Бекітемін:
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы кітапханалар
|
Бөлім: |
9-бөлім:Əлемдегі ірі кітапханалар. Морфология Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Баделова Шолпан |
|
Күні: |
12.04.2023 жыл |
|
Сыныбы: 6 «Ә» |
Қатысушылар саны: 21 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы кітапханалар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; 6.4.4.3 - үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1. Біздің елімізде қандай кітапханалар бар? 2. Өзің қандай кітапхананың оқырманысың? 3. Балаларға арналған кітапханаларға бардың ба? |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
1-тапсырма Оқулықтағы 2-тапсырмаТөмендегі жауаптарға сұрақ қойып, диалог құраңдар. |
Т/А Сұрақ құрастырады.Диалог құрайды. |
Дескриптор: Жалпы – 2 ұпай -сұрақ құрайды; -диалог құрастырады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
Жеке жұмыс «Түртіп алу» әдісі.
|
2-тапсырма. «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар шеңбер бойына тұрады. Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды. Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам жауап беру керек. Жауап беру үшін микрофонды қолына алады. |
, аттіс, созан, тарақ балта. Дескриптор: Жалпы - 5 ұпай. -сұрақтарға жауап береді |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
|
3-тапсырма. Сөйлемдер құрау. Құрамындағы үстеулерді ажырату. |
Сөйлемдер құрайды. Үстеулерді ажыратады. Дескриптор: 3 ұпай |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ "Қазақстандағы кітапханалар" 6-сынып
ҚМЖ "Қазақстандағы кітапханалар" 6-сынып
Бекітемін:
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы кітапханалар
|
Бөлім: |
9-бөлім:Əлемдегі ірі кітапханалар. Морфология Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Баделова Шолпан |
|
Күні: |
12.04.2023 жыл |
|
Сыныбы: 6 «Ә» |
Қатысушылар саны: 21 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы кітапханалар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; 6.4.4.3 - үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1. Біздің елімізде қандай кітапханалар бар? 2. Өзің қандай кітапхананың оқырманысың? 3. Балаларға арналған кітапханаларға бардың ба? |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
1-тапсырма Оқулықтағы 2-тапсырмаТөмендегі жауаптарға сұрақ қойып, диалог құраңдар. |
Т/А Сұрақ құрастырады.Диалог құрайды. |
Дескриптор: Жалпы – 2 ұпай -сұрақ құрайды; -диалог құрастырады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
Жеке жұмыс «Түртіп алу» әдісі.
|
2-тапсырма. «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар шеңбер бойына тұрады. Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды. Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам жауап беру керек. Жауап беру үшін микрофонды қолына алады. |
, аттіс, созан, тарақ балта. Дескриптор: Жалпы - 5 ұпай. -сұрақтарға жауап береді |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
|
3-тапсырма. Сөйлемдер құрау. Құрамындағы үстеулерді ажырату. |
Сөйлемдер құрайды. Үстеулерді ажыратады. Дескриптор: 3 ұпай |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз
















