Материалдар / ҚМЖ Минут 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Минут 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғаліміне арналған математика пәнінен ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2021
687
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні:

Кенжина Жанна

Пән/Сынып:

Математика 1 сынып

Күні:


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Саяхат. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Сабақтың тақырыбы:№

Минут

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

1.1.3.5 сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар: 1 минуттың ұзақтығын біледі.

Көптеген оқушылар: бірнеше қысқа әрекеттерді 1 минут ішінде неше рет орындай алатынын анықтайды.

Кейбір оқушылар: сағат суреттеріне қарап, неше минут өткенін анықтайды.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

3минут

Басы

Ынтымақтастық атмосферасын құру іске асырылады

«Ой қозғау» әдісіарқылыоқу мақсаттары ашылады.

-Біздің қолымыздағы зат қалай аталады?

- Ол не үшін керек?

- 1 минуттың ішінде әр топ аталған қысқа әркеттерді неше рет жасай алатындарыңды анықтаңдар.

1 қатар өз есімдерін жазу

2-қатар-бір орында секіру

3-қатар-қағазға нүктелер салу

- Осыдан қандай қорытынды шығара аламыз?

- Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не болмақ?




Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.








Мадақтау


Әртүрлі қабырға сағат, қол сағат, үстел сағат, электронды сағат, құмсағат суреттері





25

минут



Ортасы


(Т) 1- тапсырма «Уақытты анықта» әдісі арқылы жүреді.

Оқулықтың 16-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

-Суреттегі сағаттарға қарап неше минут өткенін анықтаңдар.

Сергіту сәтінде «Қара жорға» әуенімен билейді.


.

Дескриптор:

-Сағаттарға қарап неше минут өткенін анықтап жазады.

Саралау тәсілі«Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

- Екі дос тоғызқұмалақ ойынын 20 минут ойнады. Олардың әрқайсысы неше минут ойнады?

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі

ҚБ: « Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.

Үлкен – Сағаттарға қарап неше минут өткенін анықтап жаза алса;

Орташа - Сағаттарға қарап неше минут өткенін анықтап жазуда көмек қажет етсе;

Кіші - Сағаттарға қарап неше минут өткенін анықтап жазуда қиналса.


Оқулық,









Жұмыс дәптері


5 минут



бекіту

(Д) 2- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.

Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

-тапсырманы мұқият орындауға үйрету;

Өрнектердің мәнін табу.


Дескриптор: тапсырмаларды орындайды.

Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.


ҚБ «Жалауша» әдісі

Жасыл - тапсырманы дұрыс орындай алса;

Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса

Жұмыс дәптері

2минут

Кері байланыс

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

Үй тапсырмасы: 17-беттегі «Орындап көр» тапсырмасы және отбасы мүшелерінің 1 минуттағы жүрек соғысын анықтап жазып келу.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!