ҚМЖ Е дыбысы және әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ Е дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер 1.1.5.2  сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу; 1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау; 1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Әліппе кезеңі

Педагогтің аты- жөні: Болатова А.А.

Күні: 14.10.2021 ж.

Сынып: 1 "В"

Қатысушылар саны: 17

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Е дыбысы және әрпі

Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу;

1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау;

1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

( 7 мин)

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушылардытүгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай

тамаша, қандай қуаныш!

Өсемiз бiз күлiп-ойнап,

Он саусақтыңсаласындай.

Өсемiз бiзкүлiп-ойнап,

Бiр адамның баласындай.


СShape1 абақтың ортасы

(26 мин)

Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Е» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар.

«Е е» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар.

«Е е» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.

(МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау:


а) Сұрақ қою және оқушылар жауабының дұрыс және толық болуын қадағалау:

  • Самат қайдабарды?

  • Ол ненікөрді?

  • Елікке неберді?

ә) Сұраққа жауап болған сөйлемдерден әңгіме

құрау: Самат орманға барды. Ол елікті көрді. Елікке қалтасындағы кәмпитін берді.

2. Әңгіменің неше сөйлемнен тұратынын анықтау.














Суреттер, оқулық


Сызба





Санағыштар Оқулық


Shape2




  1. Қажетті сөйлемді (Ол елікті көрді) бөліп алып, оны сөздерге (Ол, елікті, көрді) ажырату. Сөйлемдегі сөз санынанықтау.

  2. Өтілетін жаңа дыбысы бар «елік» сөзін бөліп алып, дыбыстық талдаужасау.

  3. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

  4. «Е е» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

  5. «Е е» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

  6. Санағыштардан «е» әрпінің сұлбасынжасау.

  7. «Дыбысты естиміз, әріпті көреміз және жазамыз» қорытынды пікірін тәжірибе жүзінде меңгеру.


(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

Оқылым.

  1. Оқулықтың 42-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.

  2. «Е е» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндікжасау.

  3. Сөз мағынасымен жұмысты перспективті қатардағы сөздермен ұйымдастыру. Сөздің басына (арер,олел),ортасына(елуезу)тиісті

дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін

түсіну.


Жазылым

  1. Оқулықтағы «Е е» әрпінің таңбалануына назар аудару.

  2. «Е» әрпін тақтаға жазыпкөрсету.

  3. «Е» әрпін ауада жазыпкөрсету.

  4. Жазу дәптерімен жұмыстыұйымдастыру.


Жазу дәптері







Сабақтың соңы

(7 мин)


Бекіту және саралау

Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

  1. деңгей:

Дыбыстық сызбада қандай сөз жасырулы тұрғанын анықта.

  1. деңгей:

«Е» дыбысы сөздің қай бөлігінде (басында, ортасында, соңында) орналасқанын анықта. Сөзді буынға бөл.

  1. деңгей:

«Жеміс» сөзімен сөйлем құра.

«Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің жаңылтпашпен жұмысты QR арқылы немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы.

Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауапалу.



Оқулық








Әліппе. Үнтаспа.

«Атамұра», 2020



Рефлексия

" Бағдаршам " әдісі.



Shape3



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.10.2021
572
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі