Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ "Күн мен түн қалай ауысады" 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
Педагогтың аты-жөні |
Алимбекова Гульмира Жекебаевна |
|||
Күні |
|
|||
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны |
18 |
Қатыспағандар саны |
0 |
Сабақтың тақырыбы: |
Күн мен түн қалай ауысады? |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.3.1. Жердің өз осінің айналуының салдарын түсіндіру 3.1.1.1. Маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адаммен күнделікті әсері туралы әңгімелеу. 3.1.2.1. Ақпарат көзінің түрлерін анықтау. |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Күн мен түннің ауысының Жердің өз осінен айналуының салдарын болатынын түсінеді |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы (3мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару Топқа бөліну |
Оқушылар сабаққа назар аударады. Оқушылар әуенмен сәлемдеседі. |
|
|
||
Сабақтың ортасы (2 мин) 4минут 3 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақтың ортасы 1 мин 5 мин 2 мин 3 мин Сабақтың соңы 3 мин |
«Ой қозғау» Балаларға сурет бойынша сандардың қосындысы мен айырмасын құрастыруға көмектес. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Қосу мен азайтуды орындайсың 1-тапсырма «Ой қозғау» әдісі -Ось деген не? -жер шарының моделі қалай аталады? -жылдың ең ұзақ күні? -жылдың ең ұзақ түні? -жердің өз – өзінен айналып шығу қанша уақыт? Жұмбақ шешу Қызыл күлше тау асады, Ыстық нұрын шашады Шымылдық ішінде қап-қара, Ұйықтап жат, дала, жат, қала. Тақиям толған сөк, Ерте тұрсам дым да жоқ. Топқа бөлу 1-топ: Күн. 2-топ: Түн. 3-топ: Жұлдыз. Жұмыс ережесін келісу -Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз: - Уақытты үнемдейміз! -Нақты, дәл жауап береміз! -Сабақ өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Сабақтың тақырыбын хабарлау. 2 тапсырма. «Өлшем бірліктер». «Атмосфера орнату» әдісі Суретте берілгендерді қандай уақыт бірліктерімен өлшейтінін анықтау ( 1 – сағат/сағат, минут, 2-аудармалы күнтізбе/апталар, тәуліктер, 3-секундомер/секунд, 4-жылдық/айлық күнтізбе). -Жыл неден құралады? (айлар, апталар, күндер). -Апта неден құралады? ( тәулік). -Тәулікті қандай бөліктерге бөлуге болады? - Қашан ұйқыға жатасың? Таңғы асты қашан ішесің? (таң, күндіз, кеш, түн). -Таң, күндіз, кеш, түн – бұлар нелер? (тәулік бөліктері). Бейнефильм көрсету 3 тапсырма. Пейзаждарды салыстыр. Суреттерді сипаттау. Саралау. Кейбір оқушылар дала туралы сипаттама-әңгіме құру.
ҚБ: Мұғалімнің ауызша кері байланысы.
Сергіту сәті
Ынталы оқушыларға қосымша тапсырма. (ТЖ) Тәулік мезгілдері туралы жұмбақтар ойлап шығару немесе түрлі дереккөздерден іздестіру. Зерттеу барысы: 4 тапсырма. Күн мен түннің бітріндеп алмасуын көрнекі көрсету үшін жердің күннің тайналысындағы жылдық қозғалысын және жердің өз осінен тәуліктік айналымын көрсетуге арналған құралды – теллурийді, егер жоқ болса, үстелшамы мен глобусты пайдалану. Осы кезеңде сұрақтар қоя отырып, тәжірибе көрсету. ҚБ: Мұғалімнің қолдау сөздері. Дескриптер:
Өзіңді тексер! Оқушылар өздігінен сұрақтарға жауап береді.
Таңғы сурет: бәрін түсіндім, өзгеге түсіндіре аламын. Талтүс суреті: өзім түсіндім, бірақ өзгеге түсіндіре аламын деп ойлаймын. Кешке серуен: толық түсінуім үшін қайталау керекпін. |
Мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді, пікір білдіреді Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. |
ҚБ: бағдаршам әдісі
ҚБ: бармақ әдісі
ҚБ: бармақ әдісі |
Сағат, күнтізбе, секундомер немесе суреттер
Тәуліктің төрт мезгілі бейнеленген суреттер, теллурий немесе глобус пен үстел шамы; жапсырмалар/стикерлер;Интернет-ресурстар: Поляр күні мен түні туралы бейне көрініс.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіре алады. |
|