Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ Дәрілік препараттарды синтездеу және өндіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім |
11.12 Жаңа заттарды және материалдарды өндіру |
|||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
Танашева Гульназ Утегеновна |
|||||||||||||||||||||||
Күні |
|
|||||||||||||||||||||||
Сынып 11 |
Қатысушылар саны 12 |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Дәрілік препараттарды синтездеу және өндіру |
|||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.4.2.35 - синтетикалық дәрілік препарат үлгісі ретінде аспиринді алу процесін сипаттау; 11.4.2.36 - дәрілік заттарды өндіру проблемаларын тізімдеу. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
- синтетикалық дәрілік препарат үлгісі ретінде аспиринді алу процесін сипаттайды. - аспиринге бірнеше тәжірибе жасау арқылы химиялық қасиеттерін талдайды. - дәрілік заттарды өндіру проблемаларын сараптайды. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың құндылығы |
Сыни және креативті ойлау. Жеке және командамен жұмыс істей білу. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Басы 8 минут |
Ұйымдастыру бөлімі Оқушылармен амандасу, сыныпты түгелдеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу. Flippity.net https://flippity.net/rp.php үш топқа бөлу Ой қозғау «Он сұрақ» Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады. ФАРМАЦЕВТ, САРАПТАМА, ДИАГНОЗ, ДӘРІХАНА, РЕЦЕПТ, ХИМИЯЛЫҚ ҚҰРАМ, ЖАНАМА ӘСЕР. Оқушыларға жеке бағалау парағы таратылады. Бағалау парағы
|
Амандасады, топқа бөлінеді.
Қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не «ИӘ» не «ЖОҚ» деп беріледі. Оқушы сол арқылы жаңа тақырыпқа қатысты ұғымды табады, осылайша жалғаса береді.
|
|
Интерактивті тақта
Стикер
|
||||||||||||||||||||
Ортасы 30 минут |
Оқушыларды сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен таныстырады. Мәтінмен жұмыс
«Сұрақтар жәрмеңкесі» әдісі Сұрақтар жәрмеңкесі әдісі - ақпарат алу және мәселелерді талқылау үшін пайдаланылатын әдіс. Қызыл түс
Сары түс
Жасыл түс
Жұптық жұмыс. «Химик-аналитик» әдісі https://flippity.net/rp.php жұпқа бөлу
Реакция теңдеулері:
Топтық жұмыс «Фишбоун» әдісі Қазақстандағы дәрілік препараттарды өндіру мәселесі
|
Оқушылар тақырыпқа шолу жасайды
Мұғалім тақтаға тақырып бойынша деңгейлік сұрақтар дайындап іліп қояды. Қызыл түс - жеңіл сұрақ Сары түс – орташа сұрақ Жасыл түс – күрделі сұрақ Оқушылар жеке сұрақ таңдап
жауап береді.
Дескриптор: - аспиринге бірнеше тәжірибе жасау арқылы химиялық қасиеттерін түсінеді.
Топпен дәрілік заттарды өндіру проблемаларын сараптайды. Топтар бір-біріне сұрақтар қояды. Бірін-бірі бағалайды.
|
1балл 2балл 3балл
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |