Материалдар / ҚМЖ "Жасанды интеллект жүйесін қолданатын салалар" 11 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ "Жасанды интеллект жүйесін қолданатын салалар" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпқа арналған ҚМЖ "Жасанды интеллект жүйесін қолданатын салалар" Мақсаты 11.3.4.2 - жасанды интеллектіні өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда қолдану салаларын сипаттау 1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2022
5981
38 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Жасанды интеллект

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Жасанды интеллект жүйесін қолданатын салалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.3.4.2 - жасанды интеллектіні өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда

қолдану салаларын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

ЖИ-ді қолдану саласын біледі.

Көптеген оқушылар:

ЖИ-ді әртүрлі салаларда қолдануға мысалдар келтіре алады .

Кейбір оқушылар:

Өзінің жеке зерттеуінің негізінде ЖИ қолданудағы артықшылықтар мен кемшіліктерді бағалай

біледі.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Оқулықпен жұмыс

Білу және түсіну

Ақпаратты «Инсерт» әдісі бойынша оқу. Топтағы оқушылар мәтінді оқып, арнайы

белгі қойып отырады:

+ - мұны білемін;

- мен басқаша ойлағанмын, бұл менің ойлағаныма қарама-қарсы болып шықты;

v – мен үшін бұл жаңа нәрсе;

? – маған бұл түсініксіз, түсіндіру, нақтылау қажет.

Топтың спикері оқылған нәрсенің мәнін түсіндіреді. Мұғалім оқушылармен

сөйлеседі. Мәтіннің түсініксіз жерлерін түсіндіреді.

Жұптық жұмыс

Сұрақтарды талқылау:

1. Жасанды интеллектіні қолданатын қандай салаларды атай аласыңдар?

2. Білім беру саласында жасанды интеллекті пайдаланылса, қандай

мәселелерді шешуге болады деп ойлайсыңдар?

3. Жасанды интеллект ойынға не үшін керек?

4. Жасанды интеллектіні экономикада қолданудың қандай артықшылықтары

бар деп ойлайсыңдар?

5. Интеллектуалды жүйелер дамыған жағдайда қандай маман иелері жұмыссыз

қалуы мүмкін деп ойлайсыңдар?

ДК-мен практикалық жұмыс

1. а) Мәтінді орыс тіліне өздерің аударыңдар.

ә) Мәтінді мәшинелік аударманың көмегімен аударыңдар.

б) Аудармаларды салыстырып, қорытынды жасаңдар.

2. Жасанды интеллекті қолданылатын саланы таңдап, оның сол салада

қолданылу артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалаңдар. Кестені толтырыңдар.

3. Интернеттің іздеу жүйелерін қолданып, өз қызметінде жасанды интеллектіні

белсенді түрде қолданатын 10 компанияның тізімін жасаңдар.

4. Интернеттің іздеу жүйелерін қолданып, жасанды интеллектіні қолдану

қаншалықты жақсы болса да, оны өз қызметінде қолданудан қасақана бас тартып

отырған 10 компанияның тізімін жасаңдар.

Топтық жұмыс

2-3 топқа бөлініп, берілген сұрақты талқылайды.

- Интеллектуалды жүйелер дамыған жағдайда қандай маман иелері жұмыссыз

қалуы мүмкін?

1 тапсырма: Жасанды интеллектіні білім беру мен оқыту түрлеріне

қолданудың сипаттамасын салыстыр.



Түйін сөздер:

1. Оқушылардың қалауын ескере отырып оқу материалдарын таңдау,

сұрыптау.

2. Оқушының қалауы мен қызығушылығын ескере отырып оқу жоспарын құру.

3. Оқытатын материалдарды қадағалау және жақсы меңгеруі үшін

қайталауды ұсыну.

4. Оқушының қашықтан емтихан тапсыру кезіндегі әрекетін бақылау.

5. Оқытатын материал оқушының білім деңгейін, тәжірибесін, қабілетін

ескепке ала отырып беріледі. Чат-боттарды пайдалану.

2 тапсырма: Кестені қалпына келтір.

Түйін сөздер:

- Виртуалды әлемдегі өзгеріс.

- Мінез-құлық реакциясы.

- Ойынщшының әрекеті.

-Шешім қабылдау.

- Қозғалу.

- Нысандарды анимациялару.

3 тапсырма: Дұрыс жауаптарды белгіле.

Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындату

Тапсырмаларды орындату арқылы жаңа сабақ тақырыбы бекітіледі.

1. Жасанды интеллектіні экономикада пайдаланудың қандай артықшылықтары

бар?

2. Деңгейлік тапсырмаларды орында.

А деңгейі. Интернеттің іздеу жүйелерін пайдаланып, өз қызметінде жасанды

интеллектіні белсенді түрде пайдаланатын 10 компанияның тізімін жаса.

В деңгейі. Жасанды интеллект пайдаланылатын саланы таңдап, оның сол салада

қолданылу артықшылықтары мен кемшіліктерін бағала. Кестені толтыр.

С деңгейі. Интернеттің іздеу жүйелерін пайдаланып, жасанды интеллектіні

пайдалану қаншалықты жақсы болса да, оны өз қызметінде пайдаланудан түрлі

себептермен бас тартып отырған 10 компанияның тізімін жаса.

Мұғалімді тыңдайды

































1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды








3-тапсырманы орындайды












4-тапсырманы орындайды

















































































Жұмыс дәптері




































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Үй тапсырмасы

Үйге тапсырма (таңдауына қарай)

1. Параграфта көрсетілмеген жасанды интеллектіні қолдану саласын іздеп тап.

2. Google және Yandex компанияларында жасанды интеллектісінің

пайдаланылуына салыстырмалы талдау жаса.









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!