|
Мектеп: №173 |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар:25 |
Қатыспағандар:0 |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т3. Хабарламаны тыңдау, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру жəне негізгі тұстарын анықтау А4. Алдын ала дайындалған жоспар\өз жазбаларын пайдаланып әңгімені, оқиғаны мазмұндау. Ж2. Мұғалімнің көмегімен оқыған материалдар бойынша шағын мəтін жазу |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Барлық оқушылар орындай алады: Ертегіні оқып, мазмұндай алады.
|
||||||
|
Д1. Ертегінің мазмұнын айта алады. 2 Д2.Сөздікпен жұмыс жасай алады. 2 |
|||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ертегіні салыстырады, жоспар құра алады. |
|||||||
|
Д1. Ертегіге жоспар құра алады 3 Д2. Ертегіні салыстыра алады 3 Д3. Кейіпкерге мінездеме беріп, қандай кейіпкер екенін анықтай алады. 3 |
|||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Өмірмен байланыстыра алады, дәлелдей алады. |
|||||||
|
Д1. Сөздердің мағынасын ажырата алады 3 Д2. Мақал-мәтелдерді пайдаланып, өмірмен байланыстыра алады. 3 Д3. Топтық жұмысты қорғай алады 3 |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Сөздікпен жұмыс жасай алады |
||||||
|
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Дат, кер, құла, батпан, кез сөздерімен түсіндірме жұмыс. Омоним болатын сөздермен жұмыс: ас, ат, қыз, көр, той |
|||||||
|
|
|||||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Төбелері көкке жету, құралайды көзінен тигізген, көз жасын көл қылу. |
|||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Бұл ертегі неліктен қиял-ғажайып ертегі деп аталады? |
|||||||
|
|
|||||||
|
Не себепті …. деп ойлайсыз?Не себепті ертегі «Керқұла атты Кендебай» деп аталған? |
|||||||
|
|
|||||||
|
ишара:бәрекелді, жарайсың, саусақпен, қол шапалақтау |
|||||||
|
|
|||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Оқушылар ертегі, оның түрлері туралы мәліметті біледі. Қиял-ғажайып ертегі туралы айта алады. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
|
Басы |
Үй тапсырмасы: «Сиқырлы қалам» әдісі арқылы ертегінің мазмұнын сұрау. Ертегіге жоспар құру. |
Сиқырлы қалам |
|||||
|
Ортасы |
Топқа бөлу: Арыстан, алмас қылыш, жылқының суреті салынған қима қағаздарды құрастыру. Жаңа сабақ: «Адамда жақсы қасиет болмаса, оған бақ та, бақыт та қонбайды» деген нақыл сөзді негізге ала отырып жаңа сабақты бастау.
Оқушыладың жауабын тыңдау Тақтамен, дәптермен жұмыс: Сөздік жұмысы Зындан – тұтқынға түскен адамдарды жазалау үшін жер астынан қазылған терең ор, апан. Батпан-салмақ өлшемі. Бір батпанда 200-300грамм ауырлық бар. Тұрақты тіркестермен түсіндірме жұмысы Сергіту сәті: Ертегілер әнін тыңдату І топ: Кендебайға мінездеме беру. Ертегіден Кендебайдың қамқорлығы мен қайырымдылығын табу. (Жылағанды жұбату, кедейлерді аң аулап асырауы) ІІ топ: Ертегіден ұнаған оқиғаны сахналау. Кейіпкердің жанашырлығы мен адалдығын көрсететін жерді табу. (Жетім баланы жұбату, алтын құйрықты ханға беруі) ІІІ топ: Қойшы баланың Кендебайға берген жауабын түсіндіріп, мақал-мәтелдер айту. Шыдамдылығы мен ақылдылығын табу. (Құлынды түні бойы күзетуі, баланың әке-шешесін босатуға рұхсат сұрау) («Бағалау парақшалары» арқылы бағалау) Жұптық жұмыс: Ертегіден омоним сөздерді тауып, сөз тізбегін жазу. (ас, ат, қыз, көр, той) (Смайликтер арқылы бағалау)
|
Қима қағаздар Слайд
Түсіндірме сөздік, оқулық
Аудиожазба Ақ қағаздар, маркер
Түсіндірме сөздік |
|||||
|
Соңы |
«Аяз би» ертегісімен Венн диаграммасы арқылы салыстыру. Үйге тапсырма:1. Ертегіден салт-дәстүрлерді теріп жазу. 2. «Керқұла аттың өсіп жетілуі» деген тақырыпта ертегі жазып келу. |
Тақта, оқулық |
|||||
|
Қосымша ақпарат: Хан, Кендебай, Керқұлаға Бес жолды өлең жазу |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Керқұла атты Кендебай 5-сынып
ҚМЖ Керқұла атты Кендебай 5-сынып
|
Мектеп: №173 |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар:25 |
Қатыспағандар:0 |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т3. Хабарламаны тыңдау, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру жəне негізгі тұстарын анықтау А4. Алдын ала дайындалған жоспар\өз жазбаларын пайдаланып әңгімені, оқиғаны мазмұндау. Ж2. Мұғалімнің көмегімен оқыған материалдар бойынша шағын мəтін жазу |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Барлық оқушылар орындай алады: Ертегіні оқып, мазмұндай алады.
|
||||||
|
Д1. Ертегінің мазмұнын айта алады. 2 Д2.Сөздікпен жұмыс жасай алады. 2 |
|||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ертегіні салыстырады, жоспар құра алады. |
|||||||
|
Д1. Ертегіге жоспар құра алады 3 Д2. Ертегіні салыстыра алады 3 Д3. Кейіпкерге мінездеме беріп, қандай кейіпкер екенін анықтай алады. 3 |
|||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Өмірмен байланыстыра алады, дәлелдей алады. |
|||||||
|
Д1. Сөздердің мағынасын ажырата алады 3 Д2. Мақал-мәтелдерді пайдаланып, өмірмен байланыстыра алады. 3 Д3. Топтық жұмысты қорғай алады 3 |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Сөздікпен жұмыс жасай алады |
||||||
|
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Дат, кер, құла, батпан, кез сөздерімен түсіндірме жұмыс. Омоним болатын сөздермен жұмыс: ас, ат, қыз, көр, той |
|||||||
|
|
|||||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Төбелері көкке жету, құралайды көзінен тигізген, көз жасын көл қылу. |
|||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Бұл ертегі неліктен қиял-ғажайып ертегі деп аталады? |
|||||||
|
|
|||||||
|
Не себепті …. деп ойлайсыз?Не себепті ертегі «Керқұла атты Кендебай» деп аталған? |
|||||||
|
|
|||||||
|
ишара:бәрекелді, жарайсың, саусақпен, қол шапалақтау |
|||||||
|
|
|||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Оқушылар ертегі, оның түрлері туралы мәліметті біледі. Қиял-ғажайып ертегі туралы айта алады. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
|
Басы |
Үй тапсырмасы: «Сиқырлы қалам» әдісі арқылы ертегінің мазмұнын сұрау. Ертегіге жоспар құру. |
Сиқырлы қалам |
|||||
|
Ортасы |
Топқа бөлу: Арыстан, алмас қылыш, жылқының суреті салынған қима қағаздарды құрастыру. Жаңа сабақ: «Адамда жақсы қасиет болмаса, оған бақ та, бақыт та қонбайды» деген нақыл сөзді негізге ала отырып жаңа сабақты бастау.
Оқушыладың жауабын тыңдау Тақтамен, дәптермен жұмыс: Сөздік жұмысы Зындан – тұтқынға түскен адамдарды жазалау үшін жер астынан қазылған терең ор, апан. Батпан-салмақ өлшемі. Бір батпанда 200-300грамм ауырлық бар. Тұрақты тіркестермен түсіндірме жұмысы Сергіту сәті: Ертегілер әнін тыңдату І топ: Кендебайға мінездеме беру. Ертегіден Кендебайдың қамқорлығы мен қайырымдылығын табу. (Жылағанды жұбату, кедейлерді аң аулап асырауы) ІІ топ: Ертегіден ұнаған оқиғаны сахналау. Кейіпкердің жанашырлығы мен адалдығын көрсететін жерді табу. (Жетім баланы жұбату, алтын құйрықты ханға беруі) ІІІ топ: Қойшы баланың Кендебайға берген жауабын түсіндіріп, мақал-мәтелдер айту. Шыдамдылығы мен ақылдылығын табу. (Құлынды түні бойы күзетуі, баланың әке-шешесін босатуға рұхсат сұрау) («Бағалау парақшалары» арқылы бағалау) Жұптық жұмыс: Ертегіден омоним сөздерді тауып, сөз тізбегін жазу. (ас, ат, қыз, көр, той) (Смайликтер арқылы бағалау)
|
Қима қағаздар Слайд
Түсіндірме сөздік, оқулық
Аудиожазба Ақ қағаздар, маркер
Түсіндірме сөздік |
|||||
|
Соңы |
«Аяз би» ертегісімен Венн диаграммасы арқылы салыстыру. Үйге тапсырма:1. Ертегіден салт-дәстүрлерді теріп жазу. 2. «Керқұла аттың өсіп жетілуі» деген тақырыпта ертегі жазып келу. |
Тақта, оқулық |
|||||
|
Қосымша ақпарат: Хан, Кендебай, Керқұлаға Бес жолды өлең жазу |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













