Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Жангелдин орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар. 2019-2020 оқу жылы

    Оқу ісінің меңгерушісі:_______________

    Сабақтың тақырыбы:

    Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарым

    Мәтін дегеніміз не?

    Күні: 13.11.2017ж

    СЫНЫП: 2


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

    2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

    2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

    2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Аялы алақан»

    Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

    Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

    «Аялы алақан»

    Тренинг.

    Жаңа білім

    10 минут







    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

    Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.

    1. Мәтін дегеніміз не?

    Оқы. Салыстыр.

    Қай қатарда сөз берілген?

    Қандай сөздер мазмұндық жағымен байланыспаған?

    Қай сөйлемдерің орнын ауыстырып айтуға болмайды? Неліктен?

    Мәтінді көшіріп жаз.





    Оқулық,

    мәтіндер.





    «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі


    Ортасы

    10 минут







    Қолдану

    Дәптермен жұмыс.

    1. Сұрақтарға жауап жаз.

    Сыныпта қанша оқушы бар?

    Оның нешеуі ұл бала, нешеуі қыз бала?

    Сыныптастарың бір-бірімен тату ма?

    Талдау

    «Ыстық орындық» орындық әдісі

    (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

    Жаттығудың сипаттамасы:


    Б ір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

    3.4. Жұптық, өздік жұмысы.

    Оқулыққа бырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Синтез

    "Таңда да таста" әдісі

    4-жаттығуды орындату «Мен кезекшімін» тақырыбына мәтін құру


    "Таңда да таста" әдісі

    Кері байланыс

    3 минут

    «Жетістік» баспалдағы.

    Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.

    2 минут Үйге тапсырма:5. 72-бетте.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    қандай болды?

    Мен жоспарлаған

    саралау шаралары

    тиімді болды ма?

    Мен берілген

    уақыт ішінде

    үлгердім бе? Мен

    өз жоспарыма

    қандай түзетулер

    енгіздім жəне

    неліктен?




    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

    жетілдіруге көмектесетін не білдім?






    Оқу ісінің меңгерушісі:

    САБАҚ:

    Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?


    Күні:14.11.2017ж

    СЫНЫП: 2

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

    2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

    2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

    2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

    Кейбір оқушылар:

    • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Бағалау критерийі

    Білім алушы
    • Мәтіннің тақырыбын және негізгі ойын анықтайды

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі,тарих.

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алипбаева Мулдир
    13 Желтоқсан 2023
    3796
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ жинағы 2023-2024

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ жинағы 2023-2024

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ жинағы 2023-2024
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Жангелдин орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар. 2019-2020 оқу жылы

    Оқу ісінің меңгерушісі:_______________

    Сабақтың тақырыбы:

    Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарым

    Мәтін дегеніміз не?

    Күні: 13.11.2017ж

    СЫНЫП: 2


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

    2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

    2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

    2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Аялы алақан»

    Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

    Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

    «Аялы алақан»

    Тренинг.

    Жаңа білім

    10 минут







    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

    Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.

    1. Мәтін дегеніміз не?

    Оқы. Салыстыр.

    Қай қатарда сөз берілген?

    Қандай сөздер мазмұндық жағымен байланыспаған?

    Қай сөйлемдерің орнын ауыстырып айтуға болмайды? Неліктен?

    Мәтінді көшіріп жаз.





    Оқулық,

    мәтіндер.





    «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі


    Ортасы

    10 минут







    Қолдану

    Дәптермен жұмыс.

    1. Сұрақтарға жауап жаз.

    Сыныпта қанша оқушы бар?

    Оның нешеуі ұл бала, нешеуі қыз бала?

    Сыныптастарың бір-бірімен тату ма?

    Талдау

    «Ыстық орындық» орындық әдісі

    (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

    Жаттығудың сипаттамасы:


    Б ір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

    3.4. Жұптық, өздік жұмысы.

    Оқулыққа бырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Синтез

    "Таңда да таста" әдісі

    4-жаттығуды орындату «Мен кезекшімін» тақырыбына мәтін құру


    "Таңда да таста" әдісі

    Кері байланыс

    3 минут

    «Жетістік» баспалдағы.

    Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.

    2 минут Үйге тапсырма:5. 72-бетте.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    қандай болды?

    Мен жоспарлаған

    саралау шаралары

    тиімді болды ма?

    Мен берілген

    уақыт ішінде

    үлгердім бе? Мен

    өз жоспарыма

    қандай түзетулер

    енгіздім жəне

    неліктен?




    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

    жетілдіруге көмектесетін не білдім?






    Оқу ісінің меңгерушісі:

    САБАҚ:

    Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?


    Күні:14.11.2017ж

    СЫНЫП: 2

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

    2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

    2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

    2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

    Кейбір оқушылар:

    • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Бағалау критерийі

    Білім алушы
    • Мәтіннің тақырыбын және негізгі ойын анықтайды

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі,тарих.

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
    13.12.2023
    3796
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алипбаева Мулдир
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации