Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 9

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Артқы фон мен ойын кейіпкерлері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру

    9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Ойынның артқы фонын беру түрлерін анықтау;

    Көптеген оқушылар:

    Артқы фонды программалауда жүзеге асыру;

    Кейбір оқушылар:

    Артқы фонға сурет кірістірудің маңыздылығын тұжырымдау.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    Үй тапсырмасы.

    «Галереяны шарлау» әдісі

    Сыныптағы қабырғаларға шеңбер салу, тіктөртбұрыш

    салу, түзу салу тақырыпшалар жазылған парақшалар

    ілінеді. Оқушылар қозғалыста жүріп өздеріне

    берілген маркерлермен оларды анықтап жазып кетеді.

    Үйде орындап келуге берілген оқулықтағы

    тапсырмаларды компьютерде орындап, жұптасып

    жауабын талдайды.

    Ауызша мадақтау, ынталандыру

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды








    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың ортасы

    Жаңа тақырыпты түсіндіру.


    Бұл сабақта ойынның артқы фонын жасауды қарастырайық. Артқы фон жасау үшін фонды кез келген түспен толтыруға немесе суретті жүктеуге болатынын білеміз. Мысалы, фонды қандай да бір түске толтыру үшін мынадай функция қолданылады:

    pygame.Surface.fill(color, rect=None, special_flags = 0)

    Функция бетті тұтас түс пен толтыруға мүмкіндік береді.

    Егер rect үшін тікелей аргумент орнатылмаса, барлық беті толтырылады. Rect аргументі белгілі бір айамаққа толтыруды шектейді. Толтыру, сондай ақ бетті кесу аймағында болады. Color аргументі RGB, RGBA дәйекті немесе түс индексі болуы мүмкін.


    PyGame-нің нысаны Surface суреттерді көрсету үшін қолданылатынын еске түсіріңдер.


    . «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж (139-143б)

    Компьютермен жұмыс

    Оқулықта берілген артқы фон кірістіру кодын

    компьютерде орындаңдар

    1-код

    import pygame

    pygame.init()

    screen = pygame.display.set_mode((400, 300))

    jaulay_surf = pygame.image.load('001.bmp').convert()

    jaulay_surf.set_colorkey((255, 255, 255))

    jaulay_rect = jaulay_surf.get_rect(center=(200, 150))

    screen.blit(jaulay_surf, jaulay_rect)

    bala_surf = pygame.image.load('bala.png')

    bala_rect = bala_surf.get_rect(bottomright=(300, 270))

    screen.blit(bala_surf, bala_rect)

    pygame.display.update()

    wpygame.display.update()

    running = True

    while running:

    for event in pygame.event.get():

    if event.type == pygame.QUIT:

    running = False

    pygame.quit()

    Дескриптор

    Ойын фонын кірістіру командаларын анықтайды.

    Топтық жұмыс

    Артқы фонға сурет кірістіру программасына талдау

    жасаңдар. Программаны әрбір қатарының қызметіне

    түсініктеме беріңдер.

    Дескриптор

    - Артқы фонға сурет кірістіруді анықтайды;

    - Артқы фонға сурет кірістіру программасын

    құрады;

    - Программаға талдау жасайды.

    Жұптық жұмыс

    Қарапайым бір ойынның сценарийін ұсыныңдар. Сол

    ойынға кейіпкер таңдап, ойын терезесіне фон мен

    кейіпкерді орналастырыңдар.

    Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл

    қою арқылы бағалау

    Мұғалімді тыңдайды























    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды








    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың соңы

    1. Фон дегеніміз не?

    2. Ойынға фон кірістірудің қандай жолдарын

    айта аласың?

    3. Рygame-де фондық сурет жүктеу үшін қандай

    команда қолданамыз?

    4. Бір суретті екіншісінің үстіне орналастыру

    үшін қолданылатын команда?

    Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

    Қандай тапсырма қызықты болды?

    Көңіл күйім қандай?


    Өзін-өзі бағалау.

    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды








    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Үй тапсырмасы

    Оқулықтағы тапсырманы орындап келу





    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Python тілінде программалау

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 9

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Ойын кейіпкерлерін таңдау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру;

    9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Ойын кейіпкері, спрайт ұғымын анықтау;

    Көптеген оқушылар:

    PyGame программасында дайын кейіпкерлерді қолдану;

    Кейбір оқушылар:

    PyGame программасында ойын жасау кодтарының маңыздылығын

    талдау


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    3.Жаңа тақырыпқа шолу

    Ойынның артқы фонын кез келген түспен,суреттен жүктеуге және кейіпкерлерді бейнелеуді үйрену.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың ортасы

    Оқулықпен жұмыс

    Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген

    сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді.

    Мұғалім толықтырып отырады

    Ойынның артқы қабатына кез келген суретті орнатуға болады.

    / Surface нысандары үшін fill () әдісі:бетіне ақ фонды салу windowSurface.fill(WHITE)


    Біз windowSurface сақталған барлық бетті ақ түспен толтырғымыз келеді. Fill () функциясы параметр ретінде берілетін Surface бетін түспен толық жабады.


    Fill () әдісін немесе кез келген басқа сурет функция сын шақырғанда, PyGame экранындағы терезе өзгермейтініне назар аударыңдар. Олар Surface нысанын өзгертеді. PyGame функциясы арқылы экранда жаңа Surface ны анын көр ету үшін, display.update () қолдану керек.


    Компьютердегі Surface нысанын өзгерту, экрандағы суретті өзгертуден әлдеқайда жылдамырақ болады. Сондықтан суреттің барлық функциялары Surface нысанында салынғаннан кейін ғана экранда сурет салу әлдеқайда тиімді.


    Fill () әдісі – функция емес, pygame.Surface нысандарының әдісі. Ол түс параметрі үшін берілетін кез келген түс мәнімен барлық Surface нысанын толық толтырады.

    . «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж (139-143б)

    Компьютермен жұмыс

    1-тапсырма

    Ойынның кейіпкері автокөлік болатын программа

    кодын компьютерде орындаңдар.

    1-код

    import pygame

    pygame.init()

    screen = pygame.display.set_mode([640,480])

    screen.fill([255, 255, 255])(экранды ақ тұске бояды)

    avto = pygame.image.load("avto.png") (кейіпкерді

    жүктейді)

    screen.blit(avto, [50, 50]) ([50,50] нүктесінен бастап

    суретті көрсетеді )

    pygame.display.flip()

    running = True

    while running:

    for event in pygame.event.get():

    if event.type == pygame.QUIT:

    running = False

    pygame.quit()


    2-код

    import pygame, sys

    pygame.init()

    screen = pygame.display.set_mode([300,300])

    pygame.display.set_caption('avtokolik' )

    screen.fill([255, 255, 255])

    avto = pygame.image.load('avto.png')

    avto =pygame.transform.scale(avto, (160, 80))

    screen.blit(avto,[50, 20])

    screen.blit(avto,[50, 100])

    Оқулық

    Слайд материалы

    Компьютер

    5 мин

    screen.blit(avto,[50, 180])

    pygame.display.flip()

    running = True

    while running:

    for event in pygame.event.get():

    if event.type == pygame.QUIT:

    running = False

    pygame.quit()

    2-тапсырма

    «Жарысу» жобасын жасап, терезеге бірден 3 авто-көлікті орналастыр

    2-код

    import pygame, sys

    pygame.init()

    screen = pygame.display.set_mode([300,300])

    pygame.display.set_caption('avtokolik' )

    screen.fill([255, 255, 255])

    avto = pygame.image.load('avto.png')

    avto =pygame.transform.scale(avto, (160, 80))

    screen.blit(avto,[50, 20])

    screen.blit(avto,[50, 100])

    screen.blit(avto,[50, 180])

    pygame.display.flip()

    running = True

    while running:

    for event in pygame.event.get():

    if event.type == pygame.QUIT:

    running = False

    pygame.quit()

    Топтық жұмыс:

    «Жолда жүру» жобасын құруға қажетті фондық

    сурет, автокөліктің спрайты және осы ойын сюжетін

    беретін программа кодын (3-код) талдаңдар.

    Программадағы әрбір команда қатарына түсініктеме

    жазыңдар.

    1. Программа іске қосылғандағы ойын тересі ( 4-

    сурет).

    2. Ойын фоны - jol.png (5-сурет).

    3. Автокөлік суреті -avto2.png (6-сурет)

    Мұғалімді тыңдайды





































    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың соңы

    1. Спрайт дегеніміз не?

    2. Ойын терезесіне тақырып беру үшін қандай

    команда қызметін пайдалану керек?

    3. Ойын терезесінде суретке өз қалаған өлшемімізді

    беру үшін қандай команда пайдалануға болады?

    «Сенім ағашы» әдісі

    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып

    ағашқа жапсырады.

    Өзін-өзі бағалау.

    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Үй тапсырмасы

    2-мысалда берілген «Жарысу» жобасының

    программа кодын талда. Жобада төмендегі өзгерістер

    жасау үшін программа кодына қандай өзгерістер

    енгізу керек?

     Егер осы жобадағы автокөліктердің түсін 3

    түсті ету.

     Екінші тұрған автокөлік өлшемдерін басқаларға

    қарағанда екі есе үлкейту






    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Python тілінде программалау

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 9

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Кейіпкерлерді анимациялау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айгерим
    02 Сәуір 2024
    902
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ. Информатика 9-сынып, 4-тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ. Информатика 9-сынып, 4-тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ. Информатика 9-сынып, 4-тоқсан ҚМЖ №130 бұйрық бойынша жасалған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 9

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Артқы фон мен ойын кейіпкерлері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру

    9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Ойынның артқы фонын беру түрлерін анықтау;

    Көптеген оқушылар:

    Артқы фонды программалауда жүзеге асыру;

    Кейбір оқушылар:

    Артқы фонға сурет кірістірудің маңыздылығын тұжырымдау.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    Үй тапсырмасы.

    «Галереяны шарлау» әдісі

    Сыныптағы қабырғаларға шеңбер салу, тіктөртбұрыш

    салу, түзу салу тақырыпшалар жазылған парақшалар

    ілінеді. Оқушылар қозғалыста жүріп өздеріне

    берілген маркерлермен оларды анықтап жазып кетеді.

    Үйде орындап келуге берілген оқулықтағы

    тапсырмаларды компьютерде орындап, жұптасып

    жауабын талдайды.

    Ауызша мадақтау, ынталандыру

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды








    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың ортасы

    Жаңа тақырыпты түсіндіру.


    Бұл сабақта ойынның артқы фонын жасауды қарастырайық. Артқы фон жасау үшін фонды кез келген түспен толтыруға немесе суретті жүктеуге болатынын білеміз. Мысалы, фонды қандай да бір түске толтыру үшін мынадай функция қолданылады:

    pygame.Surface.fill(color, rect=None, special_flags = 0)

    Функция бетті тұтас түс пен толтыруға мүмкіндік береді.

    Егер rect үшін тікелей аргумент орнатылмаса, барлық беті толтырылады. Rect аргументі белгілі бір айамаққа толтыруды шектейді. Толтыру, сондай ақ бетті кесу аймағында болады. Color аргументі RGB, RGBA дәйекті немесе түс индексі болуы мүмкін.


    PyGame-нің нысаны Surface суреттерді көрсету үшін қолданылатынын еске түсіріңдер.


    . «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж (139-143б)

    Компьютермен жұмыс

    Оқулықта берілген артқы фон кірістіру кодын

    компьютерде орындаңдар

    1-код

    import pygame

    pygame.init()

    screen = pygame.display.set_mode((400, 300))

    jaulay_surf = pygame.image.load('001.bmp').convert()

    jaulay_surf.set_colorkey((255, 255, 255))

    jaulay_rect = jaulay_surf.get_rect(center=(200, 150))

    screen.blit(jaulay_surf, jaulay_rect)

    bala_surf = pygame.image.load('bala.png')

    bala_rect = bala_surf.get_rect(bottomright=(300, 270))

    screen.blit(bala_surf, bala_rect)

    pygame.display.update()

    wpygame.display.update()

    running = True

    while running:

    for event in pygame.event.get():

    if event.type == pygame.QUIT:

    running = False

    pygame.quit()

    Дескриптор

    Ойын фонын кірістіру командаларын анықтайды.

    Топтық жұмыс

    Артқы фонға сурет кірістіру программасына талдау

    жасаңдар. Программаны әрбір қатарының қызметіне

    түсініктеме беріңдер.

    Дескриптор

    - Артқы фонға сурет кірістіруді анықтайды;

    - Артқы фонға сурет кірістіру программасын

    құрады;

    - Программаға талдау жасайды.

    Жұптық жұмыс

    Қарапайым бір ойынның сценарийін ұсыныңдар. Сол

    ойынға кейіпкер таңдап, ойын терезесіне фон мен

    кейіпкерді орналастырыңдар.

    Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл

    қою арқылы бағалау

    Мұғалімді тыңдайды























    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды








    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың соңы

    1. Фон дегеніміз не?

    2. Ойынға фон кірістірудің қандай жолдарын

    айта аласың?

    3. Рygame-де фондық сурет жүктеу үшін қандай

    команда қолданамыз?

    4. Бір суретті екіншісінің үстіне орналастыру

    үшін қолданылатын команда?

    Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

    Қандай тапсырма қызықты болды?

    Көңіл күйім қандай?


    Өзін-өзі бағалау.

    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды








    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Үй тапсырмасы

    Оқулықтағы тапсырманы орындап келу





    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Python тілінде программалау

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 9

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Ойын кейіпкерлерін таңдау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру;

    9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Ойын кейіпкері, спрайт ұғымын анықтау;

    Көптеген оқушылар:

    PyGame программасында дайын кейіпкерлерді қолдану;

    Кейбір оқушылар:

    PyGame программасында ойын жасау кодтарының маңыздылығын

    талдау


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    3.Жаңа тақырыпқа шолу

    Ойынның артқы фонын кез келген түспен,суреттен жүктеуге және кейіпкерлерді бейнелеуді үйрену.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың ортасы

    Оқулықпен жұмыс

    Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген

    сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді.

    Мұғалім толықтырып отырады

    Ойынның артқы қабатына кез келген суретті орнатуға болады.

    / Surface нысандары үшін fill () әдісі:бетіне ақ фонды салу windowSurface.fill(WHITE)


    Біз windowSurface сақталған барлық бетті ақ түспен толтырғымыз келеді. Fill () функциясы параметр ретінде берілетін Surface бетін түспен толық жабады.


    Fill () әдісін немесе кез келген басқа сурет функция сын шақырғанда, PyGame экранындағы терезе өзгермейтініне назар аударыңдар. Олар Surface нысанын өзгертеді. PyGame функциясы арқылы экранда жаңа Surface ны анын көр ету үшін, display.update () қолдану керек.


    Компьютердегі Surface нысанын өзгерту, экрандағы суретті өзгертуден әлдеқайда жылдамырақ болады. Сондықтан суреттің барлық функциялары Surface нысанында салынғаннан кейін ғана экранда сурет салу әлдеқайда тиімді.


    Fill () әдісі – функция емес, pygame.Surface нысандарының әдісі. Ол түс параметрі үшін берілетін кез келген түс мәнімен барлық Surface нысанын толық толтырады.

    . «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж (139-143б)

    Компьютермен жұмыс

    1-тапсырма

    Ойынның кейіпкері автокөлік болатын программа

    кодын компьютерде орындаңдар.

    1-код

    import pygame

    pygame.init()

    screen = pygame.display.set_mode([640,480])

    screen.fill([255, 255, 255])(экранды ақ тұске бояды)

    avto = pygame.image.load("avto.png") (кейіпкерді

    жүктейді)

    screen.blit(avto, [50, 50]) ([50,50] нүктесінен бастап

    суретті көрсетеді )

    pygame.display.flip()

    running = True

    while running:

    for event in pygame.event.get():

    if event.type == pygame.QUIT:

    running = False

    pygame.quit()


    2-код

    import pygame, sys

    pygame.init()

    screen = pygame.display.set_mode([300,300])

    pygame.display.set_caption('avtokolik' )

    screen.fill([255, 255, 255])

    avto = pygame.image.load('avto.png')

    avto =pygame.transform.scale(avto, (160, 80))

    screen.blit(avto,[50, 20])

    screen.blit(avto,[50, 100])

    Оқулық

    Слайд материалы

    Компьютер

    5 мин

    screen.blit(avto,[50, 180])

    pygame.display.flip()

    running = True

    while running:

    for event in pygame.event.get():

    if event.type == pygame.QUIT:

    running = False

    pygame.quit()

    2-тапсырма

    «Жарысу» жобасын жасап, терезеге бірден 3 авто-көлікті орналастыр

    2-код

    import pygame, sys

    pygame.init()

    screen = pygame.display.set_mode([300,300])

    pygame.display.set_caption('avtokolik' )

    screen.fill([255, 255, 255])

    avto = pygame.image.load('avto.png')

    avto =pygame.transform.scale(avto, (160, 80))

    screen.blit(avto,[50, 20])

    screen.blit(avto,[50, 100])

    screen.blit(avto,[50, 180])

    pygame.display.flip()

    running = True

    while running:

    for event in pygame.event.get():

    if event.type == pygame.QUIT:

    running = False

    pygame.quit()

    Топтық жұмыс:

    «Жолда жүру» жобасын құруға қажетті фондық

    сурет, автокөліктің спрайты және осы ойын сюжетін

    беретін программа кодын (3-код) талдаңдар.

    Программадағы әрбір команда қатарына түсініктеме

    жазыңдар.

    1. Программа іске қосылғандағы ойын тересі ( 4-

    сурет).

    2. Ойын фоны - jol.png (5-сурет).

    3. Автокөлік суреті -avto2.png (6-сурет)

    Мұғалімді тыңдайды





































    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың соңы

    1. Спрайт дегеніміз не?

    2. Ойын терезесіне тақырып беру үшін қандай

    команда қызметін пайдалану керек?

    3. Ойын терезесінде суретке өз қалаған өлшемімізді

    беру үшін қандай команда пайдалануға болады?

    «Сенім ағашы» әдісі

    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып

    ағашқа жапсырады.

    Өзін-өзі бағалау.

    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Үй тапсырмасы

    2-мысалда берілген «Жарысу» жобасының

    программа кодын талда. Жобада төмендегі өзгерістер

    жасау үшін программа кодына қандай өзгерістер

    енгізу керек?

     Егер осы жобадағы автокөліктердің түсін 3

    түсті ету.

     Екінші тұрған автокөлік өлшемдерін басқаларға

    қарағанда екі есе үлкейту






    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Python тілінде программалау

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып 9

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Кейіпкерлерді анимациялау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 9 сынып
    02.04.2024
    902
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айгерим
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации