Материалдар / ҚМЖ музыка пәні 4-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ музыка пәні 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар, тақырыбы:«Домбыра – асыл мұра»
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады











Қысқа мерзімді жоспар





Тақырыбы:«Домбыра – асыл мұра»











Сыныбы: 4 «А»

Музыка пәні мұғалімі : Нурмаханова Айтолған Орынбековна










2023-2024 оқу жылы





Бекітемін:

Білім беру ұйымының атауы

Ш.Ермағанбетова атындағы № 246 орта мектеп

Пәні:

Музыка

Бөлім:

Мәдени мұра

Педагогтің аты-жөні:

А.Нурмаханова

Күні:


Сынып: 4 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Домбыра – асыл мұра


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.​1.​1.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру;
4.​1.​1.​2 – музыкалық шығарманың дыбыстауын түрлі орындауда тыңдатып анықтау және салыстыру;


Сабақтың мақсаты

  • мәдениет, музыкалық мұра туралы біледі;

  • ән, күй жанрындағы шығармалардың көркемдеуіш құралдарын анықтайды және сипаттайды;

  • домбыра үнін ажырата алады;

  • «Домбыра болып сөйледім» әнін үйренеді;


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушы

ның әрекеті

Бағалау

Ресурстар

ҰйымдастыруӨзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру




Жаңа білім































































Бекіту


























Кері байланыс


Сәлемдесу. (әуенмен үш тілде)

Өткенге шолу.

«Сөзжұмбақ» шешу.

Сұрақтар беріліп, оқушылардан жауаптар алынады.

«Мәдени мұра» сөзі шығады.


1-тапсырма.Әңгімелеу. Талдау.

(МК, Ұ) Оқулықтағы көрсетілген түрлі өнер мұралары мен бейнебаян негізінде оқушылар мәдени мұра туралы ұғымды әңгімелейді және талдайды.

Түйінді анықтама оқушыларға сұрақ беру арқылы жасалады.

«Адамзаттыңақыл ойымен жәнеқолымен жасалған құндылықтардың барлығы мәдениет деп аталады.

Неліктен суретте берілген өнер түрлерін мәдени мұраға жатқызады? Музыка өнеріне жататын өзіңе таныс қандай мәдени мұраларды атар едің?»


2-тапсырма.Тыңдау. Талқылау.

(М,Ұ) «Ақсақ құлан» аңыз күйінің мазмұнын оқушылардың көпшілігі біледі.

Дегенмен күй мазмұны жөнінде оқулықта қысқаша мәлімет беріледі.

«Ертеде аң аулауға шыққан хан баласы мертігіп,қайтыс болады. Хан «ұлымның қазасын айтқан адамның көмейіне қорғасын құямын» деп Жарлық шығарады. Қаралы хабарды жеткізуге ешкімнің батылы жетпейді. Сонда бір қарт домбырашы хан баласының өлімін күй арқылы естіртеді. Күй арқылы баласының өлімін естіген хан домбыраның шанағына қорғасын құяды».

Оқушылар күйді екі нұсқадағы орындауда тыңдайды. Белгілі күйші Мағауия Хамзиннің жеке орындауында және «Тұран» этнофольклорлық ансамбльдің орындауында.

Екі нұсқадағы күйдің орындалу ерекшеліктерін сипаттайды. Негізгі ой түйінді оқушылар өздері жасайды.

«Ақсақ құлан» күйінің негізгі түйіні неде? (құландардың шабысы, садақтың атылуы, домбыраға қорғасын құйылуы, қазалы хабарды домбыра тілімен жеткізуі). Сен таңдаған жауаптың қайсысы домбыраның ұлылығын көрсете алады?

Мұғалім міндетті түрде домбыра аспабына көрсетілген құрмет ретінде ел Президентінің Жарлығымен 2018 жылдан бастап «Домбыра күні» мемлекеттік деңгейдегі халқымыз тойлайтын мереке болып табылатынына оқушылар назарын аударту қажет.


3-тапсырма.«Шатасқан әндер» топтық жұмыс.

Үш топқа үш түрлі әннің мәтіні беріледі.( қиынды сөздерді құрастырып, әнді орындау)


(М,Ұ) Жаңа ән орындау.

«Домбыра болып сөйледім»

(өлеңін жазған: Бауыржан Қарағызұлы,

әнін жазған: Индира Елубаева).

Ән екпіндете термелеп орындалады. Әннің мазмұнын талдап өткеннен кейін, негізгі сөздерін анық, нақты айтуға аударту қажет.

Оқушылар әнді тыңдау және үйрену барысында орындаушылық ерекшеліктерін сипаттап отырады.


4-тапсырма. Шығармашылық жұмыс.

(М, Ұ, Т)«Шешендік өнер» Тапсырма түрі оқушылардың танымдық мүмкіндіктерін және сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал етеді. Тапсырма ойын-сайыс түрінде берілген.

Талаптары:

(О) Бейнебаянда музыкалық аспаптар шеберінің домбыра жасаудағыөнері көрсетіледі.

Сайыс шарттары:

1. Сайысқа қатысушылар бейнебаянды бір ғана көреді де, өз тобымен домбыра аспабының құрылысы мен жасалу жолдарын жазып ұсынады.

2. Әр топ өзінің ішінен сөз шеберін таңдайды. Сөз шебері (шешен) бейнебаянды көре отырып, аспаптың жасалу тәсілін баяндауда тоқталмай мәнерлеп, мағыналы жеткізуі керек.

Бейнебаян «Ерке сылқым» күйінің аясында берілген. Домбыра жасалу түсіндірілімі тек қысқаша жазбалар түрінде көрсетіледі.


5-тапсырма. Бағалау.

(М,ОТ) Әр топ шарт талаптарына сәйкес әр аталған домбыра аспабының құрылымына балл береді. Шешендік өнер сайысындағы сөз шеберлерін бағалайды.


Рефлексия.

Мен не білдім?

Бүгін мен не үйрендім?

Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

Ал қай тапсырманы мен жеңіл орындадым?

Оқушы

лар сұрақтарға жауап береді.

















«Ақсақ құлан» күйін тыңдай

ды, талқы

лайды.





























Әндер

дің мәтінін құрап топпен ән айтады.



Жаңа әнді біргелік

те орындайды




















































«Үш шапалақ»

әдісімен




















Топтар бірін-бірі бағалай

ды.


Оқулық,

нота хрестоматиясы,

фонохрестоматия
















https://www.youtube.com/watch?v=GJZtV_qLzbk



Ақсақ құлан Тұран-этнофоль

клорлық ансамбль







https://www.youtube.com/watch?v=g8PkpjmysKQ Мағауия Хамзин














Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!