Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ Дене шынықтыру 9 сынып 2023-2024 оқу жылы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді__________
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1
Мектеп |
|
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Сынып |
|
|
|
|
|
Күні |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
Бөлім |
1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Спринттік жүгіруді жетілдіру |
||||
Оқу мақсаттары |
9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу |
||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жүгіреді. Көбі: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді, айтады. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жүгіреді. Кейбірі: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді, айтады, көрсетеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, күрделі мәселелерін түсінеді, жүгіреді. |
||||
Бағалау критерийі |
Түрлі жаттығу жұмыстарын орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: жеңіл атлетикадағы қозғалыс дағдылары туралы түсініктерін талқылайды және көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: - қауіпсіздік техникасы - спринтерлік жүгіру, сөре, арақашықтықта жүгіру, мәреге жету - стайерлік жүгіру - секірулер, жылдамдық алу, итерілу, ұшу, қону - күш, жылдамдық, төзімділік, иілгіштік дене қасиеттері - лақтыру, лақтыру түрлері - эстафета, эстафеталық жүгіріс, демді қалыпқа келтіру - командалық жұмыс Талқылауға арналған сұрақтар: - ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз? - берілген тапсырма нені көбірек дамытады, төзімділікті ме немесе жылдамдықты ма? - бұл тапсырма үшін оқушы қандай қыздырыну жаттығуын жасау керек? - сіз қандай демді қалыпқа келтіру жаттығуларын білесіз? - эстафеталық жүгірісте қандай дене қасиеттері дамиды? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Білім алушылар бір-бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология пәнімен байланыс-дене мүшелерін анықтай біледі. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||
Бастапқы білім |
Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасын меңгерді. |
САБАҚ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық, ысқырғыш, секундомер, метр, орам, конустар, жалаушалар, бор http://functionalalexch.blogspot.com/2012/05/blog-post_8698.html |
Сабақтың ортасы 25 минут |
(С) Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. |
Жасалуы мүмкін іс-әрекет түріне байланысты қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Дене шынықтыру пәні сабағында жеңіл атлетикамен айналысу барысында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау. |
|
(ЖЖ, Тәж, ҚБ) Оқушылар спринт кезіндегі қолдардың қызметін жақсарту үшін жұпта жұмыс жасайды. Алдымен, шағын, жылдам адымдар жасай отырып қолдарды жылдам қозғалту арқылы 40 метрді жүгіріп өтеді. Одан кейін, олар 40 метрді қолдарды кең сермеу қозғалыстары арқылы, ұзын, жәй адымдар мен аттауларды орындай отырып жүгіріп өтеді. Соңында, олар қолдың жылдам қозғалыстары мен үлкен адымдау қозғалыстары арасындағы ортаны табуға тырысады, бұл жерде қолдар білек буынан 90 градусқа бүгіліп алға және артқа қозғалта отырып 60 метр арақашықтықты жүгіріп өтеді. |
Оқушылар түзету пікірлерін бере отырып, жаттығуларды орындаудың әр кезеңінде бір-бірлерін бақылайды. Міндеттерді күрделендіру үшін тәжірибелі оқушыларға жүгіру қашықтығын 100 метрге дейін ұлғайтыңыз. Сұраңыз: ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз? |
||
(ЖЖ, Тәж, ҚБ) Оқушылар спринттегі жылдам мәреге жетумен жұмыстанады. Олар 60 метр екі жүгіру жолын сызады және жолдың ортасына конустар орналастырады. Жолдың қарама-қарсы бетінде тұрған екі оқушының жұптағы жұмысы, кім жылдам жүгіріп келетінін көру үшін олар жолдың ортаңғы нүктесіне дейін жүгіреді. |
Топтар арқылы саралау: спринтті бейне жазбаға түсіріп және бағалай отырып жұптар бірге жұмыс жасай алады. Нәтиже арқылы саралау: оқушылар ортаңғы нүктеге бірінші жеткендерді белгілей отырып жүгіру қашықтығын 80 метрден 100 метрге дейін ұлғайта алады. Сұраңыз, берілген тапсырма мәреден өту техникасын қалай жақсартады? |
||
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім. |
Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды. |
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ |
|
Жалпы баға Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт? _____________________________________________________________________________________________________ |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 2
Мектеп |
|
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
Сынып |
9 «А» |
9 «Ә» |
9 «Б» |
9 «В» |
9 «Г» |
Күні |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
Бөлім |
1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Спринттік жүгіруді жетілдіру |
||||
Оқу мақсаттары |
9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу |
||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жүгіреді. Көбі: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді, айтады. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жүгіреді. Кейбірі: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді, айтады, көрсетеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, күрделі мәселелерін түсінеді, жүгіреді. |
||||
Бағалау критерийі |
Түрлі жаттығу жұмыстарын орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: жеңіл атлетикадағы қозғалыс дағдылары туралы түсініктерін талқылайды және көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: - қауіпсіздік техникасы - спринтерлік жүгіру, сөре, арақашықтықта жүгіру, мәреге жету - стайерлік жүгіру - секірулер, жылдамдық алу, итерілу, ұшу, қону - күш, жылдамдық, төзімділік, иілгіштік дене қасиеттері - лақтыру, лақтыру түрлері - эстафета, эстафеталық жүгіріс, демді қалыпқа келтіру - командалық жұмыс Талқылауға арналған сұрақтар:
- ұсынылға Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |