Сабақтың тақырыбы:Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау | Мектеп: Ғали Орманов | Тексерілді: |
Күні: 09.11.16 | Мұғалім:С.сарай |
Сынып: 3 а | Қатысқан: | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу туралы есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастасады. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады.. |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
Бұрыннан бар білімдері | Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басы | Екі шеңбер жасап тұрып, қарама-қарсы тұрған оқушының жақсы қасиеттерін айтады. Санау арқылы топқа бөлу.Математикалық диктант.(10+80)*5=450 (13+27)*4=160(24+6)*2=60 (12+18)*3=90(100+80)*5=900 (100+70)*4=680(400+60)*2=920 (200+80)*3=840 | Түрлі тапсырмаларжазылғанкарточкалар.
|
Ортасы
| Электронды оқулықты тыңдау.Бірлесіп жазуТүсіндіру ресурстарымен танысу.Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу | Оқулықпен жұмыс,дәптерлер, электронды оқулық. |
Сергіту сәті | «Сергіту жаттығулары - энерждайзер.«Поезд» жаттығулары психологиялық және физикалық қобалжулықтан арылу, дұрыс пікір қалыптастыру. Ойын шеңберде өткізіледі. Алдымен бірінші, екінші деп саналу керек. Бірінші қадам - алақанмен шапалақтау, екі рет аяғымен тоқылдату. Екінші қадам - екі шапалақ, бір топылдату. Қозғалыс кезекпен қайталанады: бірінші - екінші - бірінші - екінші және т. с. с шеңбер бойынша: пойыз доңғалақтарының шуылын салып көрсетеді. Ойын барысының өн бойында қарқын үнемі тездетіледі. 2 мин | Оқушылар сергіп қалады. |
Соңы
| Тапсырманы орында:Ойын «Брейн – ринг»Екі жұмыртқа 4 минутта піседі. Дәл сондай 8 жұмыртқа қанша уақытта піседі?- Әжей қалаға бара жатып қарсы алдынан 3 ер адамды кездестіреді. Олардың әрқайсысында бір - бір қап бар, әр қаптың ішінде бір мысықтан бар екен. Қалаға сапар шеккен жолаушылар нешеу?- Торда 4 қоян бар еді. Осы қояндарды төрт бала бір - бірден сатып алды, біреуі қалып қойды. Неліктен бұлай болды?- Қаз 2 аяғымен тұрған кезде, оның массасы 6 кг. Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады? | Өз бетімен жазуүлгісі сыныпоқушыларыныңбарлығы бірдей көреалатындай болса ғанакөрсетіледі.
|
Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма. |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
| Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | Кері байланысТоп_________Оқушының аты-жөні_____________________________________
1. Топта жұмыс істеген оңай ма? ___________2. Кім өзін еркін сезінбеді, неге? _____________3. Бірлескен жұмыстан не алдың? ___________ |
Қорытынды бағаОқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды? Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек? Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым? |