Жаңа сабақ: «Күрделі
сөздер»
Сабақтың мақсаты және
критерилерімен таныстыру.
Топтық жұмыс.
«Сұрақ-жауап»
1-жаттығу. Екі бағандағы
сөздерді салыстыр. Оларға сұрақ қой. Сонда не
байқадың?
Екінші бағандағы сөздердің
жазылуына назар аудар, мағыналарын түсіндір. Қорыта келе ережені
айтады.
2- жаттығу. Сызбаға қара.
Неліктен күрделі сөз?

«Бағдаршам
түстері» арқылы түсінгендігін
бағалау.
Жеке
жұмыс. 3-жаттығу. Сөздерді көшіріп
жаз. Ақсақал, айбалта, тасбақа, итмұрын, жас ұлан, сары май, әке –
шеше, көзбе – көз, мая-мая.
Бұл сөздерді неліктен күрделі
сөз дейді? Күрделі сөздердің мағынасын түсіндір. Кейбіреулерін
қатыстырып сөйлем құра.
4-жаттығу.
Күрделі сөздерді оқып, мағынасын ашу.
Біріккен
сөз Қос сөз Тіркескен сөз
Алатау алыс-жақын жапан түз
Көлбақа қора-қора қара торы
Нұргүл елу-алпыс қызыл
қоңыр
5-жаттығу
Тіркескен сөздерді
оқы.
Үздік оқушы, ағаш көпір,
жүйрік ат, шұбар ала, он бес, оқып жүр, самал жел, қызық
кітап.
Күрделі сөздерді теріп жаз:
ағаш көпір, тас жол, шұбар ала, он бес
«Лездеме» тез жауап
бер.
Жиегі көгерген кілем қайдан
көрінген? (Көкжиек)
Нені қазып қала болған?
(Жезқазған)
Екі сөзі бірігіп қалай
сайрайды? (Бұлбұл)
Екі қазанның бірі сатылып
кеткенде, неше қазан қалды? (Бірқазан)
Баққаным әрі құс, әрі түйе
(Түйеқұс)
Суы да ала, тауы да
ала,
Бар ма екен осыны білетін
бала? (Алатау, Алакөл)
|