Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:Квадрат
теңдеулер(24 сағат
)
Мектеп:«Жусансай
»жалпы орта
мектебі
Күні:
Мұғалім:Сатыбалдиев Азамат
Смаилович
Сыныбы:8Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы:
Квадрат теңдеулерді
шешу.
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме
)
8.2.2.1 квадрат теңдеудің
анықтамасын білу;
8.2.2.2 квадрат теңдеулердің
түрлерін ажырату;
8.2.2.3 квадрат
теңдеулерді шешу;
Сабақтың мақсаты:
1.Квадрат теңдеулерді ажырата
алады.
2. Толық квадрат және толымсыз
квадрат теңдеу
элементтерін
біледі.
3.Толық квадрат және толымсыз
квадрат теңдеу
анықтамаларын біледі және
оларды бір - бірінен ажырата
алады.
4.Квадрат теңдеулерді есептер
шығаруда қолдана алады.
Бағалау критерийі:
1.Квадрат теңдеулердің түрлерін
ажыратады.
2.Толық квадрат және толымсыз
квадрат теңдеу элементтерін
қолдана
алады.
3.Толық квадрат және толымсыз
квадрат теңдеу
анықтамаларын біледі және
оларды бір - бірінен
ажыратады.
4.Квадрат теңдеулерді есептер
шығаруда қолдана алады.
Тілдік мақсаттар:
Пәнгетәнлексика мен
терминология:
Дискриминант
Түбір
Диалог пен жазу үшін
пайдалы сөздер мен
тіркестер:
Квадрат
теңдеу
Толық квадрат
теңдеу
Толымсыз квадрат
теңдеу
Құндылықтарға баулу:
Жақсы қарым -
қатынас орнату,ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл
табу, қарым - қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлау сынды
қасиеттерді қамтиды.
Пəнаралық байланыс:
Сызу, Бейнелеу өнері, сәулет
өнері, қазақ әдебиеті.
АКТ қолдану
дағдылары
Интерактивті тақта,
ғаламтор желісі,проектор
Тақырып бойынша
Алдыңғы білім:
Квадрат түбір,
иррационал сан, у =функциясының
графигі.
Сабақ барысы:
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың
басы
8
минут
4
минут
1. Сәлемдесу,
тугелдеу.
2.Қызығушылықты
ояту
Ой
қозғау
1. Берілген квадрат теңдеуге
сәйкес келетін
атауды тауып, өз орындарына
қойыңыз!
№ 1
слайд
4
минут
Семантикалық
карта
Миға
шабуыл
Квадрат теңдеудің
түрлеріне байланысты оқушыларды топқа бөліп
аламын.
№ 2
слайд
Сабақтың ортасы
13
минут
3
минут
7
минут
3
минут
Жаңа тақырыпты
ашу.
Джигсо (мозаика)
әдісі
Жеке , жұптық, топтық жұмыстар
болады.
А
тобында А-1, А-2, А-3, А-4,А-5.
В
тобында В-1, В-2, В-3, В-4, В-5.
Е
тобында Е-1, Е-2, Е-3, Е-4, Е-5.
1. № 2,29, 2. № 2,30, 3. №
2,31, 4. № 2,32,
5. №
2,33
Бағдаршам
толықтай түсінсе, сенімді
болсаЖАСЫЛ
ТҮСТІ;
түсінуге жақын болса, аздап
білсеСАРЫ
ТҮСТІ;
түсінбесе, сенімді
болмасаҚЫЗЫЛ
ТҮСТІкөрсетеді.
Оқушылар бір – бірін
бағалайды
Ойлан / жұптас / талқыла
әдісі
Блум токсономиясы іске
асады.
№ 2,34D = 0 болғанда теңдеудің қанша
шешімі
болады?
№ 2,35D < 0 болғанда теңдеудің
қанша шешімі
болады?
№ 2,36D > 0 болғанда теңдеудің
қанша шешімі
болады?
Басбармақ жоғары/
төмен
Спиральді
оқыту
Белсенді
оқу
1. Қандай теңдеу квадрат
теңдеу деп аталады?
2. Толық квадрат теңдеу
дегеніміз не?
3. Толымсыз квадрат
теңдеу дегеніміз не?
Үлестірмелі
қағаздар
Слайд
№3
Слайд
№4
Үлестірмелі
қағаздар
Слайд
№5
Сергіту
сәті
5
минут
Слайд №
6
Қосымша
тапсырмалар
Матеаматикалық
сауаттылық
9
минут
№ 4
12,16,14,18,16,20,?
Шешуі: келесі санды табу үшін
, бірінші санға 4 - ті қосып, шыққан саннан 2 - ні азайтып отырсақ,
келесі сан шығады.
Петр өзінің ескі үйіннің
шатырын жөндеп жатыр.Ол көлігінің жүк бөлігінде суы бар бөтелке,
бірнеше шегелер мен ағаш кесінділерін қалдырып кетті. Көлік күннің
астында 3 сағат тұрған соң, оның ішіндегі температура
400С – ге
жетті.
Көліктің ішіндегі заттар
қандай күйге ұшырайды?
Әрбір пайымдауда «Иә» немесе
«Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра
сызасыз.
Көліктегі заттар мен
келесі жағдайлар болды ма?
Иә немесе
Жоқ
Барлық заттардың
температурасы бірдей болды
Иә /
Жоқ
Біраз уақыттан кейін
су қайнай бастады
Иә /
Жоқ
Біраз уақыттан кейін
шегелер ыстықтан қыза
бастады
Иә /
Жоқ
Жауабы: Жоқ, иә,
жоқ
ҚБ:
Дескриптор
•
Бірінші сұраққа жауап
береді.
•
Екінші сұраққа жауап
береді.
•
Үшінші сұраққа жауап
береді.
Слайд №
7
Слайд №
8
Пиза тапсырмалар
жинағы
Infourok.ru
сайтынан
Сабақтың соңы
5
минут
1.Сабақты
қорытындылау.
2.Үйге тапсырма №
35.9
Сабақ соңындағы оқушылардың
рефлексиясы:
Бүгінгі сабақтағы өз
жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы
бағалаңыз.
Сабақтың күрделілігін
бағала.
Сізге
сабақ...
-жеңіл
-қарапайым
-қиын
Материалды меңгеру дәрежеңізді
бағалаңыз:
- толық меңгердім, қолдана
аламын
-толық меңгердім, бірақ
қолдануда қиналамын
-жартылай
түсіндім
-
түсінбедім
Білім
ағашы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз