Материалдар / ҚМЖ. Информатика 11-сынып, ЖМБ 4-тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ. Информатика 11-сынып, ЖМБ 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ. Информатика 11-сынып, ЖМБ 4-тоқсан ҚМЖ №130 бұйрыққа сай жасалған. ЖМБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2024
90
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

IT Startyp

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Стартапты қалай іске қосу керек?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.5.3.1 - Стартап ұғымын сипаттау

11.5.3.2 - Crowdfunding платформалардың жұмыс қағидаларын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Стартап» ұғымын біледі.

Көптеген оқушылар:

Стартапқа мысал келтіреді.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Жаңа материалды меңгеру

«Кластер» әдісі

Топтағы оқушылар параграф мәтінін оқып, «Стартап» кластерін жасайды

Әр топтың спикері өз кластерін қорғайды, қалған топтар нақтылайтын сұрақтар қояды.

Өзара бағалау. «Екі жұлдыз және бір тілек» әдісі

Білу және түсіну

Стартап деген не?

Стартапқа тән негізгі белгілерді атаңдар.

Стартаптың қандай түрлерін білесіңдер?

Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындатуға арналған тапсырмалар:

4. Стартаптың төмендегі кезеңдерінің қандай ерекшеліктері бар екенін белгілеңдер:

Pre-seed

Seed- «егін егу»

Прототип

Альфа-нұсқа

Жабық бета-нұсқа

Ашық бета-нұсқа

Қолдану

Стартапты жасау кезінде түрлі нұсқалардың қажеттігін түсіндіріңдер.

Жұптық жұмыс:

1 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.



2 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.

Берілген сипаттамалардың қайсысы стартаптың бастапқы кезеңіне тән екенін анықта: жобада

пайдаланушылар саны шектеулі, олардың негізгі міндеті жобаның проблемалық нүктелерін

табу.

Pre-seed

Seed- «егін егу»

Прототип

Альфа-нұсқа

Жабық бета-нұсқа

Ашық бета-нұсқа

Дұрыс жауап: _____________________

Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

Стартап-тың қандай мүмкіндіктері мен проблемалары бар деп ойлайсың?

Деңгейлік тапсырмаларды орында.

Деңгейлік тапсырмалардың үлгісі (толық нұсқасы оқулықта берілген):

А деңгейі. Кестені толтыр

В деңгейі. Ең сәтті Стартаптарды анықтайтын негізгі талаптарды көрсет.

С деңгейі. http://стартап.techgarden.kz сайтының материалын зерттеп, шағын талдау жаса.

Стартап-тар Қазақстанда қандай бағытта құрылып жатыр? Оған қатысушыларға қандай талаптар

қойылады?

Топтық жұмыс

Стартап-ты жаңадан бастаушылардың (старперлердің) жолында қандай кедергілер болуы

мүмкін? Осы сұрақты топта талқылап, өз идеяларыңды айтыңдар. Тәуекелдерді барынша азайту

жолдарын ұсыныңдар.

Мұғалімді тыңдайды






















1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды




























































Презентация


















































Сабақтың соңы


«А, В, С» әдісі.

А – сұрақ қояды.

В – жауап береді.

С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады.

Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы

рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.

Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің

құнды болуын қадағалайды

.


Үй тапсырмасы

«Неге 10 Стартаптың 1-еуі ғана іске асады?» деген мәселеге шағын зерттеу жүргіз.

2. «Әр бес жылдағы керемет стартап» деген хронологиялық тізім жаса.

3. «Қазақстандағы IT стартаптардың: қиындықтары немесе болашағы?» деген тақырыпта

таныстырылым жаса







Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

IT Startyp

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Crowdfunding (краудфандинг) платформаларының жұмыс істеу қағидалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.5.3.1 - cтартап ұғымын баяндау

11.5.3.2 - Crowdfunding платформалардың жұмыс қағидаларын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Стартап» ұғымын біледі;

Көптеген оқушылар:

Стартап-қа мысалдар келтіре алады;

Кейбір оқушылар:

Crowdfunding платформасының жұмыс істеу қағидаларын баяндайды.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Педагог сабақ мақсаттарын хабарлайды:

краудфандинг платформасын;

краудфандинг платформасымен жұмыс істеу қағидаларын білетін боласыңдар.

Оқулықпен жұмыс.

Ақпаратты «Инсерт» әдісі бойынша оқу. Топтағы оқушылар мәтінді оқып, арнайы белгі қойып

отырады:

+ - мұны білемін;

- мен басқаша ойлағанмын, бұл менің ойлағаныма қарама-қарсы болып шықты;

v – мен үшін бұл жаңа нәрсе;

? – маған бұл түсініксіз, түсіндіру, нақтылау қажет.

Топтың спикері оқылған нәрсенің мәнін түсіндіреді. Мұғалім оқушылармен сөйлеседі. Мәтіннің

түсініксіз жерлерін түсіндіреді.

Краудфандинг – бұл кез келген ниет білдірушіден белгілі бір жобаны қаржыландыру үшін

қаражат алудың бір түрі. Ақша жинайтындар реципиенттер немесе авторлар деп

аталады (егер жоба краудфандинг алаңында орналасса), ал қайырымдылық беретіндер

донор, демеуші немесе инвесторлар деп аталады.

Шағын зерттеу

Оқулық пен интернет ресурстарды қолданып, барлық сұрақтар бойынша зерттеу жүргізеді.

Білу және түсіну

1. Crowdfunding платформа деген не?

2. Краудфандингтің кәдімгі қаражат жинаудан өзгешелігі неде?

Қолдану

Краудфандинг-платформаның жұмыс істеу принципін түсіндір.

Жұптық жұмыс:

1 тапсырма: Жобасын жүзеге асыру үшін ақша жинайтын адамдар қалай аталады?

Инвесторлар

Авторлар

Демеушілер

Донорлар

Реципиенттер

Жасаушылар

2 тапсырма: Крауфандинг платформаларын пайдаланып қаражат жинаудың ерекшеліктерін

таңда.

Қаражат жинау мерзімі шектеусіз;

Сайт жабық;

Қаражат жинау мерзімі шектеулі;

Компания қажетті соманы жинаған кезде жабылады;

Инвесторлар қайырымдылыққа неше ақша бөлетіндерін өздері шешеді;

Жобаны жүзеге асыруға өажетті нақты сома көрсетіледі.

Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

Деңгейлік тапсырмалар

А деңгейі. Интернет ресурсын қолданып, crowdfunding платформа арқылы іске асқан сәтті

cтартапқа 4-5 мысал келтіріңдер.

В деңгейі. Кестені толтырыңдар.

С деңгейі. Crowdfunding платформалар арқылы әлеуметтік жобаларды іске асыруға арналған

ұсыныс жасаңдар.

Топтық жұмыс

1. Краудфандингтің жұмыс істеу қағидаларын санамалап беріңдер.

2. Краудфандингтің басқа тәсілдерден артықшылығы неде?

Мұғалімді тыңдайды





























1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды
































































Презентация




338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!