Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ Моңғол империясының құрылуы 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3 А XIII – XV ғасырдың І жартысындағы Қазақстан |
Мектеп: №93 ОМ Тексерілді: Бәйділдаев Е |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 11.01.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: Турганбаева З |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Моңғол империясының құрылуы Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізі летін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
XIII ғасырдың басында Еуразияның саяси картасында қандай өзгеріс орын алғанын анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Білу және түсіну: Моңғолдар мемлекеттік деңгейге қалайша жеткендігін біледі. Сыни ойлау мен талдау: Моңғол империясының әскери өнер жетістіктерін талдай алады. Бағалау: Моңғол империясынан кейінгі Қазақстан территориясында орын алған өзгерістерге баға бере алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттары |
Бейнематериалды көріп, оның мәнін талқылау (тыңдалым және айтылым дағдылары);Тыңдаған бейнематериалды жазбаша мазмұндау (жазылым дағдылары);Тарихи дерекпен жұмыс(оқылым, жазылым және айтылым дағдылары). Пәнге қатысты лексика мен терминология Яса (Жасақ), кешіктен, құрылтай, әскери жүйе, біріктіру оң қанат, сол қанат, орталық қанат. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Моңғол империясы құрылуының алғышарттары… Аталған мемлекеттердің өзара қарым-қатынасы/көрші елдермен саясаты…. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтар: патриотизм, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік, өз елі үшін мақтаныш |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
«Дүние жүзі тарихы», «География», «Әдебиет» пәндері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын және олардың әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени жағдайын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
(Б) БЫМ. Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде суреттер мен тірек сөздерді сәйкестендіруді ұсыныңыз. Бұл іс әрекеттен кейін қай мәселемен таныс емес екенін сұраңыз. (М) Сыныптық талқылаудан кейін оқушыларды сабақ тақырыбына алып келіңіз. (М) Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз. |
Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010 Презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Зерттеу және талдау 1-тапсырма М. Оқушыларға моңғол империясының құрылуы туралы бейнебаян көрсетіп, келесі сұрақтарға жауап алыңыз.
2-тапсырма Т. Дерекпен жұмыс 1-топ. «Моңғол империясының құрылуын» зерттеу (Қосымша 1) Деректі талдауға нұсқаулық:
Дескриптор:
2-топ. «Жасақ заңдарын» талдау. (Қосымша 2) Деректі талдауға нұсқаулық:
3-топ. 3-дерек. «Әскери құрылым ерекшелігі» (Қосымша 3) Деректі талдауға нұсқаулықтар:
Дескриптор:
3-тапсырма (Б) Моңғолдардың әскери өнері туралы бейнебаянды көріп, әскери өнеріне сипаттама береді. (кем дегенде 4-5 сөйлем)
Дескрипторы:
Кері байланыс. Топтық жұмысты төмендегі кесте бойынша әр топты бағалатыңыз.
Интерпретация М. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы барлық оқушыларға беріңіз. Оқушыларға келесі сұрақтарды қою арқылы сыныптық талқылау жүргізіңіз. Б. Берілген суретке талдау жасау арқылы қорытындылау.
|
Шыңғыс ханның, моңғолдар шапқыншылығы суреттері Бейнеролик https://www.youtube.com/watch?v=5jwJyhVoJpc Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007. http://lms.nci.kz/history/view?f=1 46&id=7&lang=kaz
Моңғол дәуіріндегі Қазақстан http://e-history.kz/kz/contents/view/1218
«Біздің тарих" Моңғол атты әс- кері. https://www.youtube.com/watch?v=xOWR3pqLABA
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |