Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1.А Натурал сан және нөлКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Барсагатова Айгуль БакашевнаСынып:5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.5.1.1натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару;5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану;5.5.1.9 мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану;
|
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар формулалардағы бір шаманы басқа шамалар арқылы өрнектей алады, мәтін есептерді шешуде формуланы қолдана алады. Көптеген оқушылар Мәтінді есептерді орындауда геометриялық тәсілді кесте құру арқылы шешуді қолдана алады алады. Кейбір оқушылар.Логикаға негізделген күрделі есептерді орындай алады. |
Бағалау критерийі | Есептің шарты бойынша модель құрады. Арифметикалық амалдар қолдана отырып есептің шешуін табады.
|
Тілдік мақсаттар | Формула, периметр, аудан, көлем, жылдамдық, уақыт, қашықтық. |
Құндылықтарға баулу | Қоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім |
Пәнаралық байланыс | Тарих, физика, бейнелеу өнері |
Алдыңғы білім | Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану, координаталық сәуле, санды және әріпті өрнектерді ықшамдау, теңдеу шешу, формула, формула арқылы есептер, натурал сандар тізбегі |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы (5') | «Жүректен-жүрекке» /өзара жылы лебіз білдіру/1.Сабақтың мақсаты мен жоспары баяндалады.2. Жұптық жұмыс түрінде үй тапсырмасы «геометриялық фигуралар» әдісімен бағаланады. | (слайд1)
слайд 1.1
|
Сабақтың ортасы (30') | «Ойлан-жұптас-бөліс» Тапсырма: Формулалар тақырыбына балық қаңқасын жасау.(8')/фигураның суреті, компоненттердің белгіленуі , формуланы жазу, элементтердің атауы, формуладағы басқа шамаларды өрнектеу, өзендегі қозғалыс ондағы жылдамдықтарды өрнектеу/Білім алушылар әр жұптың жұмысын «геометриялық фигуралар» әдісімен бағалайды.Тапсырма 2 (бүкіл сыныпқа) /Ширату сәті/(2')Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?Корей халқының ұлттық киімі қалай аталады?Өзге ұлт өкілдерімен қарым-қатынасымыз қандай?«3 шапалақ» әдісімен әр оқушы өзін бағалайды.3.Топпен жұмыс. (15')«Орындық артындағы түс» әдісі топтарға бөлу. «Джигсо» әдісіӘр топқа 5деңгейлік тапсырмалар орындалады./Оқулықпен жұмыс/(Топ басшысы тапсырмаларды бөліп береді. Білім алушылардың тапсырманы дұрыс орындауын қадағалайды.)
№97(2) (А) x=8y формуласын қолданып кестені толтыр: №106.(А) Кiтап сөресiнiң бiрiншi қатарында 32 кiтап тұр, бұл екiншi қатардағы кiтаптардан 8-ге кем, үшiншi қатардағы кiтаптар саны екiншiдегiден 5-ке артық. Үш қатарда барлығы қанша оқулық бар?
№113 (В)Қайықтың жылдамдығы өзен ағысының жылдамдығынан 2 есе артық. Егер қайықтың өзен ағысымен жылдамдығы 9 км/сағ болса, қайықтың жылдамдығы қандай?
№119.(В) Әлия 2 самса мен тәттi нанға 230 тг төледi. Мәншүк 6 самса мен тәттi нанға 470 тг төледi де, 2 самсаны Назымға бердi. Назым Мәншүкке қанша теңге қайтаруы керек?
«Бас бармақ» әдісімен топтық жұмыс бағаланады. «Көпір тапсырмалары»(5') Жекелей орындалатын тапсырмаТіктөртбұрыштың ені .................... ауданы мен ұзындығы арқылы өрнектеледі.Өзендегі су қөлігінің жылдамдығы оның ....................... деп аталады.Ағыспен жүзген су көлігінің жылдамдығы ..................... деп өрнектеледі.Текшенің қабырғасы............. болса, көлемі 27см3Периметрі ............ шаршының ауданы 64см2Жауаптары:b=S:aменшікті жылдамдық-VқVа.б=Vқ+Vө3см32смӘр оқушының өзін-өзі бағалауы «бағдаршам әдісімен» жүреді
|
А-4 флипчарттар, маркерлер, магниттер, бағалау фигуралары
Слайд2
Слайд3
стикерлер
А.Е. Әбілқасымова5 сынып математика41-бет,45-46бет
Слайд4Слайд5
|
Сабақтың соңы(10') | «Рефлексия пирамидасымен» әр оқушы өз іс-әрекетіне қорытынды жасайдыҮй тапсырмасы:№105,115,125
|
А.Е. Әбілқасымова5 сынып математика 45-46бет, 48-бет
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Деңгейлік тапсырмалар беріледі.Қабілетті оқушыларға арналған тапсырма (карточка)№119. Үшбұрыштың бiрiншi және екiншi қабырғаларының қосындысы37 см. Екiншi және үшiншi қабырғаларының қосындысы41 см. Бiрiншi және үшiншi қабырғаларының қосындысы 32 см.Үшбұрыштың периметрi неше сантиметр?Үшбұрыштың екiншi қабырғасы неше сантиметр?Оқушы жұмысына мұғалім кері байланыс береді, бағалайды. | | Сергіту сәтінде Геометриялық фигураларды таңдатылады. (жұлдызша- өзіне сенімді, тіктөртбұрыш-әділ, дөңгелек- халқының қамын ойлайды, үшбұрыш-жауапкершіл, шаршы-жолы болғыш).
Жұмыс кезінде оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды. |