|
Бөлім: |
Әліппе кезеңі |
|
|
Педагогтің аты- жөні: Болатова А.А. |
Күні: 14.10.2021 ж. |
|
|
Сынып: 1 "В" |
Қатысушылар саны: 17 Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Е дыбысы және әрпі |
|
|
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу; 1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау; 1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою |
|
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы ( 7 мин) |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтыңсаласындай. Өсемiз бiзкүлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. |
|
Сабақтың ортасы (26 мин) |
Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Е» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар. «Е е» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар. «Е е» әрпін көркем жазып үйренесіңдер. (МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы. 1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау:
а) Сұрақ қою және оқушылар жауабының дұрыс және толық болуын қадағалау:
ә) Сұраққа жауап болған сөйлемдерден әңгіме құрау: Самат орманға барды. Ол елікті көрді. Елікке қалтасындағы кәмпитін берді. 2. Әңгіменің неше сөйлемнен тұратынын анықтау. |
Суреттер, оқулық Сызба Санағыштар Оқулық |
|
|
|
|
|
(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы. Оқылым.
дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну. |
|
|
|
Жазылым
|
Жазу дәптері |
|
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
Дыбыстық сызбада қандай сөз жасырулы тұрғанын анықта.
«Е» дыбысы сөздің қай бөлігінде (басында, ортасында, соңында) орналасқанын анықта. Сөзді буынға бөл.
«Жеміс» сөзімен сөйлем құра. «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің жаңылтпашпен жұмысты QR арқылы немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауапалу. |
Оқулық Әліппе. Үнтаспа. «Атамұра», 2020 |
|
|
Рефлексия " Бағдаршам " әдісі. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Е дыбысы және әрпі
ҚМЖ Е дыбысы және әрпі
|
Бөлім: |
Әліппе кезеңі |
|
|
Педагогтің аты- жөні: Болатова А.А. |
Күні: 14.10.2021 ж. |
|
|
Сынып: 1 "В" |
Қатысушылар саны: 17 Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Е дыбысы және әрпі |
|
|
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу; 1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау; 1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою |
|
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы ( 7 мин) |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтыңсаласындай. Өсемiз бiзкүлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. |
|
Сабақтың ортасы (26 мин) |
Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Е» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар. «Е е» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар. «Е е» әрпін көркем жазып үйренесіңдер. (МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы. 1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау:
а) Сұрақ қою және оқушылар жауабының дұрыс және толық болуын қадағалау:
ә) Сұраққа жауап болған сөйлемдерден әңгіме құрау: Самат орманға барды. Ол елікті көрді. Елікке қалтасындағы кәмпитін берді. 2. Әңгіменің неше сөйлемнен тұратынын анықтау. |
Суреттер, оқулық Сызба Санағыштар Оқулық |
|
|
|
|
|
(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы. Оқылым.
дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну. |
|
|
|
Жазылым
|
Жазу дәптері |
|
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
Дыбыстық сызбада қандай сөз жасырулы тұрғанын анықта.
«Е» дыбысы сөздің қай бөлігінде (басында, ортасында, соңында) орналасқанын анықта. Сөзді буынға бөл.
«Жеміс» сөзімен сөйлем құра. «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің жаңылтпашпен жұмысты QR арқылы немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауапалу. |
Оқулық Әліппе. Үнтаспа. «Атамұра», 2020 |
|
|
Рефлексия " Бағдаршам " әдісі. |
|
шағым қалдыра аласыз














