Сабақтың
басы
0-5
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сергіту жаттығуы. Сабақтың
тақырыбы мен қол жеткізілетін мақсаттар
таныстырылады.
Үй тапсырмасын тексеру. «Миға
шабуыл» әдісімен өткен тақырыпты еске
түсіру.
1. Күкірттің қандай
аллотропиялық түрөзгерісін білесіздер?
2. Күкірттің физикалық
қасиеті?
3.
Күкірттің химиялық
қасиеті?
Сәйкестендіру
тапсырмасы
Күкірт қосылыстары мен атауын
сәйкестендіріңіз:
Қосылыстар
формуласы
|
Қосылыстар
атауы
|
1.
SO2
|
1. Күкірт
(VI)
оксиді
|
2.
SO3
|
2. Күкірт
сутек
|
3.
H2S
|
3. Күкірт (IV)
оксиді
|
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырып
Ой-қозғау.
Бір кездерде химия
патшалығында Су ханшайымы мен күкірт алты валентті ханзада
отбасында жас сәби дүниеге келіпті. Барлығы куанып, көптен бері
өзінің артынан мұрагер болып қалатын ұлды асыға күтіп жүрді.
Медбике келіп ұл деп көк лентаны таққанда бірден қызарып кетті.
Яғни дүниеге ұл бала емес қыз бала келгенін белгілі болады. Қыздың
атын Қышқыл деп қойыпты, әкесінің аты Күкірт екен. Сонда балалар
қалай ойлайсыңдар Қыздың тегі қалай болады екен? Күкірт
қышқылы..
Сонымен тақырыбымыз «Күкірт
қышқылы және оның тұздары».
Физикалық
қасиеттері: Оқулықтан оқу арқылы
түсінгендерін стикерге жазу арқылы, плакатқа
жапсыру


Химиялық
қасиеттері

Дәптерлеріне сипаттап жазу.
Сұйылтылған күкірт қышқылы қышқылдарға тән барлық қасиеттерді
көрсетеді. Ол индикаторлардың түсін өзгертеді. Белсенділік
қатарындағы сутекке дейінгі металдармен әрекеттескенде сутек
бөлінеді:
Zn +
H2SO4(сұйылт) =
ZnSO4
+
H2
Металл оксидтерімен
әрекеттеседі:
MgO
+
H2SO4(сұйылт) =
MgSO4
+
H2
Негіздермен
әрекеттеседі:
2
KOH
+
H2SO4(сұйылт) =
K2SO4
+ 2
H2O
Әлсіз қышқылдардың тұздарымен
әрекеттеседі:
Na2CO3
+
H2SO4(сұйылт) =
Na2SO4
+
H2O +
CO2
(Тәжірибе
жасау)Тәжірибе нәтижесін талқылау
және тақтаға реакция теңдеулерін жазу.
Күкірт қышқылын
алу.
Күкірт қышқылдарының
тұздары.
Қөп қолданылатын тұздар:
натрий сульфатының кристалгидраты Na2SO4* 10H20, оның минералын
мирабилит деп атайды. Ол тұз мединицада дәрі ретінде «глаубер тұзы»
деген атаумен қолданылады. Тотияйын, яғни мыс кристалгидраты CuSO4
* 5H2O жасанды жібек, талшық алуға, өсімдік зиянкестерімен күресуге
қажет.
Күкірт қышқылын алудың
өндірістік әдісі мен лабораторияда алу жағдайлары видео-роликте
көрсетіледі.
Оқушылар дәптерлеріне реакция
теңдеулерін жазып отырады.
Видео-роликке сәйкес
оқушылардың тыңдалым дағдыларын қалыптастыру мақсатында
төмендегідей тапсырма беріледі. бағалайды.
1-тапсырма

2-тапсырма

Дескрипция
Күкірт қышқылын алу
реакцияларын өнеркәсіптік дайындалу реті бойынша жоғарыдан төмен
қарай орналастыру
|
1
балл
|
Дұрыс тұжырымдарды
көрсет
|
1
балл
|
Қолданылу. Оқулықпен жұмыс, презентация
арқылы ауызша орналастыру
Есеп шығару:
1-2
-
Массасы 12,8 г мыс күкірт
қышқылының артық мөлшерімен әрекеттескенде түзілген күкіртті газдың
көлемін (қ.ж.) есептеңдер. Жауабы: 4,48 л.
-
Реакция толық жүру үшін
массасы 500 г массалық үлесі 20%-дық күкірт қышқылының ерітіндісіне
қанша магний оксидін қосу қажет? Жауабы: m(MgO) =40,8
г.
|
Презентация
Плакат,
стикер
Тұрғы, сынауық, күкірт
қышқылы, мырыш
Презентация, bilimland
сайтынан бейнеролик
Интербелсенді тақта, үлестірме
қағаз
Презентация
Оқулық,
тақырып соңындағы
тапсырмалар
|
Сабақтың
соңы
38-40
мин
|
Сабақты қорытындылау.
Рефлексия
Бүгінгі сабақтың сіздер үшін
маңыздылығын бағалаңыз!
1. Сабақ сіздерге түсінікті
болдыма а) иә; б) жоқ.
2. Сабақтың қай кезеңі сізге
қызықты өтті: а) бағалау кезеңі; б) тапсырмалардың
деңгейі;
3. Бүгінгі сабақта мақсатқа
қол жеткіздім деп ойлайсыз ба: а) иә; б) жоқ; в)
жартылай
Үй
жұмысы: Күкірт қышқылы өндірісінің
пайдасы мен зияны жөнінде эссе жазу
|
|
Қандай екі нәрсе табысты
болды? ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.
2
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алды? ( оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)
1.
2.
Сабақ барысында сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиындықтары туралы не білдім?
Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу
керек?
1.
2
|