|
Бөлім: |
11.Қазақстандағы ұлттар достастығы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бакатаева Н.Д. |
|
Күні: |
31.03.2022 |
|
Сыныбы: 5 А,Г |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірлігі жарасқан ел |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне біледі және нақты ақпаратты анықтай алады; мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жаза алады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Өзін- өзі тексеру 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. сәлемдесу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Өткен білімде еске түсіру
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Мағынаны ашу. 26 мин.
Жаңа білім
|
Сөздік жұмысы Алдыңғы біліммен байланыстыру: «АКРОНОМ» әдісі арқылы байланыстырылады. №1-тапсырма: Жеке жұмыс Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді, берілген жаттығуларды орындатады.
|
Айтылым Бірлік- единство Ынтымақ- солидарность Тату- тәтті- дружно, мирно Құшақ жая- обнимая Бауырына басу-приютить Айтылым Жазылым Суреттерді пайдаланып, сөйлем құрайды. Үлгі: Қазақстан көп ұлтты мемлекет. Елімізде көптеген ұлт өкілдері өмір сүреді, тірлік жасайды. Олардың барлығы тату- тәтті қарым- қатынаста. Осының барлығы қазақ халқының қонақжайлылық қасиетінің арқасында. Берілген тәсіл арқылы әр түрлі ұлт өкілдерінің атын атап, түсін түстеп, қасиеті мен пайдасын айтады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -сурет бойынша жұмыс жасайды: -сөйлем құрайды
«Қоқыс жәшігі» тәсілі. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Аударма сөздік |
|
|
5-тапсырма: Жұптық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 3- тапсырма Топтық жұмыс
|
Айтылым-диалаог Сыныптас досымен жұптасып, сұрақтарға толық әрі қысқа жауап береді. Жауаптарында қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын сақтайды. Оқылым Тыңдалым Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды. 1-топ: «Семантикалық карта» бойынша мәтінмен жұмыс жасайды 2-топ: «Венн диаграммасы» арқылы қазақ халқы мен басқа ұлт өкілдерін салыстырады. 3-топ: «Ассоциограмма» тәсілі арқылы ұлт өкілдерін топтастырады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Диалог құрады
«Смайликтер» арқылы бағалау.
Дескриптор 5 балл -топпен жұмыс жасайды -мәтінді оқиды «Бағдаршам» тәсілі арқылы топтық бағалау жұмысы жүреді. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
Суреттер топтамасы
Слайдтар
Кесте
Сызбалар |
|
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Қосымша тапсырма Жеке жұмыс
Ойтаразы |
Жазылым. Қазақстанда қанша ұлттың өкілдері тұрады? Диаграмманы толтырады. Берілген сөздерді қолданып, сөйлем құрайды.
Айтылым «6 неліктен?» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар қойып, жауап береді. *Неліктен басқа ұлт өкілдері Қазақстанда еркін өмір сүруде? Жазылым «БББ» кестесі. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Диаграмманы толтырады. Смайликтер арқылы кері байланыс жасайды
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үйге тапсырма |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия: Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?) Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?)
«Блум түймедағы» тәсілі арқылы көгөністерге сипаттама береді. |
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ: Бірлігі жарасқан ел
ҚМЖ: Бірлігі жарасқан ел
|
Бөлім: |
11.Қазақстандағы ұлттар достастығы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бакатаева Н.Д. |
|
Күні: |
31.03.2022 |
|
Сыныбы: 5 А,Г |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірлігі жарасқан ел |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне біледі және нақты ақпаратты анықтай алады; мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жаза алады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Өзін- өзі тексеру 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. сәлемдесу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Өткен білімде еске түсіру
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Мағынаны ашу. 26 мин.
Жаңа білім
|
Сөздік жұмысы Алдыңғы біліммен байланыстыру: «АКРОНОМ» әдісі арқылы байланыстырылады. №1-тапсырма: Жеке жұмыс Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді, берілген жаттығуларды орындатады.
|
Айтылым Бірлік- единство Ынтымақ- солидарность Тату- тәтті- дружно, мирно Құшақ жая- обнимая Бауырына басу-приютить Айтылым Жазылым Суреттерді пайдаланып, сөйлем құрайды. Үлгі: Қазақстан көп ұлтты мемлекет. Елімізде көптеген ұлт өкілдері өмір сүреді, тірлік жасайды. Олардың барлығы тату- тәтті қарым- қатынаста. Осының барлығы қазақ халқының қонақжайлылық қасиетінің арқасында. Берілген тәсіл арқылы әр түрлі ұлт өкілдерінің атын атап, түсін түстеп, қасиеті мен пайдасын айтады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -сурет бойынша жұмыс жасайды: -сөйлем құрайды
«Қоқыс жәшігі» тәсілі. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Аударма сөздік |
|
|
5-тапсырма: Жұптық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 3- тапсырма Топтық жұмыс
|
Айтылым-диалаог Сыныптас досымен жұптасып, сұрақтарға толық әрі қысқа жауап береді. Жауаптарында қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын сақтайды. Оқылым Тыңдалым Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды. 1-топ: «Семантикалық карта» бойынша мәтінмен жұмыс жасайды 2-топ: «Венн диаграммасы» арқылы қазақ халқы мен басқа ұлт өкілдерін салыстырады. 3-топ: «Ассоциограмма» тәсілі арқылы ұлт өкілдерін топтастырады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Диалог құрады
«Смайликтер» арқылы бағалау.
Дескриптор 5 балл -топпен жұмыс жасайды -мәтінді оқиды «Бағдаршам» тәсілі арқылы топтық бағалау жұмысы жүреді. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
Суреттер топтамасы
Слайдтар
Кесте
Сызбалар |
|
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Қосымша тапсырма Жеке жұмыс
Ойтаразы |
Жазылым. Қазақстанда қанша ұлттың өкілдері тұрады? Диаграмманы толтырады. Берілген сөздерді қолданып, сөйлем құрайды.
Айтылым «6 неліктен?» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар қойып, жауап береді. *Неліктен басқа ұлт өкілдері Қазақстанда еркін өмір сүруде? Жазылым «БББ» кестесі. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Диаграмманы толтырады. Смайликтер арқылы кері байланыс жасайды
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үйге тапсырма |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия: Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?) Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?)
«Блум түймедағы» тәсілі арқылы көгөністерге сипаттама береді. |
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз


















