Материалдар / ҚМЖ "Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау" 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу туралы есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастасады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1135
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау

Мектеп: Ғали Орманов

Тексерілді:

Күні: 09.11.16

Мұғалім:С.сарай

Сынып: 3 а

Қатысқан:

Қатыпағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу туралы есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастасады.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады..

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді.

Бұрыннан бар білімдері

Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды.

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басы

Екі шеңбер жасап тұрып, қарама-қарсы тұрған оқушының жақсы қасиеттерін айтады. Санау арқылы топқа бөлу.

Математикалық диктант.

(10+80)*5=450 (13+27)*4=160

(24+6)*2=60 (12+18)*3=90

(100+80)*5=900 (100+70)*4=680

(400+60)*2=920 (200+80)*3=840

Түрлі тапсырмалар

жазылған

карточкалар.



Ортасы


Электронды оқулықты тыңдау.

Бірлесіп жазу

Түсіндіру ресурстарымен танысу.

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.

Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу

Оқулықпен жұмыс,

дәптерлер, электронды оқулық.

Сергіту сәті

«Сергіту жаттығулары - энерждайзер.
«Поезд» жаттығулары психологиялық және физикалық қобалжулықтан арылу, дұрыс пікір қалыптастыру. Ойын шеңберде өткізіледі. Алдымен бірінші, екінші деп саналу керек. Бірінші қадам - алақанмен шапалақтау, екі рет аяғымен тоқылдату. Екінші қадам - екі шапалақ, бір топылдату. Қозғалыс кезекпен қайталанады: бірінші - екінші - бірінші - екінші және т. с. с шеңбер бойынша: пойыз доңғалақтарының шуылын салып көрсетеді. Ойын барысының өн бойында қарқын үнемі тездетіледі. 2 мин

Оқушылар сергіп қалады.

Соңы


Тапсырманы орында:
Ойын «Брейн – ринг»

Екі жұмыртқа 4 минутта піседі. Дәл сондай 8 жұмыртқа қанша уақытта піседі?

- Әжей қалаға бара жатып қарсы алдынан 3 ер адамды кездестіреді. Олардың әрқайсысында бір - бір қап бар, әр қаптың ішінде бір мысықтан бар екен. Қалаға сапар шеккен жолаушылар нешеу?

- Торда 4 қоян бар еді. Осы қояндарды төрт бала бір - бірден сатып алды, біреуі қалып қойды. Неліктен бұлай болды?

- Қаз 2 аяғымен тұрған кезде, оның массасы 6 кг. Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады?

Өз бетімен жазу

үлгісі сынып

оқушыларының

барлығы бірдей көре

алатындай болса ғана

көрсетіледі.


Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма.

Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?


Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?

Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары

сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім?

Кері байланыс

Топ_________

Оқушының аты-жөні_____________________________________


1. Топта жұмыс істеген оңай ма? ___________

2. Кім өзін еркін сезінбеді, неге? _____________

3. Бірлескен жұмыстан не алдың? ___________

Қорытынды баға

  1. Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?

  2. Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?

  3. Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!