Материалдар / ҚМЖ "Формула. Формула арқылы есептеу" 5 сынып

ҚМЖ "Формула. Формула арқылы есептеу" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұнында жазылған сабақ жоспары жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
3548
74 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:................./Даниярова Р.А./
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1.А Натурал сан және нөлКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Барсагатова Айгуль БакашевнаСынып:5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыФормула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)5.5.1.1натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару;5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану;5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану;

Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар формулалардағы бір шаманы басқа шамалар арқылы өрнектей алады, мәтін есептерді шешуде формуланы қолдана алады. Көптеген оқушылар Мәтінді есептерді орындауда геометриялық тәсілді кесте құру арқылы шешуді қолдана алады алады. Кейбір оқушылар.Логикаға негізделген күрделі есептерді орындай алады.
Бағалау критерийі
  • Есептің шарты бойынша модель құрады.
  • Арифметикалық амалдар қолдана отырып есептің шешуін табады.


  • Тілдік мақсаттарФормула, периметр, аудан, көлем, жылдамдық, уақыт, қашықтық.
    Құндылықтарға баулуҚоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім
    Пәнаралық байланысТарих, физика, бейнелеу өнері
    Алдыңғы білімНатурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану, координаталық сәуле, санды және әріпті өрнектерді ықшамдау, теңдеу шешу, формула, формула арқылы есептер, натурал сандар тізбегі
    Сабақтың барысы
    Сабақтың кезеңдеріСабақта жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы (5')«Жүректен-жүрекке» /өзара жылы лебіз білдіру/1.Сабақтың мақсаты мен жоспары баяндалады.2. Жұптық жұмыс түрінде үй тапсырмасы «геометриялық фигуралар» әдісімен бағаланады. (слайд1)



    слайд 1.1



    Сабақтың ортасы (30')
  • «Ойлан-жұптас-бөліс» Тапсырма: Формулалар тақырыбына балық қаңқасын жасау.(8')
  • /фигураның суреті, компоненттердің белгіленуі , формуланы жазу, элементтердің атауы, формуладағы басқа шамаларды өрнектеу, өзендегі қозғалыс ондағы жылдамдықтарды өрнектеу/Білім алушылар әр жұптың жұмысын «геометриялық фигуралар» әдісімен бағалайды.
  • Тапсырма 2 (бүкіл сыныпқа) /Ширату сәті/(2')
  • Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?
  • Корей халқының ұлттық киімі қалай аталады?
  • Өзге ұлт өкілдерімен қарым-қатынасымыз қандай?
  • «3 шапалақ» әдісімен әр оқушы өзін бағалайды.3.Топпен жұмыс. (15')«Орындық артындағы түс» әдісі топтарға бөлу. «Джигсо» әдісіӘр топқа 5деңгейлік тапсырмалар орындалады./Оқулықпен жұмыс/(Топ басшысы тапсырмаларды бөліп береді. Білім алушылардың тапсырманы дұрыс орындауын қадағалайды.)

    №97(2) (А) x=8y формуласын қолданып кестені толтыр: №106.(А) Кiтап сөресiнiң бiрiншi қатарында 32 кiтап тұр, бұл екiншi қатардағы кiтаптардан 8-ге кем, үшiншi қатардағы кiтаптар саны екiншiдегiден 5-ке артық. Үш қатарда барлығы қанша оқулық бар?



    №113 (В)Қайықтың жылдамдығы өзен ағысының жылдамдығынан 2 есе артық. Егер қайықтың өзен ағысымен жылдамдығы 9 км/сағ болса, қайықтың жылдамдығы қандай?

    №119.(В) Әлия 2 самса мен тәттi нанға 230 тг төледi. Мәншүк 6 самса мен тәттi нанға 470 тг төледi де, 2 самсаны Назымға бердi. Назым Мәншүкке қанша теңге қайтаруы керек?

    «Бас бармақ» әдісімен топтық жұмыс бағаланады. «Көпір тапсырмалары»(5') Жекелей орындалатын тапсырма
  • Тіктөртбұрыштың ені .................... ауданы мен ұзындығы арқылы өрнектеледі.
  • Өзендегі су қөлігінің жылдамдығы оның ....................... деп аталады.
  • Ағыспен жүзген су көлігінің жылдамдығы ..................... деп өрнектеледі.
  • Текшенің қабырғасы............. болса, көлемі 27см3
  • Периметрі ............ шаршының ауданы 64см2
  • Жауаптары:
  • b=S:a
  • меншікті жылдамдық-Vқ
  • Vа.б=Vқ+Vө
  • 3см
  • 32см
  • Әр оқушының өзін-өзі бағалауы «бағдаршам әдісімен» жүреді





    А-4 флипчарттар, маркерлер, магниттер, бағалау фигуралары

    Слайд2















    Слайд3



















    стикерлер





    А.Е. Әбілқасымова5 сынып математика41-бет,45-46бет























































    Слайд4Слайд5

    Сабақтың соңы(10') «Рефлексия пирамидасымен» әр оқушы өз іс-әрекетіне қорытынды жасайдыҮй тапсырмасы:№105,115,125













    А.Е. Әбілқасымова5 сынып математика 45-46бет, 48-бет



    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Деңгейлік тапсырмалар беріледі.
  • Қабілетті оқушыларға арналған тапсырма (карточка)
  • №119. Үшбұрыштың бiрiншi және екiншi қабырғаларының қосындысы37 см. Екiншi және үшiншi қабырғаларының қосындысы41 см. Бiрiншi және үшiншi қабырғаларының қосындысы 32 см.Үшбұрыштың периметрi неше сантиметр?Үшбұрыштың екiншi қабырғасы неше сантиметр?Оқушы жұмысына мұғалім кері байланыс береді, бағалайды.
    Сергіту сәтінде Геометриялық фигураларды таңдатылады. (жұлдызша- өзіне сенімді, тіктөртбұрыш-әділ, дөңгелек- халқының қамын ойлайды, үшбұрыш-жауапкершіл, шаршы-жолы болғыш).

    Жұмыс кезінде оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды.


    РефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары/ қол жетімді ма?Оқушылар бүгін не үйренді?Сабақтағы ахуал қандай болды?Жоспарланған саралау іске асты ма?Уақыт есебінен ауытқу болды ма?Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?Өткізілген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдалаңыз.Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңз.


    Сабақ мақсаттары қолжетімдіМәтінді есептерді орындау тәсілдерінЖоспарланған саралау іске астыУақыт есебінен ауытқулар болдыЖоспарға өзгеріс енгізілмеді.
    Жалпы бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе
  • «Балық қаңқасы»
  • Сергіту сәті
  • Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?
  • Деңгейлер тапсырмалар санының артуы
  • Лездік тапсырмалар санының артуы
  • Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?










    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ