Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.3 А XIII – XV ғасырдың І жартысындағы Қазақстан

    Мектеп: №93 ОМ Тексерілді: Бәйділдаев Е

    Күні: 11.01.2021

    Мұғалімнің аты-жөні: Турганбаева З

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Моңғол империясының құрылуы Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

    Осы сабақта қол жеткізі

    летін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

    6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру


    Сабақ мақсаттары

    XIII ғасырдың басында Еуразияның саяси картасында қандай өзгеріс орын алғанын анықтайды

    Бағалау критерийлері


    Білу және түсіну: Моңғолдар мемлекеттік деңгейге қалайша жеткендігін біледі.

    Сыни ойлау мен талдау: Моңғол империясының әскери өнер жетістіктерін талдай алады.

    Бағалау: Моңғол империясынан кейінгі Қазақстан территориясында орын алған өзгерістерге баға бере алады.

    Тілдік мақсаттары

    Бейнематериалды көріп, оның мәнін талқылау (тыңдалым және айтылым дағдылары);Тыңдаған бейнематериалды жазбаша мазмұндау (жазылым дағдылары);Тарихи дерекпен жұмыс(оқылым, жазылым және айтылым дағдылары).

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Яса (Жасақ), кешіктен, құрылтай, әскери жүйе, біріктіру оң қанат, сол қанат, орталық қанат.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Моңғол империясы құрылуының алғышарттары…

    Аталған мемлекеттердің өзара қарым-қатынасы/көрші елдермен саясаты….

    Құндылықтарды

    дарыту

    Құндылықтар: патриотизм, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік, өз елі үшін мақтаныш

    Пәнаралық байланыстар

    «Дүние жүзі тарихы», «География», «Әдебиет» пәндері

    Бастапқы білім

    Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын және олардың әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени жағдайын біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    (Б) БЫМ. Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде суреттер мен тірек сөздерді сәйкестендіруді ұсыныңыз. Бұл іс әрекеттен кейін қай мәселемен таныс емес екенін сұраңыз.

    (М) Сыныптық талқылаудан кейін оқушыларды сабақ тақырыбына алып келіңіз.

    (М) Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз.

    Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010

    Презентация

    Сабақтың ортасы





























    Зерттеу және талдау 1-тапсырма М. Оқушыларға моңғол империясының құрылуы туралы бейнебаян көрсетіп, келесі сұрақтарға жауап алыңыз.

    • Моңғолия жерінде өмір сүрген тайпаларды атаңыз?

    • Шыңғысхан қай жылы моңғол мемлекетін құрды?

    • Шыңғысхан империясының әскери құрылымдық жүйесі қалай аталды?

    • Зерттеушілер Шыңғысханның саяси тұлға ретінде қандай сипаттама береді?

    2-тапсырма Т. Дерекпен жұмыс 1-топ. «Моңғол империясының құрылуын» зерттеу (Қосымша 1) Деректі талдауға нұсқаулық:

    • Шыңғысхан империясының құрылу себептері қандай?

    • Шыңғыс ханның билікке келу жолдарын сипаттаңыздар;

    • Шыңғыс хан бытыраңқы көшпелі тайпаларды біріктірудегі мақсатын анықтаңыздар

    • Мемлекеттің алғашқы аумақтық территориясын көрсетіңіздер

    • Мемлекеттің құрылуындағы негізгі даталардан хронология құрастырыңыздар

    Дескриптор:

    • Шыңғысхан империясының құрылу себептерін анықтайды;

    • Шыңғыс ханның билікке келу жолдарын сипаттайды;

    • Шыңғыс хан бытыраңқы көшпелі тайпаларды біріктірудегі мақсатын түсіндіреді;

    • Мемлекеттің алғашқы аумақтық территориясын картадан көрсетеді;

    • Мемлекеттің құрылуындағы негізгі даталардан time line құрастырады;

    2-топ. «Жасақ заңдарын» талдау. (Қосымша 2) Деректі талдауға нұсқаулық:

    • Мемлекеттің басқару жүйесі оның әлеуметтік құрылымына қаншалықты септігін тигізгендігін дәлелдеп, кем дегенде 2-3 дәлел келтіріңіздер;

    • Мемлекеттік дәрежеге жетудегі «Яса» заңдар жинағының маңызын ашып, көрсетіңіздер;

    • Заңдар жинағының ережелерін маңыздылық дәрежесі бойынша орналастырыңыздар Дескриптор:

    • Мемлекеттің басқару жүйесі оның әлеуметтік құрылымына қаншалықты септігін тигізгендігін дәлелдеуде 2-3 дәлел келтіріңіздер;

    • Мемлекеттік дәрежеге жетудегі «Яса» заңдар жинағының маңызын талдайды;

    • Заңдар жинағының ережелерін маңыздылық дәрежесі бойынша орналастырады;

    3-топ. 3-дерек. «Әскери құрылым ерекшелігі» (Қосымша 3)

    Деректі талдауға нұсқаулықтар:

    • Мемлекеттегі әскери тәртіптерді көрсетіңіздер;

    • Аз уақыттың ішінде монғол әскерінің көптеген жерге баса–көктеп енуіне ықпал еткен жағдайды дәлелдеңіздер;

    • Шыңғыс ханның жорықтар ұйымдастыруының кем дегенде 3-5 дәлел келтіріңіздер;

    • Шыңғыс хан әскерлерінің жорықтарының нәтижесін 5 сөйлем арқылы қорытындылаңыздар

    Дескриптор:

    • Мемлекеттегі әскери тәртіптерді түсіндіреді;

    • Аз уақыттың ішінде монғол әскерінің көптеген жергді жаулап алуына ықпал еткен жағдайды дәлелдейді;

    • Шыңғыс ханның жорықтар ұйымдастыруының кем дегенде 3-5 дәлел келтіреді;

    • Шыңғыс хан әскерлерінің жорықтарының нәтижесін 5 сөйлем арқылы қорытындылайды.

    3-тапсырма (Б) Моңғолдардың әскери өнері туралы бейнебаянды көріп, әскери өнеріне сипаттама береді. (кем дегенде 4-5 сөйлем)

    1. Моңғол импертиясының әскери өнері ерекшелігі қандай?

    2. Моңғол атты әскері қалай бөлінді?

    3. Моңғолдардың жауға қарсы қандай қару түрлерін пайдаланды?

    4. Батысқа жорыққа шыққан уақытында Шыңғыс хан қандай айланы пайдаланды?

    Дескрипторы:

    • Әр оқушы моңғолдардың әскери өнеріне кем дегенде 4 сөйлемнен тұратын сипаттама бере алады.

    Кері байланыс. Топтық жұмысты төмендегі кесте бойынша әр топты бағалатыңыз.

    Топтық жұмыста

    Әрқашан

    Кейде

    Ешқашан

    Жаңа пікірлер ұсындым




    Басқа топ мүшелерінің көмегін пайдаландым




    Берілген уақытты ұтымды пайдаландым




    Талдау жасап, қорытындылауға қатыстым




    Қателерін тауып, түзетулер енгіздім




    Топ мүшелеріне көмек көрсеттім




    Интерпретация

    М. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы барлық оқушыларға беріңіз. Оқушыларға келесі сұрақтарды қою арқылы сыныптық талқылау жүргізіңіз.

    Б. Берілген суретке талдау жасау арқылы қорытындылау.

    Адамдар

    Нысандар

    Іс-әрекет





    Шыңғыс ханның, моңғолдар шапқыншылығы суреттері

    Бейнеролик

    https://www.youtube.com/watch?v=5jwJyhVoJpc

    Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007.

    http://lms.nci.kz/history/view?f=1 46&id=7&lang=kaz


    Моңғол дәуіріндегі Қазақстан http://e-history.kz/kz/contents/view/1218


    «Біздің тарих" Моңғол атты әс- кері. https://www.youtube.com/watch?v=xOWR3pqLABA


    Сабақтың соңы



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Турганбаева Зибаш
    19 Сәуір 2021
    813
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ Моңғол империясының құрылуы 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ Моңғол империясының құрылуы 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5 сыныпқа арналған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.3 А XIII – XV ғасырдың І жартысындағы Қазақстан

    Мектеп: №93 ОМ Тексерілді: Бәйділдаев Е

    Күні: 11.01.2021

    Мұғалімнің аты-жөні: Турганбаева З

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Моңғол империясының құрылуы Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

    Осы сабақта қол жеткізі

    летін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

    6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру


    Сабақ мақсаттары

    XIII ғасырдың басында Еуразияның саяси картасында қандай өзгеріс орын алғанын анықтайды

    Бағалау критерийлері


    Білу және түсіну: Моңғолдар мемлекеттік деңгейге қалайша жеткендігін біледі.

    Сыни ойлау мен талдау: Моңғол империясының әскери өнер жетістіктерін талдай алады.

    Бағалау: Моңғол империясынан кейінгі Қазақстан территориясында орын алған өзгерістерге баға бере алады.

    Тілдік мақсаттары

    Бейнематериалды көріп, оның мәнін талқылау (тыңдалым және айтылым дағдылары);Тыңдаған бейнематериалды жазбаша мазмұндау (жазылым дағдылары);Тарихи дерекпен жұмыс(оқылым, жазылым және айтылым дағдылары).

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Яса (Жасақ), кешіктен, құрылтай, әскери жүйе, біріктіру оң қанат, сол қанат, орталық қанат.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Моңғол империясы құрылуының алғышарттары…

    Аталған мемлекеттердің өзара қарым-қатынасы/көрші елдермен саясаты….

    Құндылықтарды

    дарыту

    Құндылықтар: патриотизм, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік, өз елі үшін мақтаныш

    Пәнаралық байланыстар

    «Дүние жүзі тарихы», «География», «Әдебиет» пәндері

    Бастапқы білім

    Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын және олардың әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени жағдайын біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    (Б) БЫМ. Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде суреттер мен тірек сөздерді сәйкестендіруді ұсыныңыз. Бұл іс әрекеттен кейін қай мәселемен таныс емес екенін сұраңыз.

    (М) Сыныптық талқылаудан кейін оқушыларды сабақ тақырыбына алып келіңіз.

    (М) Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз.

    Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010

    Презентация

    Сабақтың ортасы





























    Зерттеу және талдау 1-тапсырма М. Оқушыларға моңғол империясының құрылуы туралы бейнебаян көрсетіп, келесі сұрақтарға жауап алыңыз.

    • Моңғолия жерінде өмір сүрген тайпаларды атаңыз?

    • Шыңғысхан қай жылы моңғол мемлекетін құрды?

    • Шыңғысхан империясының әскери құрылымдық жүйесі қалай аталды?

    • Зерттеушілер Шыңғысханның саяси тұлға ретінде қандай сипаттама береді?

    2-тапсырма Т. Дерекпен жұмыс 1-топ. «Моңғол империясының құрылуын» зерттеу (Қосымша 1) Деректі талдауға нұсқаулық:

    • Шыңғысхан империясының құрылу себептері қандай?

    • Шыңғыс ханның билікке келу жолдарын сипаттаңыздар;

    • Шыңғыс хан бытыраңқы көшпелі тайпаларды біріктірудегі мақсатын анықтаңыздар

    • Мемлекеттің алғашқы аумақтық территориясын көрсетіңіздер

    • Мемлекеттің құрылуындағы негізгі даталардан хронология құрастырыңыздар

    Дескриптор:

    • Шыңғысхан империясының құрылу себептерін анықтайды;

    • Шыңғыс ханның билікке келу жолдарын сипаттайды;

    • Шыңғыс хан бытыраңқы көшпелі тайпаларды біріктірудегі мақсатын түсіндіреді;

    • Мемлекеттің алғашқы аумақтық территориясын картадан көрсетеді;

    • Мемлекеттің құрылуындағы негізгі даталардан time line құрастырады;

    2-топ. «Жасақ заңдарын» талдау. (Қосымша 2) Деректі талдауға нұсқаулық:

    • Мемлекеттің басқару жүйесі оның әлеуметтік құрылымына қаншалықты септігін тигізгендігін дәлелдеп, кем дегенде 2-3 дәлел келтіріңіздер;

    • Мемлекеттік дәрежеге жетудегі «Яса» заңдар жинағының маңызын ашып, көрсетіңіздер;

    • Заңдар жинағының ережелерін маңыздылық дәрежесі бойынша орналастырыңыздар Дескриптор:

    • Мемлекеттің басқару жүйесі оның әлеуметтік құрылымына қаншалықты септігін тигізгендігін дәлелдеуде 2-3 дәлел келтіріңіздер;

    • Мемлекеттік дәрежеге жетудегі «Яса» заңдар жинағының маңызын талдайды;

    • Заңдар жинағының ережелерін маңыздылық дәрежесі бойынша орналастырады;

    3-топ. 3-дерек. «Әскери құрылым ерекшелігі» (Қосымша 3)

    Деректі талдауға нұсқаулықтар:

    • Мемлекеттегі әскери тәртіптерді көрсетіңіздер;

    • Аз уақыттың ішінде монғол әскерінің көптеген жерге баса–көктеп енуіне ықпал еткен жағдайды дәлелдеңіздер;

    • Шыңғыс ханның жорықтар ұйымдастыруының кем дегенде 3-5 дәлел келтіріңіздер;

    • Шыңғыс хан әскерлерінің жорықтарының нәтижесін 5 сөйлем арқылы қорытындылаңыздар

    Дескриптор:

    • Мемлекеттегі әскери тәртіптерді түсіндіреді;

    • Аз уақыттың ішінде монғол әскерінің көптеген жергді жаулап алуына ықпал еткен жағдайды дәлелдейді;

    • Шыңғыс ханның жорықтар ұйымдастыруының кем дегенде 3-5 дәлел келтіреді;

    • Шыңғыс хан әскерлерінің жорықтарының нәтижесін 5 сөйлем арқылы қорытындылайды.

    3-тапсырма (Б) Моңғолдардың әскери өнері туралы бейнебаянды көріп, әскери өнеріне сипаттама береді. (кем дегенде 4-5 сөйлем)

    1. Моңғол импертиясының әскери өнері ерекшелігі қандай?

    2. Моңғол атты әскері қалай бөлінді?

    3. Моңғолдардың жауға қарсы қандай қару түрлерін пайдаланды?

    4. Батысқа жорыққа шыққан уақытында Шыңғыс хан қандай айланы пайдаланды?

    Дескрипторы:

    • Әр оқушы моңғолдардың әскери өнеріне кем дегенде 4 сөйлемнен тұратын сипаттама бере алады.

    Кері байланыс. Топтық жұмысты төмендегі кесте бойынша әр топты бағалатыңыз.

    Топтық жұмыста

    Әрқашан

    Кейде

    Ешқашан

    Жаңа пікірлер ұсындым




    Басқа топ мүшелерінің көмегін пайдаландым




    Берілген уақытты ұтымды пайдаландым




    Талдау жасап, қорытындылауға қатыстым




    Қателерін тауып, түзетулер енгіздім




    Топ мүшелеріне көмек көрсеттім




    Интерпретация

    М. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы барлық оқушыларға беріңіз. Оқушыларға келесі сұрақтарды қою арқылы сыныптық талқылау жүргізіңіз.

    Б. Берілген суретке талдау жасау арқылы қорытындылау.

    Адамдар

    Нысандар

    Іс-әрекет





    Шыңғыс ханның, моңғолдар шапқыншылығы суреттері

    Бейнеролик

    https://www.youtube.com/watch?v=5jwJyhVoJpc

    Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007.

    http://lms.nci.kz/history/view?f=1 46&id=7&lang=kaz


    Моңғол дәуіріндегі Қазақстан http://e-history.kz/kz/contents/view/1218


    «Біздің тарих" Моңғол атты әс- кері. https://www.youtube.com/watch?v=xOWR3pqLABA


    Сабақтың соңы



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 5 сынып
    19.04.2021
    813
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Турганбаева Зибаш
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации