Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    IT Startyp

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Стартапты қалай іске қосу керек?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    11.5.3.1 - Стартап ұғымын сипаттау

    11.5.3.2 - Crowdfunding платформалардың жұмыс қағидаларын сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    «Стартап» ұғымын біледі.

    Көптеген оқушылар:

    Стартапқа мысал келтіреді.




    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    3.Үй тапсырмасын тексеру.

    Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


    ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

    5.Бағалайды.





    Жұлдыз

    2 балл




    Жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы


    Жаңа материалды меңгеру

    «Кластер» әдісі

    Топтағы оқушылар параграф мәтінін оқып, «Стартап» кластерін жасайды

    Әр топтың спикері өз кластерін қорғайды, қалған топтар нақтылайтын сұрақтар қояды.

    Өзара бағалау. «Екі жұлдыз және бір тілек» әдісі

    Білу және түсіну

     Стартап деген не?

     Стартапқа тән негізгі белгілерді атаңдар.

     Стартаптың қандай түрлерін білесіңдер?

    Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындатуға арналған тапсырмалар:

    4. Стартаптың төмендегі кезеңдерінің қандай ерекшеліктері бар екенін белгілеңдер:

     Pre-seed

     Seed- «егін егу»

     Прототип

     Альфа-нұсқа

     Жабық бета-нұсқа

     Ашық бета-нұсқа

    Қолдану

    Стартапты жасау кезінде түрлі нұсқалардың қажеттігін түсіндіріңдер.

    Жұптық жұмыс:

    №1 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.



    №2 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.

    Берілген сипаттамалардың қайсысы стартаптың бастапқы кезеңіне тән екенін анықта: жобада

    пайдаланушылар саны шектеулі, олардың негізгі міндеті жобаның проблемалық нүктелерін

    табу.

     Pre-seed

     Seed- «егін егу»

     Прототип

     Альфа-нұсқа

     Жабық бета-нұсқа

     Ашық бета-нұсқа

    Дұрыс жауап: _____________________

    Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

     Стартап-тың қандай мүмкіндіктері мен проблемалары бар деп ойлайсың?

     Деңгейлік тапсырмаларды орында.

    Деңгейлік тапсырмалардың үлгісі (толық нұсқасы оқулықта берілген):

    А деңгейі. Кестені толтыр

    В деңгейі. Ең сәтті Стартаптарды анықтайтын негізгі талаптарды көрсет.

    С деңгейі. http://стартап.techgarden.kz сайтының материалын зерттеп, шағын талдау жаса.

    Стартап-тар Қазақстанда қандай бағытта құрылып жатыр? Оған қатысушыларға қандай талаптар

    қойылады?

    Топтық жұмыс

    Стартап-ты жаңадан бастаушылардың (старперлердің) жолында қандай кедергілер болуы

    мүмкін? Осы сұрақты топта талқылап, өз идеяларыңды айтыңдар. Тәуекелдерді барынша азайту

    жолдарын ұсыныңдар.

    Мұғалімді тыңдайды






















    1-тапсырманы орындайды












    2- тапсырманы орындайды




























































    Презентация


















































    Сабақтың соңы


    «А, В, С» әдісі.

    А – сұрақ қояды.

    В – жауап береді.

    С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады.

    Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы

    рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.

    Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің

    құнды болуын қадағалайды

    .


    Үй тапсырмасы

    «Неге 10 Стартаптың 1-еуі ғана іске асады?» деген мәселеге шағын зерттеу жүргіз.

    2. «Әр бес жылдағы керемет стартап» деген хронологиялық тізім жаса.

    3. «Қазақстандағы IT стартаптардың: қиындықтары немесе болашағы?» деген тақырыпта

    таныстырылым жаса







    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    IT Startyp

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Crowdfunding (краудфандинг) платформаларының жұмыс істеу қағидалары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    11.5.3.1 - cтартап ұғымын баяндау

    11.5.3.2 - Crowdfunding платформалардың жұмыс қағидаларын сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    «Стартап» ұғымын біледі;

    Көптеген оқушылар:

    Стартап-қа мысалдар келтіре алады;

    Кейбір оқушылар:

    Crowdfunding платформасының жұмыс істеу қағидаларын баяндайды.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    3.Үй тапсырмасын тексеру.

    Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


    ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

    5.Бағалайды.





    Жұлдыз

    2 балл




    Жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы


    Педагог сабақ мақсаттарын хабарлайды:

     краудфандинг платформасын;

     краудфандинг платформасымен жұмыс істеу қағидаларын білетін боласыңдар.

    Оқулықпен жұмыс.

    Ақпаратты «Инсерт» әдісі бойынша оқу. Топтағы оқушылар мәтінді оқып, арнайы белгі қойып

    отырады:

    + - мұны білемін;

    – - мен басқаша ойлағанмын, бұл менің ойлағаныма қарама-қарсы болып шықты;

    v – мен үшін бұл жаңа нәрсе;

    ? – маған бұл түсініксіз, түсіндіру, нақтылау қажет.

    Топтың спикері оқылған нәрсенің мәнін түсіндіреді. Мұғалім оқушылармен сөйлеседі. Мәтіннің

    түсініксіз жерлерін түсіндіреді.

    – Краудфандинг – бұл кез келген ниет білдірушіден белгілі бір жобаны қаржыландыру үшін

    қаражат алудың бір түрі. Ақша жинайтындар реципиенттер немесе авторлар деп

    аталады (егер жоба краудфандинг алаңында орналасса), ал қайырымдылық беретіндер

    донор, демеуші немесе инвесторлар деп аталады.

    Шағын зерттеу

    Оқулық пен интернет ресурстарды қолданып, барлық сұрақтар бойынша зерттеу жүргізеді.

    Білу және түсіну

    1. Crowdfunding платформа деген не?

    2. Краудфандингтің кәдімгі қаражат жинаудан өзгешелігі неде?

    Қолдану

    Краудфандинг-платформаның жұмыс істеу принципін түсіндір.

    Жұптық жұмыс:

    №1 тапсырма: Жобасын жүзеге асыру үшін ақша жинайтын адамдар қалай аталады?

     Инвесторлар

     Авторлар

     Демеушілер

     Донорлар

     Реципиенттер

     Жасаушылар

    №2 тапсырма: Крауфандинг платформаларын пайдаланып қаражат жинаудың ерекшеліктерін

    таңда.

     Қаражат жинау мерзімі шектеусіз;

     Сайт жабық;

     Қаражат жинау мерзімі шектеулі;

     Компания қажетті соманы жинаған кезде жабылады;

     Инвесторлар қайырымдылыққа неше ақша бөлетіндерін өздері шешеді;

     Жобаны жүзеге асыруға өажетті нақты сома көрсетіледі.

    Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

    Деңгейлік тапсырмалар

    А деңгейі. Интернет ресурсын қолданып, crowdfunding платформа арқылы іске асқан сәтті

    cтартапқа 4-5 мысал келтіріңдер.

    В деңгейі. Кестені толтырыңдар.

    С деңгейі. Crowdfunding платформалар арқылы әлеуметтік жобаларды іске асыруға арналған

    ұсыныс жасаңдар.

    Топтық жұмыс

    1. Краудфандингтің жұмыс істеу қағидаларын санамалап беріңдер.

    2. Краудфандингтің басқа тәсілдерден артықшылығы неде?

    Мұғалімді тыңдайды





























    1-тапсырманы орындайды












    2- тапсырманы орындайды
































































    Презентация




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айгерим
    02 Сәуір 2024
    506
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ. Информатика 11-сынып, ЖМБ 4-тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ. Информатика 11-сынып, ЖМБ 4-тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ. Информатика 11-сынып, ЖМБ 4-тоқсан ҚМЖ №130 бұйрыққа сай жасалған. ЖМБ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    IT Startyp

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Стартапты қалай іске қосу керек?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    11.5.3.1 - Стартап ұғымын сипаттау

    11.5.3.2 - Crowdfunding платформалардың жұмыс қағидаларын сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    «Стартап» ұғымын біледі.

    Көптеген оқушылар:

    Стартапқа мысал келтіреді.




    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    3.Үй тапсырмасын тексеру.

    Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


    ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

    5.Бағалайды.





    Жұлдыз

    2 балл




    Жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы


    Жаңа материалды меңгеру

    «Кластер» әдісі

    Топтағы оқушылар параграф мәтінін оқып, «Стартап» кластерін жасайды

    Әр топтың спикері өз кластерін қорғайды, қалған топтар нақтылайтын сұрақтар қояды.

    Өзара бағалау. «Екі жұлдыз және бір тілек» әдісі

    Білу және түсіну

     Стартап деген не?

     Стартапқа тән негізгі белгілерді атаңдар.

     Стартаптың қандай түрлерін білесіңдер?

    Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындатуға арналған тапсырмалар:

    4. Стартаптың төмендегі кезеңдерінің қандай ерекшеліктері бар екенін белгілеңдер:

     Pre-seed

     Seed- «егін егу»

     Прототип

     Альфа-нұсқа

     Жабық бета-нұсқа

     Ашық бета-нұсқа

    Қолдану

    Стартапты жасау кезінде түрлі нұсқалардың қажеттігін түсіндіріңдер.

    Жұптық жұмыс:

    №1 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.



    №2 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.

    Берілген сипаттамалардың қайсысы стартаптың бастапқы кезеңіне тән екенін анықта: жобада

    пайдаланушылар саны шектеулі, олардың негізгі міндеті жобаның проблемалық нүктелерін

    табу.

     Pre-seed

     Seed- «егін егу»

     Прототип

     Альфа-нұсқа

     Жабық бета-нұсқа

     Ашық бета-нұсқа

    Дұрыс жауап: _____________________

    Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

     Стартап-тың қандай мүмкіндіктері мен проблемалары бар деп ойлайсың?

     Деңгейлік тапсырмаларды орында.

    Деңгейлік тапсырмалардың үлгісі (толық нұсқасы оқулықта берілген):

    А деңгейі. Кестені толтыр

    В деңгейі. Ең сәтті Стартаптарды анықтайтын негізгі талаптарды көрсет.

    С деңгейі. http://стартап.techgarden.kz сайтының материалын зерттеп, шағын талдау жаса.

    Стартап-тар Қазақстанда қандай бағытта құрылып жатыр? Оған қатысушыларға қандай талаптар

    қойылады?

    Топтық жұмыс

    Стартап-ты жаңадан бастаушылардың (старперлердің) жолында қандай кедергілер болуы

    мүмкін? Осы сұрақты топта талқылап, өз идеяларыңды айтыңдар. Тәуекелдерді барынша азайту

    жолдарын ұсыныңдар.

    Мұғалімді тыңдайды






















    1-тапсырманы орындайды












    2- тапсырманы орындайды




























































    Презентация


















































    Сабақтың соңы


    «А, В, С» әдісі.

    А – сұрақ қояды.

    В – жауап береді.

    С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады.

    Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы

    рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.

    Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің

    құнды болуын қадағалайды

    .


    Үй тапсырмасы

    «Неге 10 Стартаптың 1-еуі ғана іске асады?» деген мәселеге шағын зерттеу жүргіз.

    2. «Әр бес жылдағы керемет стартап» деген хронологиялық тізім жаса.

    3. «Қазақстандағы IT стартаптардың: қиындықтары немесе болашағы?» деген тақырыпта

    таныстырылым жаса







    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    IT Startyp

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 11

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Crowdfunding (краудфандинг) платформаларының жұмыс істеу қағидалары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    11.5.3.1 - cтартап ұғымын баяндау

    11.5.3.2 - Crowdfunding платформалардың жұмыс қағидаларын сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    «Стартап» ұғымын біледі;

    Көптеген оқушылар:

    Стартап-қа мысалдар келтіре алады;

    Кейбір оқушылар:

    Crowdfunding платформасының жұмыс істеу қағидаларын баяндайды.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    3.Үй тапсырмасын тексеру.

    Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


    ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

    5.Бағалайды.





    Жұлдыз

    2 балл




    Жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы


    Педагог сабақ мақсаттарын хабарлайды:

     краудфандинг платформасын;

     краудфандинг платформасымен жұмыс істеу қағидаларын білетін боласыңдар.

    Оқулықпен жұмыс.

    Ақпаратты «Инсерт» әдісі бойынша оқу. Топтағы оқушылар мәтінді оқып, арнайы белгі қойып

    отырады:

    + - мұны білемін;

    – - мен басқаша ойлағанмын, бұл менің ойлағаныма қарама-қарсы болып шықты;

    v – мен үшін бұл жаңа нәрсе;

    ? – маған бұл түсініксіз, түсіндіру, нақтылау қажет.

    Топтың спикері оқылған нәрсенің мәнін түсіндіреді. Мұғалім оқушылармен сөйлеседі. Мәтіннің

    түсініксіз жерлерін түсіндіреді.

    – Краудфандинг – бұл кез келген ниет білдірушіден белгілі бір жобаны қаржыландыру үшін

    қаражат алудың бір түрі. Ақша жинайтындар реципиенттер немесе авторлар деп

    аталады (егер жоба краудфандинг алаңында орналасса), ал қайырымдылық беретіндер

    донор, демеуші немесе инвесторлар деп аталады.

    Шағын зерттеу

    Оқулық пен интернет ресурстарды қолданып, барлық сұрақтар бойынша зерттеу жүргізеді.

    Білу және түсіну

    1. Crowdfunding платформа деген не?

    2. Краудфандингтің кәдімгі қаражат жинаудан өзгешелігі неде?

    Қолдану

    Краудфандинг-платформаның жұмыс істеу принципін түсіндір.

    Жұптық жұмыс:

    №1 тапсырма: Жобасын жүзеге асыру үшін ақша жинайтын адамдар қалай аталады?

     Инвесторлар

     Авторлар

     Демеушілер

     Донорлар

     Реципиенттер

     Жасаушылар

    №2 тапсырма: Крауфандинг платформаларын пайдаланып қаражат жинаудың ерекшеліктерін

    таңда.

     Қаражат жинау мерзімі шектеусіз;

     Сайт жабық;

     Қаражат жинау мерзімі шектеулі;

     Компания қажетті соманы жинаған кезде жабылады;

     Инвесторлар қайырымдылыққа неше ақша бөлетіндерін өздері шешеді;

     Жобаны жүзеге асыруға өажетті нақты сома көрсетіледі.

    Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

    Деңгейлік тапсырмалар

    А деңгейі. Интернет ресурсын қолданып, crowdfunding платформа арқылы іске асқан сәтті

    cтартапқа 4-5 мысал келтіріңдер.

    В деңгейі. Кестені толтырыңдар.

    С деңгейі. Crowdfunding платформалар арқылы әлеуметтік жобаларды іске асыруға арналған

    ұсыныс жасаңдар.

    Топтық жұмыс

    1. Краудфандингтің жұмыс істеу қағидаларын санамалап беріңдер.

    2. Краудфандингтің басқа тәсілдерден артықшылығы неде?

    Мұғалімді тыңдайды





























    1-тапсырманы орындайды












    2- тапсырманы орындайды
































































    Презентация




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 11 сынып
    02.04.2024
    506
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айгерим
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации