Сабақтың басы
Үй тапсырмасын
сұрау
|
І.
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу
Ынтымақтастыру атмосферасын
құру
«Ашық микрофон»
әдісі арқылы алдыңғы білімді
еске түсіру әрі үй тапсырмасын сұрау үшін алдыңғы сабақта үйге
берілген «Митоздың биологиялық маңызы» сұрағына оқушылардың
дайындап келген жауаптары тыңдалады.
Дескриптор:
-
Митоздың биологиялық маңызын сипаттайтын
мысалдар
келтіреді;
-
Митоздың маңыздылығына қатысты нақты
тұжырым
жасайды.
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатын айқындау үшін алдымен оқушыларға жаңа сабақ тақырыбына
қатысты суреттер көрсетіледі. «Суреттер сөйлейді»
әдісі негізінде оқушылар
суреттер арқылы туындаған түрткі сұрақтарға жауап беру арқылы
тақырыпты болжаулары қажет.
Оқушылардың ой-пікірлері тыңдалған соң,
мұғалім тарапынан пікірлерге қатысты кері байланыс беріліп, жаңа
сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылып,
айтылады.
Мұғалім басқаруымен бейнефильм
арқылы жаңа сабақ тақырыбына қатысты қысқаша шолу жасалады. Соңынан
мұғалім оқушылардың бейнефильмді көру барысында қаншалықты
ақпаратты қабылдағанын тексеру мақсатында «Мен білдім» жаттығуы негізінде лездік тест сұрақтарын
береді.
-
Жыныс
жасушалары түзілетін процесс қалай
аталады?
-
бөліну
-
мейоз
-
митоз
-
репликация
-
Төмендегілердің қайсысы жыныс
жасушаларына
жатады?
-
ми
жасушасы
-
сүйек
жасушасы
-
бұлшықет
жасушасы
-
шәует
жасушасы
-
Адам
ағзасының жасушаларында 46 хромосома бар. Ал жыныс жасушасында
қанша хромосома
бар?
-
46
-
92
-
хромосома
жоқ
-
23
-
Мейозда
қанша жасушалық бөліну процесі
жүреді?
-
1
-
2
-
3
-
4
-
Жалпы
мейоздағы фаза саны
қанша?
-
2
-
4
-
6
-
8
|
Оқушылар үйде дәптерлеріне жазып келген
жауаптарымен бөліседі.
Оқушылар бейнефильмді көреді, дәптерлеріне
түртіп отырады қажет ақпараттарды.
Тест сұрақтарына жауап береді.
|
Мұғалімнің
басқаруымен ҚБ (ауызша не жазбаша)
Оқушының сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтауына мүмкіндік береді; әр оқушы өзіндік пікірлерін ұсынғанда
оқушылардың ойлау дербестігі көрініс табады, оқушы үні
ескеріледі.
|
Оқулық
Жұмыс дәптерлері
(Қазіргі жағдайда)
ДК экраны
Слайд
Тақта
Бейнефильм
Тест сұрақтары
|
Сабақтың
ортасы
Сабақты бекіту
|
Мағынаны тану
Теориялық бөлім
№1 тапсырма. ДЖИГСО әдісі
бойынша
Мейоздың фазаларында жүретін
үдерістерді сипаттап түсіндіру үшін оқушылар жұпта (топта) жұмыс
жасайды.
Дескриптор:
-
Мейоздың бөліну кезеңдері фазаларын сызба
арқылы
көрсетеді;
-
Мейоз
фазаларында жүретін үдерістерді
сипаттайды;
-
Аталған
мейоз фазасындағы негізгі ерекшеліктерді
баяндайды.
№2 тапсырма.
Оқушыларға мейоз кезіндегі
өзгерістерді сипаттауға арналған жеке тапсырмалар
ұсынылады.
(а) Жыныс жасушалары жыныс бездері
жасушаларының мейоздық бөлінуі нәтижесінде түзіледі.
(i) Суретті мұқият зерделеңіздер.

Қай сурет гаметалардың мейоздық
бөлінуі арқылы түзілуін көрсетеді?
(ii) Ешкінің әр гаметасында қанша хромосома
болады?
(б) Суретте жасушалардың бөлінуі
көрсетілген.
(i) Әрбір A және B жасушаларында 46 хромосома
бар. С жасушасының ядросында қанша хромосома болады?
(ii) С жасушасында хромосомалардың осындай
санының болуының маңызын түсіндіріңіздер:

Дескриптор:
-
Мейоздық бөліну нәтижесіндегі гаметалар
санындағы өзгерістерді
анықтайды;
-
Сызбалар мейоздық бөліну нәтижесінің
маңызын
түсіндіреді.
Бүгінгі сабақ мазмұнын бекіту мақсатында
оқушыларға «Мылқау
сурет» жаттығуы
арқылы мейоз
кезеңдерінде болатын негізгі үдерістерін қорытындылап сызу
беріледі.
Дескриптор:
-
Оқушылар сызба арқылы мейоз
кезеңдеріндегі үдерістерді
көрсетеді;
-
Мейоз
кезеңдерін
ажыратады.
|
Оқушылар келесі фазалар туралы жұмыс
жасайды:
-
І
профаза
-
І
метафаза
-
І
анафаза
-
І
телофаза
-
ІІ
профаза
-
ІІ
метафаза
-
ІІ
анафаза
-
ІІ
телофаза
Оқушылар жеке отырып жұмыс
жасайды.
Жасырын саралау жүргізу арқылы.
Оқушылар тақтада тұрған бос диаграммалар
ішіне сәйкесінше мейоз фазаларында болатын үдерістердің сызбасын
кезектесе отырып сызып шығады.
|
Жұмыс соңында жұп (топ) арасында өзара
бағалау жүргізеді.
Мұғалімнің басқаруымен өзін-өзі
бағалау
Оқушылар тапсырманы орындау арқылы көңіл
күйлері көтеріледі әрі сабақта алған білімдерін
қорытындылайды.
ҚБ «Бес жұлдыз»әдісі арқылы
бағаланады
|
Оқулық
Тақта
Слайд
А3 қағазы
Түрлі түсті қаламдар
Тақта
Маркерлер
Плакат
|
Саралау
Сабақтың тақырыбы оқушылардың
қажеттілігіне, деңгейіне қарай құрастырылды.
Саралаудың
тәсілдері:
- Тапсырма
- Дереккөздер
- Қарқын
- Қорытынды
- Диалог және қолдау
көрсету
|
Критериалды
бағалау
Формативті бағалау
түрлері:
1-10 балл
|
Денсаулық сақтау,
техника
қауіпсіздігін сақтау.
Оқушы жұмыс кезінде белсенді қозғалыс
жасағанда абай болуын ескерту.
АКТ-ны қолданғанда тоқ көзінен сақ
болу.
Микроскоппен жұмыс жасау ережелерін
сақтау.
|