Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы түсінік



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    2.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды


    Сабақтың мақсаты


    .Денсаулықты нығайтуға байланысты жаттығу түрлерімен танысады;

    .Жаттығу түрлерін көрсетеді;

    Жаттығу жасау барысында жаттығуларды ережелерге сай жасайды.


    Бағалау критерииі

    Жаттығу түрлерін көрсетеді;

    . Қауіпсіздік ережені сақтай отырып ,жаттығуларды дұрыс жасайды.

    Ойын ережесін сақтайды, жеңіске жетеді.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сапқа  тұру түзел тік тұр сәлемдесу, оқушыларды  түгендеу,саптық жаттығулар оңға, солға бұрыл кері айнал.

    Жалпы  дамыту  жаттығулары: спорт залды   айланып  жайлап  жүру, жүгіру,тізені  биік  көтеріп  жүгіру, оңға  және  солға  қарай  тіркеме  адыммен  жүгіру, артпен  жүгіру, алмен  жүгіру.қаз жүріс терең жүріп демалу. Сапқа тұру. қатармен саналу 1-2-3ке санал

    Бір  орыннан  және  қозғалып  жасалатын  жаттығулар:

    Б.қ.аяғымыз иық көлемінде қалымыз белде басымызды айналдырамыз 

    Б.қ. екі  қолды  алға  және  артқа  айналдыру.

    Б.қ оң қол жоғарыда сол қол төменде қолымызды алмастырамыз

    Б.қ. екі  қолды  алға  ұстап, оң  аяқты  сол  қолға, сол  аяқты  оң қолға  қарама-қайшы  көтеру.

    Б.қ. екі  аяқты иық  тұсында  ұстап, алға  иіліп  тұру.

    Б.қ. екі  аяқты  алшақ  ұстап, бір  орыннан  отырып  тұру.

    Б.қ.1 қолымыз жоғалыда созыламыз 2 тіземізді бүкпейміз қолымызды аяқтың ұшына тейгіземіз 3 отырамыз 4 тұрамыз

    Б.қ қолымыз белде белді оңға 2 рет солға екі рет қозғалтамыз .

    Б.қ 1оң аяқтың ұшына қолымызды тейгіземіз 2 жерге тейгіземіз 3 сал аяққа қолымызды тейгіземіз 4 бастапқы қалып 


    Ашық сұрақ

    1.Дене жаттығулары кезінде біздің жүрегіміз бен өкпеміз неліктен еселеп жұмыс істейтінін айта аласыз ба?

    2.Дене жаттығуларынан кейін жүрегіңіз неліктен жылдам соғады? Осындай жаттығулардан кейін сіз өзіңізді қалай сезінесіздер? Қызып терлейсіз бе

    3.Жүгіру бойынша көңілді жаттығуларда біз қандай салауатты дағдылар қалыптастырамыз?

    4.Секіруге арналған жаттығулар неліктен денеге жақсы ширату болып саналатынын айта аласыз ба?


    Қол шапалақ




    Ұялы телефон


    Ортасы

    Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика, қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады.


    Жеңіл атлетика
    1. Дене шынықтыру және спортпен шұғылданған кезде табаны резина аяқ киім қию керек.
    2. Қысқа қашықтықтарда тек қана өз жолымен жүгіру қажет. Жүгіріп келе жатып кілт тоқтауға болмайды.
    3. Ойлы - қырлы жерлерде кездескен кедергілерден (тас, құлаған ағаш, бұта, төмпешік т. б.) аспай - саспай өтуді есте сақтаған жөн.
    4. Жүгіру, секіру, лақтыру алаңдарын көлденең кесіп өтуге рұқсат етілмейді.
    5. Тырма мен күректі сабақ өтетін жерде қалдыруға болмайды. Тырма, күректі т. б. жабдықтардың үшкір жағын (жүзін) қаратып қоюға болмайды.
    6. Спорт құралдарын (граната, диск, найза т. б) лақтырғанда, лақтыру бағытында адамның болмауын қарап, бақылап алу қажет.
    7. Ұзындыққа, биіктікке секірер алдында шұңқырдағы құмды майдалап, қопсытып алу керек.
    8. Лақтырушының оң жағында тұруға, құралдарды рұқсатсыз алуға болмайды.
    9. Лақтырған ядроны қағып алуға болмайды және ядроны лақтырар кезде жерге түсіріп алудан сақтану керек.
    10. Жауын - шашында күндері лақтыратын құрал - жабдықтарды мұқият сүртіп, құрғатқаннан кейін пайдалану керек.

    Гимнастика сабақтарында
    Белгілі бір спорт жабдығында гимнастикалық жаттығуларды бірнеше оқушы бір мезгілде орындауда жарақаттанып қалудан сақтану керек. Мысалы, 2, 3 бала бірден барып кермеге асылуға болмайды;
    Спорт құралдарында (үлкен және кіші ағаш ат, бөрене, керме, шығыршық, арқан, гимнастикалық қабырға т. б. жаттығу орындағанда) секіргенде жерге міндетті түрде екі аяқпен тізені бүгіп түсу керек;
    Спорт жабдықтарында жаттығуды орындамас бұрын міндетті түрде олардың дұрыстығын тексеріп алу керек.
    Тексерілмеген спорт жабдықтарында жаттығулар орындауға болмайды;
    Мұғалімнің немесе әріптесіңнің көмегінсіз спорт құралдарында күрделі жаттығулар орындауға болмайды;
    Дене шынықтыру жаттығулармен шұғылданатын, спортпен айналысатын бала әр уақытта басқаларға үлгі болу керек.
    1. Денені қыздырып алмай күрделі жаттығуларды орындауға болмайтындығы есте ұстаңдар.
    2. Гимнастикалық құрал - жабдықтарда тек қана мұғалімнің көмегімен жаттығу керек.
    3. Жүгіріп келіп секіретін жолда және секіріп түсетін орында тұруға болмайды.
    4. Секіріп түсетін жерлерге гимнастикалық төсеніш төсеу қажет.
    5. Спорт жабдықтарынан (ат, бөрене, гимнастикалық қабырға) секіргенде, жерге міндетті түрде екі аяқпен түсу керек.
    6. Біріңнен соң бірің жүріп келе жатқан кезде және жаттығу орындау кезінде ара қашықтық қатаң сақталсын.
    7. Гимнастикалық құрал - жабдықтардың қолдануға жарамдылығын анықтап алу қажеттілігін ұмытуға болмайды. Құрал - жабдықтардың таза болуын, тот баспауын қадағалап отыру керек. Снарядтарын бекітілуі мұқият тексерілсін.
    8. Арқан бойымен төмен түскенде екі қолымен кезек ұстап, екі аяқпен демеп, асықпай түсу керек.
    9. Гимнастика сабағында міндетті түрде арнаулы киім кию қажет екенін ұмытуға болмайды.
    10. Гимнастикалық таяқшамен немесе секіртпемен жаттығу орындағанда, оларды жақын тұрған балаларға тигізіп алмауды қатты ескеру керек.

    «Құлатпай жеткіз» ойыны. Оқушылар орындықта отырады. Әрбірінің аяғы астында әлдебір зат болады (ойыншық, қарындаш, фломастер). Бір аяқтың башпайларымен затты ұстап алып, оны қалай да болса (бір аяқпен секіріп не төрт тағандап қозғалып), бөлменің қарама-қарсы бұрышына дейін жеткізу керек. Дәл осыны екінші аяқпен істеу керек. Затты құлатпай, тез орындаған адам жеңіске жетеді.

    Ойын ағзаның жалпы сау болуына және дұрыс жүру дағдысын тәрбиелеуге себеп болатын табанның бұлшықет-сіңір аппаратын қатайтуға және ептілікті дамытуға берілген.


    Кім бірінші

    Командада бірінші тұрған ойыншылар бастапқы сызықта тұрып, ойынның басталуына белгі берілгеннен кейін, қос аяқтап алға қарай секіріп, бастапқы сызықтан 3-4 м. жердегі сызылған шеңбердің ортасына тұра қалып 5 рет отырып-тұрады, одан 3-4 м. жерде тұрған допты баскетбол әдісімен соңғы белгіні айналып, допты орнына қою керек, соңғы 15 метрді тоқтамай жүгіріп өту. Ойын барлық команда мүшелері орындап болғанша жалғасады.


    «Қапшық жарыс» ойыны.
    Мұғалімнің белгісі бойынша жүгіріп шығып қапты киіп алып, 10 - 15 метр жердегі арнаулы мәрені айналып қайтады да, шапшаң шешіп өзінен кейінгі ойыншыға береді, тағы сол сияқты қайталайды.(Нұсқау: Қаптың аузың екі қолмен ұстап жүгіруге болады.)

    Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

    Жұп бойынша

    Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді

    Кілт сөздер мен тіркестер. Оқушыларды түсінігін талқылау, көрсету топтық ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды түсіну және көрсету

    қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру


    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау









    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ

    Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.







    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтың соңы


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Жүгіру неше кезеңнен тұрады және әр кезеңнің ережесі?

    2. Жүгіру кезінде қандай қасиеттер дамиды?

    3. Жүгіру кезінде тепе-теңдікті сақтау маңызды ма?

    Неліктен екенін айта аласыңдар ма?

    Жүгірген кезде ішкі құрлыстарымыз ауыру себебін айта аласыздар ма?

    Оқушылар бір-бірінің орындаған жаттығуларын «басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады. Оқушылар сабақта түсінбеген жаттығуларын, мұғалімге қоятын сұрақтары және сабақтан әсерлерін стикерге жазып кері байланыс тақтасына жапсырып кетеді.Сабақ топ бойынша бағаланады.


    Кері байланыс

    Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

    Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады:

    1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы









    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы түсінік



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды


    Сабақтың мақсаты


    Барлығы: Білім алушы техника қауіпсіздік ережесін сақтайды.

    Көбі: Білім алушы техника қауіпсіздік ережесін түсінеді,айтып бере алады.

    Кейбірі: Білім алушы, техника қауіпсіздік ережесін түсінеді ,айтып бере алады, көрсете алады.

    Бағалау критерииі

    Дене жаттығуларын орындау барысында туындаған қиындықтарды анықтайды.

    Дене жаттығуларын орындау барысында туындайтын тәуекелдерді атайды.

    Қиындықтар мен тәуекелдердің алдын алу жолдарын ұсынады.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

    Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

    орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

    Ж.Д.Ж. орнында


    Оқушы өз жұбын табады

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ










    Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер


    Ортасы

    Қауіпсіздіктехникасы

    Қозғалысойындар

    Оқушылар«Доппен көзде» ойынын ойнайды.

    Ойынға бір волейбол добы және оқушылар санының жартысына тең болатын теннис добы керек. Ойыншылар 2 топқа бөлінеді және бір-бірінен 18-20 м аралықтағы қарсы жақта сапта тұрады. Ойыншылардың аяқтарының алдында сызықтар жүргізіледі, ал алаңның ортасында волейбол добы болады. Бір топтың ойыншылары (жеребе бойынша) кішігірім доп алады.

    Мұғалімнің сигналы бойынша ойыншылар допты волейбол добына лақтырады, оны қарсы топқа домалатуға тырысады. Басқа топтың ойыншылары тасталған доптарды жинайды және сигнал бойынша оларды да волейбол добына лақтырады, оны кері домалатуға тырысады. Осылай, кезекпен топтар доптарды қажетті лақтыру саны бойынша лақтырады. Ойын ұзақтығы 8—10 мин.

    Допты қарсы тұрған топтың сызығынан дөңгелетіп апара білген топ жеңеді

    Эстафетные игры


    Бой сергіту жаттығулары.

    Қолға, аяққа арналған жаттығуларды білесіңдер.

    - Білім алушылар өз жауаптарын айтады.

    -Орындай алатын жаттығуларын көрсете алады.

    Таңдалған іс әрекеттің техника қауіпсіздігіне нұсқау.

    Білім алушылар сызылған

    сызықтың жанына тұрады.(бормен

    сызылған және жіппен, секіртпемен

    созылған бір жағынан екінші жағына

    секіріп, 30 секунд бойы сызыққа тимей

    секіреді. Үш қайталаған соң қысқаша

    демалыс беріледі сол уақытта денсаулыққа

    қатысты сұрақ қойыңыз.



    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,

    жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді

    Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді

    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау




    ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау

    Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.

    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтыңсоңы


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алмас Әлжанұлы
    06 Қараша 2023
    407
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ дене шынықтыру 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ дене шынықтыру 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дайын жаңа ҚМЖ дене шынықтыру 2023-24
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы түсінік



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    2.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды


    Сабақтың мақсаты


    .Денсаулықты нығайтуға байланысты жаттығу түрлерімен танысады;

    .Жаттығу түрлерін көрсетеді;

    Жаттығу жасау барысында жаттығуларды ережелерге сай жасайды.


    Бағалау критерииі

    Жаттығу түрлерін көрсетеді;

    . Қауіпсіздік ережені сақтай отырып ,жаттығуларды дұрыс жасайды.

    Ойын ережесін сақтайды, жеңіске жетеді.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сапқа  тұру түзел тік тұр сәлемдесу, оқушыларды  түгендеу,саптық жаттығулар оңға, солға бұрыл кері айнал.

    Жалпы  дамыту  жаттығулары: спорт залды   айланып  жайлап  жүру, жүгіру,тізені  биік  көтеріп  жүгіру, оңға  және  солға  қарай  тіркеме  адыммен  жүгіру, артпен  жүгіру, алмен  жүгіру.қаз жүріс терең жүріп демалу. Сапқа тұру. қатармен саналу 1-2-3ке санал

    Бір  орыннан  және  қозғалып  жасалатын  жаттығулар:

    Б.қ.аяғымыз иық көлемінде қалымыз белде басымызды айналдырамыз 

    Б.қ. екі  қолды  алға  және  артқа  айналдыру.

    Б.қ оң қол жоғарыда сол қол төменде қолымызды алмастырамыз

    Б.қ. екі  қолды  алға  ұстап, оң  аяқты  сол  қолға, сол  аяқты  оң қолға  қарама-қайшы  көтеру.

    Б.қ. екі  аяқты иық  тұсында  ұстап, алға  иіліп  тұру.

    Б.қ. екі  аяқты  алшақ  ұстап, бір  орыннан  отырып  тұру.

    Б.қ.1 қолымыз жоғалыда созыламыз 2 тіземізді бүкпейміз қолымызды аяқтың ұшына тейгіземіз 3 отырамыз 4 тұрамыз

    Б.қ қолымыз белде белді оңға 2 рет солға екі рет қозғалтамыз .

    Б.қ 1оң аяқтың ұшына қолымызды тейгіземіз 2 жерге тейгіземіз 3 сал аяққа қолымызды тейгіземіз 4 бастапқы қалып 


    Ашық сұрақ

    1.Дене жаттығулары кезінде біздің жүрегіміз бен өкпеміз неліктен еселеп жұмыс істейтінін айта аласыз ба?

    2.Дене жаттығуларынан кейін жүрегіңіз неліктен жылдам соғады? Осындай жаттығулардан кейін сіз өзіңізді қалай сезінесіздер? Қызып терлейсіз бе

    3.Жүгіру бойынша көңілді жаттығуларда біз қандай салауатты дағдылар қалыптастырамыз?

    4.Секіруге арналған жаттығулар неліктен денеге жақсы ширату болып саналатынын айта аласыз ба?


    Қол шапалақ




    Ұялы телефон


    Ортасы

    Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика, қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады.


    Жеңіл атлетика
    1. Дене шынықтыру және спортпен шұғылданған кезде табаны резина аяқ киім қию керек.
    2. Қысқа қашықтықтарда тек қана өз жолымен жүгіру қажет. Жүгіріп келе жатып кілт тоқтауға болмайды.
    3. Ойлы - қырлы жерлерде кездескен кедергілерден (тас, құлаған ағаш, бұта, төмпешік т. б.) аспай - саспай өтуді есте сақтаған жөн.
    4. Жүгіру, секіру, лақтыру алаңдарын көлденең кесіп өтуге рұқсат етілмейді.
    5. Тырма мен күректі сабақ өтетін жерде қалдыруға болмайды. Тырма, күректі т. б. жабдықтардың үшкір жағын (жүзін) қаратып қоюға болмайды.
    6. Спорт құралдарын (граната, диск, найза т. б) лақтырғанда, лақтыру бағытында адамның болмауын қарап, бақылап алу қажет.
    7. Ұзындыққа, биіктікке секірер алдында шұңқырдағы құмды майдалап, қопсытып алу керек.
    8. Лақтырушының оң жағында тұруға, құралдарды рұқсатсыз алуға болмайды.
    9. Лақтырған ядроны қағып алуға болмайды және ядроны лақтырар кезде жерге түсіріп алудан сақтану керек.
    10. Жауын - шашында күндері лақтыратын құрал - жабдықтарды мұқият сүртіп, құрғатқаннан кейін пайдалану керек.

    Гимнастика сабақтарында
    Белгілі бір спорт жабдығында гимнастикалық жаттығуларды бірнеше оқушы бір мезгілде орындауда жарақаттанып қалудан сақтану керек. Мысалы, 2, 3 бала бірден барып кермеге асылуға болмайды;
    Спорт құралдарында (үлкен және кіші ағаш ат, бөрене, керме, шығыршық, арқан, гимнастикалық қабырға т. б. жаттығу орындағанда) секіргенде жерге міндетті түрде екі аяқпен тізені бүгіп түсу керек;
    Спорт жабдықтарында жаттығуды орындамас бұрын міндетті түрде олардың дұрыстығын тексеріп алу керек.
    Тексерілмеген спорт жабдықтарында жаттығулар орындауға болмайды;
    Мұғалімнің немесе әріптесіңнің көмегінсіз спорт құралдарында күрделі жаттығулар орындауға болмайды;
    Дене шынықтыру жаттығулармен шұғылданатын, спортпен айналысатын бала әр уақытта басқаларға үлгі болу керек.
    1. Денені қыздырып алмай күрделі жаттығуларды орындауға болмайтындығы есте ұстаңдар.
    2. Гимнастикалық құрал - жабдықтарда тек қана мұғалімнің көмегімен жаттығу керек.
    3. Жүгіріп келіп секіретін жолда және секіріп түсетін орында тұруға болмайды.
    4. Секіріп түсетін жерлерге гимнастикалық төсеніш төсеу қажет.
    5. Спорт жабдықтарынан (ат, бөрене, гимнастикалық қабырға) секіргенде, жерге міндетті түрде екі аяқпен түсу керек.
    6. Біріңнен соң бірің жүріп келе жатқан кезде және жаттығу орындау кезінде ара қашықтық қатаң сақталсын.
    7. Гимнастикалық құрал - жабдықтардың қолдануға жарамдылығын анықтап алу қажеттілігін ұмытуға болмайды. Құрал - жабдықтардың таза болуын, тот баспауын қадағалап отыру керек. Снарядтарын бекітілуі мұқият тексерілсін.
    8. Арқан бойымен төмен түскенде екі қолымен кезек ұстап, екі аяқпен демеп, асықпай түсу керек.
    9. Гимнастика сабағында міндетті түрде арнаулы киім кию қажет екенін ұмытуға болмайды.
    10. Гимнастикалық таяқшамен немесе секіртпемен жаттығу орындағанда, оларды жақын тұрған балаларға тигізіп алмауды қатты ескеру керек.

    «Құлатпай жеткіз» ойыны. Оқушылар орындықта отырады. Әрбірінің аяғы астында әлдебір зат болады (ойыншық, қарындаш, фломастер). Бір аяқтың башпайларымен затты ұстап алып, оны қалай да болса (бір аяқпен секіріп не төрт тағандап қозғалып), бөлменің қарама-қарсы бұрышына дейін жеткізу керек. Дәл осыны екінші аяқпен істеу керек. Затты құлатпай, тез орындаған адам жеңіске жетеді.

    Ойын ағзаның жалпы сау болуына және дұрыс жүру дағдысын тәрбиелеуге себеп болатын табанның бұлшықет-сіңір аппаратын қатайтуға және ептілікті дамытуға берілген.


    Кім бірінші

    Командада бірінші тұрған ойыншылар бастапқы сызықта тұрып, ойынның басталуына белгі берілгеннен кейін, қос аяқтап алға қарай секіріп, бастапқы сызықтан 3-4 м. жердегі сызылған шеңбердің ортасына тұра қалып 5 рет отырып-тұрады, одан 3-4 м. жерде тұрған допты баскетбол әдісімен соңғы белгіні айналып, допты орнына қою керек, соңғы 15 метрді тоқтамай жүгіріп өту. Ойын барлық команда мүшелері орындап болғанша жалғасады.


    «Қапшық жарыс» ойыны.
    Мұғалімнің белгісі бойынша жүгіріп шығып қапты киіп алып, 10 - 15 метр жердегі арнаулы мәрені айналып қайтады да, шапшаң шешіп өзінен кейінгі ойыншыға береді, тағы сол сияқты қайталайды.(Нұсқау: Қаптың аузың екі қолмен ұстап жүгіруге болады.)

    Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

    Жұп бойынша

    Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді

    Кілт сөздер мен тіркестер. Оқушыларды түсінігін талқылау, көрсету топтық ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды түсіну және көрсету

    қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру


    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау









    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ

    Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.







    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтың соңы


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Жүгіру неше кезеңнен тұрады және әр кезеңнің ережесі?

    2. Жүгіру кезінде қандай қасиеттер дамиды?

    3. Жүгіру кезінде тепе-теңдікті сақтау маңызды ма?

    Неліктен екенін айта аласыңдар ма?

    Жүгірген кезде ішкі құрлыстарымыз ауыру себебін айта аласыздар ма?

    Оқушылар бір-бірінің орындаған жаттығуларын «басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады. Оқушылар сабақта түсінбеген жаттығуларын, мұғалімге қоятын сұрақтары және сабақтан әсерлерін стикерге жазып кері байланыс тақтасына жапсырып кетеді.Сабақ топ бойынша бағаланады.


    Кері байланыс

    Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

    Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады:

    1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы









    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы түсінік



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды


    Сабақтың мақсаты


    Барлығы: Білім алушы техника қауіпсіздік ережесін сақтайды.

    Көбі: Білім алушы техника қауіпсіздік ережесін түсінеді,айтып бере алады.

    Кейбірі: Білім алушы, техника қауіпсіздік ережесін түсінеді ,айтып бере алады, көрсете алады.

    Бағалау критерииі

    Дене жаттығуларын орындау барысында туындаған қиындықтарды анықтайды.

    Дене жаттығуларын орындау барысында туындайтын тәуекелдерді атайды.

    Қиындықтар мен тәуекелдердің алдын алу жолдарын ұсынады.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,

    Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

    орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

    Ж.Д.Ж. орнында


    Оқушы өз жұбын табады

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ










    Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер


    Ортасы

    Қауіпсіздіктехникасы

    Қозғалысойындар

    Оқушылар«Доппен көзде» ойынын ойнайды.

    Ойынға бір волейбол добы және оқушылар санының жартысына тең болатын теннис добы керек. Ойыншылар 2 топқа бөлінеді және бір-бірінен 18-20 м аралықтағы қарсы жақта сапта тұрады. Ойыншылардың аяқтарының алдында сызықтар жүргізіледі, ал алаңның ортасында волейбол добы болады. Бір топтың ойыншылары (жеребе бойынша) кішігірім доп алады.

    Мұғалімнің сигналы бойынша ойыншылар допты волейбол добына лақтырады, оны қарсы топқа домалатуға тырысады. Басқа топтың ойыншылары тасталған доптарды жинайды және сигнал бойынша оларды да волейбол добына лақтырады, оны кері домалатуға тырысады. Осылай, кезекпен топтар доптарды қажетті лақтыру саны бойынша лақтырады. Ойын ұзақтығы 8—10 мин.

    Допты қарсы тұрған топтың сызығынан дөңгелетіп апара білген топ жеңеді

    Эстафетные игры


    Бой сергіту жаттығулары.

    Қолға, аяққа арналған жаттығуларды білесіңдер.

    - Білім алушылар өз жауаптарын айтады.

    -Орындай алатын жаттығуларын көрсете алады.

    Таңдалған іс әрекеттің техника қауіпсіздігіне нұсқау.

    Білім алушылар сызылған

    сызықтың жанына тұрады.(бормен

    сызылған және жіппен, секіртпемен

    созылған бір жағынан екінші жағына

    секіріп, 30 секунд бойы сызыққа тимей

    секіреді. Үш қайталаған соң қысқаша

    демалыс беріледі сол уақытта денсаулыққа

    қатысты сұрақ қойыңыз.



    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,

    жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді

    Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді

    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау




    ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау

    Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.

    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтыңсоңы


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Барлық материалдар 2 сынып
    06.11.2023
    407
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алмас Әлжанұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации