2.«Сөзді тап»
әдісі.Жаңа сабақты ашу мақсатында
қолдандым,нәтижесінде тілдік мақсаттар ашылып,сабаққа қатысты
терминдік сөздер шығады.Қобдшаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер
жазылған қағаз қиындылары салынады.Бір оқушы
қобдишадан қиынды қағазды алып, 1 минутта
ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан
оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді
жалғастырады.
Период,топ, реттік
номер,топша
3. «Химиялық диктант»әдісі
жүргізіледі.
Келесі сөйлемдерді дәптерге
жазып толықтырыңдар.Оқушылар (жеке жұмыс)
орындайды.
Элементтердің көлденең
қaтарлaры------------ деп аталады.Тік қатaрлар------------ деп
аталады. Химиялық элементтің төменгі сол жaгындa------------
орналасқан,ал жоғары сол жaғындa
-----------------
Орналасқан.Элементтердің
көпшілігі
Периодтық кестенің құрылу
принципін анықтайды
|
Периодтарды
анықтайды
|
Топтарды
анықтайды
|
Реттік номер ді
анықтайды
|
металдарды
анықтайды.
|
« Серпілген сауал»
әдісі Жаңа тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға
және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы
оқушылардың арасында бірінен-біріне сұрақтарды қояды
мысалы
а) ең жеңіл металды
ата
ә) реттік номері 8ге тең
элементті жазып корсет
б)2- периодтын металдарын
ата
в) 4периодтын В тобының
элементтерін
ата
г)атомдық массасы 56 ға тең
элементті ата
д)3 период 2 топтың негізгі
топшасында орналасқан элементті тап
е)ІІ А топтын негізгі топша
элементтерін ата
ж)VІІ топтың В топша
элементтерін ата
г)ІІІ топтын А элементтерін
ата
(ЖЖ)
«Кім жылдам»
әдісі оқушыларды
шапшандыққа үйретеді.Сөзжұмбақ шешу
1.Периодтық жүйедегі көп кездесетін
элементтер.(метал)
2.Ауа құрамындағы болатын
зат.(оттегі)
3.VІІ топта орналасқан метал.
марганец
4.Медицинада қолданылатын зат.
йод
5.Инертті
газ.неон
6.Жұмсақ метал.
литий
7.4 топта 2 периодта орналасқан
элемент.көміртек.
8.Элементтердің көлденең орналасқан
катары.Период
9.Балқу температурасы жоғары болатын
метал.Вольфрам
Көңілді гимнастика Музыка
ырғағына байланысты қозғалады
|