Топқа
бөлу: Арыстан, алмас қылыш, жылқының
суреті салынған қима қағаздарды құрастыру.
Жаңа
сабақ: «Адамда жақсы қасиет болмаса,
оған бақ та, бақыт та қонбайды» деген нақыл сөзді негізге ала
отырып жаңа сабақты бастау.
-
Кендебай ең алдымен қандай
адам? (Батыр)
-
Адал серігі – Керқұла деген
ат.
-
Бұған дейін жылқы туралы
қандай шығармада кездесті? (саусақ арқылы
бағалау)
Оқушыладың жауабын
тыңдау
Тақтамен, дәптермен
жұмыс: Сөздік
жұмысы
Зындан – тұтқынға түскен адамдарды
жазалау үшін жер астынан қазылған терең ор,
апан.
Батпан-салмақ өлшемі. Бір батпанда
200-300грамм ауырлық бар.
Тұрақты тіркестермен
түсіндірме жұмысы
Сергіту сәті: Ертегілер әнін
тыңдату
І
топ: Кендебайға мінездеме беру.
Ертегіден Кендебайдың қамқорлығы мен қайырымдылығын табу.
(Жылағанды жұбату, кедейлерді аң аулап
асырауы)
ІІ
топ: Ертегіден ұнаған оқиғаны
сахналау. Кейіпкердің жанашырлығы мен адалдығын көрсететін жерді
табу. (Жетім баланы жұбату, алтын құйрықты ханға
беруі)
ІІІ
топ: Қойшы баланың Кендебайға
берген жауабын түсіндіріп, мақал-мәтелдер айту. Шыдамдылығы мен
ақылдылығын табу. (Құлынды түні бойы күзетуі, баланың әке-шешесін
босатуға рұхсат сұрау) («Бағалау парақшалары» арқылы
бағалау)
Жұптық
жұмыс: Ертегіден омоним сөздерді
тауып, сөз тізбегін жазу. (ас, ат, қыз, көр,
той) (Смайликтер арқылы
бағалау)
|