Материалдар / ҚМЖ Күрделі сөздер 1-7-жаттығу

ҚМЖ Күрделі сөздер 1-7-жаттығу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға күрделі сөз туралы түсінік беру, сөздердің бірігуі, қосарлануы, тіркесуі арқылы жасалатынын байқату күрделі сөз түрлерімен таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3397
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тіліМектеп: Ғали Орманов Тексерілді:
Күні: 11.12.17 жМұғалімнің аты-жөні: С.Сарай
Сынып: 4 аҚатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:Күрделі сөздер 1-7-жаттығу
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:Оқушыларға күрделі сөз туралы түсінік беру, сөздердің бірігуі, қосарлануы, тіркесуі арқылы жасалатынын байқату.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:


Күрделі сөзді ажырата алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Күрделі сөз бірнеше түбірден тұратынын, бір сұраққа жауап беретін айта алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:


Күрделі сөздердің бір ғана мағынаны білдіріп, бірігу, қосарлану арқылы жасалатынын айта алады.
Тілдік мақсат: Негізгі сөздер мен тіркестер:Біріккен сөздер, қос сөздер, тіркескен сөздер, түбірлес сөздер


Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:


Талқылауға арналған сұрақтар:


-Біріккен сөздер қандай сөздер?- Қосарлы сөздер қалай жасалады?- Күрделі сөздерге қандай сөздер жатады?
Құндылықтарды дарыту:Өмірде табиғатпен қарым-қатынаста дұрыс әрекет жасай білу құндылығының адамгершілік ретіндегі маңызын ашу. 
Пәнаралық байланыс:Дүниетану
АКТ-ны қолдану дағдылары:таныстырылым
Бастапқы білім: Сөз, сөздің мағынасы
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы3 минут

Сәлемдесу. Топтарға біріктіру. Оқушыларға қима сөздер беріледі. Сол сөздер бойынша 4 топқа бірігеді.Ынтымақтастық атмосферасын орнату: -Балалар, осындай керемет көңіл күймен сабағымызды бастаймыз.Үй жұмысын тексеру: 28-жаттығу. жұппен «Ой қозғау» сұрақтары:1. Сөз дегеніміз не?2. Сөз мағынасына қарай нешеге бөлінеді? Қандай?3. Жаңа сөз қалай жасалады.4. Сөз тіркесі дегеніміз не?Мадақтау.Қима сөздер











Таныстырылым
Ортасы







15 минут

























7 минут











10 минут

























2 минут
Жаңа сабақ: «Күрделі сөздер»Сабақтың мақсаты және критерилерімен таныстыру. Топтық жұмыс. «Сұрақ-жауап»

1-жаттығу. Екі бағандағы сөздерді салыстыр. Оларға сұрақ қой. Сонда не байқадың? Екінші бағандағы сөздердің жазылуына назар аудар, мағыналарын түсіндір. Қорыта келе ережені айтады.2- жаттығу. Сызбаға қара. Неліктен күрделі сөз?









«Бағдаршам түстері» арқылы түсінгендігін бағалау.Жеке жұмыс. 3-жаттығу. Сөздерді көшіріп жаз. Ақсақал, айбалта, тасбақа, итмұрын, жас ұлан, сары май, әке – шеше, көзбе – көз, мая-мая.Бұл сөздерді неліктен күрделі сөз дейді? Күрделі сөздердің мағынасын түсіндір. Кейбіреулерін қатыстырып сөйлем құра.

4-жаттығу. Күрделі сөздерді оқып, мағынасын ашу.Біріккен сөз Қос сөз Тіркескен сөзАлатау алыс-жақын жапан түз Көлбақа қора-қора қара торыНұргүл елу-алпыс қызыл қоңыр5-жаттығуТіркескен сөздерді оқы.Үздік оқушы, ағаш көпір, жүйрік ат, шұбар ала, он бес, оқып жүр, самал жел, қызық кітап. Күрделі сөздерді теріп жаз: ағаш көпір, тас жол, шұбар ала, он бес«Лездеме» тез жауап бер. Жиегі көгерген кілем қайдан көрінген? (Көкжиек)Нені қазып қала болған? (Жезқазған)Екі сөзі бірігіп қалай сайрайды? (Бұлбұл)Екі қазанның бірі сатылып кеткенде, неше қазан қалды? (Бірқазан)Баққаным әрі құс, әрі түйе (Түйеқұс)Суы да ала, тауы да ала,Бар ма екен осыны білетін бала? (Алатау, Алакөл)
















Плакаттар, суреттер, маркерлер













Бағдаршамдар















Оқулық, дәптер













































Аяқталуы2 минут



1 минут
Жұппен жұмыс. Үлестірме арқылыРефлексия. «Бүгінгі сабақтан не білдің?» және «Не үйрендің?» деген сұрақтар қамтылған рефлексия жүргізуҮйге тапсырма: 95 бет 6-жаттығуСемантикалық қима қағаздар

Рефлексия қағазы
Қосымша мәліметтер
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланыс – дүниетану Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі)
Ашық сұрақтар қою арқылы



Оқушының әрбір іс -әрекетін ескеріліп отыратын кесте толтыру арқылы бағалау жүргізіледі.Компьютерді қолдану



Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ