Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім

    11.12 Жаңа заттарды және материалдарды өндіру

    Педагогтың

    аты-жөні

    Танашева Гульназ Утегеновна

    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны 12

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың  тақырыбы

    Дәрілік препараттарды синтездеу және өндіру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    11.4.2.35 - синтетикалық дәрілік препарат үлгісі ретінде аспиринді алу процесін сипаттау;

    11.4.2.36 - дәрілік заттарды өндіру проблемаларын тізімдеу.

    Сабақтың  мақсаты

    - синтетикалық дәрілік препарат үлгісі ретінде аспиринді алу процесін сипаттайды.

    - аспиринге бірнеше тәжірибе жасау арқылы химиялық қасиеттерін талдайды.

    - дәрілік заттарды өндіру проблемаларын сараптайды.


    Сабақтың құндылығы

    Сыни және креативті ойлау. Жеке және командамен жұмыс істей білу.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтың әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы 8 минут

    Ұйымдастыру бөлімі

    Оқушылармен амандасу, сыныпты түгелдеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Топқа бөлу. Flippity.net

    https://flippity.net/rp.php үш топқа бөлу

    Ой қозғау «Он сұрақ»

    Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады.


    ФАРМАЦЕВТ, САРАПТАМА, ДИАГНОЗ, ДӘРІХАНА, РЕЦЕПТ, ХИМИЯЛЫҚ ҚҰРАМ, ЖАНАМА ӘСЕР.


    Оқушыларға жеке бағалау парағы таратылады.

    Бағалау парағы

    Аты жөні /

    тапсырма

    Балы

    Жинаған балы

    Жеке жұмыс

    «Сұрақтар жәрмеңкесі» әдісі

    3


    Жұппен жұмыс «Химик-аналитик» әдісі

    3


    Топтық жұмыс «Фишбоун» әдісі

    3


    WordWoll платформасы

    1


    Барлығы:

    10



    Амандасады, топқа бөлінеді.




    Қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не «ИӘ» не «ЖОҚ» деп беріледі. Оқушы сол арқылы жаңа тақырыпқа қатысты ұғымды табады, осылайша жалғаса береді. 















     

     
















    Интерактивті тақта


    Стикер

















    Ортасы

    30 минут


    Оқушыларды сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен таныстырады.

    Мәтінмен жұмыс


    «Сұрақтар жәрмеңкесі» әдісі

    Сұрақтар жәрмеңкесі әдісі - ақпарат алу және мәселелерді талқылау үшін пайдаланылатын әдіс.

    Қызыл түс

    1. Аспириннің тағы қандай аты бар?

    2. Ацетилсалицил қышқылының формуласы, молекулалық массасы?

    3. Ацетилсалицил қышқылының құрылымын оның халықаралық атауына (IUPAC) сәйкес жаз

    4. Ацетилсалицил қышқылының физикалық қасиеттері?

    Сары түс

    1. Галогендер мен оттектің фармакологиялық белсенділік қасиеттері?

    2. Азот пен күкірт фармакологиялық белсенділік қасиеттері?

    3. Дәрілік заттарға әсер ететін факторлар?

    4. Бензол сақинасының құрамын өзгертетін функционалдық топтар?

    Жасыл түс

    1. Өндірісте аспиринді алу сатылары? (Сатыларын тақтаға жазып сипаттайды)

    2. Зертханада аспиринді алу әдістері? ? (Әдістерін тақтаға жазып сипаттайды)

    3. Аспиринде қандай функционалдық топтар бар?

    4. Хлорбензол, фенол, аминбензол, бензой қышқылы, үшіншілік бутил спирті, тринитроглицерин, аспириннің құрылымдық формулаларын жазыңыз?


    Жұптық жұмыс. «Химик-аналитик» әдісі

    https://flippity.net/rp.php жұпқа бөлу


    1. Сулы ерітіндісін натрий гидроксидімен NaOH қосып қыздырғанда ацетилсалицил қышқылы гидролизденіп, натрий салицилаты және натрий ацетаты түзіледі. Реакция теңдеуін жазыңдар.


    1. Ацетилсалицил қышқылының гидролизденуі. Аспиринің сулы ерітіндісін қыздырғанда сірке қышқылының иісі аздап сезіледі. Түзілген сірке қышқылын иісінен және индикатор көмегімен анықтауға болады: лакмустың түсі көктен қызылға ауысады. Тәжірибені түсіндіріп, реакция теңдеуін жазыңдар.




    1. Аспирин ас содасымен әрекеттеседі. Реакция көмірқышқыл газы бөліне жүреді. Реакция теңдеуін жазыңдар.


    1. Аспирин мен темір (ІІІ) хлориді әрекеттескенде күлгін түс түзіледі. Реакция теңдеуін жазыңдар.


    Реакция теңдеулері:


    1. C9H8O4 +2 NaOH = C7H5NaO3 + C2H3O2Na+2 H2O

    2. C9H8O4 + H2O → C7H6O3 + CH3COOH

    3. C9H8O4 + Na2CO3 → C7H5O3Na + C2H3O2Na + CO2

    4. C9H8O4 + FeCl3 → Fe(C9H5O4) + 3HCl


    Топтық жұмыс «Фишбоун» әдісі

    Қазақстандағы дәрілік препараттарды өндіру мәселесі




      Оқушылар тақырыпқа шолу жасайды



    Мұғалім тақтаға тақырып бойынша деңгейлік сұрақтар дайындап іліп қояды.

    Қызыл түс - жеңіл сұрақ

    Сары түс – орташа сұрақ

    Жасыл түс – күрделі сұрақ

    Оқушылар жеке сұрақ таңдап жауап береді.






















    Дескриптор:

    - аспиринге бірнеше тәжірибе жасау арқылы химиялық қасиеттерін түсінеді.



































    Топпен дәрілік заттарды өндіру проблемаларын сараптайды.

    Топтар бір-біріне сұрақтар қояды. Бірін-бірі бағалайды.


     

     







    1балл

    2балл

    3балл

































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Гульназ Утегеновна Танашева
    24 Сәуір 2024
    789
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ Дәрілік препараттарды синтездеу және өндіру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ Дәрілік препараттарды синтездеу және өндіру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11.4.2.35 - синтетикалық дәрілік препарат үлгісі ретінде аспиринді алу процесін сипаттау; 11.4.2.36 - дәрілік заттарды өндіру проблемаларын тізімдеу. оқу мақсатындағы ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім

    11.12 Жаңа заттарды және материалдарды өндіру

    Педагогтың

    аты-жөні

    Танашева Гульназ Утегеновна

    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны 12

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың  тақырыбы

    Дәрілік препараттарды синтездеу және өндіру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    11.4.2.35 - синтетикалық дәрілік препарат үлгісі ретінде аспиринді алу процесін сипаттау;

    11.4.2.36 - дәрілік заттарды өндіру проблемаларын тізімдеу.

    Сабақтың  мақсаты

    - синтетикалық дәрілік препарат үлгісі ретінде аспиринді алу процесін сипаттайды.

    - аспиринге бірнеше тәжірибе жасау арқылы химиялық қасиеттерін талдайды.

    - дәрілік заттарды өндіру проблемаларын сараптайды.


    Сабақтың құндылығы

    Сыни және креативті ойлау. Жеке және командамен жұмыс істей білу.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтың әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы 8 минут

    Ұйымдастыру бөлімі

    Оқушылармен амандасу, сыныпты түгелдеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Топқа бөлу. Flippity.net

    https://flippity.net/rp.php үш топқа бөлу

    Ой қозғау «Он сұрақ»

    Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады.


    ФАРМАЦЕВТ, САРАПТАМА, ДИАГНОЗ, ДӘРІХАНА, РЕЦЕПТ, ХИМИЯЛЫҚ ҚҰРАМ, ЖАНАМА ӘСЕР.


    Оқушыларға жеке бағалау парағы таратылады.

    Бағалау парағы

    Аты жөні /

    тапсырма

    Балы

    Жинаған балы

    Жеке жұмыс

    «Сұрақтар жәрмеңкесі» әдісі

    3


    Жұппен жұмыс «Химик-аналитик» әдісі

    3


    Топтық жұмыс «Фишбоун» әдісі

    3


    WordWoll платформасы

    1


    Барлығы:

    10



    Амандасады, топқа бөлінеді.




    Қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не «ИӘ» не «ЖОҚ» деп беріледі. Оқушы сол арқылы жаңа тақырыпқа қатысты ұғымды табады, осылайша жалғаса береді. 















     

     
















    Интерактивті тақта


    Стикер

















    Ортасы

    30 минут


    Оқушыларды сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен таныстырады.

    Мәтінмен жұмыс


    «Сұрақтар жәрмеңкесі» әдісі

    Сұрақтар жәрмеңкесі әдісі - ақпарат алу және мәселелерді талқылау үшін пайдаланылатын әдіс.

    Қызыл түс

    1. Аспириннің тағы қандай аты бар?

    2. Ацетилсалицил қышқылының формуласы, молекулалық массасы?

    3. Ацетилсалицил қышқылының құрылымын оның халықаралық атауына (IUPAC) сәйкес жаз

    4. Ацетилсалицил қышқылының физикалық қасиеттері?

    Сары түс

    1. Галогендер мен оттектің фармакологиялық белсенділік қасиеттері?

    2. Азот пен күкірт фармакологиялық белсенділік қасиеттері?

    3. Дәрілік заттарға әсер ететін факторлар?

    4. Бензол сақинасының құрамын өзгертетін функционалдық топтар?

    Жасыл түс

    1. Өндірісте аспиринді алу сатылары? (Сатыларын тақтаға жазып сипаттайды)

    2. Зертханада аспиринді алу әдістері? ? (Әдістерін тақтаға жазып сипаттайды)

    3. Аспиринде қандай функционалдық топтар бар?

    4. Хлорбензол, фенол, аминбензол, бензой қышқылы, үшіншілік бутил спирті, тринитроглицерин, аспириннің құрылымдық формулаларын жазыңыз?


    Жұптық жұмыс. «Химик-аналитик» әдісі

    https://flippity.net/rp.php жұпқа бөлу


    1. Сулы ерітіндісін натрий гидроксидімен NaOH қосып қыздырғанда ацетилсалицил қышқылы гидролизденіп, натрий салицилаты және натрий ацетаты түзіледі. Реакция теңдеуін жазыңдар.


    1. Ацетилсалицил қышқылының гидролизденуі. Аспиринің сулы ерітіндісін қыздырғанда сірке қышқылының иісі аздап сезіледі. Түзілген сірке қышқылын иісінен және индикатор көмегімен анықтауға болады: лакмустың түсі көктен қызылға ауысады. Тәжірибені түсіндіріп, реакция теңдеуін жазыңдар.




    1. Аспирин ас содасымен әрекеттеседі. Реакция көмірқышқыл газы бөліне жүреді. Реакция теңдеуін жазыңдар.


    1. Аспирин мен темір (ІІІ) хлориді әрекеттескенде күлгін түс түзіледі. Реакция теңдеуін жазыңдар.


    Реакция теңдеулері:


    1. C9H8O4 +2 NaOH = C7H5NaO3 + C2H3O2Na+2 H2O

    2. C9H8O4 + H2O → C7H6O3 + CH3COOH

    3. C9H8O4 + Na2CO3 → C7H5O3Na + C2H3O2Na + CO2

    4. C9H8O4 + FeCl3 → Fe(C9H5O4) + 3HCl


    Топтық жұмыс «Фишбоун» әдісі

    Қазақстандағы дәрілік препараттарды өндіру мәселесі




      Оқушылар тақырыпқа шолу жасайды



    Мұғалім тақтаға тақырып бойынша деңгейлік сұрақтар дайындап іліп қояды.

    Қызыл түс - жеңіл сұрақ

    Сары түс – орташа сұрақ

    Жасыл түс – күрделі сұрақ

    Оқушылар жеке сұрақ таңдап жауап береді.






















    Дескриптор:

    - аспиринге бірнеше тәжірибе жасау арқылы химиялық қасиеттерін түсінеді.



































    Топпен дәрілік заттарды өндіру проблемаларын сараптайды.

    Топтар бір-біріне сұрақтар қояды. Бірін-бірі бағалайды.


     

     







    1балл

    2балл

    3балл

































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 11 сынып
    24.04.2024
    789
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Гульназ Утегеновна Танашева
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации