол желкеде, өкшемен
жүру
- Баскетболшы корғанушы
тәсілімен жүреміз оң,сол
жақпен
- Толық отырып
жүреміз
Жүгіру
жаттығулары:
- Жай жеңіл
жүгіріс
- Бүгілген аяқты жоғары
сермеп
- Бүгілген аяқты артқа
сермеп,
- Отырып
секіріп
- Жылдамдыққа
жүгіру
Жалпы дамыту
жаттығулары:
Тыныс жолдарын қалпына
келтіру,
|
Оқушылар орын ауыстыру,
секіру, қысқа аралыққа жүгіру ережелеріне мән береді. Оқушылар
сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият
тыңдайды.
Денені қыздыруға арналған
жүру, жүгіру кезіндегі жаттығуларын толықтай
орындайды.
|
ҚБ: қошемет
сөздер
Жарайсың
Жақсы
Керемет
|
Әрбір жаттығу үшін бос
кеңістік,
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
1)Допты шеңбер бойымен
аялдамалармен, бағытын өзгертіп
жүгіру:
Оң қол, сол қол, бірінен соң
бірі.
2)1-ойыншы оң аяғымен
тосқауылдан секіріп, орталық сызыққа жүгіреді, ал 2-ойыншы конусты
айналып өтіп, 1-ойыншыға пас береді.
рингке.
3)1-ойыншы сол аяғымен
кедергілерден секіріп, алға сальто жасап, орталық сызыққа жүгіреді,
ал 2-ойыншы гимнастикалық орындық бойымен қозғалып дриблинг жасап,
1-ші ойыншыға пас береді. , қос адым мен рингке лақтырудан
кейін.
4)1-ойыншы екі аяқпен
бөгеттерден секіреді, конустарды айналып өтіп, орталық сызыққа
жүгіреді, ал 2-ойыншы 1-ойыншыға пас береді. 1-ойыншы допты қағып
алады, артқы тақтаға дриблинг жасайды, қос адымнан кейін допқа
лақтырады. сақина. Ал 2-ойыншы қорғаушы қызметін атқарып, 1-ші
ойыншының лақтыруына кедергі
жасайды.
5)Еркін
лақтыру
6)1-ойыншы екі қолымен
қабырғаға соғылған допты бүйірлік адыммен ортаңғы сызыққа алға
қарай береді және 2-ойыншыға береді, ол 1-ші ойыншыға қайта береді.
сақина.
7) 1-ойыншы түзу сызықта соңғы
сызыққа жылдамдықпен дриблинг жасайды және 3 нүктелік ату аймағына
өтеді. Бұл кезде 2-ойыншы конусқа қарай жылдамдықпен жүгіріп, оны
айналып өтіп, 3-ұпайлық лақтыру сызығына қайта жүгіреді. Допты
қағып алып, рингке 3 ұпаймен лақтыруды
орындайды.
8) Екі жақты баскетбол
ойыны.
9) Жарыс – ойнайтын командалар
арасындағы арқан
тартыс.
|
Жаттығу конустарды айналдыра
отырып, шеңберде орындалады. Бір-бірінен қашықтығы 3 м Дриблингтің
әр түрін орындау үшін екі шеңбер беріледі. Ал конустардың орналасуы
да өзгереді.
Бір жолдан екіге ауыстырыңыз.
Жаттығу жұппен
орындалады.
|
Дескриптор:
- түрлі қимыл қозғалыстарды
орындау кезіндегі сақталатын қауіпсіздік ережелерін
біледі;
- жаттығуларды орындау
реттілігін сақтайды
ҚБ: бір-бірін
бағалау
«Шапалақ» әдісімен
бағалау
|
Әрбір жаттығу үшін бос
кеңістік, ысқырық,
секундомер
Баскетбол
доптары
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Сабақты
қорытындылау
Кері
байланыс,
«Білем» бағанына осы сабақ алдында
білетіндерін жазу.
«Білдім»- бүгінгі сабақта не
білгендерін, үйренгендерін
жазу.
«Білгім
келеді»- келесі сабақта қандай нәрсе
үйренгісі келетіндерін жазу.
|
Оқушы қиын болған немесе
жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Сабақ басындағы
мұғалім сұрағына жауап
береді.
|
ҚБ: «Бас бармақ»
арқылы бағалау
|
Үлкен бос кеңістік,
секундомер
|