Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ музыка пәні 4-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырыбы:«Домбыра – асыл мұра»
Сыныбы: 4 «А»
Музыка пәні мұғалімі : Нурмаханова Айтолған Орынбековна
2023-2024 оқу жылы
Бекітемін:
Білім беру ұйымының атауы |
Ш.Ермағанбетова атындағы № 246 орта мектеп |
|||||
Пәні: |
Музыка |
|||||
Бөлім: |
Мәдени мұра |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
А.Нурмаханова |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 4 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Домбыра – асыл мұра |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.1.1 – музыкалық
көркемдеуіш құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік
образдарын анықтау және салыстыру;
|
|||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушы ның әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
ҰйымдастыруӨзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Сәлемдесу. (әуенмен үш тілде) Өткенге шолу. «Сөзжұмбақ» шешу. Сұрақтар беріліп, оқушылардан жауаптар алынады. «Мәдени мұра» сөзі шығады. 1-тапсырма.Әңгімелеу. Талдау. (МК, Ұ) Оқулықтағы көрсетілген түрлі өнер мұралары мен бейнебаян негізінде оқушылар мәдени мұра туралы ұғымды әңгімелейді және талдайды. Түйінді анықтама оқушыларға сұрақ беру арқылы жасалады. «Адамзаттыңақыл ойымен жәнеқолымен жасалған құндылықтардың барлығы мәдениет деп аталады. Неліктен суретте берілген өнер түрлерін мәдени мұраға жатқызады? Музыка өнеріне жататын өзіңе таныс қандай мәдени мұраларды атар едің?» 2-тапсырма.Тыңдау. Талқылау. (М,Ұ) «Ақсақ құлан» аңыз күйінің мазмұнын оқушылардың көпшілігі біледі. Дегенмен күй мазмұны жөнінде оқулықта қысқаша мәлімет беріледі. «Ертеде аң аулауға шыққан хан баласы мертігіп,қайтыс болады. Хан «ұлымның қазасын айтқан адамның көмейіне қорғасын құямын» деп Жарлық шығарады. Қаралы хабарды жеткізуге ешкімнің батылы жетпейді. Сонда бір қарт домбырашы хан баласының өлімін күй арқылы естіртеді. Күй арқылы баласының өлімін естіген хан домбыраның шанағына қорғасын құяды». Оқушылар күйді екі нұсқадағы орындауда тыңдайды. Белгілі күйші Мағауия Хамзиннің жеке орындауында және «Тұран» этнофольклорлық ансамбльдің орындауында. Екі нұсқадағы күйдің орындалу ерекшеліктерін сипаттайды. Негізгі ой түйінді оқушылар өздері жасайды. «Ақсақ құлан» күйінің негізгі түйіні неде? (құландардың шабысы, садақтың атылуы, домбыраға қорғасын құйылуы, қазалы хабарды домбыра тілімен жеткізуі). Сен таңдаған жауаптың қайсысы домбыраның ұлылығын көрсете алады? Мұғалім міндетті түрде домбыра аспабына көрсетілген құрмет ретінде ел Президентінің Жарлығымен 2018 жылдан бастап «Домбыра күні» мемлекеттік деңгейдегі халқымыз тойлайтын мереке болып табылатынына оқушылар назарын аударту қажет. 3-тапсырма.«Шатасқан әндер» топтық жұмыс. Үш топқа үш түрлі әннің мәтіні беріледі.( қиынды сөздерді құрастырып, әнді орындау) (М,Ұ) Жаңа ән орындау. «Домбыра болып сөйледім» (өлеңін жазған: Бауыржан Қарағызұлы, әнін жазған: Индира Елубаева). Ән екпіндете термелеп орындалады. Әннің мазмұнын талдап өткеннен кейін, негізгі сөздерін анық, нақты айтуға аударту қажет. Оқушылар әнді тыңдау және үйрену барысында орындаушылық ерекшеліктерін сипаттап отырады. 4-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. (М, Ұ, Т)«Шешендік өнер» Тапсырма түрі оқушылардың танымдық мүмкіндіктерін және сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал етеді. Тапсырма ойын-сайыс түрінде берілген. Талаптары: (О) Бейнебаянда музыкалық аспаптар шеберінің домбыра жасаудағыөнері көрсетіледі. Сайыс шарттары: 1. Сайысқа қатысушылар бейнебаянды бір ғана көреді де, өз тобымен домбыра аспабының құрылысы мен жасалу жолдарын жазып ұсынады. 2. Әр топ өзінің ішінен сөз шеберін таңдайды. Сөз шебері (шешен) бейнебаянды көре отырып, аспаптың жасалу тәсілін баяндауда тоқталмай мәнерлеп, мағыналы жеткізуі керек. Бейнебаян «Ерке сылқым» күйінің аясында берілген. Домбыра жасалу түсіндірілімі тек қысқаша жазбалар түрінде көрсетіледі. 5-тапсырма. Бағалау. (М,ОТ) Әр топ шарт талаптарына сәйкес әр аталған домбыра аспабының құрылымына балл береді. Шешендік өнер сайысындағы сөз шеберлерін бағалайды. Рефлексия. – Мен не білдім? – Бүгін мен не үйрендім? – Мен үшін қандай тапсырма қиын болды? – Ал қай тапсырманы мен жеңіл орындадым? |
Оқушы лар сұрақтарға жауап береді. «Ақсақ құлан» күйін тыңдай ды, талқы лайды. Әндер дің мәтінін құрап топпен ән айтады. Жаңа әнді біргелік те орындайды |
«Үш шапалақ» әдісімен Топтар бірін-бірі бағалай ды. |
Оқулық, нота хрестоматиясы, фонохрестоматия https://www.youtube.com/watch?v=GJZtV_qLzbk Ақсақ құлан Тұран-этнофоль клорлық ансамбль https://www.youtube.com/watch?v=g8PkpjmysKQ Мағауия Хамзин Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |