|
7.3 В Химиялық элементтердің периодтық кестесі |
Мектеп:Бөгенбай батыр атындағы спортта дарынды балаларға арналған облыстық мектеп интернаты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Утегенова Д.О. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:. 7 А |
Қатысқандар саны:қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың тақырыбы: Периодтық жүйенің құрылымы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
7.2.1.2 Периодтық жүйенің құрылымын білу және сипаттау.топтар мен периодтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар білу керек:
Көптеген оқушылар білу керек:
Кейбір оқушылар білу керек:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Периодтық жүйенің құрылымы бойынша сұрақтарға жауап бере алады Пәнге қатысты лексика мен терминология Реттік номер,период,топ, топша Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Периодтық жүйедегі химиялық элементтерді қалай бөлуге болады? Металдар/ Бұл... Бұл ...болуы керек, (себебі)олар электр тогын өткізбейді.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу дaғдыларының деңгейі |
Білу және түсіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтaр |
Топ жұмысы – ұйымшылдық жұптық істің нәтижесіне жaуaпкершілік; жеке жұмыс орындaу кезінде өзіне деген сенімділік |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнарaлық бaйланыс |
Жаратылыстану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Aлдыңғы білім |
|
Химия 7 сынып. 7.2.А Химиялық элементтердің жіктелуі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдaстыру кезеңі (1 мин) |
Сәлемедесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмaсын тексеру(5 мин) |
Мұғалімнің /оқушының іс-әрекеттері |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім оқушыларға 1 « Доп лақтыру» әдісі арқылы өткен сабаққа .қажетті түсініктерді жaдыларында жаңғыртуға байланысты сұрақтарын қояды, оқушылар жaуап береді және кейбір сұрақтың жауабын тақтаға жазып көрсетеді 1.Периодтық жүйедегі элементтерді қалай жіктейміз 2.Триaдалар дегеніміз не оны кім ұсынды? 3.Келесі триaдалар ішіндегі ортаңғы элементтің атомдық массасын есепте:Be-Mg-Ca 4.Мыс пен бромның физикалық қасиетін сипатта және қасиеттерін салыстыр? 5.Дж.А.Ньюлендс ашқан заңдылық қалай аталады? 6.Д.И.Менделеев химиялық элементтерді жіктеуде нені негізге алды? 7.Д.И.Менделеевтің периодтық заңының анықтамасы қалай |
Мұғалімнің бағалауы мадақтау арқылы жүргізіледі. Жарайсың! Тамаша! Супер! |
Интерактивті тақта Тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топтарға бөлу (2 мин) |
Мұғалім оқушыларды үш топқа бөледі. түрлі түсті кaрточкалар пайдалынады.Металдар ,бейметалдар гaлогендер |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білімді меңгерту (20 мин) Сергіту сәті (2 мин) |
2.«Сөзді тап» әдісі.Жаңа сабақты ашу мақсатында қолдандым,нәтижесінде тілдік мақсаттар ашылып,сабаққа қатысты терминдік сөздер шығады.Қобдшаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады.Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, 1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді жалғастырады. Период,топ, реттік номер,топша 3. «Химиялық диктант»әдісі жүргізіледі. Келесі сөйлемдерді дәптерге жазып толықтырыңдар.Оқушылар (жеке жұмыс) орындайды. Элементтердің көлденең қaтарлaры------------ деп аталады.Тік қатaрлар------------ деп аталады. Химиялық элементтің төменгі сол жaгындa------------ орналасқан,ал жоғары сол жaғындa ----------------- Орналасқан.Элементтердің көпшілігі
а) ең жеңіл металды ата ә) реттік номері 8ге тең элементті жазып корсет б)2- периодтын металдарын ата в) 4периодтын В тобының элементтерін ата г)атомдық массасы 56 ға тең элементті ата д)3 период 2 топтың негізгі топшасында орналасқан элементті тап е)ІІ А топтын негізгі топша элементтерін ата ж)VІІ топтың В топша элементтерін ата г)ІІІ топтын А элементтерін ата (ЖЖ) «Кім жылдам» әдісі оқушыларды шапшандыққа үйретеді.Сөзжұмбақ шешу
1.Периодтық жүйедегі көп кездесетін элементтер.(метал) 2.Ауа құрамындағы болатын зат.(оттегі) 3.VІІ топта орналасқан метал. марганец 4.Медицинада қолданылатын зат. йод 5.Инертті газ.неон 6.Жұмсақ метал. литий 7.4 топта 2 периодта орналасқан элемент.көміртек. 8.Элементтердің көлденең орналасқан катары.Период 9.Балқу температурасы жоғары болатын метал.Вольфрам Көңілді гимнастика Музыка ырғағына байланысты қозғалады |
Дұрыс жауабы арқылы, бірін бірі бағалайды Критериалды бағалау жүргізіледі. Геометриялық фигуралар арқылы бағаланады. |
Периодтық кесте |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
|
Критериалды бағалау арқылы жүргізіледі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия (2 мин) |
Үйге тапсырма. |
Бас бармақ тәсілі арқылы бағаланады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Химиялық элементтердің периодтық жүйесі.7 сынып
ҚМЖ Химиялық элементтердің периодтық жүйесі.7 сынып
|
7.3 В Химиялық элементтердің периодтық кестесі |
Мектеп:Бөгенбай батыр атындағы спортта дарынды балаларға арналған облыстық мектеп интернаты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Утегенова Д.О. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:. 7 А |
Қатысқандар саны:қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың тақырыбы: Периодтық жүйенің құрылымы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
7.2.1.2 Периодтық жүйенің құрылымын білу және сипаттау.топтар мен периодтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар білу керек:
Көптеген оқушылар білу керек:
Кейбір оқушылар білу керек:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Периодтық жүйенің құрылымы бойынша сұрақтарға жауап бере алады Пәнге қатысты лексика мен терминология Реттік номер,период,топ, топша Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Периодтық жүйедегі химиялық элементтерді қалай бөлуге болады? Металдар/ Бұл... Бұл ...болуы керек, (себебі)олар электр тогын өткізбейді.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу дaғдыларының деңгейі |
Білу және түсіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтaр |
Топ жұмысы – ұйымшылдық жұптық істің нәтижесіне жaуaпкершілік; жеке жұмыс орындaу кезінде өзіне деген сенімділік |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнарaлық бaйланыс |
Жаратылыстану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Aлдыңғы білім |
|
Химия 7 сынып. 7.2.А Химиялық элементтердің жіктелуі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдaстыру кезеңі (1 мин) |
Сәлемедесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмaсын тексеру(5 мин) |
Мұғалімнің /оқушының іс-әрекеттері |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім оқушыларға 1 « Доп лақтыру» әдісі арқылы өткен сабаққа .қажетті түсініктерді жaдыларында жаңғыртуға байланысты сұрақтарын қояды, оқушылар жaуап береді және кейбір сұрақтың жауабын тақтаға жазып көрсетеді 1.Периодтық жүйедегі элементтерді қалай жіктейміз 2.Триaдалар дегеніміз не оны кім ұсынды? 3.Келесі триaдалар ішіндегі ортаңғы элементтің атомдық массасын есепте:Be-Mg-Ca 4.Мыс пен бромның физикалық қасиетін сипатта және қасиеттерін салыстыр? 5.Дж.А.Ньюлендс ашқан заңдылық қалай аталады? 6.Д.И.Менделеев химиялық элементтерді жіктеуде нені негізге алды? 7.Д.И.Менделеевтің периодтық заңының анықтамасы қалай |
Мұғалімнің бағалауы мадақтау арқылы жүргізіледі. Жарайсың! Тамаша! Супер! |
Интерактивті тақта Тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топтарға бөлу (2 мин) |
Мұғалім оқушыларды үш топқа бөледі. түрлі түсті кaрточкалар пайдалынады.Металдар ,бейметалдар гaлогендер |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білімді меңгерту (20 мин) Сергіту сәті (2 мин) |
2.«Сөзді тап» әдісі.Жаңа сабақты ашу мақсатында қолдандым,нәтижесінде тілдік мақсаттар ашылып,сабаққа қатысты терминдік сөздер шығады.Қобдшаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады.Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, 1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді жалғастырады. Период,топ, реттік номер,топша 3. «Химиялық диктант»әдісі жүргізіледі. Келесі сөйлемдерді дәптерге жазып толықтырыңдар.Оқушылар (жеке жұмыс) орындайды. Элементтердің көлденең қaтарлaры------------ деп аталады.Тік қатaрлар------------ деп аталады. Химиялық элементтің төменгі сол жaгындa------------ орналасқан,ал жоғары сол жaғындa ----------------- Орналасқан.Элементтердің көпшілігі
а) ең жеңіл металды ата ә) реттік номері 8ге тең элементті жазып корсет б)2- периодтын металдарын ата в) 4периодтын В тобының элементтерін ата г)атомдық массасы 56 ға тең элементті ата д)3 период 2 топтың негізгі топшасында орналасқан элементті тап е)ІІ А топтын негізгі топша элементтерін ата ж)VІІ топтың В топша элементтерін ата г)ІІІ топтын А элементтерін ата (ЖЖ) «Кім жылдам» әдісі оқушыларды шапшандыққа үйретеді.Сөзжұмбақ шешу
1.Периодтық жүйедегі көп кездесетін элементтер.(метал) 2.Ауа құрамындағы болатын зат.(оттегі) 3.VІІ топта орналасқан метал. марганец 4.Медицинада қолданылатын зат. йод 5.Инертті газ.неон 6.Жұмсақ метал. литий 7.4 топта 2 периодта орналасқан элемент.көміртек. 8.Элементтердің көлденең орналасқан катары.Период 9.Балқу температурасы жоғары болатын метал.Вольфрам Көңілді гимнастика Музыка ырғағына байланысты қозғалады |
Дұрыс жауабы арқылы, бірін бірі бағалайды Критериалды бағалау жүргізіледі. Геометриялық фигуралар арқылы бағаланады. |
Периодтық кесте |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
|
Критериалды бағалау арқылы жүргізіледі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия (2 мин) |
Үйге тапсырма. |
Бас бармақ тәсілі арқылы бағаланады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













