Сабақтың
тақырыбы:
Бір таңбалы санға кестелік
көбейту және бөлуді
қайталау
|
Мектеп: Ғали
Орманов
|
Тексерілді:
|
Күні: 09.11.16
|
Мұғалім:С.сарай
|
Сынып: 3
а
|
Қатысқан:
|
Қатыпағандар:
|
Сабақта
меңгерілетін
дағдылық
мақсаттар
|
Бір таңбалы санға кестелік
көбейту және бөлу туралы есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін
қалыптастасады.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
білуге тиісті:
Оқулықта берілген
тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы
біледі.
|
Оқушылардың
көпшілігі білуге тиіс:
Өз бетінше күрделі
тапсырмаларды орындай
алады..
|
Кейбір оқушылар
білуге тиіс:
Ауызша есептеу тәсілдерін
түсінеді.
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
Тақырып аясындағы
тапсырмаларды орындайды.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған уақыт
(жаттығулар)
|
Ресурстар
|
Басы
|
Екі шеңбер жасап
тұрып, қарама-қарсы тұрған оқушының жақсы қасиеттерін айтады. Санау
арқылы топқа бөлу.
Математикалық
диктант.
(10+80)*5=450
(13+27)*4=160
(24+6)*2=60
(12+18)*3=90
(100+80)*5=900
(100+70)*4=680
(400+60)*2=920
(200+80)*3=840
|
Түрлі
тапсырмалар
жазылған
карточкалар.
|
Ортасы
|
Электронды оқулықты
тыңдау.
Бірлесіп
жазу
Түсіндіру
ресурстарымен танысу.
Оқулықтағы
тапсырмаларды топтарда бөліп
орындау.
Бір таңбалы санға кестелік
көбейту және бөлу
|
Оқулықпен
жұмыс,
дәптерлер, электронды
оқулық.
|
Сергіту
сәті
|
«Сергіту
жаттығулары - энерждайзер. «Поезд» жаттығулары
психологиялық және физикалық қобалжулықтан арылу, дұрыс пікір
қалыптастыру. Ойын шеңберде өткізіледі. Алдымен бірінші, екінші деп
саналу керек. Бірінші қадам - алақанмен шапалақтау, екі рет аяғымен
тоқылдату. Екінші қадам - екі шапалақ, бір топылдату. Қозғалыс
кезекпен қайталанады: бірінші - екінші - бірінші - екінші және т.
с. с шеңбер бойынша: пойыз доңғалақтарының шуылын салып
көрсетеді. Ойын барысының өн бойында қарқын үнемі
тездетіледі. 2 мин
|
Оқушылар сергіп
қалады.
|
Соңы
|
Тапсырманы
орында: Ойын «Брейн –
ринг»
Екі жұмыртқа 4 минутта піседі. Дәл
сондай 8 жұмыртқа қанша уақытта
піседі?
- Әжей қалаға бара жатып қарсы алдынан
3 ер адамды кездестіреді. Олардың әрқайсысында бір - бір қап бар,
әр қаптың ішінде бір мысықтан бар екен. Қалаға сапар шеккен
жолаушылар нешеу?
- Торда 4 қоян бар еді. Осы қояндарды
төрт бала бір - бірден сатып алды, біреуі қалып қойды. Неліктен
бұлай болды?
-
Қаз 2 аяғымен тұрған кезде, оның массасы 6 кг. Егер қаз бір аяғымен
тұрса, массасы қандай болады?
|
Өз бетімен
жазу
үлгісі
сынып
оқушыларының
барлығы бірдей
көре
алатындай болса
ғана
көрсетіледі.
|
Үйге тапсырма: Оқулықта
орындалмай қалған
тапсырма.
|
Дифференциациялау
оқушыларға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалайша
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалайша
жоспарлайсыз?
Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге
жазу.
|
Пәнаралық байланыс
–
Денсаулық пен
қауіпсіздікті
тексеру,
АКТ
|
Рефлексия
Сабақтың
мақсаты
мен оқу
міндеттері
анық
па?
Бүгін оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай
деңгейде
өтті?
|
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген
сұрақтарға жауап беріңіз?
|
Дифференциялау
жоспарым
жүзеге
асты
ма?
Тапсырмалары
сәйкес болды
ма?
Уақыт дәлдігі
қалай
болды?
Жоспарыма
қандай
өзгерістер
енгіздім?
|
Кері
байланыс
Топ_________
Оқушының
аты-жөні_____________________________________
1. Топта жұмыс
істеген оңай ма? ___________
2. Кім өзін еркін
сезінбеді, неге?
_____________
3. Бірлескен жұмыстан не
алдың? ___________
|
Қорытынды
баға
-
Оқыту мен үйренудің
қайсысы сәтті болды?
-
Оқыту мен үйренудің
қайсысы толықтырылуы керек?
-
Келесі сабағымда ескеретіндей
сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет
алдым?
|