Топқа біріктіру
Сары, қызғылт сары, қоңыр түсті жапырақтар арқылы
бірігеді
-Не
себепті жапырақтың осы түсін таңдадық? (пікірлерін
тыңдау)
-Күз мезгілімен байланыстыра айтады. Күзгі
ерекшеліктерге тоқталу
(барлық көкөністер, егіндердің пісуі
т.с.с)
Тыңдалым
Оқулықтағы берілген тапсырманы тыңдату,
оқушыны ізденуге жетелеу
-Негеш деген
кім екен балалар?
-Біз оған
көмектесе аламыз ба?
Досқа көмектесу
өте қажетті қасиеттердің бірі.Ол сендерден мынa сұрақтардың жауабын
сұрап тұр.
-Дүниедегі ең жақын адамың кім?
(пікірлерін тыңдау)
-Ең қажетті ас қалай аталады? (пікірлерін
тыңдау)
(ана, нан сөздері)
Бағалау
«Бармақпен»
Жұмбақ шешу «Ойла да
ойна»
Асты тас, үсті тас
Ортасында
піскен ас
-Ол
не? -Нан -Нан дегенде қандай дыбыс бірінші
естіледі? -Н
дыбысы
Н дыбысы тағы
сөздің қай жерлерінде келіп тұр?
-Соңында келіп
тұр
-Ана деген
сөзде ше?
-Сөздің
ортасында
-Н дыбысы
сөздің қай буындарында келеді екен, ойланып көрейікші(өздеріне
ойландыру арқылы ереже)
Н әрпінен
келетін сөздер айттыру
-Н дыбысы
құлағымызға қалай естіліп тұр?
-Қысқа болып
естіледі.
Н дыбысын
бәріміз айтып көрелікші, Н дыбысын айтқан кезде қандай дыбыстау
мүшелеріміз қатысады екен?
-Тіл мен тіс,
мұрын жолы арқылы шығады
-Демек,
бұл-дауыссыз дыбыс (көк түсті дөңгелекті
көрсету)
Н дыбысымен
таныстыру(баспа және жазба түрі), ауада, тақтада
жазу
«Сөзбен
бағалау»
Дәптермен
жұмыс
Н н (элементтерін
сақтау)
Бағалау Фигуралар (бесбұрыш, төртбұрыш,
үшбұрыш)
«Графикалық
органейзер» әдісі арқылы кестемен жұптық жұмыс
жасау.
Ана нан
а
|

|
а
|
|
|
|

|
а
|

|
|
|
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы
Бөлімше 2.1 «Оқу түрлерін
қолдану»
Оқу мақсаты 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу,
жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)
қолдану
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен
сәйкестендіру
Бағалау критерийі Білім алушы
•
Буындап немесе тұтас сөздермен
оқиды
Ойлау дағдыларының деңгейі :
Қолдану
«Жұбын тап» әдісі арқылы
(Суреттерді сөздермен
сәйкестендір
1-тапсырма
ша-на
Са-бын
қо-ша-қан
қант

(осы жерде суреттері
бар)
Дескриптор
Білім алушы - сөздерді буындап немесе тұтас
оқиды;
- сөздерді буын санына қарай с
суреттермен сәйкестендіреді.
2-тапсырма
Суреттегі заттың атын ата.
Сөздің ішінен н әріпін қоршап сыз.

Балапан ананас қауын

Әткеншек тон әйнек
Дескриптор Білім алушы
- суреттегі заттың атын
айтады;
- сөздің ішінен н әрпін қоршап
сызады.
Бағалау «смайлик»
Сергіту сәті
Нан қиқымын шашпаңдар
Жерде жатса баспаңдар
Теріп алып,қастерлеп
Торғайларға тастаңдар
«Шашылған әріптер» ойыны
Ана, нан.
Күн сөзіне дыбыстық талдау жасау(тірек
сигналдарды қолдана отырып жаздыру, тұсына әріптерін
қойдыру)
Оқылым.
Ұжымдық
жұмыс. Буындарды, сөздерді хормен
жеке, тұтас түсіне отырып оқыту.
Бағалау. «Бағдаршам» түстері
арқылы
Топтық
жұмыс «Сурет бойынша
әңгіме»
«Нан дастарханға қалай келеді?»
Тапсырма: Сұрақ құрастыра отырып, әрқайсысы
жауабын әңгімелеп айтады. Ортадан бір оқушы шығып
әңгімелейді.
«Өзара бағалау»
|