Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлімі:

    «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

    Педагогтің аты-жөні:

    Есболов Ермехан Жанадилович

    Күні:

    17-21.01.2022

    Сыныбы: 7 «А»

    Қатысушылар саны: 10

    Сабақтың тақырыбы:

    Файлдармен жұмыс

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушы үшін: файлды жасау және ашу жолдарымен танысады.

    Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады.

    Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады.

    Бағалау критерийлері

    • Тапсырманың программа кодтарына талдау жасайды.

    • Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым тапсырманың мәтінін құрастырады.

    • Программалау барысында деректерді файлдан оқудың маңыздылығы түсінеді.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика мен терминология:

    Жазу → Написать → Write

    Оқу → Читать → Read

    Басып шығару → Распечатать → Print

    Енгізу → Ввод → Input

    Жабу → Закрыт → close

    Файл → Файл → File

    Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Python-да программалау кезінде деректерді қалай енгіздің?

    • Программаны орындау кезінде айнымалылардың мәндерін енгізудің тағы қандай әдістерін білесің?

    • Программаның деректерді файлдан оқу арқылы өңдеуінің қандай тиімді жақтары бар деп ойлайсың?

    • Write() және print() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

    • Read() және Input() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

    • Файлды жазу үшін ашқанда міндетті түрде close() командасын қоюдың себебі неде?

    • Деректерді пернетақта арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда қандай айырмашылықтарды көрсете аласың?

    Құндылықтарға баулу

    “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, орыс тілі.

    Алдыңғы білім

    Файл туралы жалпы түсінік бар

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 мин.


    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгелдеу.

    3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.


    4. Топтастыру. «Үштікке саналу» әдісі

    арқылы 3 топқа бірігеді.

    І, ІІ, ІІІ топтар.

    5. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

    «Мозайка» әдісі арқылы үш топқа қима қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын құрастырып,

    І топ – сабақтың тақырыбын,

    ІІ топ – сабақтың мақсатын,

    ІІІ топ – сабақтың критерийлерін жариялайды.

    Бағалау

    Топтар бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі

    арқылы бағалайды

    Қағаз қиындылары



    (Ұ) Миға шабуыл әдісі

    Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.

    • Python-да программалау кезінде деректерді қалай енгіздің?

    • Программаны орындау кезінде айнымалылардың мәндерін енгізудің тағы қандай әдістерін білесің?

    • Программаның деректерді файлдан оқу арқылы өңдеуінің қандай тиімді жақтары бар деп ойлайсың?


    7-сынып оқулығы.


    Жаңа сабаққа кіріспе

    Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.

    (Ұ) Сөздікпен жұмыс


    «Түртіп алу» әдісі


    7-сынып оқулығы.

    Сабақтың ортасы


    31 мин.





    (Т) Талдау

    Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс жүргізіледі. Тапсырманың программа кодтарына талдау жасаңдар. Төмендегі сұрақтарға жауап іздеңдер.


    Мақсаты: жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.


    І топ: 1-суреттегі кіру файлын жасау кодымен тапсырманың толық кодын бір программа кодына біріктірсек бола ма? Себебін түсіндіріңдер.

    ІІ топ: 3-суреттегі программа кодынан close() командаларын алып тастап орындасақ, қандай нәтиже аламыз?

    ІІІ топ: Программа кодында write() әдісінің орнына print() функциясын қолануға бола ма? Себебін түсіндіріңдер.


    Дескриптор:

    *Кіру файлын жасау кодымен тапсырманың толық кодын бір программа кодына біріктіру себебін түсіндіреді.

    *3-суреттегі программа кодынан close() командаларын алып тастап орындаса, қандай нәтиже алатынын анықтайды.

    *Программа кодында write() әдісінің орнына print() функциясын қолануға болатынын түсіндіреді.

    Бағалау Топтар бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

    7-сынып оқулығы.





    (Ж) Жинақтау

    Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым бір тапсырманың мәтінін құрап ұсыныңдар. Тапсырма құрастыруда 1-кестедегі Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланыңдар

    Дескриптор:

    *Файлға жазу және оқу әдістерін және Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланады.

    *Бір-бірімен ақылдасып тапсырма мәтінін құрастырып, ұсынады.

    Мақсаты: Теориялық білімдерін практикамен ұштастырып, программа жазуға бағытталады.

    Бағалау: Жұптар бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі

    арқылы бағалайды.




    Дербес жұмыс. Бағалау

    Төмендегі сұрақ бойынша әрбір оқушы өз ойымен дербес бөліседі.

    Программалау барысында деректерді файлдан оқудың қандай маңыздылығы бар?

    Мақсаты: Файлдармен жұмыс жасаудың маңыздылығын бағалайды.

    Бағалау: Оқушы өзін-өзі «Қошеметтеу» әдісі

    арқылы бағалайды.

    Сабақтың соңы

    7 мин.

    Рефлексия

    Сабақты бекіту

    Оқушылар төменде берілген қорытынды сұрақтарға жауап береді.


    1. Write() және print() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

    2. Read() және Input() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

    3. Файлды жазу үшін ашқанда міндетті түрде close() командасын қоюдың себебі неде?

    4. Деректерді пернетақта арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда қандай айырмашылықтарды көрсете аласың?

    Мақсаты: Сабақты бекіту.

    Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағалауы. «Қошеметтеу» әдісі арқылы жүзеге асырылады.


    Үй тапсырмасы

    Төменде берілген программа коды орындалғанда шығу файлына қандай нәтиже жазылады? (5-сурет). Программа кодына талдау жүргізіп,

    нәтижесіне түсініктеме жаз.

    Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.





    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлімі:

    4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

    Педагогтің аты-жөні:

    Күздеубаева Құндыз

    Күні:


    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    4.2. Файлдық функциялармен жұмыс

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы үшін: файлдық функциялармен танысады.

    Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде файлдық функциялардың екі типін қарастырады.

    Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады.

    Бағалау критерийлері

    • Тапсырманың программа кодтарына талдау жасайды.

    • Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып, қарапайым тапсырмаларды орындайды.

    • Программалау барысында файлдық функцияларды пайдаланып программа жазады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика мен терминология:

    Шығару → Выход → Оutput

    Іздеу→ Искать → Seek

    Ашу → Открыт → Open

    Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Файлдармен жұмыс жасайтын қандай функция және әдістер бар?

    • Файлға деректерді жазу мен оқуда қандай жайттарға ерекше назар аудару керек?

    • Python программалау тілінде файлмен жұмыс жасайтын қандай функция және әдістер бар?

    Құндылықтарға баулу

    “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, орыс тілі, математика.

    Алдыңғы білім

    Файлды жасау және ашу жолдарымен таныс.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин.


    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

    Топтастыру

    «Екілікке саналу» әдісі арқылы 2 топқа бірігеді.

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру. «Мозайка» әдісі арқылы үш топқа қима қағаздар беріледі.

    Топ мүшелері қағаз қиындыларын құрастырып, І топ - сабақтың тақырыбын, ІІ топ - сабақтың мақсаты мен критерийлерін жариялайды.

    Бағалау: Топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.




    Қағаз қиындылары











    5 мин.


    (Ұ)

    «Миға шабуыл» әдісі

    Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.


    • Файлдармен жұмыс жасайтын қандай функция және әдістер бар?

    • Файлға деректерді жазу мен оқуда қандай жайттарға ерекше назар аудару керек?

    Python программалау тілінде файлмен жұмыс жасайтын қандай функция және әдістер бар?




    Жаңа сабаққа кіріспе

    Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.

    (Ұ) Сөздікпен жұмыс. «Түртіп алу» әдісі


    7-сынып оқулығы.


    (Т) Талқылау

    Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс жүргізіледі.

    І топ: Readline() функциясы

    ІІ топ: Seek функциясы

    Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.

    Дескриптор:

    • Readline() функциясы туралы талқылайды.

    • Seek функциясы туралы талқылайды.


    Бағалау: Топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.




    (Ж) Жинақтау

    1-тапсырма.

    Input.txt мәтіндік файлдың бірінші жолында “a”..“z” арасындағы кіші латын әріптері, ал екінші жолында және 0 мен 9 аралығындағы араб цифрлары берілген. Бірінші жолдағы алғашқы 10 әріп пен екінші жолдағы алғашқы 5 цифрды оutput.txt файлына жаз.

    Input.txt

    Output.txt

    abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

    0123456789

    abcdefghij

    01234

    Программа коды:

    fin=open (“Input.txt”, “r”)

    fout=open (“Output.txt”, “w”)

    p=fin.readline(10)

    fin.readline ()

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Есболов Ермехан Жанадилович
    12 Мамыр 2022
    8049
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ. Файлдармен жұмыс. 7 "А" сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ. Файлдармен жұмыс. 7 "А" сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым бір тапсырманың мәтінін құрап ұсыныңдар. Тапсырма құрастыруда 1-кестедегі Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланыңдар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлімі:

    «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

    Педагогтің аты-жөні:

    Есболов Ермехан Жанадилович

    Күні:

    17-21.01.2022

    Сыныбы: 7 «А»

    Қатысушылар саны: 10

    Сабақтың тақырыбы:

    Файлдармен жұмыс

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушы үшін: файлды жасау және ашу жолдарымен танысады.

    Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады.

    Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады.

    Бағалау критерийлері

    • Тапсырманың программа кодтарына талдау жасайды.

    • Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым тапсырманың мәтінін құрастырады.

    • Программалау барысында деректерді файлдан оқудың маңыздылығы түсінеді.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика мен терминология:

    Жазу → Написать → Write

    Оқу → Читать → Read

    Басып шығару → Распечатать → Print

    Енгізу → Ввод → Input

    Жабу → Закрыт → close

    Файл → Файл → File

    Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Python-да программалау кезінде деректерді қалай енгіздің?

    • Программаны орындау кезінде айнымалылардың мәндерін енгізудің тағы қандай әдістерін білесің?

    • Программаның деректерді файлдан оқу арқылы өңдеуінің қандай тиімді жақтары бар деп ойлайсың?

    • Write() және print() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

    • Read() және Input() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

    • Файлды жазу үшін ашқанда міндетті түрде close() командасын қоюдың себебі неде?

    • Деректерді пернетақта арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда қандай айырмашылықтарды көрсете аласың?

    Құндылықтарға баулу

    “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, орыс тілі.

    Алдыңғы білім

    Файл туралы жалпы түсінік бар

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 мин.


    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгелдеу.

    3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.


    4. Топтастыру. «Үштікке саналу» әдісі

    арқылы 3 топқа бірігеді.

    І, ІІ, ІІІ топтар.

    5. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

    «Мозайка» әдісі арқылы үш топқа қима қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын құрастырып,

    І топ – сабақтың тақырыбын,

    ІІ топ – сабақтың мақсатын,

    ІІІ топ – сабақтың критерийлерін жариялайды.

    Бағалау

    Топтар бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі

    арқылы бағалайды

    Қағаз қиындылары



    (Ұ) Миға шабуыл әдісі

    Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.

    • Python-да программалау кезінде деректерді қалай енгіздің?

    • Программаны орындау кезінде айнымалылардың мәндерін енгізудің тағы қандай әдістерін білесің?

    • Программаның деректерді файлдан оқу арқылы өңдеуінің қандай тиімді жақтары бар деп ойлайсың?


    7-сынып оқулығы.


    Жаңа сабаққа кіріспе

    Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.

    (Ұ) Сөздікпен жұмыс


    «Түртіп алу» әдісі


    7-сынып оқулығы.

    Сабақтың ортасы


    31 мин.





    (Т) Талдау

    Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс жүргізіледі. Тапсырманың программа кодтарына талдау жасаңдар. Төмендегі сұрақтарға жауап іздеңдер.


    Мақсаты: жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.


    І топ: 1-суреттегі кіру файлын жасау кодымен тапсырманың толық кодын бір программа кодына біріктірсек бола ма? Себебін түсіндіріңдер.

    ІІ топ: 3-суреттегі программа кодынан close() командаларын алып тастап орындасақ, қандай нәтиже аламыз?

    ІІІ топ: Программа кодында write() әдісінің орнына print() функциясын қолануға бола ма? Себебін түсіндіріңдер.


    Дескриптор:

    *Кіру файлын жасау кодымен тапсырманың толық кодын бір программа кодына біріктіру себебін түсіндіреді.

    *3-суреттегі программа кодынан close() командаларын алып тастап орындаса, қандай нәтиже алатынын анықтайды.

    *Программа кодында write() әдісінің орнына print() функциясын қолануға болатынын түсіндіреді.

    Бағалау Топтар бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

    7-сынып оқулығы.





    (Ж) Жинақтау

    Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым бір тапсырманың мәтінін құрап ұсыныңдар. Тапсырма құрастыруда 1-кестедегі Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланыңдар

    Дескриптор:

    *Файлға жазу және оқу әдістерін және Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланады.

    *Бір-бірімен ақылдасып тапсырма мәтінін құрастырып, ұсынады.

    Мақсаты: Теориялық білімдерін практикамен ұштастырып, программа жазуға бағытталады.

    Бағалау: Жұптар бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі

    арқылы бағалайды.




    Дербес жұмыс. Бағалау

    Төмендегі сұрақ бойынша әрбір оқушы өз ойымен дербес бөліседі.

    Программалау барысында деректерді файлдан оқудың қандай маңыздылығы бар?

    Мақсаты: Файлдармен жұмыс жасаудың маңыздылығын бағалайды.

    Бағалау: Оқушы өзін-өзі «Қошеметтеу» әдісі

    арқылы бағалайды.

    Сабақтың соңы

    7 мин.

    Рефлексия

    Сабақты бекіту

    Оқушылар төменде берілген қорытынды сұрақтарға жауап береді.


    1. Write() және print() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

    2. Read() және Input() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

    3. Файлды жазу үшін ашқанда міндетті түрде close() командасын қоюдың себебі неде?

    4. Деректерді пернетақта арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда қандай айырмашылықтарды көрсете аласың?

    Мақсаты: Сабақты бекіту.

    Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағалауы. «Қошеметтеу» әдісі арқылы жүзеге асырылады.


    Үй тапсырмасы

    Төменде берілген программа коды орындалғанда шығу файлына қандай нәтиже жазылады? (5-сурет). Программа кодына талдау жүргізіп,

    нәтижесіне түсініктеме жаз.

    Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.





    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлімі:

    4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

    Педагогтің аты-жөні:

    Күздеубаева Құндыз

    Күні:


    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    4.2. Файлдық функциялармен жұмыс

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы үшін: файлдық функциялармен танысады.

    Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде файлдық функциялардың екі типін қарастырады.

    Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады.

    Бағалау критерийлері

    • Тапсырманың программа кодтарына талдау жасайды.

    • Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып, қарапайым тапсырмаларды орындайды.

    • Программалау барысында файлдық функцияларды пайдаланып программа жазады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика мен терминология:

    Шығару → Выход → Оutput

    Іздеу→ Искать → Seek

    Ашу → Открыт → Open

    Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Файлдармен жұмыс жасайтын қандай функция және әдістер бар?

    • Файлға деректерді жазу мен оқуда қандай жайттарға ерекше назар аудару керек?

    • Python программалау тілінде файлмен жұмыс жасайтын қандай функция және әдістер бар?

    Құндылықтарға баулу

    “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, орыс тілі, математика.

    Алдыңғы білім

    Файлды жасау және ашу жолдарымен таныс.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин.


    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

    Топтастыру

    «Екілікке саналу» әдісі арқылы 2 топқа бірігеді.

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру. «Мозайка» әдісі арқылы үш топқа қима қағаздар беріледі.

    Топ мүшелері қағаз қиындыларын құрастырып, І топ - сабақтың тақырыбын, ІІ топ - сабақтың мақсаты мен критерийлерін жариялайды.

    Бағалау: Топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.




    Қағаз қиындылары











    5 мин.


    (Ұ)

    «Миға шабуыл» әдісі

    Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.


    • Файлдармен жұмыс жасайтын қандай функция және әдістер бар?

    • Файлға деректерді жазу мен оқуда қандай жайттарға ерекше назар аудару керек?

    Python программалау тілінде файлмен жұмыс жасайтын қандай функция және әдістер бар?




    Жаңа сабаққа кіріспе

    Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.

    (Ұ) Сөздікпен жұмыс. «Түртіп алу» әдісі


    7-сынып оқулығы.


    (Т) Талқылау

    Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс жүргізіледі.

    І топ: Readline() функциясы

    ІІ топ: Seek функциясы

    Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.

    Дескриптор:

    • Readline() функциясы туралы талқылайды.

    • Seek функциясы туралы талқылайды.


    Бағалау: Топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.




    (Ж) Жинақтау

    1-тапсырма.

    Input.txt мәтіндік файлдың бірінші жолында “a”..“z” арасындағы кіші латын әріптері, ал екінші жолында және 0 мен 9 аралығындағы араб цифрлары берілген. Бірінші жолдағы алғашқы 10 әріп пен екінші жолдағы алғашқы 5 цифрды оutput.txt файлына жаз.

    Input.txt

    Output.txt

    abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

    0123456789

    abcdefghij

    01234

    Программа коды:

    fin=open (“Input.txt”, “r”)

    fout=open (“Output.txt”, “w”)

    p=fin.readline(10)

    fin.readline ()

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 7 сынып
    12.05.2022
    8049
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Есболов Ермехан Жанадилович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации