Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Unit 5:Art and
Music
School:Secondary
school№11
Date:31.01.2023
Teacher name: Galymzhanova
A.Zh
Grade:
3
Number present:
Number absent:
Theme of the
lesson:
My
music
Learning
objectives
3.1.5.1- distinguish
between phonemically distinct
words;
3.2.4.1- respond to
questions on a limited range of general and some curricular
topics;
3.4.3.1- write short
phrases to identify people, places and
objects;
3.4.5.1- link with
support words or phrases using basic coordinating connectors
;
3.5.17.1- use me, too
and I don’t to give short answers
Lesson objectives
All learners will be
able to:
Design a poster of their
dream house and describe it in written form (write a story of 5-7
grammatically correct sentences)
Most learners will be
able to:
Write a story of 7-10
grammatically correct sentences, describing their dream
house
Some learners will be
able to:
Write a story of 10-12
grammatically correct sentences, describing their dream
house
Criteria
Give group assignments
and share the names of your favorite
music
Previous
learning
My
music
Plan
Planned
timings
Planned
activities
Learners’ activities
Evaluation
Resources
Begining
5 min
Greeting &
Objectives
Warm
Up:
Greet students and let
them take their places. Ask some lesson-opening
questions.
i.e. What date is it
today? What day is it today? What is the topic of the lesson?
Etc.
Write the objective(s)
on the board.Draw students’ attention to
the lesson objective(s), make sure they all understand them (ask
simple comprehension checking questions if
necessary)
Pupils answer the
quesions
Verbal
evaluation
Middle
30 min
Learning new
words
Piano-Пианино
Drums-Барабандар
Guitar
–Гитара
Tuba
-Туба
Harp
-Арфа
Violin–Скрипка
Listen and read. Do
you know
any other puppet
shows? Tell the class.
Ex
31
• Pupils’ books closed.
Put the pictures
of puppets on the board.
Ask them, in
L1 if necessary, to tell
you what they
are and if they have
ever been to a
puppet
show.
• Pupils’ books open. Ask
the pupils to
look at the pictures.
Have a picture
discussion
Individual
task:
Each student is given an
individual task on a card
Group
task:
Puzzle
game
We divide students into
three groups, one student leaves each group and approaches the
teacher to pick up the envelope. The envelope contains two jigsaw
puzzles that need to be connected.
Play the CD.
The
pupils listen
and
follow the texts
in
their books.
Ask
the pupils to
tell
you if they
know
any other
puppet
shows.
I
Individual
evaluation
Individual
evaluation
Mutual
evaluation
Pupils book p
76
(Track 59
CD1)
End
5 min
Home
task: Repetition, to learn new
words.
Saying
good-bye
Learners
reflect
Self-assessment
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз