Сабақтың
ортасы
(2
мин)
4минут
3
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақтың
ортасы
1
мин
5
мин
2
мин
3
мин
Сабақтың
соңы
3 мин
|
«Ой
қозғау»
Балаларға сурет бойынша
сандардың қосындысы мен айырмасын құрастыруға
көмектес.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау
Қосу мен азайтуды
орындайсың
1-тапсырма
«Ой қозғау»
әдісі
-Ось деген
не?
-жер шарының моделі
қалай аталады?
-жылдың ең ұзақ
күні?
-жылдың ең ұзақ
түні?
-жердің өз – өзінен
айналып шығу қанша уақыт?
Жұмбақ
шешу
Қызыл күлше тау
асады,
Ыстық нұрын
шашады
Шымылдық ішінде
қап-қара,
Ұйықтап жат, дала, жат,
қала.
Тақиям толған
сөк,
Ерте тұрсам дым да
жоқ.
Топқа
бөлу
1-топ:
Күн.
2-топ:
Түн.
3-топ:
Жұлдыз.
Жұмыс ережесін
келісу
-Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз:
- Уақытты
үнемдейміз!
-Нақты, дәл жауап
береміз!
-Сабақ өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Сабақтың тақырыбын
хабарлау.
2 тапсырма. «Өлшем
бірліктер». «Атмосфера орнату» әдісі
Суретте берілгендерді
қандай уақыт бірліктерімен өлшейтінін анықтау ( 1 – сағат/сағат,
минут, 2-аудармалы күнтізбе/апталар, тәуліктер,
3-секундомер/секунд, 4-жылдық/айлық күнтізбе).
-Жыл неден құралады?
(айлар, апталар, күндер).
-Апта неден құралады? (
тәулік).
-Тәулікті қандай
бөліктерге бөлуге болады?
- Қашан ұйқыға жатасың?
Таңғы асты қашан ішесің? (таң, күндіз, кеш, түн).
-Таң, күндіз, кеш, түн
– бұлар нелер? (тәулік бөліктері).
Бейнефильм
көрсету
3 тапсырма.
Пейзаждарды салыстыр.
Суреттерді
сипаттау.
Саралау. Кейбір
оқушылар дала туралы сипаттама-әңгіме құру.
-
Пейзаж деген не?
(табиғатты суреттейтін бейнелеу өнерінің жанры)
-
Суреттер несімен
ерекшеленеді? (әртүрлі тәулік мезгілдері)
-
Суреттерді атау (
мысалы, «Даладағы таң», «Күндіз», «Даладағы кеш», «Түңгі
дала»).
-
Суреттерді ретімен
орналастыр (таң, күндіз, кеш, түн).
-
Неліктен осы ретпен
орналастырдың? Түсіндір. Кімге қандай пейзаж ұнайды?
Неліктен?
-
Адамдар таңды не үшін
жақсы көреді? Кешті ше?
-
Таң қашан
басталады?
-
Түңгі ауысымда жұмыс
істейтін адамдар үшін таң қашан басталады?
-
Саған тәуліктің қай
мезгілі ұнайды?
-
Түрлі тәулік
мезгіліндегі табиғат туралы өлең/тақпақ айта аласыі
ба?
ҚБ: Мұғалімнің ауызша
кері байланысы.
Сергіту
сәті
Ынталы оқушыларға
қосымша тапсырма. (ТЖ)
Тәулік мезгілдері
туралы жұмбақтар ойлап шығару немесе түрлі дереккөздерден
іздестіру.
Зерттеу барысы: 4
тапсырма.
Күн мен түннің
бітріндеп алмасуын көрнекі көрсету үшін жердің күннің
тайналысындағы жылдық қозғалысын және жердің өз осінен тәуліктік
айналымын көрсетуге арналған құралды – теллурийді, егер жоқ болса,
үстелшамы мен глобусты пайдалану. Осы кезеңде сұрақтар қоя отырып,
тәжірибе көрсету.
ҚБ: Мұғалімнің қолдау
сөздері.
Дескриптер:
-
Жердің өз осінен
айналуының салдарын түсіндіреді.
-
Түн мен күннің қалай
ауысатынын біледі
-
Күннің тәәліктік
жолының қалай өтетінін түсінеді.
Өзіңді тексер! Оқушылар
өздігінен сұрақтарға жауап береді.
Таңғы сурет: бәрін
түсіндім, өзгеге түсіндіре аламын.
Талтүс суреті: өзім
түсіндім, бірақ өзгеге түсіндіре аламын деп
ойлаймын.
Кешке серуен: толық түсінуім үшін қайталау
керекпін.
|
Мұғалім қойған
сұрақтарға жауап береді, пікір білдіреді
Оқушылар сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
ҚБ: бағдаршам
әдісі
ҚБ: бармақ
әдісі
ҚБ: бармақ әдісі
|
Сағат, күнтізбе,
секундомер немесе суреттер
Тәуліктің төрт мезгілі
бейнеленген суреттер, теллурий немесе глобус пен үстел шамы;
жапсырмалар/стикерлер;Интернет-ресурстар: Поляр күні мен түні
туралы бейне көрініс.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы
білдіре алады.
|
|