Материалдар / ҚМЖ. Элементтерді өшіру және кірістіру.9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ. Элементтерді өшіру және кірістіру.9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика. 9-сынып. ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2024
160
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау

Мектеп: IT мектеп-лицей

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

19.01.2024-23.01.2024ж.ж.

Сыныбы: 9 «А», 9 «Ә», 9 «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Элементті өшіру және кірістіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау;

Сабақтың мақсаты:

-Пайтон программалау тілінде бірөлшемді массивтерді павйдаланып программаларды құру


Бағалау критерийлері




-Пайтон программалау тілінде программаларды жасай алады.

-Бірөлшемді массивтерді қолданады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы


Қызығушылықты ояту.


Ұжымдық жұмыс.

3 мин.


Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. «Ақ тілек»әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал орнатамын. «Броун» әдісімен үш топқа реттік сандар бойынша бөлемін.

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару мақсатында ширату жаттығуын «цифрлық диктант» әдісі арқылы жүргіземін.

Сыныптық жұмысты өзара бағалау арқылы бағалап,кері байланысты ауызша орнатамын

Үй тапсырмасын тексеру


Амандасады. Топқа бөлінеді. Берілген сұрақтарға жауап береді.

10 баллдық бағалау шкаласы


Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


Интерактивті тақта

Презентация

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.


10 мин.















Білім дағдысы: Түсіну, Білу.

Жаңа сабақты түсіндіру

Бірөлшемді массивтен элементтерді өшіру және кірістірумен танысамыз.

Мысалы суретте көрсетлігендей 6 адамнан тұрған саптан 4-жауынгерді алып тастайтын болсақ онда, жауынгерлердің орындары ауысады. 5-жауынгер 4-орынға ауысады. Дәл солай басқа жауынгерлердің де орындары бір қадамға жылжиды.

Енді осы қадамдарды орындауға арналған программалық кодтармен танысайық:

append(x) - Массивтің соңына бір элемент қосады.

extend(iterable) - Жиым соңына тізімді, массивті немесе басқа қайталанатынды қосады.

insert(i, x) - Элементті массивтің берілген индексінің алдына енгізеді.

Insert – кірістіру – вставить

Delete – жою – удалить

Extend – кеңейту – расширить

Combine – біріктіру – объудинение

Divisible – бөлінетін – делимый

Whole numbers – бүтін сандар – целые числа Remove – жою – удалить

Clear – тазалау – очистить

Even – жұп – четный Odd – тақ – нечетный

Integer – бүтін сан – целое число


Пайтонда бірөлшемді массивке элементтерді кірістіруді және өшіруді жүзеге асыру жолдары басқа программалау тілдеріне қарағанда оңай. Төменгі кестеде осы әрекеттерді орындауға арналған программалық кодтар көрсетілген.


Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, түсінеді, талқылайды.


Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


Оқулық

9-сынып


Презентация


Интерактивті тақта


Компьютер үстелі







Shape1 Shape2

Сабақтың ортасы


10 мин.


Жұптық жұмыс





Білім дағдысы: Қолдану

«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі

Тапсырма:

«Өшіру және кірістіру» жобасы Ұзындығы N тең болған (0<N<100) массив берілген. Осы массивте төмендегі әрекеттерді орындайтын жоба құрыңдар.

1. Массивтегі барлық нөлдерді өшіріп тастайтын болсын.

2. Массивтегі ең үлкен элементті өшірсін.

3. Массивте жоқ ең кіші санды соңына қосатын болсын.

4. Массив элементтерін құруда кездейсоқ сандар операторын қолдан.

Жоба коды

from array import array

from random import randint

A=array("i")

N=int(input('Massiv uzyndygy='))

A=[0]*N;

k=p=0

for i in range (0,N):

A[i] = randint(1,100)

print('A=',A)

min=A[0];

max=A[0]

for i in range (0,N):

if A[i]> max :

max=A[i]; p=i

for i in range (0,N):

if A[i]< min: min=A[i];

k=i A.pop(k)

print('A=',A)

print('En kishi element=',min) A.pop(p) print('A=',A)

print('En ulken element=',max) A.append(min) A.append(max) print('A=',A)


Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

Саралау: Жұптық жұмыста берілген тапсырманы орындау барысында оқушылардың сабақты түсіну деңгейі көрінеді.




Дескриптор:

-Пайтон программалау ортасында кодты жазады.

-Элементтерді өшіруге арналған программалық кодтарды қолданады.


2 балл

Оқулық

Компьютер үстелі

Пайтон програм - малау ортасы


Жеке жұмыс.

15 мин































«Бірге ойланайық » әдісі . Оқушыларға төменде көрсетілген тапсырмалар беріледі.


1.


2.


3.


4.


Берілген тапсырма бойынша кодтарды жазып, орындайды

Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.


Дескриптор:

-Пайтон программалау ортасында бірөлшемді массивтен элементті өшіреді.


-Бірөлшемді массивке элементті кірістіреді.



Әрбір дұрыс жауапка 2 балл қойылады



Оқулық

9-сынып


Компьютер үстелі


Пайтон програм-малау ортасы



Сабақтың соңы.




Ой толғаныс.

Рефлексия



3-мин




Жеке жұмыс «Жинақтау» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын.

Оқушыларға бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар беріледі.

Үйге тапсырма №5 тапсырма. Жай санды өшіру



Оқушылар сабақ соңында келесі сөйлемдерді толықтырады

Бүгін сабақта мен.....үйрендім

Бүгін сабақта маған....ұнады

Бүгін сабақта мен.....қайталадым

Бүгін сабақта мен өзіме....деген баға қойдым

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді

Бағалау: «Ауызша мадақтау» әдісі арқылы бағалаймын


Презентация


Интерактивті тақта



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!