Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    Физика – табиғат туралы ғылым

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 7


    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу»

    Сабақтың номері:

    № 5

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.2.3 – үлкен және кіші сандарды жазған кезде еселік және үлестік қосымшаларды білу және қолдану: микро (μ), милли (m), санти (c), деци (d), кило (k) және мега (M);

    7.1.3.1 – дененің ұзындығын, көлемін, температурасын және уақытты өлшеу, өлшеу нәтижелерін аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып жазу

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазады.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Өлшемдердің метрлік жүйесімен таныстыру. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазуды үйренеді.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Амандасу. Оқушыларды түгендеу.

    Сәлеметсіздерме балалар! Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

    Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!


    Біз бүгін «Физикалық шамалар және өлшеулер» тақырыбына №1 тапсырма орындаймыз.

    -Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазу: «Физикалық шамалар және өлшеулер»

    Өткен тақырыпты тексеру.


    №1 тапсырма: Төмендегі шамаларды ХБЖ- ға аударыңыз:

    1 т =_____кг

    0,3 т = _____кг

    200 г = _____кг

    2 км = _____м

    0,6 км = _____м

    30 см = _____м

    2 сағ = _____ с

    0,5 сағ = _____ с

    6 мин = _____ с

    450 мм =_____ м

    0,02 ц = _____кг

    450000 г = _____ кг




    Белсенділік таныту














    Ұпай













    Плакат, түрлі-түсті маркер

    Сабақтың ортасы























    Теориялық материал

    Оқулықты ашындар. Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §4,5. Оқып, қысқаша конспект жазындар (№2 тапсырма)

    Өмірде практикалық жұмыстарда, әсіресе, ғылыми зерттеулерде физикалық шамаларды өлшеудің дәлдігі аса маңызды орын алады. Өлшеу дәлдігі адамның тәжірибелігіне, пайдаланатын аспабындағы бөліктердің мәніне байланысты болады. Адам тәжірибесінің молдығына қарамастан, өлшеудің аспаптық қатесі немесе жаңылысы үнемі туып отырады. Біз аспаптық жаңылыс деп аталатын өлшеу қателеріне үнемі кездесіп отырамыз.Сондықтан өлшенген физикалық шамалардың мәнін жазғанда оның қандай дәлдікпен орындалғанын да көрсетіп отыру керек.

    Өлшеу қатесі аспаптық жаңылыстан басқа әр түрлі себептерге де байланысты болуы мүмкін. Өлшеудің мұқият жүргізілмеуі, аспапты жеткілікті білмеу, өлшенетін аспаптың құбылмалығы – осының бәрі де өлшеу қатесін арттыра түседі. Осыған байланысты қателерді абсолют, салыстырмалы, т.б. деп ажыратады.

    Өлшеудің тәсілдері

    Picture 4 Picture 5

    Тура тәсіл Жанама тәсіл


    Тура тәсілде физикалық шаманың мәні тікелей құралдың көрсетуімен анықталады. Мысалы: уақытты – сағатпен немесе секундомермен, ал ұзындықты сызғышпен анықтайды.

    Көптеген жағдайларда физикалық шаманы тікелей өлшеу мүмкін емес. Мысалы, сызғыштың көмегінсіз көлемді тікелей табуға болмайды. Бірақ көлемді дененің ұзындығын, енін, биіктігін өлшеу арқылы есептей аламыз. Сондықтан бұл амал жанама тәсіл деп аталады. Жанама тәсілдегі есептеулердің дәлдігі өлшеулер дәлдіктеріндей болады.


    №3 тапсырма Дәптердің L ұзындығын сызғышпен өлшеп, нәтижесін берілген өлшем бірліктерде жазыңыз. L= ________________ см =__________________ мм =______________ м


    Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу – математикалық сауаттылықтың белгісі.Физика мен астраномияда аса үлкен және кіші сандар жиі тура қолданылады. Мысалы, Жер мен Күннің арақашықтығы 150 000 000 км, жарықтың таралу жылдамдығы 300 000 000 м/с, сутегі молекуласының шамасы 0, 000 000 023 см. Сандарды бұлай жазу математикалык есептеулерде бірталай қиындықтар туғызады. Сондықтан өте үлкен неме­се кіші санды ықшам жазу үшін оны екі көбейткіштің көбейтіндісі түрінде жазу амалы қолданылады. Әдетте, бірінші көбейткіш - бір таңбалы немесе үтірлі екі таңбалы сан, ал екінші көбейткіш-дәреже көрсеткіші бар 10 саны болып келеді. Мысалы, Күн мен Жердің арақашықтығын мына екі санның көбейтіндісі түрінде жазуға болады:

    150 000 000 км =1,5 • 108 км =1,5 • 1011 м.

    Мұндағы 1,5 – бірінші көбейткіш, ал 108 немесе 1011 сандары екінші көбейткіштер; 8 және 11 екінші көбейткіштер деп 10 санының дәреже көрсеткіштері деп аталады.

    Осыған байланысты тіркес сөздердің ондық жүйесі жасалған. Мысалы, кило тіркесі мыңды білдіретін болғандықтан: 1 километр (км) =1000 метр(м); 1 килограмм (кг) = 1000 грамм (г) деп жазамыз.

    10 санының дәреже көрсеткішінің натурал сан болуы есептеулердегі көбейту мен бөлу амалдарын орындауды жеңілдетеді. Шынында да, 10n санын 10m санына көбейтсек,

    10n ·10m =10m + n . Ал бөлу амалын орындасақ: 10n :10m =10m - n болады.

    Математикада үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазуды стандартты жазу деп те атайды.


    №4 тапсырма. «Сәйкесін тап» ойыны арқылы анықтамаларды ұғыну


    Өлшеудің тәсілдері

    қосылады

    Жарықтың таралу жылдамдығы

    Математикада үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу

    Екі санды бөлген кезде дәрежелері не істейді?

    3 • 10^8 м/с

    Стандартты жазу

    Екі көбейткіштің көбейтіндісі түрінде ықшамдап жазу

    Екі санды көбейткен кезде дәрежелері не істейді?

    азаяды

    Үлкен және кіші сандарды есептеу кезінде қиындық туғызбау үшін қандай амал қолданылады

    Тура тәсіл және жанама тәсіл


    №5 тапсырма. «Теңін тап» ойыны. Есептер шығарылады

    5.1 есеп

    10^8 :10^5 =10^(8–5)= 10^3 10^12 :10^9 =10^(12-9)= 10^3

    10^2 ·10^7 =10^(2+7) = 10^9 10^5 ·10^4 =10^(5+4) = 10^9


    5.2 есеп

    3600; 25000; 200; 0,000045; 63000; 0,000009


    3600 = 3,6·10^3 25000 = 2,5·10^4 200 = 0,2·10^3

    0,000045 = 45·10^(-6) 63000 = 63·10^3 0,000009 = 9·10^(-6)

    Теориялық материалмен жұмыс
























































    Кестені толтыру




    Есепті шығару





    Дәрежесін дұрыс табу




    Ұпай

























































    Ұпай






    Ұпай





    Ұпай

    Оқулық, жұмыс дәптері
























































    Кесте













    Сабақтың соңы

    «Білім қоржыны» кері байланыс

    Picture 5





    Тақтадағы ілулі тұрған қоржындарға пікір білдіру







    Стикер


    Дескрипторлар

    Тапсырма№

    Критерийдің сипаттамасы

    Балл

    Қайталау

    Тапсырма№1

    Плакат толтырылған

    2

    Жаңа тақырыпты меңгеру

    Тапсырма№2,3


    Сабақтың күні мен тақырыбы жазылған, анықтамалар жазылған

    1

    Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазылу форматы дұрыс

    1

    Өлшемді дұрыс көрсету

    1

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оразбаева Гүлнұр Мұратқызы
    29 Қырқүйек 2021
    3229
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ «Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу» 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ «Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу» 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Физика пәнінен 7 сыныпта өткізілетін "Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу" тақырыптарына қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    Физика – табиғат туралы ғылым

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 7


    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу»

    Сабақтың номері:

    № 5

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.2.3 – үлкен және кіші сандарды жазған кезде еселік және үлестік қосымшаларды білу және қолдану: микро (μ), милли (m), санти (c), деци (d), кило (k) және мега (M);

    7.1.3.1 – дененің ұзындығын, көлемін, температурасын және уақытты өлшеу, өлшеу нәтижелерін аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып жазу

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазады.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Өлшемдердің метрлік жүйесімен таныстыру. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазуды үйренеді.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Амандасу. Оқушыларды түгендеу.

    Сәлеметсіздерме балалар! Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

    Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!


    Біз бүгін «Физикалық шамалар және өлшеулер» тақырыбына №1 тапсырма орындаймыз.

    -Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазу: «Физикалық шамалар және өлшеулер»

    Өткен тақырыпты тексеру.


    №1 тапсырма: Төмендегі шамаларды ХБЖ- ға аударыңыз:

    1 т =_____кг

    0,3 т = _____кг

    200 г = _____кг

    2 км = _____м

    0,6 км = _____м

    30 см = _____м

    2 сағ = _____ с

    0,5 сағ = _____ с

    6 мин = _____ с

    450 мм =_____ м

    0,02 ц = _____кг

    450000 г = _____ кг




    Белсенділік таныту














    Ұпай













    Плакат, түрлі-түсті маркер

    Сабақтың ортасы























    Теориялық материал

    Оқулықты ашындар. Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §4,5. Оқып, қысқаша конспект жазындар (№2 тапсырма)

    Өмірде практикалық жұмыстарда, әсіресе, ғылыми зерттеулерде физикалық шамаларды өлшеудің дәлдігі аса маңызды орын алады. Өлшеу дәлдігі адамның тәжірибелігіне, пайдаланатын аспабындағы бөліктердің мәніне байланысты болады. Адам тәжірибесінің молдығына қарамастан, өлшеудің аспаптық қатесі немесе жаңылысы үнемі туып отырады. Біз аспаптық жаңылыс деп аталатын өлшеу қателеріне үнемі кездесіп отырамыз.Сондықтан өлшенген физикалық шамалардың мәнін жазғанда оның қандай дәлдікпен орындалғанын да көрсетіп отыру керек.

    Өлшеу қатесі аспаптық жаңылыстан басқа әр түрлі себептерге де байланысты болуы мүмкін. Өлшеудің мұқият жүргізілмеуі, аспапты жеткілікті білмеу, өлшенетін аспаптың құбылмалығы – осының бәрі де өлшеу қатесін арттыра түседі. Осыған байланысты қателерді абсолют, салыстырмалы, т.б. деп ажыратады.

    Өлшеудің тәсілдері

    Picture 4 Picture 5

    Тура тәсіл Жанама тәсіл


    Тура тәсілде физикалық шаманың мәні тікелей құралдың көрсетуімен анықталады. Мысалы: уақытты – сағатпен немесе секундомермен, ал ұзындықты сызғышпен анықтайды.

    Көптеген жағдайларда физикалық шаманы тікелей өлшеу мүмкін емес. Мысалы, сызғыштың көмегінсіз көлемді тікелей табуға болмайды. Бірақ көлемді дененің ұзындығын, енін, биіктігін өлшеу арқылы есептей аламыз. Сондықтан бұл амал жанама тәсіл деп аталады. Жанама тәсілдегі есептеулердің дәлдігі өлшеулер дәлдіктеріндей болады.


    №3 тапсырма Дәптердің L ұзындығын сызғышпен өлшеп, нәтижесін берілген өлшем бірліктерде жазыңыз. L= ________________ см =__________________ мм =______________ м


    Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу – математикалық сауаттылықтың белгісі.Физика мен астраномияда аса үлкен және кіші сандар жиі тура қолданылады. Мысалы, Жер мен Күннің арақашықтығы 150 000 000 км, жарықтың таралу жылдамдығы 300 000 000 м/с, сутегі молекуласының шамасы 0, 000 000 023 см. Сандарды бұлай жазу математикалык есептеулерде бірталай қиындықтар туғызады. Сондықтан өте үлкен неме­се кіші санды ықшам жазу үшін оны екі көбейткіштің көбейтіндісі түрінде жазу амалы қолданылады. Әдетте, бірінші көбейткіш - бір таңбалы немесе үтірлі екі таңбалы сан, ал екінші көбейткіш-дәреже көрсеткіші бар 10 саны болып келеді. Мысалы, Күн мен Жердің арақашықтығын мына екі санның көбейтіндісі түрінде жазуға болады:

    150 000 000 км =1,5 • 108 км =1,5 • 1011 м.

    Мұндағы 1,5 – бірінші көбейткіш, ал 108 немесе 1011 сандары екінші көбейткіштер; 8 және 11 екінші көбейткіштер деп 10 санының дәреже көрсеткіштері деп аталады.

    Осыған байланысты тіркес сөздердің ондық жүйесі жасалған. Мысалы, кило тіркесі мыңды білдіретін болғандықтан: 1 километр (км) =1000 метр(м); 1 килограмм (кг) = 1000 грамм (г) деп жазамыз.

    10 санының дәреже көрсеткішінің натурал сан болуы есептеулердегі көбейту мен бөлу амалдарын орындауды жеңілдетеді. Шынында да, 10n санын 10m санына көбейтсек,

    10n ·10m =10m + n . Ал бөлу амалын орындасақ: 10n :10m =10m - n болады.

    Математикада үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазуды стандартты жазу деп те атайды.


    №4 тапсырма. «Сәйкесін тап» ойыны арқылы анықтамаларды ұғыну


    Өлшеудің тәсілдері

    қосылады

    Жарықтың таралу жылдамдығы

    Математикада үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу

    Екі санды бөлген кезде дәрежелері не істейді?

    3 • 10^8 м/с

    Стандартты жазу

    Екі көбейткіштің көбейтіндісі түрінде ықшамдап жазу

    Екі санды көбейткен кезде дәрежелері не істейді?

    азаяды

    Үлкен және кіші сандарды есептеу кезінде қиындық туғызбау үшін қандай амал қолданылады

    Тура тәсіл және жанама тәсіл


    №5 тапсырма. «Теңін тап» ойыны. Есептер шығарылады

    5.1 есеп

    10^8 :10^5 =10^(8–5)= 10^3 10^12 :10^9 =10^(12-9)= 10^3

    10^2 ·10^7 =10^(2+7) = 10^9 10^5 ·10^4 =10^(5+4) = 10^9


    5.2 есеп

    3600; 25000; 200; 0,000045; 63000; 0,000009


    3600 = 3,6·10^3 25000 = 2,5·10^4 200 = 0,2·10^3

    0,000045 = 45·10^(-6) 63000 = 63·10^3 0,000009 = 9·10^(-6)

    Теориялық материалмен жұмыс
























































    Кестені толтыру




    Есепті шығару





    Дәрежесін дұрыс табу




    Ұпай

























































    Ұпай






    Ұпай





    Ұпай

    Оқулық, жұмыс дәптері
























































    Кесте













    Сабақтың соңы

    «Білім қоржыны» кері байланыс

    Picture 5





    Тақтадағы ілулі тұрған қоржындарға пікір білдіру







    Стикер


    Дескрипторлар

    Тапсырма№

    Критерийдің сипаттамасы

    Балл

    Қайталау

    Тапсырма№1

    Плакат толтырылған

    2

    Жаңа тақырыпты меңгеру

    Тапсырма№2,3


    Сабақтың күні мен тақырыбы жазылған, анықтамалар жазылған

    1

    Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазылу форматы дұрыс

    1

    Өлшемді дұрыс көрсету

    1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 7 сынып
    29.00.2021
    3229
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оразбаева Гүлнұр Мұратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации