Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат теңдеулер (24 сағат )

    Мектеп: «Жусансай » жалпы орта мектебі



    Күні:


    Мұғалім: Сатыбалдиев Азамат Смаилович


    Сыныбы: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы:


    Квадрат теңдеулерді шешу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме )

    8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

    8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;

    8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;


    Сабақтың мақсаты:


    1. Квадрат теңдеулерді ажырата алады.

    2. Толық квадрат және толымсыз квадрат теңдеу

    элементтерін біледі.

    3. Толық квадрат және толымсыз квадрат теңдеу

    анықтамаларын біледі және оларды бір - бірінен ажырата

    алады.

    4. Квадрат теңдеулерді есептер шығаруда қолдана алады.



    Бағалау критерийі:

    1. Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады.

    2. Толық квадрат және толымсыз квадрат теңдеу элементтерін

    қолдана алады.

    3. Толық квадрат және толымсыз квадрат теңдеу

    анықтамаларын біледі және оларды бір - бірінен

    ажыратады.

    4. Квадрат теңдеулерді есептер шығаруда қолдана алады.




    Тілдік мақсаттар:

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Дискриминант

    Түбір

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Квадрат теңдеу

    Толық квадрат теңдеу

    Толымсыз квадрат теңдеу



    Құндылықтарға баулу:

    Жақсы қарым - қатынас орнату,ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым - қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлау сынды қасиеттерді қамтиды.


    Пəнаралық байланыс:


    Сызу, Бейнелеу өнері, сәулет өнері, қазақ әдебиеті.

    АКТ қолдану дағдылары


    Интерактивті тақта, ғаламтор желісі,проектор


    Тақырып бойынша

    Алдыңғы білім:


    Квадрат түбір, иррационал сан, у = функциясының графигі.


    Сабақ барысы:

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут




    4 минут

    1. Сәлемдесу, тугелдеу.

    2. Қызығушылықты ояту


    • Ой қозғау

    1. Берілген квадрат теңдеуге сәйкес келетін

    атауды тауып, өз орындарына қойыңыз!





    № 1 слайд


    4 минут






    • Семантикалық карта

    Миға шабуыл

    Квадрат теңдеудің түрлеріне байланысты оқушыларды топқа бөліп аламын.



    № 2 слайд















    Сабақтың ортасы

    13 минут





    3 минут




























    7 минут












    3 минут



    Жаңа тақырыпты ашу.



    Джигсо (мозаика) әдісі

    Жеке , жұптық, топтық жұмыстар болады.

    А тобында А-1, А-2, А-3, А-4,А-5.

    В тобында В-1, В-2, В-3, В-4, В-5.

    Е тобында Е-1, Е-2, Е-3, Е-4, Е-5.

    1. № 2,29, 2. № 2,30, 3. № 2,31, 4. № 2,32,

    5. № 2,33


    Бағдаршам

    толықтай түсінсе, сенімді болса ЖАСЫЛ ТҮСТІ;

    түсінуге жақын болса, аздап білсе САРЫ ТҮСТІ;

    түсінбесе, сенімді болмаса ҚЫЗЫЛ ТҮСТІ көрсетеді.

    Оқушылар бір – бірін бағалайды

    Ойлан / жұптас / талқыла әдісі

    Блум токсономиясы іске асады.

    № 2,34 D = 0 болғанда теңдеудің қанша шешімі

    болады?

    № 2,35 D < 0 болғанда теңдеудің қанша шешімі

    болады?

    № 2,36 D > 0 болғанда теңдеудің қанша шешімі

    болады?


    Басбармақ жоғары/ төмен

    Спиральді оқыту

    Белсенді оқу

    1. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады?

    2. Толық квадрат теңдеу дегеніміз не?

    3. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?


    Үлестірмелі қағаздар

    Слайд №3























    Слайд №4








    Үлестірмелі қағаздар








    Слайд №5





    Сергіту сәті

    5 минут









    Слайд № 6

    Қосымша тапсырмалар

    Матеаматикалық сауаттылық

    9 минут




    № 4 12,16,14,18,16,20,?


    Шешуі: келесі санды табу үшін , бірінші санға 4 - ті қосып, шыққан саннан 2 - ні азайтып отырсақ, келесі сан шығады.

    12+4 =16, 16-2=14, 14+4=18, 18-2=16, 16+4=20, 20-2=18,

    Жауабы: 18

    ҚБ: Дескриптор

    • Үлкен және кіші сандарды ажыратады.

    • ізделінген санды табады.






    Shape1



    Петр өзінің ескі үйіннің шатырын жөндеп жатыр.Ол көлігінің жүк бөлігінде суы бар бөтелке, бірнеше шегелер мен ағаш кесінділерін қалдырып кетті. Көлік күннің астында 3 сағат тұрған соң, оның ішіндегі температура 400 С – ге жетті.


    Көліктің ішіндегі заттар қандай күйге ұшырайды?


    Әрбір пайымдауда «Иә» немесе «Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра сызасыз.


    Көліктегі заттар мен келесі жағдайлар болды ма?

    Иә немесе Жоқ

    Барлық заттардың температурасы бірдей болды

    Иә / Жоқ

    Біраз уақыттан кейін су қайнай бастады

    Иә / Жоқ

    Біраз уақыттан кейін шегелер ыстықтан қыза бастады

    Иә / Жоқ


    Жауабы: Жоқ, иә, жоқ

    ҚБ: Дескриптор

    • Бірінші сұраққа жауап береді.

    • Екінші сұраққа жауап береді.

    • Үшінші сұраққа жауап береді.



    Слайд № 7





















    Слайд № 8

    Пиза тапсырмалар жинағы

    Infourok.ru

    сайтынан

    Сабақтың соңы

    5 минут


    1.Сабақты қорытындылау.

    2.Үйге тапсырма № 35.9

    Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

    Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.

    Сабақтың күрделілігін бағала.

    Сізге сабақ...

    -жеңіл

    -қарапайым

    -қиын

    Материалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:

    - толық меңгердім, қолдана аламын

    -толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын

    -жартылай түсіндім

    - түсінбедім



    Білім ағашы









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сатыбалдиев Азамат
    19 Қазан 2021
    838
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ. Квадрат теңдеулерді шешу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ. Квадрат теңдеулерді шешу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Алгебра сабағынан ҚМЖ. Квадрат теңдеулерді шешу тақырыбында мектеп мұғалімдері пайдалануға мүмкіндік бар
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат теңдеулер (24 сағат )

    Мектеп: «Жусансай » жалпы орта мектебі



    Күні:


    Мұғалім: Сатыбалдиев Азамат Смаилович


    Сыныбы: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы:


    Квадрат теңдеулерді шешу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме )

    8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

    8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;

    8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;


    Сабақтың мақсаты:


    1. Квадрат теңдеулерді ажырата алады.

    2. Толық квадрат және толымсыз квадрат теңдеу

    элементтерін біледі.

    3. Толық квадрат және толымсыз квадрат теңдеу

    анықтамаларын біледі және оларды бір - бірінен ажырата

    алады.

    4. Квадрат теңдеулерді есептер шығаруда қолдана алады.



    Бағалау критерийі:

    1. Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады.

    2. Толық квадрат және толымсыз квадрат теңдеу элементтерін

    қолдана алады.

    3. Толық квадрат және толымсыз квадрат теңдеу

    анықтамаларын біледі және оларды бір - бірінен

    ажыратады.

    4. Квадрат теңдеулерді есептер шығаруда қолдана алады.




    Тілдік мақсаттар:

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Дискриминант

    Түбір

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Квадрат теңдеу

    Толық квадрат теңдеу

    Толымсыз квадрат теңдеу



    Құндылықтарға баулу:

    Жақсы қарым - қатынас орнату,ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым - қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлау сынды қасиеттерді қамтиды.


    Пəнаралық байланыс:


    Сызу, Бейнелеу өнері, сәулет өнері, қазақ әдебиеті.

    АКТ қолдану дағдылары


    Интерактивті тақта, ғаламтор желісі,проектор


    Тақырып бойынша

    Алдыңғы білім:


    Квадрат түбір, иррационал сан, у = функциясының графигі.


    Сабақ барысы:

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут




    4 минут

    1. Сәлемдесу, тугелдеу.

    2. Қызығушылықты ояту


    • Ой қозғау

    1. Берілген квадрат теңдеуге сәйкес келетін

    атауды тауып, өз орындарына қойыңыз!





    № 1 слайд


    4 минут






    • Семантикалық карта

    Миға шабуыл

    Квадрат теңдеудің түрлеріне байланысты оқушыларды топқа бөліп аламын.



    № 2 слайд















    Сабақтың ортасы

    13 минут





    3 минут




























    7 минут












    3 минут



    Жаңа тақырыпты ашу.



    Джигсо (мозаика) әдісі

    Жеке , жұптық, топтық жұмыстар болады.

    А тобында А-1, А-2, А-3, А-4,А-5.

    В тобында В-1, В-2, В-3, В-4, В-5.

    Е тобында Е-1, Е-2, Е-3, Е-4, Е-5.

    1. № 2,29, 2. № 2,30, 3. № 2,31, 4. № 2,32,

    5. № 2,33


    Бағдаршам

    толықтай түсінсе, сенімді болса ЖАСЫЛ ТҮСТІ;

    түсінуге жақын болса, аздап білсе САРЫ ТҮСТІ;

    түсінбесе, сенімді болмаса ҚЫЗЫЛ ТҮСТІ көрсетеді.

    Оқушылар бір – бірін бағалайды

    Ойлан / жұптас / талқыла әдісі

    Блум токсономиясы іске асады.

    № 2,34 D = 0 болғанда теңдеудің қанша шешімі

    болады?

    № 2,35 D < 0 болғанда теңдеудің қанша шешімі

    болады?

    № 2,36 D > 0 болғанда теңдеудің қанша шешімі

    болады?


    Басбармақ жоғары/ төмен

    Спиральді оқыту

    Белсенді оқу

    1. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады?

    2. Толық квадрат теңдеу дегеніміз не?

    3. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?


    Үлестірмелі қағаздар

    Слайд №3























    Слайд №4








    Үлестірмелі қағаздар








    Слайд №5





    Сергіту сәті

    5 минут









    Слайд № 6

    Қосымша тапсырмалар

    Матеаматикалық сауаттылық

    9 минут




    № 4 12,16,14,18,16,20,?


    Шешуі: келесі санды табу үшін , бірінші санға 4 - ті қосып, шыққан саннан 2 - ні азайтып отырсақ, келесі сан шығады.

    12+4 =16, 16-2=14, 14+4=18, 18-2=16, 16+4=20, 20-2=18,

    Жауабы: 18

    ҚБ: Дескриптор

    • Үлкен және кіші сандарды ажыратады.

    • ізделінген санды табады.






    Shape1



    Петр өзінің ескі үйіннің шатырын жөндеп жатыр.Ол көлігінің жүк бөлігінде суы бар бөтелке, бірнеше шегелер мен ағаш кесінділерін қалдырып кетті. Көлік күннің астында 3 сағат тұрған соң, оның ішіндегі температура 400 С – ге жетті.


    Көліктің ішіндегі заттар қандай күйге ұшырайды?


    Әрбір пайымдауда «Иә» немесе «Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра сызасыз.


    Көліктегі заттар мен келесі жағдайлар болды ма?

    Иә немесе Жоқ

    Барлық заттардың температурасы бірдей болды

    Иә / Жоқ

    Біраз уақыттан кейін су қайнай бастады

    Иә / Жоқ

    Біраз уақыттан кейін шегелер ыстықтан қыза бастады

    Иә / Жоқ


    Жауабы: Жоқ, иә, жоқ

    ҚБ: Дескриптор

    • Бірінші сұраққа жауап береді.

    • Екінші сұраққа жауап береді.

    • Үшінші сұраққа жауап береді.



    Слайд № 7





















    Слайд № 8

    Пиза тапсырмалар жинағы

    Infourok.ru

    сайтынан

    Сабақтың соңы

    5 минут


    1.Сабақты қорытындылау.

    2.Үйге тапсырма № 35.9

    Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

    Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.

    Сабақтың күрделілігін бағала.

    Сізге сабақ...

    -жеңіл

    -қарапайым

    -қиын

    Материалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:

    - толық меңгердім, қолдана аламын

    -толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын

    -жартылай түсіндім

    - түсінбедім



    Білім ағашы









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 8 сынып
    19.10.2021
    838
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сатыбалдиев Азамат
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации