Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың

    тарауы: 3- бөлім

    1-бөлімше


    Сыпып: 5- сынып Сабақтың тақырыбы:

    3-бөлім Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер. 1- бөлімше «Қара шаңырақ»

    Оқу мақсаттары:

    Т/А 5.2 Әлеуметтік тұрмыстық, әлеуметтік мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі( ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

    О. 5.5 Нақты ақпараттарды анықтап, сұрақтар құрастыру.

    Ж. 5.5 Негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    - Әлеуметтік – тұрмыстық, әлеуметтік мәдени тақырыптарға байланысты диолог, монологтердегі көтерілген мәселені түсініп, болжам жасайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    - Әлеуметтік – тұрмыстық, әлеуметтік мәдени тақырыптарға байланысты диолог, монологтердегі көтерілген мәселені түсініп, болжам жасап, сұрақтар құрастырады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    - Әлеуметтік – тұрмыстық, әлеуметтік мәдени тақырыптарға байланысты диолог, монологтердегі көтерілген мәселені түсініп, болжам жасап, сұрақтар құрастырады. Негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.

    Тілдік мақсаттар:




    Оқушылар орындай алады:

    - Диалог, монологтердегі көтерілген мәселені түсінеді, сұрақтар құрастырады, жинақы мәтін жаза алады. Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер:

    - Үндестік заңы, буын үндестігі, ілгерінді ықпал, кейінді ықпал.

    Диалог құруға/ мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    -Үлкен үй, шаңырағың шайқалмасын, босағаң берік болсын, қызды қияға, ұлды ұяға қондыру, отау құру, кенже ұл, қасиетті қара шаңырақ, медет ету, мұрагер болу.


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Шаңырақ деген не?

    2.Оның пішіні қандай болады?

    3.Қара шаңырақ деген сөздің мағанасын қалай түсінесің?

    4.Қара шаңараққа неге кенже ұл ие болады деп ойлайсың?


    Не себепті .... деп ойлайсыз?

    Менің ойымша .....

    Ресурстар:

    Көркем суреттер, түрлі – түсті қағаз, аудио – видио материалдар, баспа материалдары.

    Панаралық байланыс:

    Әдебиет, бейнелеу өнері, тарих, өзін – өзі тану, ән - саз.

    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлай алатын, қарым - қатынас жасау қабілеті жоғары, жауапкершілікті, қазақ халқының салт – дәстүрін,

    ұлттық мерекелерін білетін, ұлттық құндылықтарды қастерлейтін тұлға қалыптастыру.

    «Қазақ даласы -Ұлы Түркі елінің қара шаңырағы»......

    – Н .Назарбаев

    «Жолаушылар, жорыққа шығатындар- ертеде қара шаңырақтан дәм татып, үлкендерден бата алып аттанады екен...» Ата-бабамызда «қасиетті қара шаңырақ» деген сөз бар. Мұндағы «шаңырақтың» киіз үйдің қақ төбесіндегі ең қасиетті, киелі бөлігі екені белгілі. Шаңырақ «үй, отбасы» деген мағынаны да білдіреді. Жаңадан отбасын құрып, өмірге қол ұстасып бірге аттанған жастарға «Шаңырағың биік болсын!» деп бата береді. Бұл – құрған отбасыңның тұғыры берік, мәртебесі жоғары болсын деген сөз.Отбасы туралы тереңнен толғанған Елбасы мұның «Қазақстан-2050» стра­тегиясына сай екенін айтып өтті. «Отбасы – береке-бірліктің қай­нар көзі. Отбасының бірлігі – Отанның бірлігі, ағайынның татулығы – Атамекеннің тұтастығы. Біз жас ұрпақтың білімді, дені сау болуы, әрбір некенің мызғымас берік болуы, қарттардың зейнетті өмір кешуі үшін барлық жағдайды жасап келеміз.»

    Алдыңгы оқу

    БҮБ

    Білемін

    Үйрендім

    Білгім келеді

    -Қазақ білім ордаларының қара шаңырағы -.Әл Фараби атындағыҚҰУ.

    -Қазақ өнерінің қара шаңырағы -М.О.Әуезов атындағы драма театры

    Қазақта қара шаңыраққа кенже ұл ие болады.

    Қара шаңырақ ол әкенің үйі.Қара шаңырақ киелі болады,бөлек кетсе де сол үйдің балалары қастерлейді.



    Ишара

    Бас изеу, бас бармақты көрсету, қос қолды айқастыру,арқаға қағу.

    Бағалау критерийі:


    Әдіс - тәсілі

    Критерий

    Дескриптор

    Жоғары

    Орташа

    Төмен

    1.«Ұжымдық оқу» немесе «белсенді оқу» әдісі


    Диалог, монологтердегі көтерілген мәселені түсінеді, талдайды.


    Мәтінге проблемалық сұрақтарды қою арқылы дәлелді түрде диалокқа түседі.

    Мәтінді түсініп, сұрақ қоя біледі.

    Мәтіннің мазмұнын

    түсінеді, болжайды.

    2«Кім тапқыр?»» әдісі

    Саралау арқылы

    Нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады, негізгі ойды анықтайды.


    Берілген тақырыпты аша отырып, дәлелді түрде мәтін жазады.



    Тірек сөздер арқылы сөйлем құрайды.


    Тірек сөздер арқылы негізгі ақпаратты түсінеді.


    3. «Семантикалық карта» кесте толтыру

    Негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.

    Үндестік заңдарын ескере отырып, жинақы мәтін жазады.

    Берілген кестені тапсырма бойынша толық толтырады

    Берілген кестенің екі тор көзін толтырады













    Жоспар




    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақ әдістері

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Басы

    8 минут











































    3 минут

    «Пазл» әдісі



    «Шаңырақ» әдісі

















    «БҮБ» кестесі





















    «Болжау» әдісі

    «Шашыраған сөз»


    1. Қатарға тұрғызып, « Қара жорға» биін билетіп, бір - біріне ақ тілектерін айтқызамын.

    2. Топқа бөлу.

    Шаңырақтың ,қазақ үйдің, түйенің суреттерін құрастыру арқылы топқа бөлемін.



    1-топ Отан

    2-топ Отау

    3-топ Шаңырақ

    4- топ Отбасы

    Сұрақ-жауап арқылы жаңа тақырыпқа көшу.

    1. Қағазды таңдап, жан-жаққа шашырағанда ненің бейнесін көрдіңдер?

    2. Шаңырақ туралы не білесіңдер? Кесте толтыру









    Мақалдың сөздерін сәйкестендіру арқылы тақырыпты шығару.

    Олай болса бүгінгі біздің тақ

    ырыбымыз «Қарашаңырақ»

    Қатарға тұрып, « Қара жорға» биін билеп, бір - біріне ақ тілектерін айтады.

    2. Оқушылар кесілген суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді







    3. Жауап береді,







    кестенің 1,2 – тор көзін толтыру.



    Білемін

    Үйрендім

    Білгім келеді







    1

    2

    3

    4

    5



    Отан

    Әке

    Ана

    Бала Атаның сөзі


    ағынды бұлақ

    жайқалған құрақ

    ақылдың көзі

    асқар тау

    отбасынан басталады


    ша

    ңы

    рақ

    ра

    қа





    Түрлі-түсті суреттер

    Ортасы




    18 мин

    1. «Сұхбат» әдісі

    Бұл жауап болса , онда сұрақ қандай болады?







    «Ұжымдық оқу» белсенді оқу әдісі.




    «Сөз өнері» әдісі арқылы саралап

    тапсырма беру

    Сөйлем береді

    1.Қазақ халқы шаңырақты қасиетті санап,аса қатты қадірлеген.

    2.Қазақ үшін кенже бала шаңырақ иесі.

    3.Шаңырақты өздеріне тірек, медет тұтады.



    1. Мәтін береді,бақылайды


    2. Мұғалім мадақтау арқылы бағалайды


    Тірек сөздер береді және әр топқа тақырып береді. 1 «.Қарашаңырақ қасиеті»

    - 1-топ 2. « Қарашаңырақ киесі» -2-топ 3. « Қарашаңырақ құндылығы»-3-топ


    1.«Бағдаршам» арқылы бағалатутоп бірін-бірі (қызыл-барлығы, сары – көбі, жасыл-кейбірі)1. Мұғалім мадақтау арқылы бағалау

    Берілген сөйлемге сұрақ құрастырады








    Жеке оқып, топ ішінде талқылап, өзге топтарға сұрақ қою арқылы диалогқа түседі


    Бағалау топтар бағалайды. Мұнда бағдаршам арқылы

    Тірек сөздер және өздеріне берілген тақырып бойынша жинақтық мәтін құрайды



















    Picture 4

    2-мин

    Сергіту сәті

    « Мен қазақпын»

    Слайд көрсетеді

    Слайд көріп, қимылын жасайды.

    Слайд



    5 минут

    «Семантикалық карта»

    кестесін толтыру

    тапсырма. Берілген сөздерді кестеге топтастырып жазыңдар.

    Ұрпақ, мұра, мирас, кенже, қасиетті, батыр, би, ел-жұрт, киелі, ірге, отау, бата-тілек, ұя, қия, сый-құрмет, әдет-ғұрып, мұрагерлік, иелік, үйсін, заман.


    Мұғалім мадақтау арқылы бағалайды.

    Бірыңғай жуан дауысты дыбыстан тұратын сөздер

    Бірыңғай жіңішке дауысты дыбыстан тұратын сөздер

    Аралас буынды сөздер





    «Бағдаршам» арқылы бағалату (қызыл-орта, сары – жақсы, жасыл-өте жақсы)



    Соңы





    9 минут













    « Ыстық орындық» әдісі

    Кестені толтырту



    Бағалау







    Ыстық орындық туралы түсінік береді.

    Білемін

    Үйрендім

    Білгім келеді




    Соңғы тор көзді толтыру



    Әр топтан бір-бір бала шығады қалғандары сұрақ қояды


    Қосымша ақпарат

    Үйге тапсырма саралау арқылы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жексенбаева Әлия Әнәпияқызы
    14 Ақпан 2019
    11081
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ қазақ тілі 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ қазақ тілі 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ қазақ тілі 5 сынып Қара шаңырақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың

    тарауы: 3- бөлім

    1-бөлімше


    Сыпып: 5- сынып Сабақтың тақырыбы:

    3-бөлім Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер. 1- бөлімше «Қара шаңырақ»

    Оқу мақсаттары:

    Т/А 5.2 Әлеуметтік тұрмыстық, әлеуметтік мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі( ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

    О. 5.5 Нақты ақпараттарды анықтап, сұрақтар құрастыру.

    Ж. 5.5 Негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    - Әлеуметтік – тұрмыстық, әлеуметтік мәдени тақырыптарға байланысты диолог, монологтердегі көтерілген мәселені түсініп, болжам жасайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    - Әлеуметтік – тұрмыстық, әлеуметтік мәдени тақырыптарға байланысты диолог, монологтердегі көтерілген мәселені түсініп, болжам жасап, сұрақтар құрастырады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    - Әлеуметтік – тұрмыстық, әлеуметтік мәдени тақырыптарға байланысты диолог, монологтердегі көтерілген мәселені түсініп, болжам жасап, сұрақтар құрастырады. Негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.

    Тілдік мақсаттар:




    Оқушылар орындай алады:

    - Диалог, монологтердегі көтерілген мәселені түсінеді, сұрақтар құрастырады, жинақы мәтін жаза алады. Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер:

    - Үндестік заңы, буын үндестігі, ілгерінді ықпал, кейінді ықпал.

    Диалог құруға/ мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    -Үлкен үй, шаңырағың шайқалмасын, босағаң берік болсын, қызды қияға, ұлды ұяға қондыру, отау құру, кенже ұл, қасиетті қара шаңырақ, медет ету, мұрагер болу.


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Шаңырақ деген не?

    2.Оның пішіні қандай болады?

    3.Қара шаңырақ деген сөздің мағанасын қалай түсінесің?

    4.Қара шаңараққа неге кенже ұл ие болады деп ойлайсың?


    Не себепті .... деп ойлайсыз?

    Менің ойымша .....

    Ресурстар:

    Көркем суреттер, түрлі – түсті қағаз, аудио – видио материалдар, баспа материалдары.

    Панаралық байланыс:

    Әдебиет, бейнелеу өнері, тарих, өзін – өзі тану, ән - саз.

    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлай алатын, қарым - қатынас жасау қабілеті жоғары, жауапкершілікті, қазақ халқының салт – дәстүрін,

    ұлттық мерекелерін білетін, ұлттық құндылықтарды қастерлейтін тұлға қалыптастыру.

    «Қазақ даласы -Ұлы Түркі елінің қара шаңырағы»......

    – Н .Назарбаев

    «Жолаушылар, жорыққа шығатындар- ертеде қара шаңырақтан дәм татып, үлкендерден бата алып аттанады екен...» Ата-бабамызда «қасиетті қара шаңырақ» деген сөз бар. Мұндағы «шаңырақтың» киіз үйдің қақ төбесіндегі ең қасиетті, киелі бөлігі екені белгілі. Шаңырақ «үй, отбасы» деген мағынаны да білдіреді. Жаңадан отбасын құрып, өмірге қол ұстасып бірге аттанған жастарға «Шаңырағың биік болсын!» деп бата береді. Бұл – құрған отбасыңның тұғыры берік, мәртебесі жоғары болсын деген сөз.Отбасы туралы тереңнен толғанған Елбасы мұның «Қазақстан-2050» стра­тегиясына сай екенін айтып өтті. «Отбасы – береке-бірліктің қай­нар көзі. Отбасының бірлігі – Отанның бірлігі, ағайынның татулығы – Атамекеннің тұтастығы. Біз жас ұрпақтың білімді, дені сау болуы, әрбір некенің мызғымас берік болуы, қарттардың зейнетті өмір кешуі үшін барлық жағдайды жасап келеміз.»

    Алдыңгы оқу

    БҮБ

    Білемін

    Үйрендім

    Білгім келеді

    -Қазақ білім ордаларының қара шаңырағы -.Әл Фараби атындағыҚҰУ.

    -Қазақ өнерінің қара шаңырағы -М.О.Әуезов атындағы драма театры

    Қазақта қара шаңыраққа кенже ұл ие болады.

    Қара шаңырақ ол әкенің үйі.Қара шаңырақ киелі болады,бөлек кетсе де сол үйдің балалары қастерлейді.



    Ишара

    Бас изеу, бас бармақты көрсету, қос қолды айқастыру,арқаға қағу.

    Бағалау критерийі:


    Әдіс - тәсілі

    Критерий

    Дескриптор

    Жоғары

    Орташа

    Төмен

    1.«Ұжымдық оқу» немесе «белсенді оқу» әдісі


    Диалог, монологтердегі көтерілген мәселені түсінеді, талдайды.


    Мәтінге проблемалық сұрақтарды қою арқылы дәлелді түрде диалокқа түседі.

    Мәтінді түсініп, сұрақ қоя біледі.

    Мәтіннің мазмұнын

    түсінеді, болжайды.

    2«Кім тапқыр?»» әдісі

    Саралау арқылы

    Нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады, негізгі ойды анықтайды.


    Берілген тақырыпты аша отырып, дәлелді түрде мәтін жазады.



    Тірек сөздер арқылы сөйлем құрайды.


    Тірек сөздер арқылы негізгі ақпаратты түсінеді.


    3. «Семантикалық карта» кесте толтыру

    Негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.

    Үндестік заңдарын ескере отырып, жинақы мәтін жазады.

    Берілген кестені тапсырма бойынша толық толтырады

    Берілген кестенің екі тор көзін толтырады













    Жоспар




    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақ әдістері

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Басы

    8 минут











































    3 минут

    «Пазл» әдісі



    «Шаңырақ» әдісі

















    «БҮБ» кестесі





















    «Болжау» әдісі

    «Шашыраған сөз»


    1. Қатарға тұрғызып, « Қара жорға» биін билетіп, бір - біріне ақ тілектерін айтқызамын.

    2. Топқа бөлу.

    Шаңырақтың ,қазақ үйдің, түйенің суреттерін құрастыру арқылы топқа бөлемін.



    1-топ Отан

    2-топ Отау

    3-топ Шаңырақ

    4- топ Отбасы

    Сұрақ-жауап арқылы жаңа тақырыпқа көшу.

    1. Қағазды таңдап, жан-жаққа шашырағанда ненің бейнесін көрдіңдер?

    2. Шаңырақ туралы не білесіңдер? Кесте толтыру









    Мақалдың сөздерін сәйкестендіру арқылы тақырыпты шығару.

    Олай болса бүгінгі біздің тақ

    ырыбымыз «Қарашаңырақ»

    Қатарға тұрып, « Қара жорға» биін билеп, бір - біріне ақ тілектерін айтады.

    2. Оқушылар кесілген суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді







    3. Жауап береді,







    кестенің 1,2 – тор көзін толтыру.



    Білемін

    Үйрендім

    Білгім келеді







    1

    2

    3

    4

    5



    Отан

    Әке

    Ана

    Бала Атаның сөзі


    ағынды бұлақ

    жайқалған құрақ

    ақылдың көзі

    асқар тау

    отбасынан басталады


    ша

    ңы

    рақ

    ра

    қа





    Түрлі-түсті суреттер

    Ортасы




    18 мин

    1. «Сұхбат» әдісі

    Бұл жауап болса , онда сұрақ қандай болады?







    «Ұжымдық оқу» белсенді оқу әдісі.




    «Сөз өнері» әдісі арқылы саралап

    тапсырма беру

    Сөйлем береді

    1.Қазақ халқы шаңырақты қасиетті санап,аса қатты қадірлеген.

    2.Қазақ үшін кенже бала шаңырақ иесі.

    3.Шаңырақты өздеріне тірек, медет тұтады.



    1. Мәтін береді,бақылайды


    2. Мұғалім мадақтау арқылы бағалайды


    Тірек сөздер береді және әр топқа тақырып береді. 1 «.Қарашаңырақ қасиеті»

    - 1-топ 2. « Қарашаңырақ киесі» -2-топ 3. « Қарашаңырақ құндылығы»-3-топ


    1.«Бағдаршам» арқылы бағалатутоп бірін-бірі (қызыл-барлығы, сары – көбі, жасыл-кейбірі)1. Мұғалім мадақтау арқылы бағалау

    Берілген сөйлемге сұрақ құрастырады








    Жеке оқып, топ ішінде талқылап, өзге топтарға сұрақ қою арқылы диалогқа түседі


    Бағалау топтар бағалайды. Мұнда бағдаршам арқылы

    Тірек сөздер және өздеріне берілген тақырып бойынша жинақтық мәтін құрайды



















    Picture 4

    2-мин

    Сергіту сәті

    « Мен қазақпын»

    Слайд көрсетеді

    Слайд көріп, қимылын жасайды.

    Слайд



    5 минут

    «Семантикалық карта»

    кестесін толтыру

    тапсырма. Берілген сөздерді кестеге топтастырып жазыңдар.

    Ұрпақ, мұра, мирас, кенже, қасиетті, батыр, би, ел-жұрт, киелі, ірге, отау, бата-тілек, ұя, қия, сый-құрмет, әдет-ғұрып, мұрагерлік, иелік, үйсін, заман.


    Мұғалім мадақтау арқылы бағалайды.

    Бірыңғай жуан дауысты дыбыстан тұратын сөздер

    Бірыңғай жіңішке дауысты дыбыстан тұратын сөздер

    Аралас буынды сөздер





    «Бағдаршам» арқылы бағалату (қызыл-орта, сары – жақсы, жасыл-өте жақсы)



    Соңы





    9 минут













    « Ыстық орындық» әдісі

    Кестені толтырту



    Бағалау







    Ыстық орындық туралы түсінік береді.

    Білемін

    Үйрендім

    Білгім келеді




    Соңғы тор көзді толтыру



    Әр топтан бір-бір бала шығады қалғандары сұрақ қояды


    Қосымша ақпарат

    Үйге тапсырма саралау арқылы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    14.02.2019
    11081
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жексенбаева Әлия Әнәпияқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации