Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1-2


    Мектеп

    Т. Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    Тилесбаев Берик Аргынбайулы

    Сынып

    9 «А»

    9 «Ә»

    9 «Б»

    9 «В»

    9 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Спринттік жүгіруді жетілдіру

    Оқу мақсаттары

    9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жүгіреді.

    Көбі: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді, айтады. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жүгіреді.

    Кейбірі: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді, айтады, көрсетеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, күрделі мәселелерін түсінеді, жүгіреді.

    Бағалау критерийі

    Түрлі жаттығу жұмыстарын орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: жеңіл атлетикадағы қозғалыс дағдылары туралы түсініктерін талқылайды және көрсетеді.

    Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды:

    - қауіпсіздік техникасы

    - спринтерлік жүгіру, сөре, арақашықтықта жүгіру, мәреге жету

    - стайерлік жүгіру

    - секірулер, жылдамдық алу, итерілу, ұшу, қону

    - күш, жылдамдық, төзімділік, иілгіштік дене қасиеттері

    - лақтыру, лақтыру түрлері

    - эстафета, эстафеталық жүгіріс, демді қалыпқа келтіру

    - командалық жұмыс

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз?

    - берілген тапсырма нені көбірек дамытады, төзімділікті ме немесе жылдамдықты ма?

    - бұл тапсырма үшін оқушы қандай қыздырыну жаттығуын жасау керек?

    - сіз қандай демді қалыпқа келтіру жаттығуларын білесіз?

    - эстафеталық жүгірісте қандай дене қасиеттері дамиды?

    Құндылықтарды дарыту

    Білім алушылар бір-бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология пәнімен байланыс-дене мүшелерін анықтай біледі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Планшет қолдану


    САБАҚ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Бағалау

    Оқу ресурстары

    Сабақтың басы

    10 минут

    Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін түсіндіру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Кері байланыс арқылы бағалау

    Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық, ысқырғыш, секундомер, метр, орам, конустар, жалаушалар, бор

    http://functionalalexch.blogspot.com/2012/05/blog-post_8698.html

    http://msuathletics.ru/books/sprint/sprint_technique.html

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    (С) Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық.

    Жасалуы мүмкін іс-әрекет түріне байланысты қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Дене шынықтыру пәні сабағында жеңіл атлетикамен айналысу барысында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау.


    (ЖЖ, Тәж, ҚБ) Оқушылар спринт кезіндегі қолдардың қызметін жақсарту үшін жұпта жұмыс жасайды. Алдымен, шағын, жылдам адымдар жасай отырып қолдарды жылдам қозғалту арқылы 40 метрді жүгіріп өтеді. Одан кейін, олар 40 метрді қолдарды кең сермеу қозғалыстары арқылы, ұзын, жәй адымдар мен аттауларды орындай отырып жүгіріп өтеді. Соңында, олар қолдың жылдам қозғалыстары мен үлкен адымдау қозғалыстары арасындағы ортаны табуға тырысады, бұл жерде қолдар білек буынан 90 градусқа бүгіліп алға және артқа қозғалта отырып 60 метр арақашықтықты жүгіріп өтеді.

    Оқушылар түзету пікірлерін бере отырып, жаттығуларды орындаудың әр кезеңінде бір-бірлерін бақылайды. Міндеттерді күрделендіру үшін тәжірибелі оқушыларға жүгіру қашықтығын 100 метрге дейін ұлғайтыңыз. Сұраңыз: ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз?


    (ЖЖ, Тәж, ҚБ) Оқушылар спринттегі жылдам мәреге жетумен жұмыстанады. Олар 60 метр екі жүгіру жолын сызады және жолдың ортасына конустар орналастырады. Жолдың қарама-қарсы бетінде тұрған екі оқушының жұптағы жұмысы, кім жылдам жүгіріп келетінін көру үшін олар жолдың ортаңғы нүктесіне дейін жүгіреді.

    Топтар арқылы саралау: спринтті бейне жазбаға түсіріп және бағалай отырып жұптар бірге жұмыс жасай алады. Нәтиже арқылы саралау: оқушылар ортаңғы нүктеге бірінші жеткендерді белгілей отырып жүгіру қашықтығын 80 метрден 100 метрге дейін ұлғайта алады. Сұраңыз, берілген тапсырма мәреден өту техникасын қалай жақсартады?


    Сабақтың соңы

    5 минут

    Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді.

    Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды.


    Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау

    Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 4


    Мектеп

    Т. Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    Тилесбаев Берик Аргынбайулы

    Сынып

    9 «А»

    9 «Ә»

    9 «Б»

    9 «В»

    9 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру

    Сабақ тақырыбы

    Жүгіру төзімділік дағдысын жақсарту

    Оқу мақсаттары

    9.3.3.1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру және сипаттау;

    Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру

    Сабақ мақсаттары

    Барлығы: Білім алушылар түрлі дене жаттығуларын орындайды олардың ағзаға тигізетін әсерін айтады.

    Көбі: Білім алушылар түрлі дене жаттығуларын орындайды олардың ағзаға тигізетін әсерін айтады және энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіреді

    Кейбірі: Білім алушылар түрлі дене жаттығуларын орындайды олардың ағзаға тигізетін әсерін айтады және энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіреді сипаттайдыжәне өз ара талқылайды.

    Бағалау критерийі

    Түрліжаттығужұмыстарынорындаубарысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: жеңіл атлетикадағы қозғалыс дағдылары туралы түсініктерін талқылайды және көрсетеді.

    Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды:

    - қауіпсіздік техникасы

    - спринтерлік жүгіру, сөре, арақашықтықта жүгіру, мәреге жету

    - стайерлік жүгіру

    - секірулер, жылдамдық алу, итерілу, ұшу, қону

    - күш, жылдамдық, төзімділік, иілгіштік дене қасиеттері

    - лақтыру, лақтыру түрлері

    - эстафета, эстафеталық жүгіріс, демді қалыпқа келтіру

    - командалық жұмыс

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз?

    - берілген тапсырма нені көбірек дамытады, төзімділікті ме немесе жылдамдықты ма?

    - бұл тапсырма үшін оқушы қандай қыздырыну жаттығуын жасау керек?

    - сіз қандай демді қалыпқа келтіру жаттығуларын білесіз?

    - эстафеталық жүгірісте қандай дене қасиеттері дамиды?

    Құндылықтарды дарыту

    Білім алушылар бір-бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология пәнімен байланыс-дене мүшелерін анықтай біледі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Планшет қолдану


    САБАҚ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті


    Педагогтің әрекеті


    Бағалау

    Оқу ресурстары

    Сабақтың басы

    10 минут

    Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін түсіндіру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Кері байланыс арқылы бағалау

    Ысқырғыш, секундомерлер, жалаушалар, бор.

    https://beguza.ru/beg-na-vynoslivost/

    https://vashsport.com/kak-razvit-vynoslivost/

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    (С, Ж, Т) Оқушылар интервалды жүгіруді орындайды. Жүгіру жолы әрқайсысы 200 метр қашықтықты құрайтын 4 бөлікке бөлінеді. Оқушыларға әрбір бөлікте жүгіру жылдамдығын алмастырып отыру қажет. «Жылдамдық» бөліктерде максималды жүгіру екпінімен, ал одан кейін ағзаны келесі жылдамдық бөлігіне дайындап кері қалыпқа келтіру үшін жәй екпі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алмас Әлжанұлы
    06 Қараша 2023
    2527
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ дене шынықтыру 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ дене шынықтыру 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дайын ҚМЖ жаңа дене шынықтыру 2023-24
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1-2


    Мектеп

    Т. Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    Тилесбаев Берик Аргынбайулы

    Сынып

    9 «А»

    9 «Ә»

    9 «Б»

    9 «В»

    9 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Спринттік жүгіруді жетілдіру

    Оқу мақсаттары

    9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жүгіреді.

    Көбі: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді, айтады. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жүгіреді.

    Кейбірі: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді, айтады, көрсетеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, күрделі мәселелерін түсінеді, жүгіреді.

    Бағалау критерийі

    Түрлі жаттығу жұмыстарын орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: жеңіл атлетикадағы қозғалыс дағдылары туралы түсініктерін талқылайды және көрсетеді.

    Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды:

    - қауіпсіздік техникасы

    - спринтерлік жүгіру, сөре, арақашықтықта жүгіру, мәреге жету

    - стайерлік жүгіру

    - секірулер, жылдамдық алу, итерілу, ұшу, қону

    - күш, жылдамдық, төзімділік, иілгіштік дене қасиеттері

    - лақтыру, лақтыру түрлері

    - эстафета, эстафеталық жүгіріс, демді қалыпқа келтіру

    - командалық жұмыс

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз?

    - берілген тапсырма нені көбірек дамытады, төзімділікті ме немесе жылдамдықты ма?

    - бұл тапсырма үшін оқушы қандай қыздырыну жаттығуын жасау керек?

    - сіз қандай демді қалыпқа келтіру жаттығуларын білесіз?

    - эстафеталық жүгірісте қандай дене қасиеттері дамиды?

    Құндылықтарды дарыту

    Білім алушылар бір-бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология пәнімен байланыс-дене мүшелерін анықтай біледі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Планшет қолдану


    САБАҚ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Бағалау

    Оқу ресурстары

    Сабақтың басы

    10 минут

    Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін түсіндіру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Кері байланыс арқылы бағалау

    Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық, ысқырғыш, секундомер, метр, орам, конустар, жалаушалар, бор

    http://functionalalexch.blogspot.com/2012/05/blog-post_8698.html

    http://msuathletics.ru/books/sprint/sprint_technique.html

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    (С) Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық.

    Жасалуы мүмкін іс-әрекет түріне байланысты қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Дене шынықтыру пәні сабағында жеңіл атлетикамен айналысу барысында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау.


    (ЖЖ, Тәж, ҚБ) Оқушылар спринт кезіндегі қолдардың қызметін жақсарту үшін жұпта жұмыс жасайды. Алдымен, шағын, жылдам адымдар жасай отырып қолдарды жылдам қозғалту арқылы 40 метрді жүгіріп өтеді. Одан кейін, олар 40 метрді қолдарды кең сермеу қозғалыстары арқылы, ұзын, жәй адымдар мен аттауларды орындай отырып жүгіріп өтеді. Соңында, олар қолдың жылдам қозғалыстары мен үлкен адымдау қозғалыстары арасындағы ортаны табуға тырысады, бұл жерде қолдар білек буынан 90 градусқа бүгіліп алға және артқа қозғалта отырып 60 метр арақашықтықты жүгіріп өтеді.

    Оқушылар түзету пікірлерін бере отырып, жаттығуларды орындаудың әр кезеңінде бір-бірлерін бақылайды. Міндеттерді күрделендіру үшін тәжірибелі оқушыларға жүгіру қашықтығын 100 метрге дейін ұлғайтыңыз. Сұраңыз: ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз?


    (ЖЖ, Тәж, ҚБ) Оқушылар спринттегі жылдам мәреге жетумен жұмыстанады. Олар 60 метр екі жүгіру жолын сызады және жолдың ортасына конустар орналастырады. Жолдың қарама-қарсы бетінде тұрған екі оқушының жұптағы жұмысы, кім жылдам жүгіріп келетінін көру үшін олар жолдың ортаңғы нүктесіне дейін жүгіреді.

    Топтар арқылы саралау: спринтті бейне жазбаға түсіріп және бағалай отырып жұптар бірге жұмыс жасай алады. Нәтиже арқылы саралау: оқушылар ортаңғы нүктеге бірінші жеткендерді белгілей отырып жүгіру қашықтығын 80 метрден 100 метрге дейін ұлғайта алады. Сұраңыз, берілген тапсырма мәреден өту техникасын қалай жақсартады?


    Сабақтың соңы

    5 минут

    Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді.

    Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды.


    Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау

    Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 4


    Мектеп

    Т. Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    Тилесбаев Берик Аргынбайулы

    Сынып

    9 «А»

    9 «Ә»

    9 «Б»

    9 «В»

    9 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру

    Сабақ тақырыбы

    Жүгіру төзімділік дағдысын жақсарту

    Оқу мақсаттары

    9.3.3.1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру және сипаттау;

    Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру

    Сабақ мақсаттары

    Барлығы: Білім алушылар түрлі дене жаттығуларын орындайды олардың ағзаға тигізетін әсерін айтады.

    Көбі: Білім алушылар түрлі дене жаттығуларын орындайды олардың ағзаға тигізетін әсерін айтады және энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіреді

    Кейбірі: Білім алушылар түрлі дене жаттығуларын орындайды олардың ағзаға тигізетін әсерін айтады және энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіреді сипаттайдыжәне өз ара талқылайды.

    Бағалау критерийі

    Түрліжаттығужұмыстарынорындаубарысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: жеңіл атлетикадағы қозғалыс дағдылары туралы түсініктерін талқылайды және көрсетеді.

    Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды:

    - қауіпсіздік техникасы

    - спринтерлік жүгіру, сөре, арақашықтықта жүгіру, мәреге жету

    - стайерлік жүгіру

    - секірулер, жылдамдық алу, итерілу, ұшу, қону

    - күш, жылдамдық, төзімділік, иілгіштік дене қасиеттері

    - лақтыру, лақтыру түрлері

    - эстафета, эстафеталық жүгіріс, демді қалыпқа келтіру

    - командалық жұмыс

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз?

    - берілген тапсырма нені көбірек дамытады, төзімділікті ме немесе жылдамдықты ма?

    - бұл тапсырма үшін оқушы қандай қыздырыну жаттығуын жасау керек?

    - сіз қандай демді қалыпқа келтіру жаттығуларын білесіз?

    - эстафеталық жүгірісте қандай дене қасиеттері дамиды?

    Құндылықтарды дарыту

    Білім алушылар бір-бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология пәнімен байланыс-дене мүшелерін анықтай біледі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Планшет қолдану


    САБАҚ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті


    Педагогтің әрекеті


    Бағалау

    Оқу ресурстары

    Сабақтың басы

    10 минут

    Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін түсіндіру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Кері байланыс арқылы бағалау

    Ысқырғыш, секундомерлер, жалаушалар, бор.

    https://beguza.ru/beg-na-vynoslivost/

    https://vashsport.com/kak-razvit-vynoslivost/

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    (С, Ж, Т) Оқушылар интервалды жүгіруді орындайды. Жүгіру жолы әрқайсысы 200 метр қашықтықты құрайтын 4 бөлікке бөлінеді. Оқушыларға әрбір бөлікте жүгіру жылдамдығын алмастырып отыру қажет. «Жылдамдық» бөліктерде максималды жүгіру екпінімен, ал одан кейін ағзаны келесі жылдамдық бөлігіне дайындап кері қалыпқа келтіру үшін жәй екпі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Барлық материалдар 9 сынып
    06.11.2023
    2527
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алмас Әлжанұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации