Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7 мин.
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
1.
Сәлемдесу.
2. Оқушыларды
түгелдеу.
3. Психологиялық жағымды ахуал
орнату.
|
4.
Топтастыру. «Үштікке саналу»
әдісі
арқылы 3 топқа
бірігеді.
І, ІІ, ІІІ
топтар.
5. Сабақтың тақырыбы,
мақсаты, критерийлерімен таныстыру.
«Мозайка»
әдісі арқылы үш топқа қима
қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын
құрастырып,
І топ – сабақтың
тақырыбын,
ІІ топ – сабақтың
мақсатын,
ІІІ топ – сабақтың
критерийлерін жариялайды.
|
Бағалау
Топтар
бір-бірін «Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды
|
Қағаз
қиындылары

|
|
(Ұ) Миға шабуыл
әдісі
Алдыңғы білім мен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
-
Python-да программалау
кезінде деректерді қалай енгіздің?
-
Программаны орындау
кезінде айнымалылардың мәндерін енгізудің тағы қандай әдістерін
білесің?
-
Программаның деректерді файлдан оқу арқылы өңдеуінің қандай
тиімді жақтары бар деп ойлайсың?
|
|
7-сынып
оқулығы.
|

|
Жаңа сабаққа
кіріспе
Оқушыларға жаңа білім
бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі.
Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға
бағытталады.
|
(Ұ) Сөздікпен
жұмыс
«Түртіп алу» әдісі
|
|
7-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың
ортасы
31
мин.

|
(Т)
Талдау
Оқулықты
оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс жүргізіледі.
Тапсырманың программа кодтарына талдау жасаңдар. Төмендегі
сұрақтарға жауап іздеңдер.
Мақсаты: жаңа сабақ бөліміндегі
оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек
түсінеді.
|
І топ: 1-суреттегі кіру
файлын жасау кодымен тапсырманың толық кодын бір программа кодына
біріктірсек бола ма? Себебін
түсіндіріңдер.
ІІ топ:
3-суреттегі
программа кодынан close() командаларын алып
тастап орындасақ, қандай нәтиже аламыз?
ІІІ топ:
Программа
кодында write() әдісінің
орнына print()
функциясын
қолануға бола ма? Себебін түсіндіріңдер.
|
Дескриптор:
*Кіру файлын жасау
кодымен тапсырманың толық кодын бір программа кодына біріктіру
себебін түсіндіреді.
*3-суреттегі программа
кодынан close() командаларын алып
тастап орындаса, қандай нәтиже алатынын
анықтайды.
*Программа
кодында write() әдісінің
орнына print()
функциясын
қолануға болатынын түсіндіреді.
Бағалау Топтар
бір-бірін «Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
7-сынып
оқулығы.

|

|
(Ж)
Жинақтау
Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым бір
тапсырманың мәтінін құрап ұсыныңдар. Тапсырма құрастыруда
1-кестедегі Open() функциясының жұмыс
режімдерін пайдаланыңдар
|
Дескриптор:
*Файлға жазу және оқу
әдістерін және Open() функциясының жұмыс
режімдерін пайдаланады.
*Бір-бірімен ақылдасып
тапсырма мәтінін құрастырып, ұсынады.
Мақсаты: Теориялық білімдерін
практикамен ұштастырып, программа жазуға
бағытталады.
|
Бағалау: Жұптар
бір-бірін «Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды.
|

|

|
Дербес жұмыс.
Бағалау
Төмендегі сұрақ бойынша
әрбір оқушы өз ойымен дербес бөліседі.
Программалау
барысында деректерді файлдан оқудың қандай маңыздылығы
бар?
Мақсаты: Файлдармен жұмыс
жасаудың маңыздылығын бағалайды.
|
Бағалау: Оқушы
өзін-өзі «Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды.
|

|
Сабақтың
соңы
7
мин.
Рефлексия
|
Сабақты
бекіту
Оқушылар
төменде берілген қорытынды сұрақтарға жауап
береді.
|
-
Write() және
print() командаларын қолдануда
қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.
-
Read() және
Input() командаларын қолдануда
қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.
-
Файлды жазу үшін ашқанда міндетті түрде
close() командасын қоюдың
себебі неде?
-
Деректерді пернетақта
арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда
қандай айырмашылықтарды көрсете аласың?
|
Мақсаты: Сабақты
бекіту.
Бағалау: Мұғалімнің қорытынды
бағалауы. «Қошеметтеу»
әдісі арқылы жүзеге
асырылады.
|

|

|
Үй
тапсырмасы
Төменде
берілген программа коды орындалғанда шығу файлына қандай нәтиже
жазылады? (5-сурет). Программа кодына талдау
жүргізіп,
нәтижесіне
түсініктеме жаз.
Мақсаты: Өткен сабақты
пысықтау.
|